Izobražujte (potencialne) stranke

Avtor — 12.07.2014
Dobra predstavitvena spletna stran je dandanes skorajda nujna za vsako podjetje, ne glede na panogo. Toda zakaj nekaterim podjetjem kljub temu ne uspe zagotavljati rednih prihodkov? Odgovor se skriva v marketingu.
Izobražujte (potencialne) stranke

Kupce morate poiskati sami (Vir slike: Freeimages.com)

Vsebinski marketing se je že večkrat izkazal za odlično rešitev marsikateremu podjetju, ki je bilo zaradi pomanjkanja kupcev in slabe prodaje tik pred propadom. Podobno se je zgodilo tudi podjetju Quick Sprout, ki je po izredno slabem poslovnem obdobju ugotovilo, da mora nujno ukrepati. Z vsebinskim marketingom jim je v kratkem času uspelo pridobiti več kot 500 tisoč novih obiskovalcev na njihovo spletno stran in posel je vzcvetel! 

Poglejmo si nekaj nasvetov, s katerimi boste tudi vi lahko vsebinski marketing izkoristili v svoj prid.

1. Vaši blogi naj predstavljajo pravo zakladnico nasvetov. 

Večina podjetnikov želi s spletnimi blogi obiskovalce spremeniti v kupce. Toda za veliko bolj učinkovito prodajno strategijo se je izkazalo bloganje z namenom izobraževanja obiskovalcev. Zadovoljni obiskovalci spletnega bloga se namreč veliko verjetneje lahko spremenijo v kupce. 

2. Od časa do časa podelite brezplačni priročnik z nasveti.

Ustvarite uporaben in na pogled privlačen priročnik, v katerem boste združili svoje bogate izkušnje in dragoceno znanje. Svojim zvestim obiskovalcem ga nato ponudite brezplačno, s čimer jih boste še bolj navdušili. 

3. Potrudite se za svoje bralce. 

Pomembno je, da obiskovalci bloga dobijo občutek, da so cenjeni in spoštovani. To boste lahko dosegli z rednim in hitrim odzivanjem na njihove komentarje, s čimer boste vzpostavili močno vez med vami in njimi.

4. Spoznajte svoje občinstvo. 

Ena največjih napak, ki jih blogerji lahko naredijo, je ta, da si pravzaprav sploh ne želijo spoznati svojih bralcev, temveč jih zanima le zaslužek in promet na svojem blogu. Toda denar in obisk spletne strani je ponavadi prav posledica dobrega poznavanja svojega občinstva, zato napravite kratko anketo in ugotovite, kakšne tematike vaše bralce sploh zanimajo. 

5. Pišite le o tematikah, ki vas zanimajo. 

Zagotovo bo že na daleč opazno, če boste pisali o vsebinah, ki vas zares zanimajo. Takšne vsebine so ponavadi namreč podane na veliko bolj zanimiv način, bralci pa so posledično toliko bolj navdušeni. 

6. Velik poudarek naj bo na naslovih.

Pogosto ni pomembno, kako kvalitetna je vsebina, če naslov ni dovolj privlačen, da bi se obiskovalci branja sploh lotili. Naj vaše vsebine ne ostanejo neopažene zaradi slabih naslovov!

7. Izpostavite svoje mnenje, a ga podprite z dokazi.

Ljudje, ki obiščejo vaš blog, bi zagotovo radi slišali vaše mnenje. Če pa boste svojemu mnenju dodali še uradne podatke iz raznih statistik, bodo nad podanimi vsebinami še bolj navdušeni. 

8. Bodite konsistentni z vsebinami. 

Številni blogerji so že ugotovili, da je konsistentnost zelo pomembna za to, da obdržimo bralce. Ljudje namreč raje sledijo močnim osebam, ki stojijo za svojim mnenjem. 

9. Ne uporabljajte težkih besed. 

Morda res izpadete nekoliko bolj učeni, če na blogu uporabljate strokovne izraze iz vašega poklicnega življenja, toda mnogi vas zaradi tega ne bodo v celoti razumeli. Posledično lahko preprosto nehajo brati vaše zapise. 

10. Bodite takšni, kot ste. 

Na blogih lahko vaša osebnost tako rekoč zažari skozi vaše vsebine. Izkoristite to, saj boste tako na svojo stran privabili nove bralce. 

Vir: Quick Sprout

Oznake: , ,
Iskanje
MP izobraževanja

MP svetovanje

MP svetovanje

Ste pred ustanovitvijo podjetja, a imate premalo informacij? Ne veste, kateri stroški so povezani z ustanovitvijo? Je za vas bolj primeren s.p. ali d.o.o.? Kako je z obdavčitvijo podjetja? Se vam splača postati normirani s.p.? Kako je s popoldanskim s.p.? Vabljeni na individualno svetovanje. Preberite več >>

Pravno svetovanje

Pravno svetovanje

Imate v svojem podjetju težave pri sestavljanju in pregledu pogodb? Niste prepričani, če so pogoji uporabe na vaši spletni strani ustrezni? Bi radi izboljšali pogodbo o zaposlitvi, poslovodenju ali ostale pogodbe? Imate težave s kršenjem blagovne znamke? Rešitev je pravno svetovanje. Preberite več >>

MP delavnica: Facebook oglaševanje

MP delavnica: Facebook oglaševanje

Tokrat se bomo s strokovnjakom za Facebook oglaševanje, Juretom Knehtlom, osredotočili na prodajni del: Facebook oglase. Preberite več >>

MP dogodek: Razvij svojo idejo v donosen posel!

MP dogodek: Razvij svojo idejo v donosen posel!

Mnogokrat se na nas obrnejo posameznice in posamezniki z idejo, ki bi jo radi pretvorili v posel. V večini primerov ostane pri poizvedovanju, pa čeprav gre velikokrat za ideje, ki imajo velik potencial. Preberite več >>

Vse za podjetje