Izobražujte (potencialne) stranke

Dobra predstavitvena spletna stran je dandanes skorajda nujna za vsako podjetje, ne glede na panogo. Toda zakaj nekaterim podjetjem kljub temu ne uspe zagotavljati rednih prihodkov? Odgovor se skriva v marketingu.
Izobražujte (potencialne) stranke

Kupce morate poiskati sami (Vir slike: Freeimages.com)

Vsebinski marketing se je že večkrat izkazal za odlično rešitev marsikateremu podjetju, ki je bilo zaradi pomanjkanja kupcev in slabe prodaje tik pred propadom. Podobno se je zgodilo tudi podjetju Quick Sprout, ki je po izredno slabem poslovnem obdobju ugotovilo, da mora nujno ukrepati. Z vsebinskim marketingom jim je v kratkem času uspelo pridobiti več kot 500 tisoč novih obiskovalcev na njihovo spletno stran in posel je vzcvetel! 

Poglejmo si nekaj nasvetov, s katerimi boste tudi vi lahko vsebinski marketing izkoristili v svoj prid.

1. Vaši blogi naj predstavljajo pravo zakladnico nasvetov. 

Večina podjetnikov želi s spletnimi blogi obiskovalce spremeniti v kupce. Toda za veliko bolj učinkovito prodajno strategijo se je izkazalo bloganje z namenom izobraževanja obiskovalcev. Zadovoljni obiskovalci spletnega bloga se namreč veliko verjetneje lahko spremenijo v kupce. 

2. Od časa do časa podelite brezplačni priročnik z nasveti.

Ustvarite uporaben in na pogled privlačen priročnik, v katerem boste združili svoje bogate izkušnje in dragoceno znanje. Svojim zvestim obiskovalcem ga nato ponudite brezplačno, s čimer jih boste še bolj navdušili. 

3. Potrudite se za svoje bralce. 

Pomembno je, da obiskovalci bloga dobijo občutek, da so cenjeni in spoštovani. To boste lahko dosegli z rednim in hitrim odzivanjem na njihove komentarje, s čimer boste vzpostavili močno vez med vami in njimi.

4. Spoznajte svoje občinstvo. 

Ena največjih napak, ki jih blogerji lahko naredijo, je ta, da si pravzaprav sploh ne želijo spoznati svojih bralcev, temveč jih zanima le zaslužek in promet na svojem blogu. Toda denar in obisk spletne strani je ponavadi prav posledica dobrega poznavanja svojega občinstva, zato napravite kratko anketo in ugotovite, kakšne tematike vaše bralce sploh zanimajo. 

5. Pišite le o tematikah, ki vas zanimajo. 

Zagotovo bo že na daleč opazno, če boste pisali o vsebinah, ki vas zares zanimajo. Takšne vsebine so ponavadi namreč podane na veliko bolj zanimiv način, bralci pa so posledično toliko bolj navdušeni. 

6. Velik poudarek naj bo na naslovih.

Pogosto ni pomembno, kako kvalitetna je vsebina, če naslov ni dovolj privlačen, da bi se obiskovalci branja sploh lotili. Naj vaše vsebine ne ostanejo neopažene zaradi slabih naslovov!

7. Izpostavite svoje mnenje, a ga podprite z dokazi.

Ljudje, ki obiščejo vaš blog, bi zagotovo radi slišali vaše mnenje. Če pa boste svojemu mnenju dodali še uradne podatke iz raznih statistik, bodo nad podanimi vsebinami še bolj navdušeni. 

8. Bodite konsistentni z vsebinami. 

Številni blogerji so že ugotovili, da je konsistentnost zelo pomembna za to, da obdržimo bralce. Ljudje namreč raje sledijo močnim osebam, ki stojijo za svojim mnenjem. 

9. Ne uporabljajte težkih besed. 

Morda res izpadete nekoliko bolj učeni, če na blogu uporabljate strokovne izraze iz vašega poklicnega življenja, toda mnogi vas zaradi tega ne bodo v celoti razumeli. Posledično lahko preprosto nehajo brati vaše zapise. 

10. Bodite takšni, kot ste. 

Na blogih lahko vaša osebnost tako rekoč zažari skozi vaše vsebine. Izkoristite to, saj boste tako na svojo stran privabili nove bralce. 

Vir: Quick Sprout

Oznake: , ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Google Analytics delavnica in Marko Penko

31.05.2018 od 16:00 do 01.06.2018 19:30
Google Analytics delavnica in Marko Penko

Imate spletno stran oziroma trgovino ter za oglaševanje vašega produkta ali storitve zapravite več 1000 evrov mesečno, pa se to pri prodaji ne pozna dovolj? Kaže, da imate težave pri učinkovitosti oglasov. Obstaja rešitev, ki se ji reče Google Analytics delavnica, ki jo za nas pripravlja Marko Penko.
Preberite več >>

NOVO! Delavnica Kako pravilno pisati za splet?

01.06.2018 od 8:30 do 12:00
NOVO! Delavnica Kako pravilno pisati za splet?

Ali se besedila na spletu razlikujejo od tistih v časopisih, revijah, knjigah? Seveda se, bi se glasil odgovor slehernega avtorja, ki svoje misli objavlja na spletu. Kaj pa če bi vrtali še globlje in vprašali, v čem se besedila razlikujejo, zakaj se razlikujejo in - najpomembneje - ali vse te specifike kot pisci besedil upoštevajo ob njihovi pripravi? Prepričani smo, da odgovor ne bi bil tako suveren.
Preberite več >>

Google AdWords delavnica in Marko Penko

07.06.2018 od 9:00 do 17:00
Google AdWords delavnica in Marko Penko

Pri oglaševanju na Googlu je zelo pomembno poznavanje navodil, trikov in smernic za uspešno postavitev in vodenje AdWords kampanje. Da boste svoje oglaševanje vzpostavili kar se da učinkovito, je tu Google AdWords delavnica, v okviru katere boste spoznali Google AdWords: od osnov do potankosti. Z nami bo izkušeni Google AdWords mojster Marko Penko, ki je v svoji karieri upravljal na milijone evrov oglaševalskih proračunov.
Preberite več >>

Izbor MP leta 2018: Predstavitve polfinalistov

08.06.2018 od 16:00 do 18:00
Izbor MP leta 2018: Predstavitve polfinalistov

Letos bomo četrtič v okviru izbora Mladi podjetnik leta organizirali dogodek, ki je namenjen zgolj predstavitvam kandidatov. Predstavilo se bo 10 polfinalistov, ki jih bomo izbrali med vsemi prijavljenimi kandidati na izbor Mladi podjetnik leta 2018.
Preberite več >>

Izbor MP leta 2018: Predstavitve finalistov in razglasitev zmagovalca

15.06.2018 od 18:10 do 20:00
Izbor MP leta 2018: Predstavitve finalistov in razglasitev zmagovalca

V petek, 15. 06. 2018, bo v okviru konference Mladi podjetnik? Zakaj pa ne! potekalo sklepno dejanje letošnjega izbora Mladi podjetnik leta. Na sporedu bodo javne predstavitve finalistov, ki jih je komisija izbrala izmed vseh prijavljenih kandidatov, in razglasitev Mladega podjetnika leta 2018.
Preberite več >>

Vse za podjetje