Ko mobilni telefon postane vaš nepogrešljivi spremljevalec

Avtor jhorvat — 23.10.2009
Komentiraj!
Nedolgo nazaj mi je na prenosnem računalniku odpovedal ventilator za hlajenje. Glede na to, da ima ta že nekaj let na grbi, to ni presenetljivo. Po prekomernem pregrevanju sem se po nasvetu prijatelja (sam se na te stvari bolj malo razumem) odločil, da si kupim tako imenovani hladilnik za računalnik (neke vrste stojalo z dvema ventilatorjema).
Ko mobilni telefon postane vaš nepogrešljivi spremljevalec

Prodajne akcije in ugodni nakupi podjetij v vaši bližini na mobilnem telefonu (vir slike: Istock photo).

Med odpravljanjem po nakup se poskušam spomniti kakšen model mi je bil priporočen in preden vstopim v trgovino se obrnem na mobilni telefon. Odprem e-pošto in poiščem povezavo na spletno stran z opisom primernega hladilnika. Slednje pokažem prodajalcu v trgovini in nakup je bil opravljen v nekaj minutah.

Opisan je zgolj en primer uporabnosti mobilnega telefona, ki z razvojem tehnologije in vse ugodnejših paketov postaja nepogrešljiv vir informacij. To so odkrila tudi podjetja in tako imamo nov marketinški medij.

Vendar se danes na žalost (še) pojavljajo razne oblike mobilnega marketinga, ki za nas kot uporabnike niso primerne. Število raznih SMS nagradnih iger, SMS obveščanj in podobno je tudi v Sloveniji strmo naraslo. Eno prodajno sporočilo na vsake toliko časa je še v redu, a danes imamo ponudnike mobilnih storitev, ki si pridružujejo pravico, da nam pošljejo prodajni SMS (s popolnoma različnimi ponudbami) tudi do trikrat na dan.

Verjetno si težko predstavljate, da bi vam telefon zacingljal s ponudbo raznih podjetij skoraj stokrat na mesec, ali? Sploh, če je takih ponudnikov vse več. Navedeno potrjuje tudi raziskava podjetij comScore in Tanla, ki je bila izvedena leta 2007. Z rastjo števila prodajnih SMS sporočil, njihova odzivnost hitro pada. Tako v ZDA prodajna SMS sporočila prejema 17,2 odstotkov mobilnih uporabnikov in akcije v povprečju dosegajo 12-odstotno odzivnost. V Franciji prodajna SMS sporočila prejema 62,3 odstotkov vseh mobilnih uporabnikov in povprečna odzivnost pade na »le« 7,6 odstotkov. V Španiji je delež uporabnikov, ki prejemajo SMS oglase, s 75,4 odstotkov, najvišji v Evropi. Odzivnost na SMS prodajna sporočila pa je z 6,1 odstotki med najnižjimi.

Zato je potreben drugačen pristop. Mobilni telefon je lahko odlično orodje za pridobivanje informacij, vendar le v primeru, ko uporabnik odloča o tem kdaj mu lahko posamezno podjetje posreduje ponudbo in kdaj ne.

 

Honire Connect se predstavi

V ta namen je bila izdelana prva mobilna storitev pri kateri uporabnik odloča kdaj in kakšne informacije bo pridobil na mobilni telefon in ne podjetja. Tako svojo ponudbo na Honire Connect v tem trenutku predstavlja več kot 2.500 podjetij iz vseh panog in njihovo število se vsak mesec povečuje. Podjetja so ugotovila, da je veliko bolje če vas ne bombardirajo z raznimi SMS sporočili, ampak so vam na voljo takrat, ko jih vi potrebujete.

Tako vam Honire Connect, ki je rezultat sodelovanja podjetij Honire d.o.o. (www.mobilnimarketing.info) in Acenta d.o.o. (www.informacija.net, www.sloveniaholidays.com, www.sloveniashop.net) kot uporabnikom ponuja:

  • ogled ponudbe podjetij iz vseh panog (restavracije, prodajalne, poslovne storitve, taksi prevozi, prodajalci avtomobilov, namestitve, itd.),
  • prodajne akcije in možnost ugodnih nakupov,
  • hitro iskanje posameznih lokacij s pomočjo mobilnega zemljevida,
  • ogled mnenj uporabnikov o posameznem podjetju,    
  • lokacijsko določen prikaz, ki vam posreduje zgolj ponudbo tistih podjetij, ki se nahajajo v vaši neposredni bližini.

 

Uporabniki tako lahko mobilni telefon prvič uporabljate kot vir informacij brez nadležnega prejemanja SMS sporočil in včlanjevanja v razne SMS klube.

 

Obiščite Honire Connect

Preizkusite Honire Connect in preko SMS sporočila pošljite ključno besedo po vaši izbiri (npr. taksi, gostilna, avtosalon, itd.) na številko 031 66 22 77. V odgovor boste prejeli sporočilo s povezavo na rezultate vašega iskanja. 

Ali obiščite prvo stran Honire Connect in pošljite ključno besedo »hcm« na 031 66 22 77.

Vsa prejeta sporočila so brezplačna in z uporabo Honire Connect ne postanete član nobenega SMS kluba.

 

comments powered by Disqus
Prijavi se na e-novice!
Najbolj brane novice