Ključni dejavniki za dvig stopnje produktivnosti

Mayra Jimenez, ki je s svojim možem leta 2007 ustanovila več milijonsko podjetje The Orchid Boutique, verjame v moč sprememb s postopnimi koraki. Postmoderni duh, ki prežema naš vsakdan, nas s hektičnostjo sodobnega ritma lahko hitro vrže v cikel pritiska, ki ga izvajamo sami nase.
Ključni dejavniki za dvig stopnje produktivnosti

Ključni dejavniki za dvig stopnje produktivnosti (Vir fotografije: Hubspot.com)

Mayra Jimenez meni, da se moramo v duhu hitrega tempa večkrat zazreti tudi v svoje osebno psihofizično stanje, obenem pa se držati določenih ključnih točk, ki bodo skrbele, da bomo ohranjali svoj nivo želene produktivnosti.

1. Naredite seznam opravil in se jih konsistentno držite!

Jimenezova poudarja, da nikoli ne prečrta zadnje naloge iz svojega seznama opravil, ne da bi pri tem dodala novo. Ob tem meni, da je ključnega pomena postavitev prioritet glede na pomembnost in ohranjanje fleksibilnosti, v primeru če nenadno vzniknejo nove naloge, ki so obarvane s pridevnikom ‘nujno’. Nalogam z nizko stopnjo prioritete pa je po njenem mnenju kljub vsemu priporočljivo postaviti razumen končni rok. Uporabne aplikacije za dosego tovrstnih namenov, ki jih lahko s pridom uporabljamo na naših pametnih napravah, so vsekakor Notes, NotesPlus in Clear.

2. Zaprite svoja vrata v vseh pomenih

Lastnica  imperija z eksotičnimi kopalkami predlaga, da včasih na vrata izobesimo znak z napisom ‘ne moti’, saj se bomo le tako lahko fokusirali na učinkovito dokončanje svoje naloge na seznamu opravil. Ugasnite telefon in zaprtie predal z elektronskimi sporočili ter ne pozabite ugasniti družbenih omrežij. S stotinami žogicami v zraku namreč ne morete uspešno žonglirati!

3. Sprostite se …

Dejstvo je, da se vsak posameznik sprošča in dosega koncentracijo na lasten način. Nekateri poslušajo glasbo, ki prijetno brni v ozadju med delovnim procesom, spet drugi meditirajo.

V času, ko je potrebno sprejeti kakšno izmed ključnih odločitev v svojem (poslovnem) življenju, je priporočljivo dati možgane na pavzo in v stanje t.i. inkubacije ter se s tem namenom odpraviti na razmislek v svojo najljubšo kavarno ali na sprehod, kjer je mogoče začutiti avtentičen utrip narave. Če pogledamo faze ustvarjalnega mišljenja, inkubaciji namreč (vedno) sledi ‘a-h-a’ moment v fazi iluminacije, nekakšno nenadno spoznanje rešitve, ki nas razsvetli, ko to najmanj pričakujemo.

Vir: Inc.

Oznake:
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

20.10.2017 od 9:00 do 17:00
Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

Sanjate, da stranke pridejo k vam same od sebe? Želite prevzeti vodilno pozicijo na spletu in prehiteti konkurente? Pridružite se nam na delavnici, na kateri se boste naučili, kako z blog marketingom priti do novih strank, močnejše blagovne znamke in dodatnega prihodka.
Preberite več >>

Dan odprtih vrat v MP coworkingu

24.10.2017 od 14:00 do 18:00
Dan odprtih vrat v MP coworkingu

V torek, 24. oktobra 2017, v coworkingu Zavoda mladi podjetnik organiziramo dan odprtih vrat. Vabljeni, da se oglasite in nas spoznate.
Preberite več >>

MP dogodek: Razvij svojo idejo v donosen posel!

25.10.2017 od 17:00 do 19:00
MP dogodek: Razvij svojo idejo v donosen posel!

Mnogokrat se na nas obrnejo posameznice in posamezniki z idejo, ki bi jo radi pretvorili v posel. V večini primerov ostane pri poizvedovanju, pa čeprav gre velikokrat za ideje, ki imajo velik potencial.
Preberite več >>

MP delavnica: Maksimalna Produktivnost

27.10.2017 od 14:00 do 18:00
MP delavnica: Maksimalna Produktivnost

Povečajte svojo produktivnost z naprednimi vitkimi in agilnimi prijemi. V celotni zgodovini človeštva sta predvsem inoviranje in superiorna organiziranost vedno vodili na vrh ter do novih nepričakovanih uspehov - tudi v podjetništvu in poslovnem svetu.
Preberite več >>

MP delavnica: Google Analytics

04.11.2017 od 9:00 do 16:30
MP delavnica: Google Analytics

Imate spletno stran oziroma trgovino ter za oglaševanje vašega produkta ali storitve zapravite več 100 ali 1000 evrov mesečno, pa se to pri prodaji ne pozna dovolj? Kaže, da imate težave pri učinkovitosti oglasov. Obstaja rešitev, ki se ji reče Google Analytics.
Preberite več >>

MP dogodek: Optimizacija spletnih strani

10.11.2017 od 14:00 do 17:30
MP dogodek: Optimizacija spletnih strani

Klasična trgovina z odličnimi izdelki in nizkimi cenami ni vredna veliko, če se nahaja na odročni lokaciji, kjer je nihče ne obišče. Podobno velja za spletne strani in spletne trgovine. Če vas obiskovalci ne najdejo, potem tudi nakupa ne morejo opraviti. Zato je tu optimizacija spletnih strani.
Preberite več >>

Vse za podjetje