BLOG MARKETING DELAVNICA

Komuniciranje z udeleženci na kongresu

Mobilni telefoni so danes visoko zmogljive, večpredstavnostne naprave, ki nam v povezavi s hitrim mobilnim omrežjem nudijo številne storitve s področja komuniciranja, poslovanja in zabave. Temu primerno jih moramo tudi uporabljati in ne zgolj za telefonske pogovore ter tekstovna sporočila, saj ima razvoj mobilne tehnologije dodano vrednost tako za uporabnika kot tudi za podjetja, ki znajo izkoristiti njen potencial.
Komuniciranje z udeleženci na kongresu

Olajšajte si komuniciranje z udeleženci kongresnih dogodkov (slika: sxc.hu).

Posredujte udeležencem kongresnih dogodkov prave informacije ob pravem času

Vprašanje, ki se poraja, je: ali je moč (in kako) uporabiti potencial mobilne tehnologije za napredno komuniciranje z udeleženci kongresnih dogodkov?

Odgovor je “da”, saj se je na podlagi raziskav o potrebah in zahtevah udeležencev izkazalo, da si le-ti želijo hitrega in enostavnega obveščanja o poteku kongresnega dogodka. Njihove potrebe in zahteve po informacijah pa je možno zadovoljiti z uporabo mobilne tehnologije.

Pri vpeljavi mobilne tehnologije na novo področje morate paziti, da se upoštevajo potrebe in navade bodočih uporabnikov, saj mora rešitev le-tem nuditi dodano vrednost in ne sme predstavljati bremena za uporabnike, kajti hitro se lahko zgodi, da se bodo izogibali uporabi rešitve.

Za potrebe kongresne dejavnosti se je izkazala kot najprimernejša rešitev mobilni portal, na katerem bi bile na voljo vse vsebine, ki jih udeleženci kongresnih dogodkov potrebujejo. Gre za spletne strani, prilagojene mobilnemu telefonu, ki med vsebino ne vključujejo odvečnih elementov, ki zmanjšujejo preglednost in povečujejo čas nalaganja spletne strani. Ključno je, da se prikazujejo bistvene informacije, ki zadevajo uporabnika.

 

Uporaba mobilnega telefona pri komuniciranju z udeleženci kongresa

Uporabnik se z mobilnim pregledovalnikom spletnih strani poveže na mobilno spletno stran kongresnega dogodka, ki mu posreduje navigacijske možnosti. Z izbiro določene povezave se uporabnika preusmeri do želenih vsebin (hotel, dogodek, vodič po mestu in vabila na ob-kongresne dogodke).

Informacije potekajo dvosmerno: od uporabnika in do uporabnika. Do uporabnika prihajajo želene informacije, obvestila preko SMS sporočil in datoteke, ki jih želi prenesti na svoj mobilni telefon. Uporabnik lahko pošilja naslednje informacije in s tem vpliva na prikaz vsebin: določanje svoje lokacije (pri usmerjanju do hotela, navigacija po mestu, točke zanimanja – POI), nastavitev želenih obvestil (obveščanje o pričetku predavanj) in dodajanje vsebin med priljubljene vsebine.

Vaše podjetje lahko z mobilnim portalom pridobi nov trženjski kanal, preko katerega lahko oglašujejo ob-kongresno ponudbo, npr. oglaševanje restavracij v okolici kongresnega dogodka.

Mobilna tehnologija bi v kongresno dejavnost prinesla nov veter, ki bi napolnil jadra kongresne dejavnosti s konkurenčno prednostjo in tehnološko naprednostjo.

 

Vir: Marko Marn, univ. dipl. ekon.

Oznake: ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

MP dogodek: Razvij svojo idejo v donosen posel!

20.09.2017 od 16:00 do 18:00
MP dogodek: Razvij svojo idejo v donosen posel!

Mnogokrat se na nas obrnejo posameznice in posamezniki z idejo, ki bi jo radi pretvorili v posel. V večini primerov ostane pri poizvedovanju, pa čeprav gre velikokrat za ideje, ki imajo velik potencial.
Preberite več >>

MP delavnica: Facebook oglaševanje

21.09.2017 od 9:00 do 15:00
MP delavnica: Facebook oglaševanje

*Pomembno obvestilo* Delavnica je RAZPRODANA. S prijavo na povezavi spodaj, se lahko postavite v čakalno vrsto, v primeru, da pride do odpovedi. Če bomo zabeležili dovolj interesa, bomo delavnico ponovili v kratkem. | Tokrat se bomo s strokovnjakom za Facebook oglaševanje, Juretom Knehtlom, osredotočili na prodajni del: Facebook oglase.
Preberite več >>

MP dogodek: Koliko me stane podjetje?

27.09.2017 od 13:00 do 16:00
MP dogodek: Koliko me stane podjetje?

Pred odpiranjem podjetja se bodočemu podjetniku poraja mnogo vprašanj. Postopek odprtja, prispevki, davki, oblika... Na podlagi desetletnih izkušenj smo zbrali najpogostejša vprašanja in jih zapakirali v izobraževanje, na katerem bo tudi možnost za vaša vprašanja.
Preberite več >>

Delavnica: Razkrite skrivnosti s.p. in d.o.o. za začetnike

27.09.2017 od 13:00 do 16:00
Delavnica: Razkrite skrivnosti s.p. in d.o.o. za začetnike

Vstop v svet podjetništva je za posameznika zelo velik korak. Za razliko od zaposlitve je namreč odgovoren tako za razvoj produkta in marketing kot tudi za celotno birokracijo.
Preberite več >>

Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

13.10.2017 od 9:00 do 17:00
Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

Sanjate, da stranke pridejo k vam same od sebe? Želite prevzeti vodilno pozicijo na spletu in prehiteti konkurente? Pridružite se nam na delavnici, na kateri se boste naučili, kako z blog marketingom priti do novih strank, močnejše blagovne znamke in dodatnega prihodka.
Preberite več >>

MP delavnica: Maksimalna Produktivnost

27.10.2017 od 14:00 do 18:00
MP delavnica: Maksimalna Produktivnost

Povečajte svojo produktivnost z naprednimi vitkimi in agilnimi prijemi. V celotni zgodovini človeštva sta predvsem inoviranje ter superiorna organiziranost vedno vodili na vrh in do novih nepričakovanih uspehov - tudi v podjetništvu in poslovnem svetu.
Preberite več >>

Vse za podjetje