Krizno obdobje – obdobje inovacij in preobratov

Načeloma se večina podjetij prestraši kriznih obdobij in se le stežka otresejo pesimizma in bojazni pred spremembami. Le redki znajo ta obdobja izkoristiti za uvedbo inovacij, se hitro preobraziti in spremembe obrniti sebi v prid.
Krizno obdobje - obdobje inovacij in preobratov

Spremembe kot izziv.

V času sprememb je nujno potrebna sprememba v razmišljanju in velikokrat se težko odrečemo že preživeti viziji prihodnosti, saj spremembe pomenijo nov začetek in zahtevajo pogumen korak v prihodnost. Ključnega pomena je pozitivno razmišljanje in pogum, da izkoristite priložnost za preobrazbo, zato ne bodite cinični glede sprememb in ne predpostavljajte najhujšega. Sprejmite spremembe, predlagajte, uvajajte nove ideje in predloge. Iščite načine, kako lahko vaš oddelek doprinese nove produkte, procese ali partnerstva.

Posebno pozornost namenite strankam, ki vam lahko ponudijo sveže ideje, zato bodite odprti za predloge glede sprememb in izboljšav. Povprašajte stranke kakšne so prednosti in slabosti vaše ponudbe, na kakšen način se spreminjajo njihove poslovne potrebe ter kakšne bodo le te v prihodnosti.

Bodite pozorni na konkurenco, budno spremljajte dogajanje pri njej ter vse inovacije, ki jih predstavljajo. O novih idejah se pogovorite s sodelavci v vašem oddelku. Ideje testirajte, šele potem jih predstavite vodilnim v podjetju. Na ta način boste preverili idejo, odpravili nasprotovanja in pridobili povratne informacije preden idejo predstavite vodilnim.

Ohranite timski duh in vedno imejte v mislih celotno sliko. Četudi je neka ideja vaša, to ne pomeni, da je popolna. Pustite drugim, da sodelujejo v procesu preoblikovanja in dopolnjevanja vaše ideje, saj imate tako večje možnosti, da se ideja realizira. Vedno bodite pripravljeni na zavrnitev. Večina menedžerjev je analitičnih in kritičnih, dobri so predvsem v tem, da hitro poiščejo napake v idejah drugih ljudi. Bolj radikalen kot bo vaš predlog, več nelagodja bo zbujal. Svoje ideje predstavite previdno, razložite jih logično in poudarite predvsem prednosti.

Vir: Lifehack

Brezplačne e-novice!
Vse za podjetje