Kolumna: Malenkosti, ki odtehtajo pri oglaševanju

Preden začnemo oglaševati, si je dobro postaviti cilje, kaj želimo z oglaševanjem doseči. Vsi bi se verjetno strinjali, da je osnovni cilj prodati čim več produktov ali storitev in s tem dobro zaslužiti.

Vendar lahko zapravimo ogromno denarja za oglaševanja preko najboljših kanalov, pa vseeno zaslužki ne bodo enaki pričakovanim. In kako lahko pride do takšne situacije?

Napačna predpostavka je, da bodo ljudje takoj, ko bodo zagledali oglas, pripravljeni zapraviti svoje premoženje pri vas. Ljudje smo si različni, pa vendar imamo določene lastnosti podobne, tako da se nas lahko nekako »opredalčka«, s testiranji in analiziranjem pa lahko določimo, kateri so sprožilci, ki prepričajo k nakupu.

Komu prodajamo?

Pomembno je, da vemo, kdo so naši kupci, kakšne so njihove navade in kateri so stimulatorji, ki jih prepričajo k nakupu. Za primer vzemimo prodajo ženske kozmetike proti gubam. Preden začnemo oglaševati, se moramo vprašati, kdo je ciljna skupina za to kozmetiko in kakšne so navade teh kupcev. Verjetno bi se vsi strinjali, da je najbolj primerna ženska populacija nad 35 let, ki skrbi za svoj videz. Med moškimi pred časom verjetno ne bi bilo dobrega odziva razen, če bi bila kozmetika primerna za darilo ali pa seveda za moško nego. Če bi analizo naredili sedaj, pa bi ugotovili, da tudi moški pogosto posegajo po tovrstnih kremah in, da povpraševanje narašča.

Ali lahko direktno prodajamo preko spleta?

Velikokrat se zgodi, da lahko imamo produkt, ki ga je nemogoče direktno prodati preko spleta brez osebnega kontakta. Dober primer takšnega artikla je prodaja avtomobilov. Ker gre za cenovno izdatnejši nakup, si običajno želimo stvar ogledati in preizkusiti. Zaradi tega ne bi bilo pametno direktno prodajati avtomobilov, ampak bi bilo bolj smotrno dobiti kontakte potencialnih strank in jih prepričati za obisk salona, kjer bi se nato prodajni proces nadaljeval.

Tako je včasih bolje v zameno za kontakt ponuditi kaj brezplačnega, kot je na primer e-knjiga, nagrade, svetovanja itd. Glavno je pridobiti kontakte in potem preko procesa obveščanja o novostih in zanimivih informacijah vzpostaviti stik z njimi, s tem pa jih prepričati o nakupu naše storitve ali produkta.

Kaj lahko vse storite za boljše rezultate pri oglaševanju?

  • Vedno imejte vidne kontakte in bodite na voljo svojim strankam. Stranki mora biti vaša telefonska številka vedno dosegljiva. Če boste imeli številko skrito na kakšni podstrani, se vam bo zgodilo, da bodo obiskovalci obupali in poiskali nekoga, ki si bo zanje vzel čas.

  • Vse, kar delate, naj bo enostavno in uporabniku prijazno. Ne mučite obiskovalcev z futuristično navigacijo in animacijami ter zahtevnimi obrazci itd., saj boste s tem izgubili tiste, ki niso najbolj računalniško vešči.

  • Vzpostavite zaupanje in kredibilnost – obiskovalci želijo vedeti, kdo je na drugi strani in od koga bodo naročili storitev.

  • Izpostavite probleme in rešitve zanje.

  • Upoštevajte vse spremenljivke, saj je pomembno, da veste, katere stvari vaše obiskovalce zanimajo in čemu posvečajo svoj čas. Mogoče boste ugotovili, da imate zanimanje za stvari, ki po vašem mnenju niti niso relevantne.

Pogosto so majhne stvari tiste, ki naredijo velike spremembe. Vsi po navadi gledamo veliko sliko, na majhne pomembne stvari pa pozabimo. Ravno te malenkosti lahko prevesijo tehtnico med uspehom in neuspehom, zato moramo biti nanje pozorni. Delajte male spremembe in jih testirajte ter tako počasi optimizirajte svoje prodajne procese in ugotovili boste, kako velike so lahko male spremembe.

Kolumno je napisal Anže Voh iz podjetja Degriz.

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Registracija blagovne znamke

Registracija blagovne znamke

Blagovna znamka je tako rekoč srce in duša vsakega uspešnega podjetja. Lahko predstavlja ugled, prestiž, kakovostno blago ali storitve, obljubo po napredku in nečem novem, zvestobo, konsistentnost. Njen bistveni element, celo cilj, je prepoznavnost. Preberite več >>

Startup pravnik

Startup pravnik

Startup pravnik pogosto naleti na primere mladih podjetnikov ali ekip, ki imajo razvito idejo ali produkt in so pred kratkim vstopili na trg z odličnim produktom, zagreto ekipo in rastočo prodajo. Kaj pa, če na podjetje pogledamo s formalnopravnega vidika: je res vse tako, kot mora biti? Preberite več >>


Od ideje do globalne platforme: zgodba o tem, kako je zavarovalništvo vstopilo v kriptovalute

Od ideje do globalne platforme: zgodba o tem, kako je zavarovalništvo vstopilo v kriptovalute

Vse odkar smo javno naznanili projekt InsurePal in pričeli z globalno kampanjo, sem prejel ogromno pohval, kritik pa tudi skeptičnih pogledov in vprašanj o tem, kako in zakaj smo zavarovalništvo »prestavili« na tehnologijo veriženja blokov. Preberite več >>

