Koga smo iskali po spletu?

Kaj so slovenski uporabniki spleta najpogosteje vtipkali v iskalnika Google.si in najdi.si? Kateri Slovenci so se največkrat znašli med iskalnimi vrsticami? Kdo je novinec na lestvici? Poglejmo, kakšne so razlike v iskanju.
Koga smo iskali po spletu?

Kaj smo iskali prek Googla in najdi.si? (Vir slike: YouTube)

Google je objavil podatke za Leto v iskanju 2014 v Sloveniji, ki nam daje vpogled v najbolj iskane osebe v iztekajočem se letu.

Google bolj politično obarvan

Na vrh se je uvrstil Luka Mesec iz Združene levice, na drugo mesto pa Violeta Bulc, evropska komisarka za promet in prostor. Na vrhu seznama torej prevladuje politični prizvok. Na tretjem mestu je Katarina Čas, ki smo si jo letos lahko ogledali v filmu Volk iz Wall Streeta, na četrtem mestu pa novi predsednik vlade, Miro Cerar. Na peto mesto se je uvrstil deskar na snegu, Žan Košir, na šesto letošnja predstavnica Slovenije na Eurosongu Tinkara Kovač, na sedmo prav tako glasbenica Daša Gradišek, na osmo pokojni in izjemno priljubljeni novinar Filip Kocijančič, na deveto pokojni kantavtor Tomaž Pengov in na deseto kandidatka za ljubljansko županjo, Martina Valenčič.

Na vrhu spet Tina Maze

V primerjavi z iskanji na najdi.si pa je možno opaziti kar nekaj sprememb. Na vrhu lestvice iskanja Slovenk je že drugo leto zapored Tina Maze, sledita ji La Toya in Tanja Žagar. Slovence so zanimale predvsem estradnice, saj sta se na četrto in peto mesto uvrstili kar dve – Ines Juranovič in Urška Čepin. Podobno je tudi pri iskanjih od petega do desetega mesta: Rebeka Dremelj, Špela Grošelj, Nina Osenar, Saša Lendero in Maja Prašnikar.

Janša tudi prvak lestvice iskanj

Med moškimi osebnostmi, ki smo jih Slovenci najbolj spremljali, se je na vrh uvrstil prvak SDS-a Janez Janša, od drugega do četrtega mesta pa glasbeniki: Lojze Slak, Jan Plestenjak in pokojni Brendi. Na peto mesto se je uvrstil aktualni predsednik države, Borut Pahor, na šesto športnik Robert Kranjec, sledijo Artur Štern, Vili Resnik, Mitja Kustelj in Samo Login.

Michael Jackson še ni odšel v pozabo

Pri iskanju tujih znanih osebnosti je največ Slovencev vpisalo ime Severina. Zanimalo jih je stanje Michaela Schumacherja, ki se je pred slabim letom ponesrečil med smučanjem. Na tretje mesto se je uvrstila Ceca, sledita Lady Gaga in pokojni Michael Jackson, na šesto mesto se je uvrstila najbolj znana nosečnica Kate Middleton. Sledijo še hrvaški pevec Oliver Dragojevič, Rihanna, Pamela Anderson in Justin Bieber.

Google smo spraševali o tem, kaj je ljubezen, kaj je pridevnik, kaj je granulom, kdo je nekrofil, kaj je sadje, kdo je Jezus, kdo je žrtev in kdo trojka, kako napisati vabilo ter kako odgnati mačke:

KAJ JE KAKO KDO JE OSEBE
1. kaj je ljubezen kako napisati vabilo kdo je zebrica luka mesec
2. kaj je koral kako masirati kdo je svak violeta bulc
3. kaj je judo kako zapišemo podglasnik kdo je prokurist katarina čas
4. kaj je pridevnik kako pozraviti rdecico kdo je meneger miro cerar
5. kaj je granulom kako odgnati mačke kdo je nekrofil žan košir

Med najbolj iskane vsebine na najdi.si so se uvrstila iskanja za vreme, film, sms, horoskop, facebook, Zavod za zaposlovanje, Novice, Google, YouTube in Slovenske novice.

