Knjige za podjetnike, ki izstopajo iz okvirjev

Avtor Nika Penšek — 08.06.2008
Komentiraj!
Knjige za podjetnike, oziroma za tiste, ki želijo izboljšati svoj posel, se navadno delijo v dve kategoriji. Prva je "kako sem zaslužil milijardo, in lahko jo tudi ti", in druga ki pravi "poskrbi za svoje uporabnike in deležen boš zavisti Warrena Buffeta in Billa Gatesa".
Knjige za podjetnike, ki izstopajo iz okvirjev

Knjiga "Life entrepreneurs" temelji na misli kako si vsakdanji ljudje ustvarjajo nevsakdanje življenje.

Naslednje knjige z nasveti izstopajo iz okvirjev, jih presegajo, nasveti pa so vredni premisleka.

Knjiga "Udarec v glavo", avtorja Rogerja von Oecha praznuje 25 letnico izdaje. Govori o povečanju kreativnosti, njeno sporočilo pa je večno in lahko razumljivo. V knjigi nam svetuje, kako razmišljati drugače, in to konkretizira z vrsto vprašanj in odgovorov, kateri vsi zajemajo opuščanje "razumskih blokad", ki omejujejo naše razmišljanje. Pravi, da se večina ljudi obnaša na način, ki posledično omejuje razvoj drugačnega razmišljanja, zato vedno razmišljamo "več na isti način", kar je nujno potrebno, vendar pa nas ovira, ko poskušamo biti kreativni. Zato nas poziva, da se tega zavedamo in se potrudimo odkleniti te blokade. Ljudje smo naučeni da obstaja en sam odgovor na problem, Roger pa pravi, da je bistveno rešitev iskati tudi potem, ko smo jo že našli.

Druga izmed knjig, ki izstopajo iz okvirjev svetovalnih knjig za poslovneže govori o tem, kako obogateti. V knjigi "Kako obogateti" avtor Felix Dennis veliko govori o napakah, ki jih je naredil. Odkriti način pisanja mu daje kredibilnost ob navajanju bistvenih opozorilnih nasvetov podjetnikov:

1.   Nikoli ne bodite preveč optimistični, ko pride do dnevnih financ. Če denar kroži, pomeni, da ste na dobri poti, ne glede na to kako slabo vodite podjetje, ali pa je sama organizacija slaba, še vedno obstaja dobra možnost za spremembo situacije.
2.   Nikoli ne delujte širokopotezno. Vi in vaše podjetje naj živi in deluje v okviru dejanskih zmožnosti.
3.   Nikoli ne skoparite na zaposlovanju talentiranih.

"The One Minute Entrepreneur" avtorja Kena Blancharda pa pravi, da obstajajo le štiri tradicionalne poslovne ideje.

1.   Dohodek mora preseči stroške.
2.   Shranjujte račune. Ne dopustite vašim uporabnikom, da vas izkoristijo za povečanje njihovega denarnega toka.
3.   Skrbite za vaše uporabnike. "Vi delate za njih".
4.   Skrbite za svoje zaposlene.

Avtor v knjigi poziva da poslovni nasveti sami zase niso pomembni, če ne delamo dovolj trdno in se osredotočamo na prave stvari, saj le to nas bo pripeljalo k uspehu.

Ko pa smo že lastniki uspešnega podjetja, ne smemo pozabiti na kakovost zasebnega življenja. "Life Entrepreneurs", knjiga svetovalcev Christopherja Gergena in Gregga Vanoureka nas opozarja prav na to. Temelji na preprosti osnovi in pravi da na enakih načelih, s katerimi začneš posel - prepoznavanje priložnosti, tveganja in inovativnosti, te lahko vodijo v bolj polno življenje. Živeti življenje kot ga želiš, lahko dosežemo z enakimi pristopi, kot smo jih imeli pri ustanavljanju posla - razvijemo načrt, v tem primeru kako si predstavljamo za nas dobro življenje in nato ugotovimo kako načrtu čimbolj dosledno slediti. Abstraktno gledano se to zdi zelo preprosto. Prav tako kot pri ustanavljanju uspešnega podjetja. Trdo delo je bistveno v obeh primerih.

Vir: The New York Times

shranjeno pod:
comments powered by Disqus
Prijavi se na e-novice!