Kraj obdavčitve pri aktualnih storitvah: DDV pred in po 1.1.2011

Avtor — 29.12.2010
T.i. aktualne storitve, to so vse kulturne, umetnostne, športne, znanstvene, izobraževalne, zabavne in podobne prireditve, so po trenutnem pravilu obdavčene tam, kjer se izvajajo. Po 1.1.2011 bo treba pri takšnih storitvah razlikovati med vstopninami in drugimi storitvami.
Kraj obdavčitve pri aktualnih storitvah: DDV pred in po 1.1.2011

On-line vestnik je namenjen vsem zavezancem za DDV, ki opravljajo obdavčljivo dejavnost.

Če bodo tako davčnemu zavezancu zaračunane vstopnine za te prireditve, se bo za kraj opravljanja storitev štel kraj, kjer bo ta prireditev dejansko potekala. Če se bodo davčnemu zavezancu zaračunale druge storitve, povezane s temi dejavnostmi, se bo upoštevalo splošno pravilo iz prvega odstavka 25. člena ZDDV-1, torej bo kraj obdavčitve v kraju sedeža naročnika. Če bo prejemnik omenjenih storitev oseba, ki ni davčni zavezanec, bo kraj opravljanja storitev še naprej kraj, kjer se bodo te storitve dejansko izvajale.

Primer

Slovenski davčni zavezanec, identificiran za namene DDV v Sloveniji, organizira izobraževanje za domače in tuje udeležence v Ljubljani.

Pred 1.1.2011:

Kraj obdavčitve je skladno z 29. členom ZDDV-1 tam, kjer so te storitve tudi opravljene, torej v Sloveniji. Izvajalec izobraževanja na računu obračuna slovenski DDV, ne glede na to, kdo je udeleženec tega izobraževanja.

Po 1.1.2011:

Izvajalec storitve najprej preveri, kdo je naročnik in na podlagi statusa slednjega pravilno določi kraj obdavčitve:

status naročnika
sedež naročnika
kraj obdavčitve
slovenski DDV
davčni zavezanec
Slovenija
Slovenija
da
davčni zavezanec
druga država članica (npr. Avstrija)
Avstrija
ne
davčni zavezanec
tretja država
ni v Uniji
ne
ni davčni zavezanec
ni pomemben
   

 

Vir: Online vestnik: DDV v poslovni praksi, založba Verlag Dashöfer

Oznake: , , ,
Iskanje
MP izobraževanja

MP svetovanje

MP svetovanje

Ste pred ustanovitvijo podjetja, a imate premalo informacij? Ne veste, kateri stroški so povezani z ustanovitvijo? Je za vas bolj primeren s.p. ali d.o.o.? Kako je z obdavčitvijo podjetja? Se vam splača postati normirani s.p.? Kako je s popoldanskim s.p.? Vabljeni na individualno svetovanje. Preberite več >>

Pravno svetovanje

Pravno svetovanje

Imate v svojem podjetju težave pri sestavljanju in pregledu pogodb? Niste prepričani, če so pogoji uporabe na vaši spletni strani ustrezni? Bi radi izboljšali pogodbo o zaposlitvi, poslovodenju ali ostale pogodbe? Imate težave s kršenjem blagovne znamke? Rešitev je pravno svetovanje. Preberite več >>

MP dogodek: Facebook oglaševanje

MP dogodek: Facebook oglaševanje

Facebook oglaševanje je koristno orodje tako za grajenje blagovne znamke kot tudi za izboljšanje prodaje. Na tokratnem dogodku se bomo s strokovnjakom za Facebook oglaševanje osredotočili na prodajni del: Facebook oglase. Preberite več >>

MP dogodek: Razvij svojo idejo v donosen posel!

MP dogodek: Razvij svojo idejo v donosen posel!

Mnogokrat se na nas obrnejo posameznice in posamezniki z idejo, ki bi jo radi pretvorili v posel. V večini primerov ostane le pri poizvedovanju, pa čeprav gre velikokrat za ideje, ki imajo s pravim pristopom velik potencial. Preberite več >>

Vse za podjetje