Zvišali so se prispevki za socialno varnost samozaposlenih

Kolumna: Zakaj je oglaševanje pomembno?

Oglaševanje poznamo že iz starega veka, ko je potekalo od ust do ust. K sodobnim oblikam oglaševanja lahko štejemo iznajdbo tiska. Od takrat naprej smo priča različnim načinom oglaševanja: v časopisih, na prostem, na televiziji, na radiu, na spletu ter družabnih omrežjih.
Kaj storiti, ko nas stranke napadajo na spletu?

Kaj storiti, ko nas stranke napadajo na spletu? (Vir slike: sxc.hu)

K oglaševanju torej lahko štejemo vsako obliko, za katero so podjetja pripravljena plačati, da bi svoje sporočilo predstavila širši publiki. To lahko podjetja storijo na vse zgoraj omenjene načine, lahko pa se odločijo za nove priložnosti interaktivne komunikacije.

Danes smo v hitro razvijajočem globalnem svetu priča nenehnemu razvoju produktov ter storitev in podjetja se trudijo, da bi svoje izdelke ter storitve preko različnih medijev ter oglaševanja na pravilen način predstavila potencialnim uporabnikom.

Na splošno lahko medije razlikujemo glede na zmožnosti komunikacije med medijem in publiko. V prvi skupini tako najdemo tradicionalne množične medije, ki vsebino predhodno oblikujejo in jo posredujejo potencialnim prejemnikom. Pri tem gre za pretežno enosmeren tok komuniciranja, kjer med podjetji in uporabniki ni neposrednega stika. V drugi skupini se nahaja komuniciranje preko tehnoloških pripomočkov od telefona, interneta, elektronske pošte. Gre za prenašanje informacij medija do uporabnikov, ki so časovno in/ali prostorsko ločeni. V tretji skupini najdemo neposredno interakcijo, pri kateri poteka dvosmerni tok komuniciranja med medijem in uporabnikom, pri čemer je poudarek na možnosti zagotavljanja takojšnjega odgovora. Gre za neposredno interakcijo med medijem in uporabniki.

Komunikacijsko sredstvo med oglaševalci in uporabniki je lahko slika, ki jo preprosto vključimo v izvedbo nagradnih iger. Na eni strani so v nagradnih igrah oglaševalci, ki posredujejo vizualno komunikacijo, na drugi strani pa se pojavljajo uporabniki, ki sprejemajo informacije in so za sodelovanje v nagradnih igrah pripravljeni nekaj storiti. To je lahko slikanje določenega izdelka ali motiva, ki ga povezujejo z oglaševalcem in njegovo blagovno znamko. Gre za interaktiven način komunikacije med uporabniki in oglaševalci, pri katerem oglaševalci prejmejo povratne informacije.

Preberite si tudi ostale MP kolumne.

Podjetja si z nenehnim oglaševanjem gradijo bazo uporabnikov, izboljšujejo vidnost blagovne znamke in skrbijo za povečanje lojalnosti svojih uporabnikov. Vse to lahko storijo na več načinov, en del oglaševanja pa predstavlja izvedba interaktivnih nagradnih iger.

 

Avtor kolumne je Žiga Schmidt, Prislikaj.si

————————————————————————————————————————-

Želite izvedeti več? Vprašajte na forumu! Ste že naš oboževalec na Facebooku? Dodajte nas!

Oznake:, ,

Brezplačne e-novice!
Vse za podjetje