Kolumna: E-mail marketing po Malincino

V zadnjem času sem velikokrat slišala, da e-mail marketing izgublja na svoji vrednosti. Da se iz njega ne da več generirati toliko prodaje kot včasih. Pa je res tako? V Malinci namreč kar 20 odstotkov celotne prodaje generiramo iz e-mail marketinga.
Kolumna: E-mail marketing po Malincino

Kolumna: E-mail marketing po Malincino (Vir slike: osebni arhiv Nastje Kramer)

Še preden gremo na konkretne primere, si na kratko poglejmo, kaj je e-mail marketing oziroma e-poštni marketing. Gre za obliko direktnega marketinga. Primeren je za pošiljanje e-novic, vabil na dogodke, obveščanje o akcijah, novostih,… Vse kar potrebujete za e-mail kampanjo je dobra baza strank in dobro poštno sporočilo.

V Malinci na našo celotno bazo pošiljemo dva e-maila tedensko. Čeprav imamo segmentirano bazo na kupce in nekupce, večino e-mailov pošljemo na vse e-naslove. Za Malinco e-mail marketing predstavlja dve glavni prednosti:

1. Cenovno ugodna oblika oglaševanja in obveščanja kupcev oz. potencialnih strank (cena je pri večini orodij za masovno pošiljanje e-mailov določena glede na število e-mail naslovov, ki jih imamo).

2. Analitiko – natančno merjenje odziva, koliko sporočil je bilo odprtih, kdo jih je odprl in na katere povezave so ljudje kliknili. Spremljanje različnih statistik in uspešnosti izvedenih akcij, ter tako lažje načrtovanje prihodnjih kampanj.

Za pošiljanje in pripravo e-mail kampanj vam priporočam uporabo enega izmed naslednji orodij: Mailerlite (tega trenutno uporabljamo v Malinci), Sendy, GetResponse ali Mailchimp.

Malincina trenutna baza šteje okoli 40.000 različnih e-mail naslovov. Le-te smo izbrali v roku leta in pol od kar poslujemo, na več različnih načinov. Naj naštejem 3 glavne:

  1. Brezplačne e-knjige z zdravimi recepti
  2. Spletne nagradne igre
  3. Prijava na e-novice na vstopni strani spletne strani

V Malinci z e-mail marketingom generiramo okoli 20 odstotkov celotne prodaje. Sledi 5 glavnih lastnosti dobrega in prodajnega e-maila, ki preizkušeno delujejo pri nas:

1. Pozornost je potrebno pritegnit z naslovom: od naslova je odvisno, koliko ljudi bo vaše sporočilo odprlo. Pomembno je, da naslov vzbudi radovednost. Spodaj navajam 5 naslov, ki so bili pri nas do sedaj najbolj uspešni:

Naslov emaila Odstotek ljudi, ki je email odprlo
Te vice o šefih moraš prebrati 54,40 %
Vse najboljše 43,29 %
Recept za najboljšo PIZZO 42,34 %
Pomagaj mi izbrati barvo sten 40,11 %
Končno sem jo dočakala 39,50 %

2. Pošiljatelj mora biti znan: jaz vedno pošiljam e-mail pod svojim imenom (Nastja, Nastja Kramer ali Malinca Nastja) in pod svojim e-mail naslovom nastja@malinca.si.

3. Vsebina mora biti relevantna: pomembno je, da se vsebina nanaša na stvari, s katerimi se ukvarjate. V našem mailingu so vedno 3 stvari: uvodna vsebine (novosti, kratek prispevek o zdravi prehrani oz posameznem živilu, vprašanje bralcu, osebna izpoved/izkušnja, …), zdrav recept in prodajna akcija. Je pač tako, da smo odvisni od spletne prodaje in so popolnoma neprodajni e-maili pri nas zelo redki. Veliko boljše je izpostaviti samo eno stvar in povezavo, ampak pri nas se vedno toliko dogaja, da to enostavno ni mogoče.

3. Osebni pristop in personalizacija: Naša e-mail komunikacija je na prijateljski ravni, bralke in bralce tikamo, v e-mailih pogosto uporabimo njeno/njegovo ime. Velikokrat jih vprašamo za mnenje o receptih, novih projektih, njihovem mnenju o določenem živilu, izdelku in jih tako vključimo v gradnjo blagovne znamke. Saj brez njih tudi nas ne bi bilo!

