Kolumna: Katere medije bi morali spremljati podjetniki?

Podjetniki kot gonilna sila gospodarskega razvoja bi morali biti seznanjeni s stanjem gospodarstva in politike, v katerem delujejo. Pa je temu res tako? Živimo v informacijski družbi, kjer smo vsak dan bombardirani s strani različnih medijev.
Vsakodnevna uporaba spleta ni le v domeni mladih

Vsakodnevna uporaba spleta ni le v domeni mladih (Vir slike: sxc.hu)

Ti pa so bolj kot k informiranju usmerjeni v manipulacijo in doseganje ekonomskih ciljev.

Če redno spremljate poročila in berete dnevne časopise, potem ste najbrž eden izmed tistih, ki ste že vsaj 10-krat napovedali bankrot Sloveniji oz. kar celotnemu svetu. In zakaj so mediji polni negativnih novic? Preprosto, ker je to ena izmed najbolj privlačnih vsebin, kar je dejansko precej zaskrbljujoče in kaže na stanje družbe, v kateri živimo. Ljudje dejansko uživajo v gledanju, kako gre drugim slabo, saj jim to očitno pomaga vsaj za trenutek pozabiti na lastne težave.

Novice, ki so na videz verodostojne, so dejansko ustvarjene in napihnjene, da povzročijo čimvečjo gledanost, klikanost ter posledično zadovoljijo cilje medijskih hiš po čim večjem dobičku. V kapitalizmu se žal vse začne in konča pri denarju.

Sedaj pa se vprašajmo – so takšne informacije potrebne in zdrave za podjetniško okolje? Definitivno ne. Nasprotno, če bi podjetniki redno spremljali tovrstne novice, se najverjetneje ne bi pogovarjali o širitvi svojega podjetja, ampak bi bili v čakalni vrsti na zavodu in za antidepresive.

Poleg gospodarskega stanja pa je v svetu podjetništva, kjer poteka nenehna bitka, potrebno redno spremljati konkurenco in razvoj panoge, v kateri delujete. Lahko bi rekli, da je na tem področju »vsrkavanje« informacij lažje, vendar ne pozabimo na stari pregovor »Ni vse zlato, kar se sveti«.

Večina novinarjev je že prestopila v svet PR-ja, kjer nas z nekaj superiornimi stavki poskušajo prepričati, da je njihov produkt najboljši, najcenejši, najlepši itd. Z znanjem medijskega delovanja so sposobni priti skozi uredniška sita na naslovnice številnih medijev, čeprav so včasih produkti/storitve, o katerih pišejo, celo »zastareli«.

Tako kot na vsakem področju obstajajo alternative, obstajajo tudi mediji, ki lansirajo kvalitetno gradivo in informacije, ki vam bodo v pomoč pri vašem delu in osebnem razvoju. Na vas je, da jih prepoznate.

Ali je popolno bojkotiranje medijev smiselno?

Preberite si tudi ostale MP kolumne.

Če izhajam iz svojega osebnega stališča, bi rekel ne. Televizije ne spremljam 4 leta, dnevnemu tisku se poskušam izogibati. Senzacionalne novice, ki naj jih ne bi smeli spregledati, pa vedno najdejo pot do mene, preko družbenih omrežij, prijateljev, spleta itd. Kljub vsemu pa vsakodnevno spremljam medije, med katerimi se na seznamu najdejo:

  • www.techchrunch.com
  • www.springwise.com
  • www.mashable.com
  • www.techcocktail.com

Zgoraj našteti portali so zakladnica trendov na področju svetovnega razvoja, inovacij, trendov, kjer boste zagotovo našli kakšno zanimivo idejo za nadgradnjo vašega obstoječega projekta ali začetek kakšnega novega. Spremljajte medije, vendar napisano sprejmite z zdravo mero razuma. »Vsake oči imajo svojega malarja!«

Avtor kolumne je Martin Korenjak, www.najdi-glasbenika.si, www.najem-fotografa.si

Oznake: ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

GDPR po GDPR (delavnica s konkretnimi rešitvami)

05.07.2018 od 14:00 do 17:00
GDPR po GDPR (delavnica s konkretnimi rešitvami)

Vsi smo že slišali za uredbo GDPR. Poenostavljeno rečeno, gre za spremembo, zaostritev pravil na področju varstva osebnih podatkov, ki močno vpliva na poslovanje podjetij, ki zbirajo osebne podatke o strankah. Kako se na spremembe, ki jih je prinesla uredba GDPR, pripraviti v praksi in kaj je potrebno urediti na vaši spletni strani ter kar se tiče hranjenja osebnih podatkov o strankah?
Preberite več >>

Vse za podjetje