Koga smo iskali po spletu?

Kaj so slovenski uporabniki spleta najpogosteje vtipkali v iskalnika Google.si in najdi.si? Kateri Slovenci so se največkrat znašli med iskalnimi vrsticami? Kdo je novinec na lestvici? Poglejmo, kakšne so razlike v iskanju.
Koga smo iskali po spletu?

Kaj smo iskali prek Googla in najdi.si? (Vir slike: YouTube)

Google je objavil podatke za Leto v iskanju 2014 v Sloveniji, ki nam daje vpogled v najbolj iskane osebe v iztekajočem se letu.

Google bolj politično obarvan

Na vrh se je uvrstil Luka Mesec iz Združene levice, na drugo mesto pa Violeta Bulc, evropska komisarka za promet in prostor. Na vrhu seznama torej prevladuje politični prizvok. Na tretjem mestu je Katarina Čas, ki smo si jo letos lahko ogledali v filmu Volk iz Wall Streeta, na četrtem mestu pa novi predsednik vlade, Miro Cerar. Na peto mesto se je uvrstil deskar na snegu, Žan Košir, na šesto letošnja predstavnica Slovenije na Eurosongu Tinkara Kovač, na sedmo prav tako glasbenica Daša Gradišek, na osmo pokojni in izjemno priljubljeni novinar Filip Kocijančič, na deveto pokojni kantavtor Tomaž Pengov in na deseto kandidatka za ljubljansko županjo, Martina Valenčič.

Na vrhu spet Tina Maze

V primerjavi z iskanji na najdi.si pa je možno opaziti kar nekaj sprememb. Na vrhu lestvice iskanja Slovenk je že drugo leto zapored Tina Maze, sledita ji La Toya in Tanja Žagar. Slovence so zanimale predvsem estradnice, saj sta se na četrto in peto mesto uvrstili kar dve – Ines Juranovič in Urška Čepin. Podobno je tudi pri iskanjih od petega do desetega mesta: Rebeka Dremelj, Špela Grošelj, Nina Osenar, Saša Lendero in Maja Prašnikar.

Janša tudi prvak lestvice iskanj

Med moškimi osebnostmi, ki smo jih Slovenci najbolj spremljali, se je na vrh uvrstil prvak SDS-a Janez Janša, od drugega do četrtega mesta pa glasbeniki: Lojze Slak, Jan Plestenjak in pokojni Brendi. Na peto mesto se je uvrstil aktualni predsednik države, Borut Pahor, na šesto športnik Robert Kranjec, sledijo Artur Štern, Vili Resnik, Mitja Kustelj in Samo Login.

Michael Jackson še ni odšel v pozabo

Pri iskanju tujih znanih osebnosti je največ Slovencev vpisalo ime Severina. Zanimalo jih je stanje Michaela Schumacherja, ki se je pred slabim letom ponesrečil med smučanjem. Na tretje mesto se je uvrstila Ceca, sledita Lady Gaga in pokojni Michael Jackson, na šesto mesto se je uvrstila najbolj znana nosečnica Kate Middleton. Sledijo še hrvaški pevec Oliver Dragojevič, Rihanna, Pamela Anderson in Justin Bieber.

Google smo spraševali o tem, kaj je ljubezen, kaj je pridevnik, kaj je granulom, kdo je nekrofil, kaj je sadje, kdo je Jezus, kdo je žrtev in kdo trojka, kako napisati vabilo ter kako odgnati mačke:

KAJ JE KAKO KDO JE OSEBE
1. kaj je ljubezen kako napisati vabilo kdo je zebrica luka mesec
2. kaj je koral kako masirati kdo je svak violeta bulc
3. kaj je judo kako zapišemo podglasnik kdo je prokurist katarina čas
4. kaj je pridevnik kako pozraviti rdecico kdo je meneger miro cerar
5. kaj je granulom kako odgnati mačke kdo je nekrofil žan košir

Med najbolj iskane vsebine na najdi.si so se uvrstila iskanja za vreme, film, sms, horoskop, facebook, Zavod za zaposlovanje, Novice, Google, YouTube in Slovenske novice.