4. Izogibanje slikam: V e-mailu le redko uporabljamo slike, saj so testiranja pokazala, da so e-maili brez slik in ostale navlake bolj brani, klikani in prinesejo večje prodajne učinke. Kljub temu, da v e-mailu ni slik in posebnega oblikovanja, skušamo narediti e-mail pregleden s krajšimi vrsticami, barvami, odstavki in logičnim zaporedjem.

NE POZABITE! Bralcu morate vedno dati možnost, da se od prejemanja vaših e-mailov vedno odjavi.

Nastja vas vabi na intenzivno delavnico o spletni prodaji. Preverite tukaj >>

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
NOVO! Delavnica Kako pravilno pisati za splet?

NOVO! Delavnica Kako pravilno pisati za splet?

Ali se besedila na spletu razlikujejo od tistih v časopisih, revijah, knjigah? Seveda se, bi se glasil odgovor slehernega avtorja, ki svoje misli objavlja na spletu. Kaj pa če bi vrtali še globlje in vprašali, v čem se besedila razlikujejo, zakaj se razlikujejo in - najpomembneje - ali vse te specifike kot pisci besedil upoštevajo ob njihovi pripravi? Prepričani smo, da odgovor ne bi bil tako suveren. Preberite več >>


10 napak, ki jih počnete z vsebinskim marketingom

10 napak, ki jih počnete z vsebinskim marketingom

Vsebinsko trženje je izjemno pomemben del spletnega trženja. V zadnjem času je postalo tudi eno najbolj priljubljenih sredstev za pridobivanje kontaktov. Da bi zagotovili, da bo vaše vsebinsko trženje uspešno, pa se morate zadeve lotiti na pravi način, kar ni vedno preprosto. Preberite več >>

Video: Koraki do učinkovitega Facebook prodajnega lijaka

Video: Koraki do učinkovitega Facebook prodajnega lijaka

Prodajni lijak omogoča, da podjetje svoje obiskovalce uspešno konvertira v kupce, tako pa lažje ustvarja prihodke in posledično uživa višje dobičke. V današnji video rubriki si oglejte razlago 7 korakov, potrebnih za vzpostavitev učinkovitega Facebook prodajnega lijaka. Preberite več >>

Prodajni lijak: kako ustvariti nove stranke?

Prodajni lijak: kako ustvariti nove stranke?

Koncept ustvarjanja strank morda zveni malce čudno. Mar jih ne najdemo? Odgovor je ja in ne. Čeprav je težko nekoga, ki nima interesa kupiti vaš izdelek, prepričati v nakup, pa lahko z dobrim prodajnim lijakom oblikujete oboževalce iz ljudi, ki še nikoli niso slišali za vas. Preberite več >>

25 nasvetov za pristajalne strani, ki konvertirajo – 2. del

25 nasvetov za pristajalne strani, ki konvertirajo – 2. del

V prejšnjem prispevku smo spoznali, kaj je pristajalna stran in kaj moramo vedeti, preden jo oblikujemo. Tokrat vas bomo opremili še z 18 nasveti, da bodo pristajalne strani postale učinkovit vir leadov. Preberite več >>

Kako se bo digitalni marketing razvijal v letu 2018

Kako se bo digitalni marketing razvijal v letu 2018

Prehod v novo leto pomeni tudi spremembe na področju digitalnega marketinga. Na trg stopajo novi trendi, ki jih mora upoštevati vsako podjetje. Preberite več >>

10 pravil za učinkovito pošiljanje elektronske pošte

10 pravil za učinkovito pošiljanje elektronske pošte

Vsi podjetniki se dnevno soočajo z ogromnimi količinami elektronske pošte – pravzaprav bi lahko svoje delovne dneve v celoti posvetili odgovarjanju na prejeta sporočila. V prispevku predstavljamo, kako lahko sebi in drugim olajšate pošiljanje in prejemanje uvodnih sporočil. Preberite več >>

Spodbudite prejemnike svojih elektronskih sporočil k odzivu!

