Krizno obdobje – obdobje inovacij in preobratov

Načeloma se večina podjetij prestraši kriznih obdobij in se le stežka otresejo pesimizma in bojazni pred spremembami. Le redki znajo ta obdobja izkoristiti za uvedbo inovacij, se hitro preobraziti in spremembe obrniti sebi v prid.
Krizno obdobje - obdobje inovacij in preobratov

Spremembe kot izziv.

V času sprememb je nujno potrebna sprememba v razmišljanju in velikokrat se težko odrečemo že preživeti viziji prihodnosti, saj spremembe pomenijo nov začetek in zahtevajo pogumen korak v prihodnost. Ključnega pomena je pozitivno razmišljanje in pogum, da izkoristite priložnost za preobrazbo, zato ne bodite cinični glede sprememb in ne predpostavljajte najhujšega. Sprejmite spremembe, predlagajte, uvajajte nove ideje in predloge. Iščite načine, kako lahko vaš oddelek doprinese nove produkte, procese ali partnerstva.

Posebno pozornost namenite strankam, ki vam lahko ponudijo sveže ideje, zato bodite odprti za predloge glede sprememb in izboljšav. Povprašajte stranke kakšne so prednosti in slabosti vaše ponudbe, na kakšen način se spreminjajo njihove poslovne potrebe ter kakšne bodo le te v prihodnosti.

Bodite pozorni na konkurenco, budno spremljajte dogajanje pri njej ter vse inovacije, ki jih predstavljajo. O novih idejah se pogovorite s sodelavci v vašem oddelku. Ideje testirajte, šele potem jih predstavite vodilnim v podjetju. Na ta način boste preverili idejo, odpravili nasprotovanja in pridobili povratne informacije preden idejo predstavite vodilnim.

Ohranite timski duh in vedno imejte v mislih celotno sliko. Četudi je neka ideja vaša, to ne pomeni, da je popolna. Pustite drugim, da sodelujejo v procesu preoblikovanja in dopolnjevanja vaše ideje, saj imate tako večje možnosti, da se ideja realizira. Vedno bodite pripravljeni na zavrnitev. Večina menedžerjev je analitičnih in kritičnih, dobri so predvsem v tem, da hitro poiščejo napake v idejah drugih ljudi. Bolj radikalen kot bo vaš predlog, več nelagodja bo zbujal. Svoje ideje predstavite previdno, razložite jih logično in poudarite predvsem prednosti.

Vir: Lifehack

Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Trendi digitalnega marketinga 2018

02.02.2018 od 15:00 do 19:00
Trendi digitalnega marketinga 2018

Pridružite se nam na letnem dogodku Trendi digitalnega marketinga in spoznajte napredne tehnike in uporabne trike s ključnih področij digitalnega marketinga - od vsebinskega marketinga, spletne analitike in družabnih omrežij do mobilnega marketinga, optimizacije prodajnega lijaka ter izboljšanja uporabniške izkušnje. Če iščete napredno znanje, kako na spletu prodati več, tega dogodka preprosto ne smete zamuditi.
Preberite več >>

Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

09.02.2018 od 9:00 do 17:00
Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

Sanjate, da stranke pridejo k vam same od sebe? Želite prevzeti vodilno pozicijo na spletu in prehiteti konkurente? Pridružite se nam na delavnici, na kateri se boste naučili, kako z blog marketingom priti do novih strank, močnejše blagovne znamke in dodatnega prihodka.
Preberite več >>

MP delavnica: Facebook oglaševanje

23.02.2018 od 9:00 do 16:00
MP delavnica: Facebook oglaševanje

Facebook je koristno orodje tako za grajenje blagovne znamke kot tudi za povečanje prodaje. Na tokratni delavnici se bomo s strokovnjakom za Facebook oglaševanje osredotočili na prodajni del: Facebook oglase. S pomočjo Jureta Knehtla iz Adstar boste izvedeli, kako svoje oglase kar najbolje optimizirati za doseganje nadpovprečnih prodajnih rezultatov.
Preberite več >>

Vse za podjetje