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Najboljša družbena omrežja za gradnjo blagovne znamke v letu 2023

Najboljša družbena omrežja za gradnjo blagovne znamke v letu 2023

Družbena omrežja so postala nepogrešljiv del poslovnega sveta, saj podjetjem omogočajo neposredno povezavo s ciljno publiko, izgradnjo blagovne znamke in povečanje prodaje. V letu 2023 se za poslovno rabo nekatera družbena omrežja kažejo kot še posebej učinkovita. Preberite več >>

5 načinov, kako družabni mediji škodujejo ugledu podjetja

5 načinov, kako družabni mediji škodujejo ugledu podjetja

Oglaševanje na družabnih medijih je pametna poteza, ki bo vašemu podjetju dala konkurenčno prednost. Vendar pa bodite previdni glede tega, kaj počnete in objavljate na družabnih medijih. Preberite več >>

Uporabnika družbenih omrežij spremenite v lojalnega kupca

Uporabnika družbenih omrežij spremenite v lojalnega kupca

Vsako podjetje, ki je aktivno na družbenih omrežjih, s ponosom gleda na svoje oboževalce in stranke, zlasti, ko hvalijo njihove izdelke in objavljajo različna sporočila na njihovih zidovih družbenih omrežij. Pomembno pa je, da znajo to preobraziti tudi v učinkovito prodajo. Preberite več >>

Kako socialna omrežja še vplivajo na poslovanje podjetij?

Kako socialna omrežja še vplivajo na poslovanje podjetij?

V zadnjih letih preživimo čedalje več časa na družabnih omrežjih. Pozitivni in negativni učinki tega fenomena se kažejo na vseh področjih človekovega delovanja. Družabna omrežja so pomembno spremenila tudi način poslovanja podjetij. Pa si poglejmo, na kakšne načine. Preberite več >>

Vpliv socialnih omrežij na poslovanje podjetij

Vpliv socialnih omrežij na poslovanje podjetij

V zadnjih letih preživimo čedalje več časa na družabnih omrežjih. Pozitivni in negativni učinki tega fenomena se kažejo na vseh področjih človekovega delovanja. Družabna omrežja so pomembno spremenila tudi način poslovanja podjetij. Pa si poglejmo, na kakšne načine. Preberite več >>

BlackBerry v tožbo proti Twitterju zaradi kršitve patenta

BlackBerry v tožbo proti Twitterju zaradi kršitve patenta

BlackBerry je letošnjega februarja proti Twitterju vložil tožbo, v kateri ga obtožuje kršitve patentov, ki ščitijo njihovo tehnologijo mobilnega sporočanja. Preberite več >>

Gradnja blagovne znamke na družbenih omrežjih: pravila igre

Gradnja blagovne znamke na družbenih omrežjih: pravila igre

Ker prepoznavnost blagovne znamke gradimo tudi preko družbenih omrežij, je pomembno, da vsak podjetnik pozna pravila igre. Pomembna sta čas in strategija! Kdaj, kako pogosto in kako konsistentno objavljamo novice na družabnih medijih, namreč ni vseeno. Prav tako pa ni vseeno, kdo nas spremlja. So to zainteresirane stranke in potencialni kupci ali zgolj muhe enodnevnice? Preberite več >>

Social CEO: Kaj mora podjetnik vedeti o komunikaciji na družbenih omrežjih?

Social CEO: Kaj mora podjetnik vedeti o komunikaciji na družbenih omrežjih?

Dandanes ne komuniciramo zgolj na sestankih in poslovnih srečanjih. Prav tako ne komuniciramo samo preko elektronske pošte. Velik del komunikacije se je preslikal med družbena omrežja, vendar je le-ta prikrita in ne vedno samoumevna. Preberite več >>

Psihološki triki, ki vam lahko pridejo prav pri marketingu na družabnih omrežjih

Psihološki triki, ki vam lahko pridejo prav pri marketingu na družabnih omrežjih

Zaradi hude konkurence na tržišču boste morda morali storiti prav vse, da bi svoje podjetje lahko predstavili kar najširši možni množici potencialnih strank. Spoznajte nekaj zanimivih psiholoških sprožilcev, ki vam lahko pridejo prav pri marketingu na družabnih omrežjih. Preberite več >>

Instagram ostaja ključni medij influencerskega marketinga

Instagram ostaja ključni medij influencerskega marketinga

Vplivneži z družbenih omrežij so v zadnjem obdobju za potrošnike precej bolj prepričljivi kot standardni oglaševalski prijemi. Takoimenovani influencerski marketing je doživel “boom” predvsem s pomočjo komunikacijskih kanalov. Preberite več >>

Oznake:, , , , ,

Brezplačne e-novice!
Vse za podjetje