Ko vam napaka prinese milijone

Ne glede na to, kako izkušeni ste, ko se podate v podjetniške vode, boste slej ko prej naredili napako. Ta naj vam nikar ne vzame poguma, saj se lahko iz napak in porazov naučite marsikaj in kasneje zaslužite ogromno denarja.
Ko vam napaka prinese milijone

Ko vam napaka prinese milijone. (Vir slike: sxc.hu)

Pred 9 leti se je podjetnik Steve Blank pojavljal na naslovnicah revij z idejo, za katero je bil prepričan, da bo spremenila industrijo računalniških iger. Takrat se Blank ni oziral na kritike in dvome. »Mislil sem, da sem genij,« pravi Blank. Tri mesece kasneje, ko je izgubil 35 milijonov dolarjev investicijskih sredstev, pa se ni imel več za genija. Takrat je imel veliko opcij, ena izmed teh je bila tudi, da preneha. Ne glede na to, kako boleča je bila izkušnja, se je iz nje naučil veliko – ustanovil je startup E.piphany, ki je vsakemu izmed investitorjev prinesla dobiček, vreden kar 1 milijardo dolarjev.

Najboljše, kar lahko storite je, da svoje lastne napake in poraze pretvorite v uspeh. In kako boste to naredili? Tako, da boste upoštevali naslednjih 5 nasvetov.   

Preimenujte poraz

Zaposlovalci vedno iščejo kandidate z delovnimi izkušnjami, te pa niso nič drugega kot skupek storjenih napak in porazov, iz katerih se je posameznik nekaj naučil. Izkušnje tako niso nič drugega kot porazi, zato pričnite za slednje uporabljati besedo izkušnje – na tak način bodo porazi manj boleči in ne bodo imeli tako slabega prizvoka.

Poraze izkoristite za pregled

Vsakič, ko naredite napako, identificirajte, kaj in zakaj je šlo narobe ter se aktivno izogibajte ponovni napaki.

Ne bodite sami

Če boste naredili hudo napako čisto sami, boste težko ocenili, kaj je šlo zares narobe. Zato je dobro imeti partnerja, ki mu zaupate in vam bo pomagal pri iskanju vzroka ter s tem pomagal izkoristiti naslednjo poslovno priložnost.

Ne skrivajte napak in porazov

Bodite ponosni, da ste bili dovolj pogumni in ste tvegali. Ko boste postali čisto odkriti glede svojih napak, se boste lahko pričeli učiti od drugih.

Premislite kaj si želite

Ko boste pristali na tleh in vam bo težko, je čas, da se spomnite, zakaj ste sploh šli v posel. Spomnite se predvsem čustvenih motivov, saj nas logično in racionalno razmišljanje ne motivirata dovolj.

Vir: Entrepreneur

Oznake: , , ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

20.10.2017 od 9:00 do 17:00
Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

Sanjate, da stranke pridejo k vam same od sebe? Želite prevzeti vodilno pozicijo na spletu in prehiteti konkurente? Pridružite se nam na delavnici, na kateri se boste naučili, kako z blog marketingom priti do novih strank, močnejše blagovne znamke in dodatnega prihodka.
Preberite več >>

Dan odprtih vrat v MP coworkingu

24.10.2017 od 14:00 do 18:00
Dan odprtih vrat v MP coworkingu

V torek, 24. oktobra 2017, v coworkingu Zavoda mladi podjetnik organiziramo dan odprtih vrat. Vabljeni, da se oglasite in nas spoznate.
Preberite več >>

MP dogodek: Razvij svojo idejo v donosen posel!

25.10.2017 od 17:00 do 19:00
MP dogodek: Razvij svojo idejo v donosen posel!

Mnogokrat se na nas obrnejo posameznice in posamezniki z idejo, ki bi jo radi pretvorili v posel. V večini primerov ostane pri poizvedovanju, pa čeprav gre velikokrat za ideje, ki imajo velik potencial.
Preberite več >>

MP delavnica: Maksimalna Produktivnost

27.10.2017 od 14:00 do 18:00
MP delavnica: Maksimalna Produktivnost

Povečajte svojo produktivnost z naprednimi vitkimi in agilnimi prijemi. V celotni zgodovini človeštva sta predvsem inoviranje in superiorna organiziranost vedno vodili na vrh ter do novih nepričakovanih uspehov - tudi v podjetništvu in poslovnem svetu.
Preberite več >>

MP delavnica: Google Analytics

04.11.2017 od 9:00 do 16:30
MP delavnica: Google Analytics

Imate spletno stran oziroma trgovino ter za oglaševanje vašega produkta ali storitve zapravite več 100 ali 1000 evrov mesečno, pa se to pri prodaji ne pozna dovolj? Kaže, da imate težave pri učinkovitosti oglasov. Obstaja rešitev, ki se ji reče Google Analytics.
Preberite več >>

MP dogodek: Optimizacija spletnih strani

10.11.2017 od 14:00 do 17:30
MP dogodek: Optimizacija spletnih strani

Klasična trgovina z odličnimi izdelki in nizkimi cenami ni vredna veliko, če se nahaja na odročni lokaciji, kjer je nihče ne obišče. Podobno velja za spletne strani in spletne trgovine. Če vas obiskovalci ne najdejo, potem tudi nakupa ne morejo opraviti. Zato je tu optimizacija spletnih strani.
Preberite več >>

Vse za podjetje