Lahko Gina doseže uspeh Goat Muga?

Ljubljansko podjetje ZkotZ, ki je pred dvema letoma doseglo izjemen dosežek na Kickstarterju s kavno skodelico Goat Mug, se znova predstavlja na Kickstarterju. Tokrat s kavnim aparatom, ki mu je nadelo simpatično ime Gina.
Lahko Gina doseže uspeh Goat Muga?

Slovenski kavni aparat bo na Kickstarterju lovil cilj v višini 50 tisoč dolarjev (Vir slike: Goat Story).

Gina je inovativen kavni aparat, pravzaprav »prva naprava, ki v klasične tehnike priprave kave vnaša tehnologijo. Poleg tehnološke rešitve omogoča več načinov priprave kave, kar pa za poznavalce kave pomeni, da sedaj lahko uporabljajo eno napravo, namesto štirih«, pripoveduje Alja Bitenc, ki je v podjetju ZkotZ zadolžena za marketing in PR.

Slovenski kavni aparat, ki bo na Kickstarterju lovil cilj v višini 50 tisoč dolarjev, združuje tri različne tehnike (t.i. pour-over, cold-drip in immerson). S pomočjo pametne tehtnice pomaga najti pravo razmerje med kavo, časom in vodo. To je ključno za dobro pripravo kave, dodaja Bitenčeva. Gino dopolnjuje še aplikacija, ki je povezana s pametno tehtnico. Prek nje uporabnik doseže želeni okus, in to prek enostavne ter natančne uporabniške izkušnje.

Projekt Gina lahko podprete tukaj >>

Gina bo morda celo spregovorila

Zgornji del aparata je iz keramike, ohišje in ventil iz nerjavečega jekla, vrč iz najkakovostnejšega borosilikatnega stekla, na dnu pa se bodo skrivali elektronski deli, razkriva sogovornica. Odločili so se za najkakovostnejše materiale, kar pomeni tudi najdražje materiale. Zato bo tudi cena aparata temu primerna, in sicer 145 dolarjev za zgodnje podpornike. V prihodnosti bo Gina morda celo spregovorila in tako še bolj poosebila kavni aparat.

Proizvajalce imajo že izbrane, ti prihajajo iz Evrope in Azije, »za končne proizvajalce pa se bomo odločili takoj, ko bo trg pokazal, od kod prihaja največ naročil, saj želimo logistično optimizirati celoten proces«, med kampanjo pa se bodo odločili še za proizvodno kapaciteto. Gine bodo v primeru uspešne kampanje pošiljali predvidoma aprila prihodnje leto.

Kako je nastala Gina?
Gina je nadaljevanje zgodbe hipsterske kavne skodelice Goat Mug, ki spada pod blagovno znamko Goat Story. Ideja je nastala med procesom spoznavanja kave in njene priprave. Desetčlanska ekipa se je navdušila nad ročnimi načini priprave, ki so trenutno precej v porastu. Preizkusili so številne izdelke in ugotovili, da je proces precej zahteven in okoren. Poleg aparata za pripravo kavo potrebujemo še tehtnico in štoparico. Vse te pomanjkljivosti so združili in ustvarili Gino.
Razvili so jo s pomočjo 3D tiskalnika, podobno kot so pred tem ustvarili tudi Goat Mug. Razvoj je trajal več kot eno leto, v tem času pa so naredili več kot 100 prototipov. Sprva so želeli združiti le t.i. pour over tehniko s pametno tehtnico, nato pa med razvojem ugotovili, da lahko napravi dodajo še druge funkcionalnosti. Gini so tako dodali še ventil, kar po njihovih izkušnjah precej obogati celotno uporabniško izkušnjo.
Končni izdelek so dali v uporabo tudi strokovnjakom s področja kuhanja kave in bili nad Gino navdušeni, kar jim je dalo še dodatno potrditev. Zdaj upajo, da bo Gina navdušila tudi Kickstarter skupnost.

Kampanja na Kickstarterju, kjer imajo že bazo ljudi, ki so si jo zgradili s kampanjo Goat Mug, bo trajala dva meseca. Pričakujejo, da se bo najbolje odzval ameriški trg, čeprav dobre odzive dobivajo tudi iz Evrope, zlasti iz skandinavskih držav. »Pripravljali smo se eno leto. Najprej idejna zasnova, potem celoten razvoj, v zadnjih dveh mesecih pa se intenzivno pripravljamo tudi s promocijo in pripravo kampanje,« pripoveduje.

Pričakujejo, da tokrat do kopiranja ne bo prišlo – ravno to se je ljubljanski ekipi zgodilo po kampanji Goat Mug: »Tokrat je izdelek veliko bolj kompleksen kot Goat Mug in ga ni mogoče tako hitro skopirati. Ravno zaradi elektronskega vezja in aplikacije, poleg tega pa smo že vložili patentne zaščite, za katere upamo, da nas bodo obvarovale pred najrazličnejšimi kopijami.«

Goat Mug so v vmesnem času začeli prodajati tudi na Amazon Launchpadu. Gre za del Amazonove trgovine, kjer se prodajajo inovativni izdelki mladih podjetij. Ravno zato se je ekipi zdelo primerno, da ponudbo popestrijo tudi s svojim izdelkom. »Ovir in težav je vedno veliko, verjeti moraš v svoj izdelek in premagati vse ovire na poti,« svetuje Anže Miklavec. Goat Mug sicer velja za enega najbolj uspešnih slovenskih projektov na Kickstarterju.

