Korporativno prostovoljstvo

Avtor Maja Borštnik — 01.08.2013
Komentiraj!
Korporativno prostovoljstvo ima v razvitem svetu že dolgo tradicijo, saj zagotavlja trdne vezi podjetja z lokalno skupnostjo in prinaša koristi vsem stranem: zaposlenim, podjetju, neprofitnim prostovoljskim organizacijam in lokalni skupnosti.
Korporativno prostovoljstvo

Korporativno prostovoljstvo (Vir slike: sxc.hu)

Korporativno prostovoljstvo ponuja vsem vključenim pozitivne koristi in predstavlja eno izmed sodobnih oblik družbene odgovornosti podjetij.

Podjetja oz. delodajalci svoje zaposlene vedno bolj spodbujajo, da izvajajo prostovoljsko neplačano delo za dobrobit širše skupnosti, kot je na primer urejanje parka, razdeljevanje oblek in hrane brezdomcem, pleskanje prostorov humanitarnega društva, pobiranje jabolk, druženje s starejšimi, pomoč invalidom in podobno.

Prav gotovo se lahko vsi strinjamo, da je delo zaposlenih za korist ljudi in skupnosti mnogo boljša promocija kot plakatno onesnaževanje iz skoraj vsakega kozolca. Podjetje s tem pokaže svojo družbeno odgovornost, zaposleni se med seboj povežejo in utrjujejo svojo pripadnost organizaciji. 

Prejemniki vloženega prostovoljskega dela od dobro organizirane akcije lahko dobijo mnogo več kot urejeno okolico, prebarvane zidove ali nova igrala: pridobijo svež pogled na utečene prakse, nove potencialne prostovoljce, dostop do novih znanj in veščin ter gradijo dolgoročna partnerstva.  

Vir: mojadruzba.si

comments powered by Disqus
Prijavi se na e-novice!
Najbolj brane novice