Kolumna: Zakaj je oglaševanje pomembno?

Oglaševanje poznamo že iz starega veka, ko je potekalo od ust do ust. K sodobnim oblikam oglaševanja lahko štejemo iznajdbo tiska. Od takrat naprej smo priča različnim načinom oglaševanja: v časopisih, na prostem, na televiziji, na radiu, na spletu ter družabnih omrežjih.
Kaj storiti, ko nas stranke napadajo na spletu?

Kaj storiti, ko nas stranke napadajo na spletu? (Vir slike: sxc.hu)

K oglaševanju torej lahko štejemo vsako obliko, za katero so podjetja pripravljena plačati, da bi svoje sporočilo predstavila širši publiki. To lahko podjetja storijo na vse zgoraj omenjene načine, lahko pa se odločijo za nove priložnosti interaktivne komunikacije.

Danes smo v hitro razvijajočem globalnem svetu priča nenehnemu razvoju produktov ter storitev in podjetja se trudijo, da bi svoje izdelke ter storitve preko različnih medijev ter oglaševanja na pravilen način predstavila potencialnim uporabnikom.

Na splošno lahko medije razlikujemo glede na zmožnosti komunikacije med medijem in publiko. V prvi skupini tako najdemo tradicionalne množične medije, ki vsebino predhodno oblikujejo in jo posredujejo potencialnim prejemnikom. Pri tem gre za pretežno enosmeren tok komuniciranja, kjer med podjetji in uporabniki ni neposrednega stika. V drugi skupini se nahaja komuniciranje preko tehnoloških pripomočkov od telefona, interneta, elektronske pošte. Gre za prenašanje informacij medija do uporabnikov, ki so časovno in/ali prostorsko ločeni. V tretji skupini najdemo neposredno interakcijo, pri kateri poteka dvosmerni tok komuniciranja med medijem in uporabnikom, pri čemer je poudarek na možnosti zagotavljanja takojšnjega odgovora. Gre za neposredno interakcijo med medijem in uporabniki.

Komunikacijsko sredstvo med oglaševalci in uporabniki je lahko slika, ki jo preprosto vključimo v izvedbo nagradnih iger. Na eni strani so v nagradnih igrah oglaševalci, ki posredujejo vizualno komunikacijo, na drugi strani pa se pojavljajo uporabniki, ki sprejemajo informacije in so za sodelovanje v nagradnih igrah pripravljeni nekaj storiti. To je lahko slikanje določenega izdelka ali motiva, ki ga povezujejo z oglaševalcem in njegovo blagovno znamko. Gre za interaktiven način komunikacije med uporabniki in oglaševalci, pri katerem oglaševalci prejmejo povratne informacije.

Preberite si tudi ostale MP kolumne.

Podjetja si z nenehnim oglaševanjem gradijo bazo uporabnikov, izboljšujejo vidnost blagovne znamke in skrbijo za povečanje lojalnosti svojih uporabnikov. Vse to lahko storijo na več načinov, en del oglaševanja pa predstavlja izvedba interaktivnih nagradnih iger.

 

Avtor kolumne je Žiga Schmidt, Prislikaj.si

————————————————————————————————————————-

Želite izvedeti več? Vprašajte na forumu! Ste že naš oboževalec na Facebooku? Dodajte nas!

Oznake: , ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Uredba GDPR – Pasti in nevarnosti (konferenca)

22.02.2018 od 15:00 do 19:00
Uredba GDPR – Pasti in nevarnosti (konferenca)

Verjetno ste že slišali za uredbo GDPR. Poenostavljeno rečeno, gre za spremembo, zaostritev pravil na področju varstva osebnih podatkov, ki bo močno vplivala na poslovanje podjetij, ki zbirajo osebne podatke o strankah. Kako se na spremembe, ki jih prinaša uredba GDPR, pripraviti v praksi?
Preberite več >>

MP delavnica: Facebook oglaševanje

23.02.2018 od 9:00 do 17:00
MP delavnica: Facebook oglaševanje

Facebook je koristno orodje tako za grajenje blagovne znamke kot tudi za povečanje prodaje. Na tokratni delavnici se bomo s strokovnjakom za Facebook oglaševanje osredotočili na prodajni del: Facebook oglase. S pomočjo Jureta Knehtla iz Adstar boste izvedeli, kako svoje oglase kar najbolje optimizirati za doseganje nadpovprečnih prodajnih rezultatov.
Preberite več >>

Google Analytics delavnica in Marko Penko

01.03.2018 od 16:00 do 10.03.2017 16:00
Google Analytics delavnica in Marko Penko

Imate spletno stran oziroma trgovino ter za oglaševanje vašega produkta ali storitve zapravite več 1000 evrov mesečno, pa se to pri prodaji ne pozna dovolj? Kaže, da imate težave pri učinkovitosti oglasov. Obstaja rešitev, ki se ji reče Google Analytics delavnica, ki jo za nas pripravlja Marko Penko.
Preberite več >>

Delavnica: Google Adwords oglaševanje in Marko Penko

24.03.2018 od 9:00 do 30.03.2018 17:00
Delavnica: Google Adwords oglaševanje in Marko Penko

Pri oglaševanju na Googlu je zelo pomembno poznavanje navodil, trikov in smernic za uspešno postavitev in vodenje AdWords kampanje. Da boste svoje oglaševanje vzpostavili kar se da učinkovito, vas vabimo na delavnico, v okviru katere boste spoznali Google AdWords: od osnov do potankosti. Z nami bo izkušeni Google AdWords mojster Marko Penko, ki je v svoji karieri upravljal na milijone evrov oglaševalskih proračunov.
Preberite več >>

Vse za podjetje