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
NOVO! Delavnica Kako pravilno pisati za splet?

NOVO! Delavnica Kako pravilno pisati za splet?

Ali se besedila na spletu razlikujejo od tistih v časopisih, revijah, knjigah? Seveda se, bi se glasil odgovor slehernega avtorja, ki svoje misli objavlja na spletu. Kaj pa če bi vrtali še globlje in vprašali, v čem se besedila razlikujejo, zakaj se razlikujejo in - najpomembneje - ali vse te specifike kot pisci besedil upoštevajo ob njihovi pripravi? Prepričani smo, da odgovor ne bi bil tako suveren. Preberite več >>


Facebook se bori proti vabam za klike in odzive

Facebook se bori proti vabam za klike in odzive

Uporabniki Facebooka v zadnjem času opažajo vedno več nezaželenih objav, ki jih spodbujajo k všečkanju, deljenju in komentiranju. Facebook bo v kratkem ukrepal proti takšnim objavam. Preberite več >>

Katere metrike na družabnih omrežjih morate upoštevati?

Katere metrike na družabnih omrežjih morate upoštevati?

Danes je na voljo ogromno orodij, s pomočjo katerih lahko spremljate rezultate svojih spletnih trženjskih kampanj. Katere metrike je smiselno analizirati? Preberite več >>

Najpomembnejše metrike na družabnih omrežjih

Najpomembnejše metrike na družabnih omrežjih

Dobro trženje zahteva dobre podatke. Sami namreč ne morete vedeti, ali so vaše odločitve pravilne in ali vaše strategije delujejo, če ne spremljate svojih rezultatov. Preberite več >>

Poživite svoje Facebook oglase!

Poživite svoje Facebook oglase!

Ste opazili, da vaši oglasi na Facebooku sledijo točno določenemu vzorcu? Ste naveličani »strokovnjakov«, ki menijo, da so našli odgovor na vprašanje, kakšen oglas vam bo prinesel največ dobička? Na pravem mestu ste! Ponujamo vam nekaj idej za poživitev vaših Facebook kampanj. Preberite več >>

Facebookova ID koda, ki pozna prav vsakega vašega obiskovalca

Facebookova ID koda, ki pozna prav vsakega vašega obiskovalca

Je tudi vaš obisk na spletni strani velik, a beležite le majhen delež opravljenih nakupov? Se pogosto sprašujete, zakaj vaši oglasi ne dosegajo konverzij in kaj oziroma kdo v zastavljenem procesu je kriv, da ne dosegate rezultatov, kot bi si jih želeli? Preberite več >>

Infografika: Kakšni so 10 letni načrti Facebooka?

Infografika: Kakšni so 10 letni načrti Facebooka?

V dobrih desetih letih obstoja Facebooka je Mark Zuckerberg iz majhnega popoldanskega projekta uspel ustvariti večmilijardno podjetje, ki še vedno raste in se razvija. A v katero smer bo Facebook ponesla prihodnost? Napovedi si oglejte v infografiki. Preberite več >>

Kaj vse razkrivajo naše objave na družabnih omrežjih

Kaj vse razkrivajo naše objave na družabnih omrežjih

Podjetja, ki se ukvarjajo z analizo podatkov, so igrala pomembno vlogo pri oblikovanju javnega mnenja v povezavi z zadnjimi ameriškimi predsedniškimi volitvami. Če vas zanima, kaj vse o vas ve umetna inteligenca na podlagi vaših objav na družabnih omrežjih, berite naprej. Preberite več >>

Zakaj morate priti na delavnico Blog marketing? Ker tako pravijo udeleženci!

Zakaj morate priti na delavnico Blog marketing? Ker tako pravijo udeleženci!

