Ko vam napaka prinese milijone

Ne glede na to, kako izkušeni ste, ko se podate v podjetniške vode, boste slej ko prej naredili napako. Ta naj vam nikar ne vzame poguma, saj se lahko iz napak in porazov naučite marsikaj in kasneje zaslužite ogromno denarja.
Ko vam napaka prinese milijone

Ko vam napaka prinese milijone. (Vir slike: sxc.hu)

Pred 9 leti se je podjetnik Steve Blank pojavljal na naslovnicah revij z idejo, za katero je bil prepričan, da bo spremenila industrijo računalniških iger. Takrat se Blank ni oziral na kritike in dvome. »Mislil sem, da sem genij,« pravi Blank. Tri mesece kasneje, ko je izgubil 35 milijonov dolarjev investicijskih sredstev, pa se ni imel več za genija. Takrat je imel veliko opcij, ena izmed teh je bila tudi, da preneha. Ne glede na to, kako boleča je bila izkušnja, se je iz nje naučil veliko – ustanovil je startup E.piphany, ki je vsakemu izmed investitorjev prinesla dobiček, vreden kar 1 milijardo dolarjev.

Najboljše, kar lahko storite je, da svoje lastne napake in poraze pretvorite v uspeh. In kako boste to naredili? Tako, da boste upoštevali naslednjih 5 nasvetov.   

Preimenujte poraz

Zaposlovalci vedno iščejo kandidate z delovnimi izkušnjami, te pa niso nič drugega kot skupek storjenih napak in porazov, iz katerih se je posameznik nekaj naučil. Izkušnje tako niso nič drugega kot porazi, zato pričnite za slednje uporabljati besedo izkušnje – na tak način bodo porazi manj boleči in ne bodo imeli tako slabega prizvoka.

Poraze izkoristite za pregled

Vsakič, ko naredite napako, identificirajte, kaj in zakaj je šlo narobe ter se aktivno izogibajte ponovni napaki.

Ne bodite sami

Če boste naredili hudo napako čisto sami, boste težko ocenili, kaj je šlo zares narobe. Zato je dobro imeti partnerja, ki mu zaupate in vam bo pomagal pri iskanju vzroka ter s tem pomagal izkoristiti naslednjo poslovno priložnost.

Ne skrivajte napak in porazov

Bodite ponosni, da ste bili dovolj pogumni in ste tvegali. Ko boste postali čisto odkriti glede svojih napak, se boste lahko pričeli učiti od drugih.

Premislite kaj si želite

Ko boste pristali na tleh in vam bo težko, je čas, da se spomnite, zakaj ste sploh šli v posel. Spomnite se predvsem čustvenih motivov, saj nas logično in racionalno razmišljanje ne motivirata dovolj.

Vir: Entrepreneur

Oznake: , , ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Uredba GDPR – Pasti in nevarnosti (konferenca)

22.02.2018 od 15:00 do 19:00
Uredba GDPR – Pasti in nevarnosti (konferenca)

Verjetno ste že slišali za uredbo GDPR. Poenostavljeno rečeno, gre za spremembo, zaostritev pravil na področju varstva osebnih podatkov, ki bo močno vplivala na poslovanje podjetij, ki zbirajo osebne podatke o strankah. Kako se na spremembe, ki jih prinaša uredba GDPR, pripraviti v praksi?
Preberite več >>

MP delavnica: Facebook oglaševanje

23.02.2018 od 9:00 do 17:00
MP delavnica: Facebook oglaševanje

Facebook je koristno orodje tako za grajenje blagovne znamke kot tudi za povečanje prodaje. Na tokratni delavnici se bomo s strokovnjakom za Facebook oglaševanje osredotočili na prodajni del: Facebook oglase. S pomočjo Jureta Knehtla iz Adstar boste izvedeli, kako svoje oglase kar najbolje optimizirati za doseganje nadpovprečnih prodajnih rezultatov.
Preberite več >>

Google Analytics delavnica in Marko Penko

01.03.2018 od 16:00 do 10.03.2017 16:00
Google Analytics delavnica in Marko Penko

Imate spletno stran oziroma trgovino ter za oglaševanje vašega produkta ali storitve zapravite več 1000 evrov mesečno, pa se to pri prodaji ne pozna dovolj? Kaže, da imate težave pri učinkovitosti oglasov. Obstaja rešitev, ki se ji reče Google Analytics delavnica, ki jo za nas pripravlja Marko Penko.
Preberite več >>

Delavnica: Google Adwords oglaševanje in Marko Penko

24.03.2018 od 9:00 do 30.03.2018 17:00
Delavnica: Google Adwords oglaševanje in Marko Penko

Pri oglaševanju na Googlu je zelo pomembno poznavanje navodil, trikov in smernic za uspešno postavitev in vodenje AdWords kampanje. Da boste svoje oglaševanje vzpostavili kar se da učinkovito, vas vabimo na delavnico, v okviru katere boste spoznali Google AdWords: od osnov do potankosti. Z nami bo izkušeni Google AdWords mojster Marko Penko, ki je v svoji karieri upravljal na milijone evrov oglaševalskih proračunov.
Preberite več >>

Vse za podjetje