Ključ do uspeha je dobro poznavanje kupcev

Avtor Katja Konda — 14.08.2013
Komentiraj!
Za uspeh je ključnega pomena, da pri lansiranju novega produkta na trg dobro poznate in razumete potrebe in želje svojih potencialnih kupcev, ki jim želite ugoditi s prodajo izdelka. Vaš izdelek je lahko še tako briljanten, vendar ga, če vaši ciljni skupini ne bo všeč, ne boste prodali.
Ključ do uspeha je dobro poznavanje kupcev

Ključ do uspeha je dobro poznavanje kupcev. (Vir slike: sxc.hu)

Jim Joseph, specialist za marketing Johnson'sovih Baby izdelkov poudarja, da morate biti pri definiranju svojih potencialnih kupcev pozorni ne le na njihove demografske značilnosti, temveč tudi še kar najbolje informirani in na tekočem predvsem o uporabnikovi starosti in spolu ter o njegovih specifičnih potrebah in zahtevah glede uporabnosti produkta. Zastaviti si je potrebno vsa možna vprašanja, s katerimi lahko definirate in določite lastnosti, potrebe in želje ciljnih kupcev. Več kot boste vedeli o svojih potencialnih kupcih, več možnosti boste imeli za prodajo določenega izdelka.

Joseph vam je pripravljen pomagati tudi z nekaj smernicami, s katerimi boste lažje ugotovili, kako svoj produkt izdelati tako, da boste z njim v čim večji meri ugodili potrošnikovim željam in potrebam, si pridobili njegovo zadovoljstvo ter ponoven nakup.

Bodite v stiku s svojimi bodočimi kupci.

Da spoznate svoje kupce in njihove potrebe, je pomembno, da nekaj vašega časa namenite tudi druženju z njimi. Samo na tak način boste lahko spoznali, kaj pravzaprav potrebujejo in kako bi se vaš produkt lahko najbolje obnesel.

Več o prodaji in marketingu najdete na našem podjetniškem portalu.

Uporabite družbene medije kot marketinško orodje.

Družbeni mediji nam omogočajo neverjetno priložnost, da lahko spremljamo svoje kupce oz. vse tiste, ki so všečkali stran vaše blagovne znamke. Družbena omrežja, kot je Facebook omogočajo, da poleg predstavljanja vašega podjetja in njegovih storitev svoje kupce dejansko tudi povprašate in ugotovite, kaj jim najbolj ugaja, kakšni so njihovi interesi, potrebe.

Ustvarite raziskovalno strategijo.

Kot dobra alternativa za spoznavanje kupcev je, da jim pošljete kratko anketo, s katero boste na tekočem glede tega, kako razmišljajo, kako se počutijo in kaj potrebujejo. Na voljo je veliko raziskovalnih ponudnikov, ki za svoje storitve zahtevajo manjše in ugodno letno plačilo. Te storitve največkrat obsegajo sestavljanje različnih vprašanj, s katerimi lahko spoznate interese vaših kupcev – na tak način boste namreč imeli možnost še bolj prilagoditi izdelavo svojih produktov njihovim željam.

Vir: Young Entrepreneur

Prijavi se na e-novice!