Kolumna: E-mail marketing po Malincino

V zadnjem času sem velikokrat slišala, da e-mail marketing izgublja na svoji vrednosti. Da se iz njega ne da več generirati toliko prodaje kot včasih. Pa je res tako? V Malinci namreč kar 20 odstotkov celotne prodaje generiramo iz e-mail marketinga.
Kolumna: E-mail marketing po Malincino

Kolumna: E-mail marketing po Malincino (Vir slike: osebni arhiv Nastje Kramer)

Še preden gremo na konkretne primere, si na kratko poglejmo, kaj je e-mail marketing oziroma e-poštni marketing. Gre za obliko direktnega marketinga. Primeren je za pošiljanje e-novic, vabil na dogodke, obveščanje o akcijah, novostih,… Vse kar potrebujete za e-mail kampanjo je dobra baza strank in dobro poštno sporočilo.

V Malinci na našo celotno bazo pošiljemo dva e-maila tedensko. Čeprav imamo segmentirano bazo na kupce in nekupce, večino e-mailov pošljemo na vse e-naslove. Za Malinco e-mail marketing predstavlja dve glavni prednosti:

1. Cenovno ugodna oblika oglaševanja in obveščanja kupcev oz. potencialnih strank (cena je pri večini orodij za masovno pošiljanje e-mailov določena glede na število e-mail naslovov, ki jih imamo).

2. Analitiko – natančno merjenje odziva, koliko sporočil je bilo odprtih, kdo jih je odprl in na katere povezave so ljudje kliknili. Spremljanje različnih statistik in uspešnosti izvedenih akcij, ter tako lažje načrtovanje prihodnjih kampanj.

Za pošiljanje in pripravo e-mail kampanj vam priporočam uporabo enega izmed naslednji orodij: Mailerlite (tega trenutno uporabljamo v Malinci), Sendy, GetResponse ali Mailchimp.

Malincina trenutna baza šteje okoli 40.000 različnih e-mail naslovov. Le-te smo izbrali v roku leta in pol od kar poslujemo, na več različnih načinov. Naj naštejem 3 glavne:

  1. Brezplačne e-knjige z zdravimi recepti
  2. Spletne nagradne igre
  3. Prijava na e-novice na vstopni strani spletne strani

V Malinci z e-mail marketingom generiramo okoli 20 odstotkov celotne prodaje. Sledi 5 glavnih lastnosti dobrega in prodajnega e-maila, ki preizkušeno delujejo pri nas:

1. Pozornost je potrebno pritegnit z naslovom: od naslova je odvisno, koliko ljudi bo vaše sporočilo odprlo. Pomembno je, da naslov vzbudi radovednost. Spodaj navajam 5 naslov, ki so bili pri nas do sedaj najbolj uspešni:

Naslov emaila Odstotek ljudi, ki je email odprlo
Te vice o šefih moraš prebrati 54,40 %
Vse najboljše 43,29 %
Recept za najboljšo PIZZO 42,34 %
Pomagaj mi izbrati barvo sten 40,11 %
Končno sem jo dočakala 39,50 %

2. Pošiljatelj mora biti znan: jaz vedno pošiljam e-mail pod svojim imenom (Nastja, Nastja Kramer ali Malinca Nastja) in pod svojim e-mail naslovom nastja@malinca.si.

3. Vsebina mora biti relevantna: pomembno je, da se vsebina nanaša na stvari, s katerimi se ukvarjate. V našem mailingu so vedno 3 stvari: uvodna vsebine (novosti, kratek prispevek o zdravi prehrani oz posameznem živilu, vprašanje bralcu, osebna izpoved/izkušnja, …), zdrav recept in prodajna akcija. Je pač tako, da smo odvisni od spletne prodaje in so popolnoma neprodajni e-maili pri nas zelo redki. Veliko boljše je izpostaviti samo eno stvar in povezavo, ampak pri nas se vedno toliko dogaja, da to enostavno ni mogoče.

