Ko se mož in žena podata na Kickstarter

Marsikomu se zdi, da je poslovno sodelovanje med zakoncema neizvedljivo. Ravno obratno dokazujeta Dijana in Miha Rolc, ki sta se v teh dneh podala na Kickstarter. Njun modni projekt Zulu Zion zagotovo pomeni prelomnico v slovenskih projektih. Z modnim se še namreč nismo predstavili.
Ko se mož in žena podata na Kickstarter

Nogavice, polne pop umetnosti, uličnih grafitov in kulture 90. let (Vir slike: Zulu Zion)

25-letna Dijana in 29-letni Miha sta si od nekdaj želela sodelovati na skupnem projektu. Idej je bilo na pretek, pravita, a osredotočiti se je bilo treba le na eno. »Želela sva ustvariti modni dodatek, ki bi predstavljal najino estetiko in bil čim bolj nosljiv – nogavice so bile takoj v igri.« Nastale so igrive nogavice Zulu Zion, v katere je vpet tudi čas njunega odraščanja: »Oba sva kot otroka zgodnjih 90. let spremljala veliko MTV-ja, nanizanki, kot sta Princ iz Bel Aira in Seinfeld. Navdih sva črpala iz pop umetnosti, uličnih grafitov in kulture 90. let,« posebnost nogavic, poleg zanimivih barv, pa so imena. Vsak par ima namreč svoje ime, s čimer je dobil svojo identiteto.

Poznavanje drug drugega prinaša lažji proces dela

Kako pomembne so priprave na kampanjo na Kickstarter – seveda pod pogojem, da si ekipa želi uspeha -, potrdita tudi s tem, ko povesta, da so se priprave začele že lanskega septembra. »Takrat smo posneli video, poslikali kampanjo in izkoristili še zadnje izdihljaje poletja, da bi pričarali čim bolj pozitivno in sproščeno vzdušje,« oba pa sta perfekcionista, kar se po njunem mnenju tudi odraža v celotni kampanji. Mnogi sicer mislijo, da je sodelovanje med zakoncema težko delo, a zakonca Rolc pravita, da je prav na račun tega njuno sodelovanje še toliko lažje. Poznata misli drug drugega, zato je proces dela bolj sproščen.

Vir slike: Zulu Zion

Manjše zanimanje za modne projekte – več truda?

Pri kampanji jima je bil v veliko pomoč tudi prijatelj Jurij Lozić, poznan po uspešno zaključenem projektu na Kickstarterju, Musguard. »Obrnili smo se predvsem na veliko število tujih modnih in lifestyle revij, tudi nekatere blogerje, ki imajo bolj razširjeno družabno mrežo. Za modne projekte je veliko težje, ker moraš po navadi razposlati trikrat več elektronske pošte, kot če predstavljaš tehnološki produkt – a vseeno, nikomur ni lahko,« v ospredju pa mora biti širjenje informacije. Ne glede na izid kampanje se nameravata podati v iskanje ekskluzivnih butikov, katerih identiteta bi sovpadala s celotno Zulu Zion podobo.

S Slovenijo imata intimno vez

S trendovskimi nogavicami, katerih ime je skovanka besed Zulu, ime afriškega plemena in Zion, ki po rastafarjansko pomeni Afrika, tudi dežela miru ali nebesa, merita predvsem na ZDA in širši del Evrope. Medtem pa slovenski trg za Zulu Zion »predstavlja mogoče bolj intimno vez, ker sva s podporniki prek družabnih omrežij v zelo dobri in močni navezi. Ta podpora je tu bolj intenzivna in se hitreje izraža,« k temu pa močno pripomore majhnost slovenskega trga.

Vir slike: Zulu Zion

Ne Made in Slovenia, ampak Made in Europe

Projekt Zulu Zion je še eden od mnogih slovenskih projektov na Kickstarterju, katerih proizvodnja bo potekala v Sloveniji, zaradi italijanske preje pa napis na Kickstarterju nosi oznako Made in Europe. »Prednost Slovenije je ravno njena majhnost in možnost, da lahko čez noč navežeš kontakt z obrtniki, celo večjimi obrati in vzpostaviš neke vrste sodelovanje. Komunikacija je hitrejša, fleksibilnost večja, kakovost pa v večini primerov enaka ali še boljša kot v tujini,« opisujeta poslovne in proizvodne razmere v Sloveniji.

Zulu Zion na Kickstarterju >>

Če vas mikajo nogavice Zulu Zion, a mislite, da ste za njih prestari: starostne omejitve nimajo. Kupci Zulu Zion so posamezniki, ki so pozitivno naravnani. Tisti, ki cenijo kakovosten in inovativen dizajn ter se ne bojijo eksperimentirati z barvitimi in grafičnimi detajli, razlagata zakonca, ki v naslednjih dneh pričakujeta svojega prvorojenca.

Oznake:,

Brezplačne e-novice!
Vse za podjetje