Spodbudite prejemnike svojih elektronskih sporočil k odzivu!

Elektronska pošta je eden najpomembnejših sodobnih trženjskih kanalov. Vendar je takšna komunikacija prepogosto enosmerna. Spodbudite prejemnike k odzivu! Preberite več >>

Pravni vidiki e-marketinga

Pravni vidiki e-marketinga

E-marketing je v Sloveniji čedalje bolj razširjen. To ne preseneča, saj je preprost, poceni in včasih celo učinkovit. Njegove najpogostejše pojavne oblike so internetni marketing, marketing na socialnih omrežjih, mobilni marketing in e-poštni marketing. Preberite več >>

S spodnjimi nasveti izboljšajte stopnjo odprtih elektronskih sporočil

S spodnjimi nasveti izboljšajte stopnjo odprtih elektronskih sporočil

Pridobivanje kontaktnih podatkov potencialnih strank je pomembno, toda veliko število elektronskih naslovov vam ne bo prav nič koristilo, če vaša sporočila ne bodo prebrana. Če se boste pravilno lotili email marketinga, teh težav ne bi smeli imeti. Preberite več >>

Oznake: , , , ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Google Analytics delavnica in Marko Penko

31.05.2018 od 16:00 do 01.06.2018 19:30
Google Analytics delavnica in Marko Penko

Imate spletno stran oziroma trgovino ter za oglaševanje vašega produkta ali storitve zapravite več 1000 evrov mesečno, pa se to pri prodaji ne pozna dovolj? Kaže, da imate težave pri učinkovitosti oglasov. Obstaja rešitev, ki se ji reče Google Analytics delavnica, ki jo za nas pripravlja Marko Penko.
Preberite več >>

NOVO! Delavnica Kako pravilno pisati za splet?

01.06.2018 od 8:30 do 12:00
NOVO! Delavnica Kako pravilno pisati za splet?

Ali se besedila na spletu razlikujejo od tistih v časopisih, revijah, knjigah? Seveda se, bi se glasil odgovor slehernega avtorja, ki svoje misli objavlja na spletu. Kaj pa če bi vrtali še globlje in vprašali, v čem se besedila razlikujejo, zakaj se razlikujejo in - najpomembneje - ali vse te specifike kot pisci besedil upoštevajo ob njihovi pripravi? Prepričani smo, da odgovor ne bi bil tako suveren.
Preberite več >>

Google AdWords delavnica in Marko Penko

07.06.2018 od 9:00 do 17:00
Google AdWords delavnica in Marko Penko

Pri oglaševanju na Googlu je zelo pomembno poznavanje navodil, trikov in smernic za uspešno postavitev in vodenje AdWords kampanje. Da boste svoje oglaševanje vzpostavili kar se da učinkovito, je tu Google AdWords delavnica, v okviru katere boste spoznali Google AdWords: od osnov do potankosti. Z nami bo izkušeni Google AdWords mojster Marko Penko, ki je v svoji karieri upravljal na milijone evrov oglaševalskih proračunov.
Preberite več >>

Izbor MP leta 2018: Predstavitve polfinalistov

08.06.2018 od 16:00 do 18:00
Izbor MP leta 2018: Predstavitve polfinalistov

Letos bomo četrtič v okviru izbora Mladi podjetnik leta organizirali dogodek, ki je namenjen zgolj predstavitvam kandidatov. Predstavilo se bo 10 polfinalistov, ki jih bomo izbrali med vsemi prijavljenimi kandidati na izbor Mladi podjetnik leta 2018.
Preberite več >>

Izbor MP leta 2018: Predstavitve finalistov in razglasitev zmagovalca

15.06.2018 od 18:10 do 20:00
Izbor MP leta 2018: Predstavitve finalistov in razglasitev zmagovalca

V petek, 15. 06. 2018, bo v okviru konference Mladi podjetnik? Zakaj pa ne! potekalo sklepno dejanje letošnjega izbora Mladi podjetnik leta. Na sporedu bodo javne predstavitve finalistov, ki jih je komisija izbrala izmed vseh prijavljenih kandidatov, in razglasitev Mladega podjetnika leta 2018.
Preberite več >>

Vse za podjetje