»Konkurenca na spletnih tržnicah je nenormalna«

Spletne tržnice, ki nam ponujajo tisoč in eno aplikacijo, so dobesedno eksplodirale. Uporabniki aplikacije uporabljajo precej raje na svojih pametnih napravicah kot na računalnikih, v ospredju uporabe so tiste, ki se nanašajo na področje družbenih omrežij.
»Konkurenca na spletnih tržnicah je nenormalna«

V spletni tržnici se je dobro igrati s ceno, ključnimi besedami itd. (Vir slike: YouTube).

Mobilne aplikacije so zaživele že leta 1998, ko je luč sveta ugledala mobilna verzija klasične video igre Snake. Morda se jo spomnite, če ste bili lastnik Nokie 6110, ali pa ste si jo med poukom, oprostite odmorom, sposojali od svojih sošolcem. Veliko se je spremenilo od takrat, zato morajo razvijalci aplikacij pomisliti na številne okoliščine.

Hitrost, hitrost in še enkrat hitrost

V svetu mobilnih aplikacij se prodaja predvsem hitrost. Uporabniki ne želijo čakati na pretakanje aplikacije. Vse, kar želijo, je, da aplikacija dela hitro in brezhibno.

V najslabšem primeru uporabniki aplikacije, ki ne zadostujejo zgornjim kriterijem, izbrišejo. Sodeč po raziskavi Compuware, kar 59 odstotkov uporabnikov aplikacijo nemudoma izbriše, če je ta prepočasna.

Ko pridemo do dizajna, ta ni najpomembnejši. Je pa zato pomembneje, da je uporaba preprosta. Skoraj polovica uporabnikov aplikacijo izbriše, če je ta pretežka za uporabo, kažejo rezultati raziskave EPiServer.

Kaj svetujejo slovenski razvijalci aplikacij?

Svet aplikacij je res nekaj posebnega, pravi Katarina Lotrič iz ekipe Vert, ki je s svojo aplikacijo prepričala Apple, saj jo je tehnološki velikan uvrstil v kategorijo najbolje oblikovanih aplikacij za iOS7. Kot pravi Lotričeva, je preboj precej težak, če ekipa nima finančnega zaledja oziroma začetnega kapitala. »Pozornost medijev, izpostavljenost v App Storu, visok ranking v iskanju in podobno, ti ne pomagajo preživeti na daljši rok. Je pa to dobra odskočna deska za mreženje, nove poslovne priložnost. Konkurenca je nenormalna in enormna. Pogosto tudi kakovost ni tista, ki odloča o uspehu.«

Aplikacija Vert: Ko z nič evri uspeš!

Medijska pozornost sicer pripomore k trenutni rasti prodaje, potem pa hitro lahko padeš. »Da si stalno visoko na lestvicah, potrebuješ denar. Veliko denarja, ki ga potem vlagaš v marketing,« dodaja.

Kakšen je njen nasvet razvijalcem aplikacij? Redna skrb za nadgradnje, razvoj prepoznavnega in dostopnega sloga komuniciranja, poslušanje uporabnikov jih narediti ambasadorje, da govorijo o tebi, te priporočajo. »V spletni tržnici se je dobro igrati s ceno, testirati ključne besede, slikovni material. Izven tega se je dobro povezati z drugimi razvijalci, delati cross promocijo, se vključiti v svet zunaj, s tistimi, ki so nekako povezani s tvojim produktom. Torej, vstopiti v realno življenje

Ekipa Vert je zadnjih nekaj mesecev raztresena na več projektov, zato jim za Vert in DeeDay ostane bolj malo časa. Najbolj aktivno sodelujejo s TapDaqom, ki razvija platformo, ki med seboj povezuje razvojnike. »Ti s cross promocijo svojih aplikacij po načelu jaz tebi, ti meni, poskušajo priti do večje baze uporabnikov. »So v začetnih fazah, imajo velike načrte, odlično podporo uporabnikom … držali se jim bomo,« pove v smehu. Vert, ki bo septembra star dve leti, jim predstavlja predvsem referenco, na račun te aplikacije so spoznali cel kup ljudi, postali del tehnološke skupnosti in prišli do nekaj zanimivih projektov.

Zapravili priložnost, da bi jih spoznala širša množica!

Oznake: , , ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Dan odprtih vrat v MP coworkingu

24.10.2017 od 14:00 do 18:00
Dan odprtih vrat v MP coworkingu

V torek, 24. oktobra 2017, v coworkingu Zavoda mladi podjetnik organiziramo dan odprtih vrat. Vabljeni, da se oglasite in nas spoznate.
Preberite več >>

MP dogodek: Razvij svojo idejo v donosen posel!

25.10.2017 od 17:00 do 19:00
MP dogodek: Razvij svojo idejo v donosen posel!

Mnogokrat se na nas obrnejo posameznice in posamezniki z idejo, ki bi jo radi pretvorili v posel. V večini primerov ostane pri poizvedovanju, pa čeprav gre velikokrat za ideje, ki imajo velik potencial.
Preberite več >>

MP delavnica: Maksimalna Produktivnost

27.10.2017 od 14:00 do 18:00
MP delavnica: Maksimalna Produktivnost

Povečajte svojo produktivnost z naprednimi vitkimi in agilnimi prijemi. V celotni zgodovini človeštva sta predvsem inoviranje in superiorna organiziranost vedno vodili na vrh ter do novih nepričakovanih uspehov - tudi v podjetništvu in poslovnem svetu.
Preberite več >>

MP delavnica: Google Analytics

04.11.2017 od 9:00 do 16:30
MP delavnica: Google Analytics

Imate spletno stran oziroma trgovino ter za oglaševanje vašega produkta ali storitve zapravite več 100 ali 1000 evrov mesečno, pa se to pri prodaji ne pozna dovolj? Kaže, da imate težave pri učinkovitosti oglasov. Obstaja rešitev, ki se ji reče Google Analytics.
Preberite več >>

MP dogodek: Optimizacija spletnih strani

10.11.2017 od 14:00 do 17:30
MP dogodek: Optimizacija spletnih strani

Klasična trgovina z odličnimi izdelki in nizkimi cenami ni vredna veliko, če se nahaja na odročni lokaciji, kjer je nihče ne obišče. Podobno velja za spletne strani in spletne trgovine. Če vas obiskovalci ne najdejo, potem tudi nakupa ne morejo opraviti. Zato je tu optimizacija spletnih strani.
Preberite več >>

MP delavnica: Trening javnega nastopanja

15.11.2017 od 17:00 do 19:30
MP delavnica: Trening javnega nastopanja

Se vam zatakne v grlu, ko morate stopiti pred občinstvo? Vabimo vas na 4-tedenski trening javnega nastopanja, kjer bomo obdelali prvine dobrega javnega nastopa, pogledali tremi v oči, se ji globoko nasmejali in skupaj izboljšali vaš javni nastop.
Preberite več >>

Vse za podjetje