3. Osebni pristop in personalizacija: Naša e-mail komunikacija je na prijateljski ravni, bralke in bralce tikamo, v e-mailih pogosto uporabimo njeno/njegovo ime. Velikokrat jih vprašamo za mnenje o receptih, novih projektih, njihovem mnenju o določenem živilu, izdelku in jih tako vključimo v gradnjo blagovne znamke. Saj brez njih tudi nas ne bi bilo!

4. Izogibanje slikam: V e-mailu le redko uporabljamo slike, saj so testiranja pokazala, da so e-maili brez slik in ostale navlake bolj brani, klikani in prinesejo večje prodajne učinke. Kljub temu, da v e-mailu ni slik in posebnega oblikovanja, skušamo narediti e-mail pregleden s krajšimi vrsticami, barvami, odstavki in logičnim zaporedjem.

NE POZABITE! Bralcu morate vedno dati možnost, da se od prejemanja vaših e-mailov vedno odjavi.

Nastja vas vabi na intenzivno delavnico o spletni prodaji. Preverite tukaj >>

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
MP delavnica: Google Analytics

MP delavnica: Google Analytics

Imate spletno stran oziroma trgovino ter za oglaševanje vašega produkta ali storitve zapravite več 100 ali 1000 evrov mesečno, pa se to pri prodaji ne pozna dovolj? Kaže, da imate težave pri učinkovitosti oglasov. Obstaja rešitev, ki se ji reče Google Analytics. Preberite več >>

MP dogodek: Optimizacija spletnih strani

MP dogodek: Optimizacija spletnih strani

Klasična trgovina z odličnimi izdelki in nizkimi cenami ni vredna veliko, če se nahaja na odročni lokaciji, kjer je nihče ne obišče. Podobno velja za spletne strani in spletne trgovine. Če vas obiskovalci ne najdejo, potem tudi nakupa ne morejo opraviti. Zato je tu optimizacija spletnih strani. Preberite več >>


Spodbudite prejemnike svojih elektronskih sporočil k odzivu!

Spodbudite prejemnike svojih elektronskih sporočil k odzivu!

Elektronska pošta je eden najpomembnejših sodobnih trženjskih kanalov. Vendar je takšna komunikacija prepogosto enosmerna. Spodbudite prejemnike k odzivu! Preberite več >>

10 pravil za učinkovito pošiljanje elektronske pošte

10 pravil za učinkovito pošiljanje elektronske pošte

Vsi podjetniki se dnevno soočajo z ogromnimi količinami elektronske pošte – pravzaprav bi lahko svoje delovne dneve v celoti posvetili odgovarjanju na prejeta sporočila. V prispevku predstavljamo, kako lahko sebi in drugim olajšate pošiljanje in prejemanje uvodnih sporočil. Preberite več >>

Pravni vidiki e-marketinga

Pravni vidiki e-marketinga

E-marketing je v Sloveniji čedalje bolj razširjen. To ne preseneča, saj je preprost, poceni in včasih celo učinkovit. Njegove najpogostejše pojavne oblike so internetni marketing, marketing na socialnih omrežjih, mobilni marketing in e-poštni marketing. Preberite več >>

S spodnjimi nasveti izboljšajte stopnjo odprtih elektronskih sporočil

S spodnjimi nasveti izboljšajte stopnjo odprtih elektronskih sporočil

Pridobivanje kontaktnih podatkov potencialnih strank je pomembno, toda veliko število elektronskih naslovov vam ne bo prav nič koristilo, če vaša sporočila ne bodo prebrana. Če se boste pravilno lotili email marketinga, teh težav ne bi smeli imeti. Preberite več >>

V letu 2017 do uspeha s pomočjo vsebinskega marketinga

V letu 2017 do uspeha s pomočjo vsebinskega marketinga

V letu 2017 boste nekaj svoje pozornosti zagotovo morali nameniti tudi vsebinskemu marketingu (ang. content marketing). Gre za marketinško taktiko, ki se kot najbolj učinkovita izkaže predvsem na področju povečevanja prodaje in prepoznavnosti blagovne znamke. Preberite več >>

Kako oblikovati zahvalno stran, da bo ustvarila večjo prodajo?

Kako oblikovati zahvalno stran, da bo ustvarila večjo prodajo?