Kolumna: 9 nasvetov SmartNinje za vstop na avstrijski trg

Kolumna: 9 nasvetov SmartNinje za vstop na avstrijski trg

Opravili ste analizo trga in ugotovili, da je Dunaj pravi kraj za nadaljnjo širitev vašega podjetja. Ne nazadnje je to 2,5-milijonski trg; večji kot celotna Slovenija. V nadaljevanju bom opisal izkušnje, ki smo jih pri selitvi na Dunaj doživeli v ekipi SmartNinje. Preberite več >>

Kolumna: Pri 19 letih do svoje spletne trgovine

Kolumna: Pri 19 letih do svoje spletne trgovine

Spletno trgovino Top izbira sva ustanovila dva najboljša prijatelja. Že v prvem letniku srednje šole sva sanjala, da bova nekoč skupaj odprla podjetje. Želja je iz letnika v letnik naraščala, z njo pa so se rojevale tudi nove poslovne ideje. Preberite več >>

Kolumna: Digitalni trendi 2016

Kolumna: Digitalni trendi 2016

Zakaj je trinajsti januar čisto drugačen od denimo drugega oktobra? Morda imamo kakšno stranko več ali pa nujen elektronski naslov manj, a poslovno se ne razlikujeta dosti. Ali pač? Preberite več >>

Kolumna: orodje za razvoj brandov

Kolumna: orodje za razvoj brandov

Na svetovnem trgu založništva trenutno vlada poplava managerskih knjig, priročnikov in receptov, kako uspeti osebno in poslovno. A le peščica se jih uspe prebiti v ospredje in uveljaviti v poslovni praksi. K sreči se tudi okolje in tehnologija hitro spreminjajo, z njimi pa tudi vedenje potrošnikov. Preberite več >>

8 uporabnih in enostavnih nasvetov za startup PR strategijo

8 uporabnih in enostavnih nasvetov za startup PR strategijo

Veliko podjetnikov meni, da sta PR in marketing isti zadevi, a to ne drži. Marketing je enostavnejši od PR, pri katerem je potrebno ogromno znanja, komunikacijskih veščin in mreženja. Preberite si osem nasvetov, s katerim si boste pripravili soliden PR načrt. Preberite več >>

15 korakov, kako pustiti službo in ustanoviti svoje podjetje?

15 korakov, kako pustiti službo in ustanoviti svoje podjetje?

Skoraj vsak se kdaj znajde v situaciji, ko zaradi različnih razlogov v službi ne vidi več svetle prihodnosti. Žal se večina teh sprijazni s situacijo in še naprej nesrečni hodijo v službo, s tem pa delajo škodo tako sebi, kot tudi podjetju. Preberite več >>

Kolumna: Čez 3 leta bo ostal le performance marketing

Kolumna: Čez 3 leta bo ostal le performance marketing

Vikend je bil čas za kavice, nabiranje nove energije in Shawshank Redemption. Red, Andy in moja malenkost se družimo vsakič, ko želim potrditev, da se vztrajnost in jasen cilj splačata. Preberite več >>

Oznake: , , ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Delavnica: Google Analytics in Marko Penko

01.03.2018 od 16:00 do 10.03.2017 16:00
Delavnica: Google Analytics in Marko Penko

Imate spletno stran oziroma trgovino ter za oglaševanje vašega produkta ali storitve zapravite več 1000 evrov mesečno, pa se to pri prodaji ne pozna dovolj? Kaže, da imate težave pri učinkovitosti oglasov. Obstaja rešitev, ki se ji reče Google Analytics delavnica, ki jo za nas pripravlja Marko Penko.
Preberite več >>

Delavnica: Google Adwords oglaševanje in Marko Penko

24.03.2018 od 9:00 do 30.03.2018 17:00
Delavnica: Google Adwords oglaševanje in Marko Penko

Pri oglaševanju na Googlu je zelo pomembno poznavanje navodil, trikov in smernic za uspešno postavitev in vodenje AdWords kampanje. Da boste svoje oglaševanje vzpostavili kar se da učinkovito, vas vabimo na delavnico, v okviru katere boste spoznali Google AdWords: od osnov do potankosti. Z nami bo izkušeni Google AdWords mojster Marko Penko, ki je v svoji karieri upravljal na milijone evrov oglaševalskih proračunov.
Preberite več >>

Delavnica: Optimizacija spletnih strani

06.04.2018 od 14:00 do 18:00
Delavnica: Optimizacija spletnih strani

Klasična trgovina z odličnimi izdelki in nizkimi cenami ni vredna veliko, če se nahaja na odročni lokaciji, kjer je nihče ne obišče. Podobno velja za spletne strani in spletne trgovine. Če vas obiskovalci ne najdejo, potem tudi nakupa ne morejo opraviti. Zato je tu optimizacija spletnih strani.
Preberite več >>

Delavnica: Prodajni lijak

13.04.2018 od 14:00 do 18:00
Delavnica: Prodajni lijak

Uspešno postavljen prodajni lijak je eno izmed najpomembnejših marketinških orodij tega časa. Žalosti nas ugotovitev, da ga marsikatero slovensko podjetje bežno pozna, kaj šele uporablja v praksi. To želimo spremeniti, zato bomo na predavanju govorili o tem, zakaj bi moral biti prodajni lijak fokus vsakega posla.
Preberite več >>

Vse za podjetje