Ko veliki junaki navdušijo več kot 8 tisoč otrok

Avtor — 28.04.2016
Navihana ekipa Mali junaki, katere jedro tvorita Rado Daradan in Mic Melanšek, se po dveh letih od nastopa na severne trge, kjer so »pogoreli«, z dvignjenimi glavami podaja na nemški trg. Hrvaškega in slovenskega počasi osvajajo.
Ko veliki junaki navdušijo več kot 8 tisoč otrok

Ekipa Malih junakov sodeluje s številnimi slovenskimi avtorji, kot so Feri Lainšček, Desa Muck in Žiga X Gobamč (na sliki. Vir slike: Matej Golob).

Zgodba Malih junakov se je začela z rojstvom njunih nečakinj. Malce naivno sta se odpravila na prve sestanke, ki so bili videti, »bolj kot prvi zmenek do ušes zaljubljenega fanta in na šoli najbolj priljubljenega dekleta.« Takšno idejo je bilo težko predstaviti, še težje pa zagovarjati njen uspeh. A ideja je bila sprejeta »tako dobro, da se je posledično spremenil tudi pogled avtorjev.« Danes tako sodelujeta s kopico priznanih slovenskih avtorjev, med njimi so Desa Muck, Feri Lainšček, ki bo sredi maja izdal personalizirano pesniško slikanico in Žiga X Gombač. »Z naklado posameznih knjig smo že dosegli trikratnike povprečne slovenske naklade otroških slikanic,« pojasnjujeta mladeniča.

Knjige v pomoč, ko otrok noče na kahlico

V treh letih sta razveselila že več tisoč otrok, večino knjig prodata v zadnjih četrtinah let. »To je za podjetje z več vidikov nezdravo, zato bomo letos predstavili nekaj novih, nesezonskih produktov, kot so denimo serija personaliziranih vzgojnih knjigic.« Na primer ko malček noče na kahlico, težko zaspi sam ali pa ko se ne želi posloviti od dude, naštevata. V pripravi je tudi prva personalizirana otroška kuharica na svetu.

Ker večino prodajo v zadnjih četrtinah let, kar je izredno nezdravo za podjetje, pripravljajo številne novosti. Med drugim tudi prvo personalizirano otroško kuharico na svetu (Vir slike: Matej Golob).

Knjigice Malih junakov najpogosteje listajo malčki do 5. leta starosti, ki najpogosteje slišijo na ime Luka, Sara, Nik, Eva, Ema, Jakob in Filip. »Seveda pa je vse več tudi eksotičnih imen, kot so denimo An, Izabela Bona, Li, Scarlett Marinka, Anathea.« Razveselila sta že več kot 8 tisoč otrok, od tega 15 odstotkov hrvaških.

Ko majhna slovenska založba stopi v stik s priznanimi nemškimi avtorji

»Hrvaški trg,« ki ga še vedno ´ovohavata´ in se predvsem učita, »je finančno občutljivejši, prav tako pa je znatna razlika v pred-, med- in poprodajni podpori.« Sosednji trg pa ni prvi tuji trg, na katerega sta vstopila s preostalimi člani ekipe. Pred dvema letoma so poskusili vstopiti na severne trge, kjer so »po domače povedano, pogoreli«. Ostala pa je zagnanost in želja po učenju, ki jo ekipa Mali junaki uresničuje tudi s sodelovanjem z bolgarskim pospeševalnikom Eleven.

Zdaj se pripravljajo na vstop na nemški trg, ki se glede na slovenskega precej razlikuje. »Prilagoditi je bilo potrebno spletni nastop, nadgraditi produkte, sestaviti koherentno ekipo in predvsem lokalizirati marketinške aktivnosti,« paradni konj njihovega nastopa pa bodo knjige, ki jih bodo izdali z nemškimi avtorji in aktivnosti, ki jih bodo izvajali v sodelovanju z njimi. Dodajata, da je že sam stik majhne slovenske založbe s priznanimi nemškimi avtorji, »svojevrsten izziv«. O »nemških« številkah ne želita govoriti, čeprav »jasno kažejo na relativno nizko verjetnost neuspeha

Mali junaki letos vstopajo na nemški trg. Čeprav Daradan in Melanšek ne želita spregovoriti o konkretnih številkah, pa le-te namigujejo na večjo verjetnost uspeha kot pred dvema letoma. Takrat so ob nastopu na severne trge “pogoreli” (Vir slike: Mali junaki).