Zahvalne strani so pomemben del prodajnega lijaka. Seveda vsaka rešitev ni primerna za vsako podjetje, zato pred oblikovanjem zahvalne strani razmislite o tem, kaj želite z njo doseči. Pri povečanju prodaje s pomočjo zahvalne strani vam lahko pomagajo naslednji nasveti. Preberite več >>

Zakaj je vaša zahvalna stran neizkoriščen kanal prodaje?

Zakaj je vaša zahvalna stran neizkoriščen kanal prodaje?

Za pridobivanje novih kontaktov in potencialnih strank verjetno v vašem podjetju zapravite veliko sredstev. Če želite povečati donosnost konverzij, namenite nekaj časa in dela oblikovanju kvalitetnih in privlačnih zahvalnih strani – hitro boste opazili povečanje prodaje. Preberite več >>

Časovnica predpriprav za uspešno Indiegogo kampanjo

Časovnica predpriprav za uspešno Indiegogo kampanjo

Statistika pravi, da so daleč najbolj uspešne tiste kampanje zbiranja sredstev na Indiegogu, ki že v prvem tednu dosežejo vsaj 30 odstotkov končnega zastavljenega cilja. V nasprotnem primeru se verjetnost, da bodo uspešne, zmanjša za kar 47 odstotkov. Preberite več >>

Oznake: , , , ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Dan odprtih vrat v MP coworkingu

24.10.2017 od 14:00 do 18:00
Dan odprtih vrat v MP coworkingu

V torek, 24. oktobra 2017, v coworkingu Zavoda mladi podjetnik organiziramo dan odprtih vrat. Vabljeni, da se oglasite in nas spoznate.
Preberite več >>

MP dogodek: Razvij svojo idejo v donosen posel!

25.10.2017 od 17:00 do 19:00
MP dogodek: Razvij svojo idejo v donosen posel!

Mnogokrat se na nas obrnejo posameznice in posamezniki z idejo, ki bi jo radi pretvorili v posel. V večini primerov ostane pri poizvedovanju, pa čeprav gre velikokrat za ideje, ki imajo velik potencial.
Preberite več >>

MP delavnica: Maksimalna Produktivnost

27.10.2017 od 14:00 do 18:00
MP delavnica: Maksimalna Produktivnost

Povečajte svojo produktivnost z naprednimi vitkimi in agilnimi prijemi. V celotni zgodovini človeštva sta predvsem inoviranje in superiorna organiziranost vedno vodili na vrh ter do novih nepričakovanih uspehov - tudi v podjetništvu in poslovnem svetu.
Preberite več >>

MP delavnica: Google Analytics

04.11.2017 od 9:00 do 16:30
MP delavnica: Google Analytics

Imate spletno stran oziroma trgovino ter za oglaševanje vašega produkta ali storitve zapravite več 100 ali 1000 evrov mesečno, pa se to pri prodaji ne pozna dovolj? Kaže, da imate težave pri učinkovitosti oglasov. Obstaja rešitev, ki se ji reče Google Analytics.
Preberite več >>

MP dogodek: Optimizacija spletnih strani

10.11.2017 od 14:00 do 17:30
MP dogodek: Optimizacija spletnih strani

Klasična trgovina z odličnimi izdelki in nizkimi cenami ni vredna veliko, če se nahaja na odročni lokaciji, kjer je nihče ne obišče. Podobno velja za spletne strani in spletne trgovine. Če vas obiskovalci ne najdejo, potem tudi nakupa ne morejo opraviti. Zato je tu optimizacija spletnih strani.
Preberite več >>

MP delavnica: Trening javnega nastopanja

15.11.2017 od 17:00 do 19:30
MP delavnica: Trening javnega nastopanja

Se vam zatakne v grlu, ko morate stopiti pred občinstvo? Vabimo vas na 4-tedenski trening javnega nastopanja, kjer bomo obdelali prvine dobrega javnega nastopa, pogledali tremi v oči, se ji globoko nasmejali in skupaj izboljšali vaš javni nastop.
Preberite več >>

Vse za podjetje