Komuniciranje z udeleženci na kongresu

Mobilni telefoni so danes visoko zmogljive, večpredstavnostne naprave, ki nam v povezavi s hitrim mobilnim omrežjem nudijo številne storitve s področja komuniciranja, poslovanja in zabave. Temu primerno jih moramo tudi uporabljati in ne zgolj za telefonske pogovore ter tekstovna sporočila, saj ima razvoj mobilne tehnologije dodano vrednost tako za uporabnika kot tudi za podjetja, ki znajo izkoristiti njen potencial.
Komuniciranje z udeleženci na kongresu

Olajšajte si komuniciranje z udeleženci kongresnih dogodkov (slika: sxc.hu).

Posredujte udeležencem kongresnih dogodkov prave informacije ob pravem času

Vprašanje, ki se poraja, je: ali je moč (in kako) uporabiti potencial mobilne tehnologije za napredno komuniciranje z udeleženci kongresnih dogodkov?

Odgovor je “da”, saj se je na podlagi raziskav o potrebah in zahtevah udeležencev izkazalo, da si le-ti želijo hitrega in enostavnega obveščanja o poteku kongresnega dogodka. Njihove potrebe in zahteve po informacijah pa je možno zadovoljiti z uporabo mobilne tehnologije.

Pri vpeljavi mobilne tehnologije na novo področje morate paziti, da se upoštevajo potrebe in navade bodočih uporabnikov, saj mora rešitev le-tem nuditi dodano vrednost in ne sme predstavljati bremena za uporabnike, kajti hitro se lahko zgodi, da se bodo izogibali uporabi rešitve.

Za potrebe kongresne dejavnosti se je izkazala kot najprimernejša rešitev mobilni portal, na katerem bi bile na voljo vse vsebine, ki jih udeleženci kongresnih dogodkov potrebujejo. Gre za spletne strani, prilagojene mobilnemu telefonu, ki med vsebino ne vključujejo odvečnih elementov, ki zmanjšujejo preglednost in povečujejo čas nalaganja spletne strani. Ključno je, da se prikazujejo bistvene informacije, ki zadevajo uporabnika.

 

Uporaba mobilnega telefona pri komuniciranju z udeleženci kongresa

Uporabnik se z mobilnim pregledovalnikom spletnih strani poveže na mobilno spletno stran kongresnega dogodka, ki mu posreduje navigacijske možnosti. Z izbiro določene povezave se uporabnika preusmeri do želenih vsebin (hotel, dogodek, vodič po mestu in vabila na ob-kongresne dogodke).

Informacije potekajo dvosmerno: od uporabnika in do uporabnika. Do uporabnika prihajajo želene informacije, obvestila preko SMS sporočil in datoteke, ki jih želi prenesti na svoj mobilni telefon. Uporabnik lahko pošilja naslednje informacije in s tem vpliva na prikaz vsebin: določanje svoje lokacije (pri usmerjanju do hotela, navigacija po mestu, točke zanimanja – POI), nastavitev želenih obvestil (obveščanje o pričetku predavanj) in dodajanje vsebin med priljubljene vsebine.

Vaše podjetje lahko z mobilnim portalom pridobi nov trženjski kanal, preko katerega lahko oglašujejo ob-kongresno ponudbo, npr. oglaševanje restavracij v okolici kongresnega dogodka.

Mobilna tehnologija bi v kongresno dejavnost prinesla nov veter, ki bi napolnil jadra kongresne dejavnosti s konkurenčno prednostjo in tehnološko naprednostjo.

 

Vir: Marko Marn, univ. dipl. ekon.

Oznake: ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Google Analytics delavnica in Marko Penko

31.05.2018 od 16:00 do 01.06.2018 19:30
Google Analytics delavnica in Marko Penko

Imate spletno stran oziroma trgovino ter za oglaševanje vašega produkta ali storitve zapravite več 1000 evrov mesečno, pa se to pri prodaji ne pozna dovolj? Kaže, da imate težave pri učinkovitosti oglasov. Obstaja rešitev, ki se ji reče Google Analytics delavnica, ki jo za nas pripravlja Marko Penko.
Preberite več >>

NOVO! Delavnica Kako pravilno pisati za splet?

01.06.2018 od 8:30 do 12:00
NOVO! Delavnica Kako pravilno pisati za splet?

Ali se besedila na spletu razlikujejo od tistih v časopisih, revijah, knjigah? Seveda se, bi se glasil odgovor slehernega avtorja, ki svoje misli objavlja na spletu. Kaj pa če bi vrtali še globlje in vprašali, v čem se besedila razlikujejo, zakaj se razlikujejo in - najpomembneje - ali vse te specifike kot pisci besedil upoštevajo ob njihovi pripravi? Prepričani smo, da odgovor ne bi bil tako suveren.
Preberite več >>

Google AdWords delavnica in Marko Penko

07.06.2018 od 9:00 do 17:00
Google AdWords delavnica in Marko Penko

Pri oglaševanju na Googlu je zelo pomembno poznavanje navodil, trikov in smernic za uspešno postavitev in vodenje AdWords kampanje. Da boste svoje oglaševanje vzpostavili kar se da učinkovito, je tu Google AdWords delavnica, v okviru katere boste spoznali Google AdWords: od osnov do potankosti. Z nami bo izkušeni Google AdWords mojster Marko Penko, ki je v svoji karieri upravljal na milijone evrov oglaševalskih proračunov.
Preberite več >>

Izbor MP leta 2018: Predstavitve polfinalistov

08.06.2018 od 16:00 do 18:00
Izbor MP leta 2018: Predstavitve polfinalistov

Letos bomo četrtič v okviru izbora Mladi podjetnik leta organizirali dogodek, ki je namenjen zgolj predstavitvam kandidatov. Predstavilo se bo 10 polfinalistov, ki jih bomo izbrali med vsemi prijavljenimi kandidati na izbor Mladi podjetnik leta 2018.
Preberite več >>

Izbor MP leta 2018: Predstavitve finalistov in razglasitev zmagovalca

15.06.2018 od 18:10 do 20:00
Izbor MP leta 2018: Predstavitve finalistov in razglasitev zmagovalca

V petek, 15. 06. 2018, bo v okviru konference Mladi podjetnik? Zakaj pa ne! potekalo sklepno dejanje letošnjega izbora Mladi podjetnik leta. Na sporedu bodo javne predstavitve finalistov, ki jih je komisija izbrala izmed vseh prijavljenih kandidatov, in razglasitev Mladega podjetnika leta 2018.
Preberite več >>

Vse za podjetje