Hrvaška potrebuje ponovno definicijo nastopa

V letošnjem letu v Sloveniji pričakujeta 35-odstotno rast, skupno 125 tisoč evrov prihodkov: »Ostali predvideni prihodki se razporedijo med Hrvaško, kjer bomo septembra ponovno definirali naš nastop in Nemčijo, kjer pričakujemo, da bomo z zastavljeno marketinško strategijo v prvi sezoni Male junake postavili na zemljevid otroške literature

Kmalu tudi personalizirane risanke!

Med področji, ki se vse bolj spogleduje z digitalizacijo, je tudi otroška literatura. Pravita, da so nanjo pripravljeni. Tako bodo še letos v Sloveniji predstavili prvo personalizirano otroško e-knjigo, pozneje, avgusta tudi na nemškem trgu: »Prav s tem namenom smo preteklih nekaj mesecev posvetili razvoju sofisticiranega sistema, ki omogoča avtomatizacijo izdelave fizičnih in e-knjig, pozneje pa bomo podoben sistem uporabili za predstavitev globalno prvih personaliziranih risank.«

Vonja knjig ne more nadomestiti tehnologija

Čeprav časopisi počasi izumirajo, sta prepričana v svetlo prihodnost otroških knjig. »Že res, da je morda otroke sila zabavno opazovati, kako krmarijo z rokami, ko jim po nedeljskem kosilu nadenemo Oculus Rift ali pa jih na hitro zamotimo z YouTube risanko na iPadu, vendar pa vonja po knjigah ne more in ne bo nadomestilo prav nič.« Pravita, da knjiga nudi precej več kot le besede in stavke v knjigi.

Gre za obliko socializacije, ki jo lahko otroci doživijo le v naročju staršev in ob sodelovanju pri skupni interpretaciji otroških knjig. »Na področju razvoja produktov odkrivamo nove možnosti personalizacije, vzporedno pa razvijamo sistem za personalizirane risanke in široko skupnost, ki bo tako otrokom kot njihovih staršem ponujala zanimive in visokokakovostne zabavne, izobraževalne in vzgojne vsebine,« zaključujeta.

Na izbor Mladi podjetnik leta se lahko prijavite vse do 31. maja letos (do polnoči). Šestega junija bodo člani komisije izbrali deset polfinalistov, tri dni pozneje pa bodo potekali javni pitchi, ki jih lahko udeleži vsakdo. Trinajstega junija bo komisija izbrala pet finalistov, končna odločitev pa bo padla 16. junija. Zelo pomemben del ocene predstavlja tudi javni pitch na dan razglasitve zmagovalca.
Na izbor se lahko prijavite sami, v kolikor pa poznate osebo, ki bi lahko osvojila letošnji naziv, pa jo lahko tudi nominirate (oseba mora ustrezati pogojem za prijavo) in nam tako pomagate najti domače podjetniške talente! Zmagovalca izbora Mladi podjetnik leta čaka medijska izpostavljenost in nagradni sklad v vrednosti kar 20 tisoč evrov.

Preberite tudi
Pivomanija 2017 – vsakih 10 minut novo pivo

Pivomanija 2017 – vsakih 10 minut novo pivo

V Ajdovščino ponovno prihaja praznik pivovarstva v Vipavski dolini: Pivomanija. Festival piva bo potekal 2. septembra 2017, vstopnice pa so že na voljo. V Pivovarni Pelicon za vse obiskovalce že pripravljajo posebno presenečenje – in zagotovo niso edini!

Preberite več >>
Matej Pelicon in Anita Lozar iz Pivovarne Pelicon sta mlada podjetnika leta 2017!

Matej Pelicon in Anita Lozar iz Pivovarne Pelicon sta mlada podjetnika leta 2017!

Laskavi naziv mladi podjetnik leta letos roma v roke Mateja Pelicona in Anite Lozar iz Pivovarne Pelicon. Petčlanska komisija izbora, ki jo sestavljajo vrhunski strokovnjaki, je imela letos težko delo, saj so bili vsi finalisti izjemno izenačeni. Izbor in podelitev sedmega naziva mladi podjetnik leta sta potekala v NLB Centru inovativnega podjetništva v Ljubljani.

Preberite več >>
Tudi banka lahko pomaga mladim podjetnikom

Tudi banka lahko pomaga mladim podjetnikom

Mladi podjetniki se v iskanju sredstev za zagon svojega podjetja pogosto obrnejo tudi na banke, čeprav je pridobivanje kredita precej zahtevna naloga. Ali ste vedeli, da vam v bankah lahko pri ustanavljanju podjetja in stopanju na poslovno pot pomagajo tudi na druge načine?

Preberite več >>
Tattoo Care – prvo slovensko mazilo za nego tetovaž

Tattoo Care – prvo slovensko mazilo za nego tetovaž

Jasni Grbić se je pri 18 letih življenje obrnilo na glavo. Zaradi hudega ukrivljenja hrbtenice je prestala kar 9-urno operacijo. Brazgotino je prekrila s tatujem. Ker ji obstoječe kreme niso ustrezale, je na podlagi kreme za dojenčke razvila prvo slovensko mazilo za nego tatujev.

Preberite več >>
Hajdi.si – združitev funkcionalnosti s trendovskim dizajnom

Hajdi.si – združitev funkcionalnosti s trendovskim dizajnom

Hajdi Korošec Jazbinšek se je s poslovnim svetom srečala že kot priljubljena otroška pevka. Ko pa sta z možem Urbanom postala starša, se je podala v popolnoma drugačne vode – skupaj sta odprla spletno in fizično butično trgovino z otroško opremo in otroškimi modnimi dodatki.

Preberite več >>
NV Holders – od izvirne ideje do mednarodne prepoznavnosti

NV Holders – od izvirne ideje do mednarodne prepoznavnosti

22-letni Nik Vene je leta 2014 ugotovil, da si mora stalno popravljati srajco. Po neuspešnem iskanju rešitve na trgu je sam oblikoval prvi držalec za srajce. Tri leta kasneje se lahko pohvali z dvema uspešnima kampanjama na Kickstarterju in več kot 10 tisoč prodanimi izdelki.

Preberite več >>
KingsBox – stranke so na prvem mestu

KingsBox – stranke so na prvem mestu

Podjetje Tng oprema se ukvarja s spletno prodajo opreme za funkcionalno vadbo. Luka Železnik in Dejan Kobal sta se za ustanovitev podjetja odločila med študijem, v prvi polovici letošnjega leta pa sta s prodajo opreme pod blagovno znamko KingsBox že presegla lanske prihodke.

Preberite več >>
Panorganic: »Z dobrim izdelkom in izdelano strategijo bi moral biti uspeh skorajda zagotovljen!«

Panorganic: »Z dobrim izdelkom in izdelano strategijo bi moral biti uspeh skorajda zagotovljen!«

Lansiranje novega izdelka ali storitve na trg ni več tako preprosto, kot je bilo včasih. Da bi izstopali iz množice, morate uporabiti inovativne taktike in strategije, predvsem pa morate biti pripravljeni. Vse to so na lastni koži izkusili tudi v podjetju Panorganic.

Preberite več >>
Pivovarna Pelicon – od neuspeha na Kickstarterju do uspešne male pivovarne

Pivovarna Pelicon – od neuspeha na Kickstarterju do uspešne male pivovarne

V Pivovarni Pelicon proizvajajo butično pivo po lastnih receptih. Njihova pot se je začela pred nekaj leti, ko so ugotovili, da je ponudba piva v Sloveniji izjemno majhna. Začeli so z začetnim paketom za varjenje piva, po štirih letih pa proizvedejo 20 tisoč litrov piva na mesec.

Preberite več >>
Znani finalisti 7. izbora Mladi podjetnik leta!

Znani finalisti 7. izbora Mladi podjetnik leta!

Strokovna komisija je izbrala pet finalistov, ki se bodo potegovali za laskavi naziv Mladi podjetnik leta. Finalisti se bodo ponovno predstavili na Konferenci Mladi podjetnik? Zakaj pa ne!, v okviru katere bo razglašen tudi letošnji zmagovalec izbora Mladi podjetnik leta.

Preberite več >>
Oznake: ,
Iskanje
MP izobraževanja
MP svetovanje

Ste pred ustanovitvijo podjetja, a imate premalo informacij? Ne veste, kateri stroški so povezani z ustanovitvijo? Je za vas bolj primeren s.p. ali d.o.o.? Kako je z obdavčitvijo podjetja? Se vam splača postati normirani s.p.? Kako je s popoldanskim s.p.? Vabljeni na individualno svetovanje.

Preberite več >>
Pravno svetovanje

Imate v svojem podjetju težave pri sestavljanju in pregledu pogodb? Niste prepričani, če so pogoji uporabe na vaši spletni strani ustrezni? Bi radi izboljšali pogodbo o zaposlitvi, poslovodenju ali ostale pogodbe? Imate težave s kršenjem blagovne znamke? Rešitev je pravno svetovanje.

Preberite več >>
Vse za podjetje