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Konferenca: Mladi podjetnik? Zakaj pa ne!

Konferenca: Mladi podjetnik? Zakaj pa ne!

Kje preživeti petek, 15. junija? Če razvijate oziroma vodite svoj posel, potem si ne moremo zamisliti boljšega kraja kot NLB Center inovativnega podjetništva. Na ta dan se bomo namreč v družbi uspešnih slovenskih mladih podjetnikov družili ob temah, ki vam bodo pomagale pri razvoju in rasti podjetja. Če bi radi v letu 2018 napravili korak naprej, te BREZPLAČNE konference ne smete zamuditi. Preberite več >>


MP konferenca: Kako najti pravi finančni vir za podjetje?

MP konferenca: Kako najti pravi finančni vir za podjetje?

Petkova konferenca Mladi podjetnik? Zakaj pa ne! bo ob sodelovanju številnih priznanih strokovnjakov postregla tudi z okroglo mizo o različnih načinih financiranja podjetij. Preberite več >>

Gamebook bo uporabniku odprl nova obzorja

Gamebook bo uporabniku odprl nova obzorja

Na Kickstarterju poteka kampanja za zbiranje sredstev za Gamebook. Gre za zbirko starodavnih abstraktno strateških namiznih iger slovenskih avtorjev Hane Jesih in Petra Plantana. Preberite več >>

Steklenička EQUA hitro postala hit na Kickstarterju

Steklenička EQUA hitro postala hit na Kickstarterju

Slovensko podjetje EQUA je na platformi Kickstarter zagnalo kampanjo za novo pametno stekleničko. V dobrih 24 urah je projekt podprlo več kot 800 ljudi, tako da je zbrani znesek že presegel želenih 50 tisoč ameriških dolarjev. Preberite več >>

S FIXRIP Box-om bodo vaša poškodovana oblačila kot nova

S FIXRIP Box-om bodo vaša poškodovana oblačila kot nova

Na trgu se je znašel produkt FIXRIP Box, s katerim lahko uporabnik sam popravi ali zakrpa poškodovana oziroma strgana oblačila ter s tem prihrani dragoceni čas in denar. Preberite več >>

Ročno izdelani prstani iz karbonskih vlaken na Kickstarterju

Ročno izdelani prstani iz karbonskih vlaken na Kickstarterju

Pred kratkim je na platformi za množično financiranje Kickstarter zaživel nov slovenski projekt: prstani iz karbonskih vlaken Nerbon. Izjemno lahki in vzdržljivi prstani z unikatnim videzom se po izpostavljenosti svetlobi svetijo v temi. Preberite več >>

Kako prepoznati dobro ICO kampanjo?

Kako prepoznati dobro ICO kampanjo?

Prve javne ponudbe kriptožetonov oziroma ICO kampanje omogočajo posameznikom, da podprejo zanimive projekte, ki temeljijo na tehnologiji veriženja blokov. Na žalost pa je med obilico ICO projektov tudi veliko lažnih. Kako prepoznati kvaliteten projekt in kako se izogniti goljufom? Preberite več >>

Nova slovenska Kickstarter kampanja: odpirač steklenic Jo

Nova slovenska Kickstarter kampanja: odpirač steklenic Jo

Na Kickstarterju te dni sredstva zbira nov slovenski projekt: Jo, majhen odpirač za steklenice, ki je izdelan iz titana. Zaradi svoje majhnosti ga je možno spraviti kar v žep, hkrati pa ga odlikuje tudi enostavna uporaba. Preberite več >>

Na Kickstarter se prijavite le z resnim projektom

Na Kickstarter se prijavite le z resnim projektom

V sredo dopoldne je v kavarni Sputnik potekalo predavanje: “Kaj še ostane Kickstarterju?”, ki je privabilo več kot 30 obiskovalcev. Ti so z zanimanjem prisluhnili strokovnjakoma s področja spletnih platform za množično financiranje Žigi Bercetu in Anžetu Miklavcu. Preberite več >>

Množično financiranje in Slovenci

Množično financiranje in Slovenci

Zbiranje denarnih sredstev preko množičnega financiranja (ang. crowdfunding) je med slovenskimi podjetniškimi ekipami izjemno priljubljeno. Tekom zadnjih nekaj let smo tako našteli že več sto slovensko obarvanih projektov, ki so skupno zbrali že skoraj 10 milijonov dolarjev! Preberite več >>

Oznake: , ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

GDPR po GPDR (delavnica s konkretnimi rešitvami)

03.07.2018 od 14:00 do 17:00
GDPR po GPDR (delavnica s konkretnimi rešitvami)

Vsi smo že slišali za uredbo GDPR. Poenostavljeno rečeno, gre za spremembo, zaostritev pravil na področju varstva osebnih podatkov, ki močno vpliva na poslovanje podjetij, ki zbirajo osebne podatke o strankah. Kako se na spremembe, ki jih je prinesla uredba GDPR, pripraviti v praksi in kaj je potrebno urediti na vaši spletni strani ter kar se tiče hranjenja osebnih podatkov o strankah?
Preberite več >>

Vse za podjetje