Kolumna: Katere medije bi morali spremljati podjetniki?

Podjetniki kot gonilna sila gospodarskega razvoja bi morali biti seznanjeni s stanjem gospodarstva in politike, v katerem delujejo. Pa je temu res tako? Živimo v informacijski družbi, kjer smo vsak dan bombardirani s strani različnih medijev.
Vsakodnevna uporaba spleta ni le v domeni mladih

Vsakodnevna uporaba spleta ni le v domeni mladih (Vir slike: sxc.hu)

Ti pa so bolj kot k informiranju usmerjeni v manipulacijo in doseganje ekonomskih ciljev.

Če redno spremljate poročila in berete dnevne časopise, potem ste najbrž eden izmed tistih, ki ste že vsaj 10-krat napovedali bankrot Sloveniji oz. kar celotnemu svetu. In zakaj so mediji polni negativnih novic? Preprosto, ker je to ena izmed najbolj privlačnih vsebin, kar je dejansko precej zaskrbljujoče in kaže na stanje družbe, v kateri živimo. Ljudje dejansko uživajo v gledanju, kako gre drugim slabo, saj jim to očitno pomaga vsaj za trenutek pozabiti na lastne težave.

Novice, ki so na videz verodostojne, so dejansko ustvarjene in napihnjene, da povzročijo čimvečjo gledanost, klikanost ter posledično zadovoljijo cilje medijskih hiš po čim večjem dobičku. V kapitalizmu se žal vse začne in konča pri denarju.

Sedaj pa se vprašajmo – so takšne informacije potrebne in zdrave za podjetniško okolje? Definitivno ne. Nasprotno, če bi podjetniki redno spremljali tovrstne novice, se najverjetneje ne bi pogovarjali o širitvi svojega podjetja, ampak bi bili v čakalni vrsti na zavodu in za antidepresive.

Poleg gospodarskega stanja pa je v svetu podjetništva, kjer poteka nenehna bitka, potrebno redno spremljati konkurenco in razvoj panoge, v kateri delujete. Lahko bi rekli, da je na tem področju »vsrkavanje« informacij lažje, vendar ne pozabimo na stari pregovor »Ni vse zlato, kar se sveti«.

Večina novinarjev je že prestopila v svet PR-ja, kjer nas z nekaj superiornimi stavki poskušajo prepričati, da je njihov produkt najboljši, najcenejši, najlepši itd. Z znanjem medijskega delovanja so sposobni priti skozi uredniška sita na naslovnice številnih medijev, čeprav so včasih produkti/storitve, o katerih pišejo, celo »zastareli«.

Tako kot na vsakem področju obstajajo alternative, obstajajo tudi mediji, ki lansirajo kvalitetno gradivo in informacije, ki vam bodo v pomoč pri vašem delu in osebnem razvoju. Na vas je, da jih prepoznate.

Ali je popolno bojkotiranje medijev smiselno?

Preberite si tudi ostale MP kolumne.

Če izhajam iz svojega osebnega stališča, bi rekel ne. Televizije ne spremljam 4 leta, dnevnemu tisku se poskušam izogibati. Senzacionalne novice, ki naj jih ne bi smeli spregledati, pa vedno najdejo pot do mene, preko družbenih omrežij, prijateljev, spleta itd. Kljub vsemu pa vsakodnevno spremljam medije, med katerimi se na seznamu najdejo:

  • www.techchrunch.com
  • www.springwise.com
  • www.mashable.com
  • www.techcocktail.com

Zgoraj našteti portali so zakladnica trendov na področju svetovnega razvoja, inovacij, trendov, kjer boste zagotovo našli kakšno zanimivo idejo za nadgradnjo vašega obstoječega projekta ali začetek kakšnega novega. Spremljajte medije, vendar napisano sprejmite z zdravo mero razuma. »Vsake oči imajo svojega malarja!«

Avtor kolumne je Martin Korenjak, www.najdi-glasbenika.si, www.najem-fotografa.si

Oznake: ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

MP dogodek: Koliko me stane podjetje?

27.09.2017 od 13:00 do 16:00
MP dogodek: Koliko me stane podjetje?

Pred odpiranjem podjetja se bodočemu podjetniku poraja mnogo vprašanj. Postopek odprtja, prispevki, davki, oblika... Na podlagi desetletnih izkušenj smo zbrali najpogostejša vprašanja in jih zapakirali v izobraževanje, na katerem bo tudi možnost za vaša vprašanja.
Preberite več >>

Delavnica: Razkrite skrivnosti s.p. in d.o.o. za začetnike

27.09.2017 od 13:00 do 16:00
Delavnica: Razkrite skrivnosti s.p. in d.o.o. za začetnike

Vstop v svet podjetništva je za posameznika zelo velik korak. Za razliko od zaposlitve je namreč odgovoren tako za razvoj produkta in marketing kot tudi za celotno birokracijo.
Preberite več >>

Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

13.10.2017 od 9:00 do 17:00
Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

Sanjate, da stranke pridejo k vam same od sebe? Želite prevzeti vodilno pozicijo na spletu in prehiteti konkurente? Pridružite se nam na delavnici, na kateri se boste naučili, kako z blog marketingom priti do novih strank, močnejše blagovne znamke in dodatnega prihodka.
Preberite več >>

MP delavnica: Maksimalna Produktivnost

27.10.2017 od 14:00 do 18:00
MP delavnica: Maksimalna Produktivnost

Povečajte svojo produktivnost z naprednimi vitkimi in agilnimi prijemi. V celotni zgodovini človeštva sta predvsem inoviranje ter superiorna organiziranost vedno vodili na vrh in do novih nepričakovanih uspehov - tudi v podjetništvu in poslovnem svetu.
Preberite več >>

Vse za podjetje