Kodak-u grozi bankrot: kaj se lahko iz tega naučimo?

Avtor — 09.01.2012
Kodak ni majhno podjetje, vendar njegov problem spada v kategorijo majhnih podjetij. Ta problem je propad. Nekdaj veliko in uspešno podjetje se danes sooča s težkimi problemi. Kaj je pripeljalo tako veliko podjetje do tako slabega položaja?
Kodak-u grozi bankrot: kaj se lahko iz tega naučimo?

Kodak-u grozi bankrot: kaj se lahko iz tega naučimo? (Vir slike: sxc.hu)

Ali ste vedeli, da je Kodak, vodilni v svoji industriji, leta 1975 izumil digitalni fotoaparat, vendar nikoli izkoristil nove tehnologije?

Pri Kodaku niso želeli izpustiti donosnega posla razvijanja filmov, kljub temu, da je trg hitro padal. Kar nekaj časa je preteklo, da so se odločili pozornost preusmeriti na komercialne tiskalnike.

Kljub številnim poizkusom pa Kodaku ni uspelo ustvariti dovolj prihodka in povrniti upanja v podjetje, ki je zaposlovalo 19.000 ljudi.

Naštetih je zgolj peščica slabih odločitev. Kot podjetnik ne smete slediti zgolj zgodbam uspeha, temveč morate posvetiti dovolj časa tudi bolečim zgodbam neuspeha in propada, da se boste naučili kar največ. Najceneje se je učiti iz napak drugih.

Vir: business-opportunities.biz

Oznake:
Iskanje
MP izobraževanja
MP svetovanje

Ste pred ustanovitvijo podjetja, a imate premalo informacij? Ne veste, kateri stroški so povezani z ustanovitvijo? Je za vas bolj primeren s.p. ali d.o.o.? Kako je z obdavčitvijo podjetja? Se vam splača postati normirani s.p.? Kako je s popoldanskim s.p.? Vabljeni na individualno svetovanje.

Preberite več >>
Pravno svetovanje

Imate v svojem podjetju težave pri sestavljanju in pregledu pogodb? Niste prepričani, če so pogoji uporabe na vaši spletni strani ustrezni? Bi radi izboljšali pogodbo o zaposlitvi, poslovodenju ali ostale pogodbe? Imate težave s kršenjem blagovne znamke? Rešitev je pravno svetovanje.

Preberite več >>
MP dogodek: Razvij svojo idejo v donosen posel!

Mnogokrat se na nas obrnejo posameznice in posamezniki z idejo, ki bi jo radi pretvorili v posel. V večini primerov ostane le pri poizvedovanju, pa čeprav gre velikokrat za ideje, ki imajo s pravim pristopom velik potencial.

Preberite več >>
Vse za podjetje