Kmalu bodo v veljavo stopile pomembne spremembe zakonodaje o DDV

S prvim dnem novega leta bodo v veljavo stopile spremenjene določbe Direktive Sveta EU, ki bodo prinesle pomembne spremembe na področju določanja kraja obdavčitve za storitve, opravljene končnim potrošnikom.
Kmalu bodo v veljavo stopile pomembne spremembe zakonodaje o DDV

Kmalu bodo v veljavo stopile pomembne spremembe zakonodaje o DDV (Vir slike: Freeimages.com)

Sprememb bodo deležne le telekomunikacijske storitve, storitve oddajanja ter elektronske storitve, opravljene osebam iz druge države članice EU, ki niso davčni zavezanci.

Z namenom, da bomo lažje razumeli temeljno spremembo, si poglejmo najprej osnovno definicijo davčnega zavezanca. Davčni zavezanec je vsaka oseba, ki kjerkoli neodvisno opravlja katerokoli ekonomsko dejavnost, ne glede na namen ali rezultat opravljanja dejavnosti. Nasprotno pa končni potrošnik (fizična oseba ali osebe javnega prava) ni davčni zavezanec.

Nadaljujmo s pravili, ki jih je potrebno že upoštevati in bodo veljala vse do konca leta 2014. Za tovrstne storitve, opravljene končnim potrošnikom iz druge države članice EU, ki niso davčni zavezanci, je kraj obdavčitve tam, kjer ima sedež izvajalec storitev. V praksi to pomeni, da je npr. nakup in prenos določene aplikacije s spleta s strani končnega potrošnika iz Slovenije, predmet obračuna DDV v državi, kjer ima izvajalec storitve (ponudnik) sedež. 

Z novim letom, pa bodo pravila glede kraja obdavčitve tovrstnih storitev spremenjena in bodo storitve, ki se opravijo končnemu potrošniku predmet DDV v državi, kjer ima prejemnik teh storitev sedež, stalno ali začasno prebivališče. 

Več v članku: Kakšne spremembe zakonodaje o DDV nas čakajo z začetkom leta 2015?

Oznake: , , , ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Trendi digitalnega marketinga 2018

02.02.2018 od 15:00 do 19:00
Trendi digitalnega marketinga 2018

Pridružite se nam na letnem dogodku Trendi digitalnega marketinga in spoznajte napredne tehnike in uporabne trike s ključnih področij digitalnega marketinga - od vsebinskega marketinga, spletne analitike in družabnih omrežij do mobilnega marketinga, optimizacije prodajnega lijaka ter izboljšanja uporabniške izkušnje. Če iščete napredno znanje, kako na spletu prodati več, tega dogodka preprosto ne smete zamuditi.
Preberite več >>

Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

09.02.2018 od 9:00 do 17:00
Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

Sanjate, da stranke pridejo k vam same od sebe? Želite prevzeti vodilno pozicijo na spletu in prehiteti konkurente? Pridružite se nam na delavnici, na kateri se boste naučili, kako z blog marketingom priti do novih strank, močnejše blagovne znamke in dodatnega prihodka.
Preberite več >>

MP delavnica: Facebook oglaševanje

23.02.2018 od 9:00 do 17:00
MP delavnica: Facebook oglaševanje

Facebook je koristno orodje tako za grajenje blagovne znamke kot tudi za povečanje prodaje. Na tokratni delavnici se bomo s strokovnjakom za Facebook oglaševanje osredotočili na prodajni del: Facebook oglase. S pomočjo Jureta Knehtla iz Adstar boste izvedeli, kako svoje oglase kar najbolje optimizirati za doseganje nadpovprečnih prodajnih rezultatov.
Preberite več >>

Vse za podjetje