»Konkurenca na spletnih tržnicah je nenormalna«

Spletne tržnice, ki nam ponujajo tisoč in eno aplikacijo, so dobesedno eksplodirale. Uporabniki aplikacije uporabljajo precej raje na svojih pametnih napravicah kot na računalnikih, v ospredju uporabe so tiste, ki se nanašajo na področje družbenih omrežij.
»Konkurenca na spletnih tržnicah je nenormalna«

V spletni tržnici se je dobro igrati s ceno, ključnimi besedami itd. (Vir slike: YouTube).

Mobilne aplikacije so zaživele že leta 1998, ko je luč sveta ugledala mobilna verzija klasične video igre Snake. Morda se jo spomnite, če ste bili lastnik Nokie 6110, ali pa ste si jo med poukom, oprostite odmorom, sposojali od svojih sošolcem. Veliko se je spremenilo od takrat, zato morajo razvijalci aplikacij pomisliti na številne okoliščine.

Hitrost, hitrost in še enkrat hitrost

V svetu mobilnih aplikacij se prodaja predvsem hitrost. Uporabniki ne želijo čakati na pretakanje aplikacije. Vse, kar želijo, je, da aplikacija dela hitro in brezhibno.

V najslabšem primeru uporabniki aplikacije, ki ne zadostujejo zgornjim kriterijem, izbrišejo. Sodeč po raziskavi Compuware, kar 59 odstotkov uporabnikov aplikacijo nemudoma izbriše, če je ta prepočasna.

Ko pridemo do dizajna, ta ni najpomembnejši. Je pa zato pomembneje, da je uporaba preprosta. Skoraj polovica uporabnikov aplikacijo izbriše, če je ta pretežka za uporabo, kažejo rezultati raziskave EPiServer.

Kaj svetujejo slovenski razvijalci aplikacij?

Svet aplikacij je res nekaj posebnega, pravi Katarina Lotrič iz ekipe Vert, ki je s svojo aplikacijo prepričala Apple, saj jo je tehnološki velikan uvrstil v kategorijo najbolje oblikovanih aplikacij za iOS7. Kot pravi Lotričeva, je preboj precej težak, če ekipa nima finančnega zaledja oziroma začetnega kapitala. »Pozornost medijev, izpostavljenost v App Storu, visok ranking v iskanju in podobno, ti ne pomagajo preživeti na daljši rok. Je pa to dobra odskočna deska za mreženje, nove poslovne priložnost. Konkurenca je nenormalna in enormna. Pogosto tudi kakovost ni tista, ki odloča o uspehu.«

Aplikacija Vert: Ko z nič evri uspeš!

Medijska pozornost sicer pripomore k trenutni rasti prodaje, potem pa hitro lahko padeš. »Da si stalno visoko na lestvicah, potrebuješ denar. Veliko denarja, ki ga potem vlagaš v marketing,« dodaja.

Kakšen je njen nasvet razvijalcem aplikacij? Redna skrb za nadgradnje, razvoj prepoznavnega in dostopnega sloga komuniciranja, poslušanje uporabnikov jih narediti ambasadorje, da govorijo o tebi, te priporočajo. »V spletni tržnici se je dobro igrati s ceno, testirati ključne besede, slikovni material. Izven tega se je dobro povezati z drugimi razvijalci, delati cross promocijo, se vključiti v svet zunaj, s tistimi, ki so nekako povezani s tvojim produktom. Torej, vstopiti v realno življenje

Ekipa Vert je zadnjih nekaj mesecev raztresena na več projektov, zato jim za Vert in DeeDay ostane bolj malo časa. Najbolj aktivno sodelujejo s TapDaqom, ki razvija platformo, ki med seboj povezuje razvojnike. »Ti s cross promocijo svojih aplikacij po načelu jaz tebi, ti meni, poskušajo priti do večje baze uporabnikov. »So v začetnih fazah, imajo velike načrte, odlično podporo uporabnikom … držali se jim bomo,« pove v smehu. Vert, ki bo septembra star dve leti, jim predstavlja predvsem referenco, na račun te aplikacije so spoznali cel kup ljudi, postali del tehnološke skupnosti in prišli do nekaj zanimivih projektov.

Zapravili priložnost, da bi jih spoznala širša množica!

Oznake: , ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Google Analytics delavnica in Marko Penko

31.05.2018 od 16:00 do 01.06.2018 19:30
Google Analytics delavnica in Marko Penko

Imate spletno stran oziroma trgovino ter za oglaševanje vašega produkta ali storitve zapravite več 1000 evrov mesečno, pa se to pri prodaji ne pozna dovolj? Kaže, da imate težave pri učinkovitosti oglasov. Obstaja rešitev, ki se ji reče Google Analytics delavnica, ki jo za nas pripravlja Marko Penko.
Preberite več >>

NOVO! Delavnica Kako pravilno pisati za splet?

01.06.2018 od 8:30 do 12:00
NOVO! Delavnica Kako pravilno pisati za splet?

Ali se besedila na spletu razlikujejo od tistih v časopisih, revijah, knjigah? Seveda se, bi se glasil odgovor slehernega avtorja, ki svoje misli objavlja na spletu. Kaj pa če bi vrtali še globlje in vprašali, v čem se besedila razlikujejo, zakaj se razlikujejo in - najpomembneje - ali vse te specifike kot pisci besedil upoštevajo ob njihovi pripravi? Prepričani smo, da odgovor ne bi bil tako suveren.
Preberite več >>

Google AdWords delavnica in Marko Penko

07.06.2018 od 9:00 do 17:00
Google AdWords delavnica in Marko Penko

Pri oglaševanju na Googlu je zelo pomembno poznavanje navodil, trikov in smernic za uspešno postavitev in vodenje AdWords kampanje. Da boste svoje oglaševanje vzpostavili kar se da učinkovito, je tu Google AdWords delavnica, v okviru katere boste spoznali Google AdWords: od osnov do potankosti. Z nami bo izkušeni Google AdWords mojster Marko Penko, ki je v svoji karieri upravljal na milijone evrov oglaševalskih proračunov.
Preberite več >>

Izbor MP leta 2018: Predstavitve polfinalistov

08.06.2018 od 16:00 do 18:00
Izbor MP leta 2018: Predstavitve polfinalistov

Letos bomo četrtič v okviru izbora Mladi podjetnik leta organizirali dogodek, ki je namenjen zgolj predstavitvam kandidatov. Predstavilo se bo 10 polfinalistov, ki jih bomo izbrali med vsemi prijavljenimi kandidati na izbor Mladi podjetnik leta 2018.
Preberite več >>

Izbor MP leta 2018: Predstavitve finalistov in razglasitev zmagovalca

15.06.2018 od 18:10 do 20:00
Izbor MP leta 2018: Predstavitve finalistov in razglasitev zmagovalca

V petek, 15. 06. 2018, bo v okviru konference Mladi podjetnik? Zakaj pa ne! potekalo sklepno dejanje letošnjega izbora Mladi podjetnik leta. Na sporedu bodo javne predstavitve finalistov, ki jih je komisija izbrala izmed vseh prijavljenih kandidatov, in razglasitev Mladega podjetnika leta 2018.
Preberite več >>

Vse za podjetje