Lahko Gina doseže uspeh Goat Muga?

Ljubljansko podjetje ZkotZ, ki je pred dvema letoma doseglo izjemen dosežek na Kickstarterju s kavno skodelico Goat Mug, se znova predstavlja na Kickstarterju. Tokrat s kavnim aparatom, ki mu je nadelo simpatično ime Gina.
Lahko Gina doseže uspeh Goat Muga?

Slovenski kavni aparat bo na Kickstarterju lovil cilj v višini 50 tisoč dolarjev (Vir slike: Goat Story).

Gina je inovativen kavni aparat, pravzaprav »prva naprava, ki v klasične tehnike priprave kave vnaša tehnologijo. Poleg tehnološke rešitve omogoča več načinov priprave kave, kar pa za poznavalce kave pomeni, da sedaj lahko uporabljajo eno napravo, namesto štirih«, pripoveduje Alja Bitenc, ki je v podjetju ZkotZ zadolžena za marketing in PR.

Slovenski kavni aparat, ki bo na Kickstarterju lovil cilj v višini 50 tisoč dolarjev, združuje tri različne tehnike (t.i. pour-over, cold-drip in immerson). S pomočjo pametne tehtnice pomaga najti pravo razmerje med kavo, časom in vodo. To je ključno za dobro pripravo kave, dodaja Bitenčeva. Gino dopolnjuje še aplikacija, ki je povezana s pametno tehtnico. Prek nje uporabnik doseže želeni okus, in to prek enostavne ter natančne uporabniške izkušnje.

Projekt Gina lahko podprete tukaj >>

Gina bo morda celo spregovorila

Zgornji del aparata je iz keramike, ohišje in ventil iz nerjavečega jekla, vrč iz najkakovostnejšega borosilikatnega stekla, na dnu pa se bodo skrivali elektronski deli, razkriva sogovornica. Odločili so se za najkakovostnejše materiale, kar pomeni tudi najdražje materiale. Zato bo tudi cena aparata temu primerna, in sicer 145 dolarjev za zgodnje podpornike. V prihodnosti bo Gina morda celo spregovorila in tako še bolj poosebila kavni aparat.

Proizvajalce imajo že izbrane, ti prihajajo iz Evrope in Azije, »za končne proizvajalce pa se bomo odločili takoj, ko bo trg pokazal, od kod prihaja največ naročil, saj želimo logistično optimizirati celoten proces«, med kampanjo pa se bodo odločili še za proizvodno kapaciteto. Gine bodo v primeru uspešne kampanje pošiljali predvidoma aprila prihodnje leto.

Kako je nastala Gina?
Gina je nadaljevanje zgodbe hipsterske kavne skodelice Goat Mug, ki spada pod blagovno znamko Goat Story. Ideja je nastala med procesom spoznavanja kave in njene priprave. Desetčlanska ekipa se je navdušila nad ročnimi načini priprave, ki so trenutno precej v porastu. Preizkusili so številne izdelke in ugotovili, da je proces precej zahteven in okoren. Poleg aparata za pripravo kavo potrebujemo še tehtnico in štoparico. Vse te pomanjkljivosti so združili in ustvarili Gino.
Razvili so jo s pomočjo 3D tiskalnika, podobno kot so pred tem ustvarili tudi Goat Mug. Razvoj je trajal več kot eno leto, v tem času pa so naredili več kot 100 prototipov. Sprva so želeli združiti le t.i. pour over tehniko s pametno tehtnico, nato pa med razvojem ugotovili, da lahko napravi dodajo še druge funkcionalnosti. Gini so tako dodali še ventil, kar po njihovih izkušnjah precej obogati celotno uporabniško izkušnjo.
Končni izdelek so dali v uporabo tudi strokovnjakom s področja kuhanja kave in bili nad Gino navdušeni, kar jim je dalo še dodatno potrditev. Zdaj upajo, da bo Gina navdušila tudi Kickstarter skupnost.

Kampanja na Kickstarterju, kjer imajo že bazo ljudi, ki so si jo zgradili s kampanjo Goat Mug, bo trajala dva meseca. Pričakujejo, da se bo najbolje odzval ameriški trg, čeprav dobre odzive dobivajo tudi iz Evrope, zlasti iz skandinavskih držav. »Pripravljali smo se eno leto. Najprej idejna zasnova, potem celoten razvoj, v zadnjih dveh mesecih pa se intenzivno pripravljamo tudi s promocijo in pripravo kampanje,« pripoveduje.

Pričakujejo, da tokrat do kopiranja ne bo prišlo – ravno to se je ljubljanski ekipi zgodilo po kampanji Goat Mug: »Tokrat je izdelek veliko bolj kompleksen kot Goat Mug in ga ni mogoče tako hitro skopirati. Ravno zaradi elektronskega vezja in aplikacije, poleg tega pa smo že vložili patentne zaščite, za katere upamo, da nas bodo obvarovale pred najrazličnejšimi kopijami.«

Goat Mug so v vmesnem času začeli prodajati tudi na Amazon Launchpadu. Gre za del Amazonove trgovine, kjer se prodajajo inovativni izdelki mladih podjetij. Ravno zato se je ekipi zdelo primerno, da ponudbo popestrijo tudi s svojim izdelkom. »Ovir in težav je vedno veliko, verjeti moraš v svoj izdelek in premagati vse ovire na poti,« svetuje Anže Miklavec. Goat Mug sicer velja za enega najbolj uspešnih slovenskih projektov na Kickstarterju.

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Razmišljaš o ICO kampanji? Pridruži se mentorskemu programu ICOrelator!

Razmišljaš o ICO kampanji? Pridruži se mentorskemu programu ICOrelator!

Imaš poslovno idejo, ki bazira na tehnologiji blockchain? Te zanima, kako pripraviti odlično ICO kampanjo? Pripravljamo brezplačen mentorski program ICOrelator, ki bo s predavanji in individualnimi mentorstvi pomagal pri začetnih ovirah ICO kampanje. Prijava je brezplačna in nezavezujoča, zato beri dalje! Preberite več >>


Kako prepoznati dobro ICO kampanjo?

Kako prepoznati dobro ICO kampanjo?

Prve javne ponudbe kriptožetonov oziroma ICO kampanje omogočajo posameznikom, da podprejo zanimive projekte, ki temeljijo na tehnologiji veriženja blokov. Na žalost pa je med obilico ICO projektov tudi veliko lažnih. Kako prepoznati kvaliteten projekt in kako se izogniti goljufom? Preberite več >>

Nova slovenska Kickstarter kampanja: odpirač steklenic Jo

Nova slovenska Kickstarter kampanja: odpirač steklenic Jo

Na Kickstarterju te dni sredstva zbira nov slovenski projekt: Jo, majhen odpirač za steklenice, ki je izdelan iz titana. Zaradi svoje majhnosti ga je možno spraviti kar v žep, hkrati pa ga odlikuje tudi enostavna uporaba. Preberite več >>

Na Kickstarter se prijavite le z resnim projektom

Na Kickstarter se prijavite le z resnim projektom

V sredo dopoldne je v kavarni Sputnik potekalo predavanje: “Kaj še ostane Kickstarterju?”, ki je privabilo več kot 30 obiskovalcev. Ti so z zanimanjem prisluhnili strokovnjakoma s področja spletnih platform za množično financiranje Žigi Bercetu in Anžetu Miklavcu. Preberite več >>

Množično financiranje in Slovenci

Množično financiranje in Slovenci

Zbiranje denarnih sredstev preko množičnega financiranja (ang. crowdfunding) je med slovenskimi podjetniškimi ekipami izjemno priljubljeno. Tekom zadnjih nekaj let smo tako našteli že več sto slovensko obarvanih projektov, ki so skupno zbrali že skoraj 10 milijonov dolarjev! Preberite več >>

Elegantne ročne ure z zamenljivimi paščki na platformi Indiegogo

Elegantne ročne ure z zamenljivimi paščki na platformi Indiegogo

Na platformi Indiegogo se predstavlja nov slovenski projekt: elegantne ure blagovne znamke Mossepic, ki se lahko pohvalijo s kar petimi zamenljivimi paščki. Preberite več >>

Slovensko večnamensko svetilo za rekreacijo in prosti čas na Kickstarterju

Slovensko večnamensko svetilo za rekreacijo in prosti čas na Kickstarterju

Slovenska blagovna znamka OliLight na Kickstarterju predstavlja večnamensko svetilo za rekreacijo in prosti čas. Zbrati želijo 140.000 dolarjev, kampanja pa traja do 26. februarja. Preberite več >>

Švicarske ure s slovensko pametjo na Kickstarterju

Švicarske ure s slovensko pametjo na Kickstarterju

Na platformi Kickstarter se predstavlja nov slovenski projekt: ure podjetja Vamatic Watches. Podprete jih lahko do 18. januarja 2018. Preberite več >>

GlowBow – leseni metuljčki, ki se svetijo v temi

GlowBow – leseni metuljčki, ki se svetijo v temi

Ekipa gorenjskih študentov je izdelala unikaten modni dodatek za moške, s katerim se predstavlja na platformi Kickstarter. Zažarite z Martin'O GlowBow. Preberite več >>

Kickstarter predstavlja Drip

Kickstarter predstavlja Drip

Platforma za množično financiranje Kickstarter je pred kratkim predstavila novo storitev oziroma nadgradnjo svoje platforme. Drip je namenjen predvsem umetnikom. Preberite več >>

Oznake: , ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

NOVO! Delavnica Kako pravilno pisati za splet?

11.05.2018 od 14:00 do 17:30
NOVO! Delavnica Kako pravilno pisati za splet?

Ali se besedila na spletu razlikujejo od tistih v časopisih, revijah, knjigah? Seveda se, bi se glasil odgovor slehernega avtorja, ki svoje misli objavlja na spletu. Kaj pa če bi vrtali še globlje in vprašali, v čem se besedila razlikujejo, zakaj se razlikujejo in - najpomembneje - ali vse te specifike kot pisci besedil upoštevajo ob njihovi pripravi? Prepričani smo, da odgovor ne bi bil tako suveren.
Preberite več >>

Vse za podjetje