V sredo je Blaž Kos prvič vodil delavnico Blog marketing. Mi smo vedeli, da bo vsebina nabito polna uporabnih informacij. A drugega kot naše besede in Blaževega renomeja vam nismo mogli ponuditi. Sedaj imamo o kvaliteti delavnice dokaze: odzive prve skupine udeležencev! Preberite več >>

Najboljša orodja za uspeh na družabnih omrežjih

Najboljša orodja za uspeh na družabnih omrežjih

Ne glede na to, ali gre za majhno podjetje ali veliko korporacijo, je upravljanje s profili na družabnih omrežjih zahtevno delo. Redno oblikovanje in objavljanje odličnih vsebin predstavlja le en vidik, nato pa je treba analizirati še uspešnost objav in angažma sledilcev. Preberite več >>

Oznake: , , , , ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Google Analytics delavnica in Marko Penko

31.05.2018 od 16:00 do 01.06.2018 19:30
Google Analytics delavnica in Marko Penko

Imate spletno stran oziroma trgovino ter za oglaševanje vašega produkta ali storitve zapravite več 1000 evrov mesečno, pa se to pri prodaji ne pozna dovolj? Kaže, da imate težave pri učinkovitosti oglasov. Obstaja rešitev, ki se ji reče Google Analytics delavnica, ki jo za nas pripravlja Marko Penko.
Preberite več >>

NOVO! Delavnica Kako pravilno pisati za splet?

01.06.2018 od 8:30 do 12:00
NOVO! Delavnica Kako pravilno pisati za splet?

Ali se besedila na spletu razlikujejo od tistih v časopisih, revijah, knjigah? Seveda se, bi se glasil odgovor slehernega avtorja, ki svoje misli objavlja na spletu. Kaj pa če bi vrtali še globlje in vprašali, v čem se besedila razlikujejo, zakaj se razlikujejo in - najpomembneje - ali vse te specifike kot pisci besedil upoštevajo ob njihovi pripravi? Prepričani smo, da odgovor ne bi bil tako suveren.
Preberite več >>

Google AdWords delavnica in Marko Penko

07.06.2018 od 9:00 do 17:00
Google AdWords delavnica in Marko Penko

Pri oglaševanju na Googlu je zelo pomembno poznavanje navodil, trikov in smernic za uspešno postavitev in vodenje AdWords kampanje. Da boste svoje oglaševanje vzpostavili kar se da učinkovito, je tu Google AdWords delavnica, v okviru katere boste spoznali Google AdWords: od osnov do potankosti. Z nami bo izkušeni Google AdWords mojster Marko Penko, ki je v svoji karieri upravljal na milijone evrov oglaševalskih proračunov.
Preberite več >>

Izbor MP leta 2018: Predstavitve polfinalistov

08.06.2018 od 16:00 do 18:00
Izbor MP leta 2018: Predstavitve polfinalistov

Letos bomo četrtič v okviru izbora Mladi podjetnik leta organizirali dogodek, ki je namenjen zgolj predstavitvam kandidatov. Predstavilo se bo 10 polfinalistov, ki jih bomo izbrali med vsemi prijavljenimi kandidati na izbor Mladi podjetnik leta 2018.
Preberite več >>

Izbor MP leta 2018: Predstavitve finalistov in razglasitev zmagovalca

15.06.2018 od 18:10 do 20:00
Izbor MP leta 2018: Predstavitve finalistov in razglasitev zmagovalca

V petek, 15. 06. 2018, bo v okviru konference Mladi podjetnik? Zakaj pa ne! potekalo sklepno dejanje letošnjega izbora Mladi podjetnik leta. Na sporedu bodo javne predstavitve finalistov, ki jih je komisija izbrala izmed vseh prijavljenih kandidatov, in razglasitev Mladega podjetnika leta 2018.
Preberite več >>

Vse za podjetje