Ko mobilni telefon postane vaš nepogrešljivi spremljevalec

Avtor — 23.10.2009

Nedolgo nazaj mi je na prenosnem računalniku odpovedal ventilator za hlajenje. Glede na to, da ima ta že nekaj let na grbi, to ni presenetljivo. Po prekomernem pregrevanju sem se po nasvetu prijatelja (sam se na te stvari bolj malo razumem) odločil, da si kupim tako imenovani hladilnik za računalnik (neke vrste stojalo z dvema ventilatorjema).

Ko mobilni telefon postane vaš nepogrešljivi spremljevalec

Prodajne akcije in ugodni nakupi podjetij v vaši bližini na mobilnem telefonu (vir slike: Istock photo).

Med odpravljanjem
po nakup se poskušam spomniti kakšen model mi je bil priporočen in preden
vstopim v trgovino se obrnem na mobilni telefon. Odprem e-pošto in poiščem
povezavo na spletno stran z opisom primernega hladilnika. Slednje pokažem
prodajalcu v trgovini in nakup je bil opravljen v nekaj minutah.

Opisan je zgolj en
primer uporabnosti mobilnega telefona, ki z razvojem tehnologije in vse
ugodnejših paketov postaja nepogrešljiv vir informacij. To so odkrila tudi
podjetja in tako imamo nov marketinški medij.

Vendar se danes na
žalost (še) pojavljajo razne oblike mobilnega marketinga, ki za nas kot uporabnike
niso primerne. Število raznih SMS nagradnih iger, SMS obveščanj in podobno je
tudi v Sloveniji strmo naraslo. Eno prodajno sporočilo na vsake toliko časa je
še v redu, a danes imamo ponudnike mobilnih storitev, ki si pridružujejo
pravico, da nam pošljejo prodajni SMS (s popolnoma različnimi ponudbami) tudi
do trikrat na dan.

Verjetno si težko
predstavljate, da bi vam telefon zacingljal s ponudbo raznih podjetij skoraj
stokrat na mesec, ali? Sploh, če je takih ponudnikov vse več. Navedeno potrjuje
tudi raziskava podjetij comScore in Tanla, ki je bila izvedena leta 2007. Z
rastjo števila prodajnih SMS sporočil, njihova odzivnost hitro pada. Tako v ZDA
prodajna SMS sporočila prejema 17,2 odstotkov mobilnih uporabnikov in akcije v
povprečju dosegajo 12-odstotno odzivnost. V Franciji prodajna SMS sporočila
prejema 62,3 odstotkov vseh mobilnih uporabnikov in povprečna odzivnost pade na
»le« 7,6 odstotkov. V Španiji je delež uporabnikov, ki prejemajo SMS oglase, s
75,4 odstotkov, najvišji v Evropi. Odzivnost na SMS prodajna sporočila pa je z
6,1 odstotki med najnižjimi.

Zato je potreben
drugačen pristop. Mobilni telefon je lahko odlično orodje za pridobivanje
informacij, vendar le v primeru, ko
uporabnik odloča
o tem kdaj mu lahko posamezno podjetje posreduje ponudbo
in kdaj ne.

 

Honire Connect se predstavi

V ta namen je bila
izdelana prva mobilna storitev pri kateri uporabnik odloča kdaj in kakšne
informacije bo pridobil na mobilni telefon in ne podjetja. Tako svojo ponudbo
na Honire Connect v tem trenutku predstavlja več kot 2.500 podjetij iz vseh panog in njihovo število se vsak
mesec povečuje. Podjetja so ugotovila, da je veliko bolje če vas ne
bombardirajo z raznimi SMS sporočili, ampak so vam na voljo takrat, ko jih vi
potrebujete.

Tako vam Honire
Connect, ki je rezultat sodelovanja podjetij Honire d.o.o. (www.mobilnimarketing.info) in
Acenta d.o.o. (www.informacija.net, www.sloveniaholidays.com, www.sloveniashop.net) kot uporabnikom
ponuja:

  • ogled ponudbe podjetij iz vseh
    panog (restavracije, prodajalne, poslovne storitve, taksi prevozi, prodajalci
    avtomobilov, namestitve, itd.),
  • prodajne akcije in možnost ugodnih
    nakupov,
  • hitro iskanje posameznih lokacij s
    pomočjo mobilnega zemljevida,
  • ogled mnenj uporabnikov o
    posameznem podjetju,    
  • lokacijsko določen prikaz, ki vam
    posreduje zgolj ponudbo tistih podjetij, ki se nahajajo v vaši neposredni
    bližini.

 

Uporabniki tako lahko
mobilni telefon prvič uporabljate kot vir informacij brez nadležnega prejemanja
SMS sporočil in včlanjevanja v razne SMS klube.

 

Obiščite Honire Connect

Preizkusite Honire Connect in
preko SMS sporočila pošljite ključno besedo po vaši izbiri (npr. taksi,
gostilna, avtosalon, itd.) na številko 031 66 22 77. V odgovor boste prejeli sporočilo s povezavo na
rezultate vašega iskanja. 

Ali obiščite prvo
stran Honire Connect in pošljite
ključno besedo »hcm« na 031 66 22 77.

Vsa prejeta sporočila so brezplačna in z uporabo Honire Connect ne
postanete član nobenega SMS kluba.