Konferenca za javni sektor podala sodobne informacijske pristope za izboljšanje učinkovitosti poslovanja

Avtor — 29.03.2010
SAOP je na Konferenci za javni sektor predstavil zadnje izboljšave pri optimizaciji administrativnih postopkov na področju obračuna plač pisarniškega poslovanja in prehrane v javnih ustanovah.
Konferenca za javni sektor podala sodobne informacijske pristope za izboljšanje učinkovitosti poslovanja

SAOP je organiziral konferenco za javni sektor.

Podjetje SAOP, vodilni proizvajalec poslovnih informacijskih
rešitev za podjetja in javni sektor, je v Termah Olimje priredilo
Konferenco
za javni sektor, ki je bila namenjena računovodjem, poslovnim
sekretarjem v
javnih ustanovah ter organizatorjem šolske prehrane. Konferenca je
postregla
z aktualnimi vsebinami na področju plačne zakonodaje, vodenja šolske
prehrane
in javnega naročanja. Predstavljeni so bili sodobni pristopi k
povečanju
učinkovitosti pisarniškega poslovanja v javnih ustanovah s poudarkom
na
elektronskem upravljanju dokumentacije in upravljanju delovnega časa.
Konference se je udeležilo 186 predstavnikov slovenskih izobraževalnih
in
zdravstvenih ustanov, dijaških domov in domov starejših občanov,
centrov za
socialno delo ter lokalne samouprave.

„Obisk konference je presegel
pričakovanja kar pomeni, da smo pripravili resnično aktualne vsebine
za
organizacije javnega sektorja ne samo z vidika zakonodajnih sprememb,
temveč
tudi z vidika poslovnih izzivov,“ je  povedala Sonja Šinigoj,
direktorica SAOP.

Konferenca je podala celovit vpogled v
plačno problematiko javnega sektorja. Tako so bile predstavljene
najpogostejše kršitve na področju plač, spremembe sistema napredovanja
javnih
uslužbencev v plačne razrede, oblike delovne uspešnosti,
avtomatizacija
postopkov priprave sklepov, aneksa k pogodbi in pripravo podatkov za
obračun
plače v primeru napredovanja, ter avtomatizacija posredovanja podatkov
o
plačah za leto 2009 na elektronskih obrazcih M-4.

Na področju
obvladovanja
šolske prehrane je bila predstavljena optimizacija vodenja prehrane in
priprava receptur z uporabo poslovnega informacijskega sistema iCenter
ter
spremembe, ki jih na področje šolske prehrane uvaja novi zakonu o
javnih
naročilih. Konferenca je v sklopu računovodskih tem obravnavala tudi
zakonske
podlage in postopke pri izplačevanju potnih stroškov v javnem sektorju
vključno s prikazom praktičnih primerov.

Posebna pozornost je bila namenjena
izboljšavam pisarniškega poslovanja. Tako so bile predstavljene
zakonske zahteve,
postopki in rešitve za obvladovanje elektronske dokumentacije v javnih
ustanovah in upravi. Izpostavljeno je bilo tudi varno in zanesljivo
shranjevanje podatkov, saj je tudi poslovanje javnih ustanov vedno
bolj
odvisno od njihove razpoložljivosti. Ustanove javnega sektorja so
zaradi
zakonodajnih in proračunskih zahtev primorane tudi v izboljšanje
upravljanja
z delovnim časom. Udeleženci so zato spoznali tudi organizacijske in
vodstvene pristope pri načrtovanju časa in nalog. Med tako imenovanimi
mehkimi
temami pa so obravnavali pomembnost regulacije stresa in usmerjanja
energije
čustev za uspešno delovanje organizacije.

SAOP je z 51,6-odstotnim tržnim deležem
vodilni ponudnik poslovnih informacijskih rešitev za javni sektor v
Sloveniji. „SAOP obvladuje dobre prakse poslovanja organizacij v
javnem
sektorju, s čimer prispeva pomemben delež h kakovosti in gospodarnosti
poslovanja v ustanovah, ki črpajo sredstva iz državnega proračuna,“ je
še poudarila Sonja Šinigoj. Podjetje je v lanskem letu svoj položaj še
utrdilo s povečano rastjo prodaje v primerjavi z letom 2008.

Oznake: