Lahko morska zvezda prepreči smrti v žgočih avtomobilih?

Vsako leto lahko beremo o smrtih otrok, ki so jih starši (ne)namenoma čakati v avtomobilih, medtem ko so oni pohiteli po opravkih. Smrt je zaradi hipertemije pravzaprav neizogibna in glede na število smrti se pojavlja vprašanje, kako lahko tehnologija reši življenja.
Lahko morska zvezda prepreči smrti v žgočih avtomobilih?

Starfish, izdelek 26-letnega Američana (Vir slike: YouTube).

Primeri, ko so starši pozabili otroke v avtomobilih, ki so se dobesedno topili na žgočem soncu, se prepogostokrat pripetijo. Otroci, zaklenjeni v avtomobil, so po več urah čakanja na varen objem izgubili življenje. Morda pa obstaja način, kako preprečiti tovrstne tragedije – Starfish, morska zvezda, ki bi lahko bila učinkovit odgovor na to. Zasnoval jo je 26-letni Matthew Sheets.

Če ne prikliče starša, pa nujne kontakte

Starfish je v prvi vrsti finančno dostopna – za 36 funtov. Kako deluje? Gre dejansko za senzor, ki ga je možno prek Bluetooth povezave povezati z našimi pametnimi telefoni. Ko se senzor sproži, starš prejme obvestilo na svoj pametni telefon. V kolikor starš ne opazi obvestila na telefonu, Starfish v roku petih minut pošlje obvestilo vsem kontaktom, ki jih je lastnik določil v primeru nuje.

Vsakih devet dni umre en otrok

Sporočilo bo starš prejel, če se nahaja dlje kot šest metrov od senzorja oziroma otroka. »V ZDA v povprečju vsakih devet dni v žgočem avtomobilu umre otrok. S Starfish želimo, da ne bo več smrti,« pravi Sheets.

Ker podobne naprave ni bilo, se je sam lotil razvoja

Sheets, ki je pred štirimi meseci postal očka, se je spraševal: »Kot novopečenega očeta me strašijo novice o smrti dojenčkov, ki so jih starši pustili v avtomobilih. Vprašal sem se, kako, zakaj, kaj lahko naredim?« Podobne naprave ni našel, zato se je sam lotil razvoja in tako je nastal Starfish. »Ko Starfish postaviš v otrokov sedež, se avtomatsko združi s tvojim pametnim telefonov, ki prejema obvestila.«

Uspešna kampanja na Kickstarteju

»Meni tehnologija predstavlja način, kako reševati življenja. Starfish je preprost način, kako preprečiti takšne tragedije.« Kampanja na Kickstarterju je bila uspešno izvedena, saj je zastavljeni cilj 15 tisoč dolarjev presegla za dobrih 2 tisoč dolarjev.

Oznake: , , , , ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Google Analytics delavnica in Marko Penko

31.05.2018 od 16:00 do 01.06.2018 19:30
Google Analytics delavnica in Marko Penko

Imate spletno stran oziroma trgovino ter za oglaševanje vašega produkta ali storitve zapravite več 1000 evrov mesečno, pa se to pri prodaji ne pozna dovolj? Kaže, da imate težave pri učinkovitosti oglasov. Obstaja rešitev, ki se ji reče Google Analytics delavnica, ki jo za nas pripravlja Marko Penko.
Preberite več >>

NOVO! Delavnica Kako pravilno pisati za splet?

01.06.2018 od 8:30 do 12:00
NOVO! Delavnica Kako pravilno pisati za splet?

Ali se besedila na spletu razlikujejo od tistih v časopisih, revijah, knjigah? Seveda se, bi se glasil odgovor slehernega avtorja, ki svoje misli objavlja na spletu. Kaj pa če bi vrtali še globlje in vprašali, v čem se besedila razlikujejo, zakaj se razlikujejo in - najpomembneje - ali vse te specifike kot pisci besedil upoštevajo ob njihovi pripravi? Prepričani smo, da odgovor ne bi bil tako suveren.
Preberite več >>

Google AdWords delavnica in Marko Penko

07.06.2018 od 9:00 do 17:00
Google AdWords delavnica in Marko Penko

Pri oglaševanju na Googlu je zelo pomembno poznavanje navodil, trikov in smernic za uspešno postavitev in vodenje AdWords kampanje. Da boste svoje oglaševanje vzpostavili kar se da učinkovito, je tu Google AdWords delavnica, v okviru katere boste spoznali Google AdWords: od osnov do potankosti. Z nami bo izkušeni Google AdWords mojster Marko Penko, ki je v svoji karieri upravljal na milijone evrov oglaševalskih proračunov.
Preberite več >>

Izbor MP leta 2018: Predstavitve polfinalistov

08.06.2018 od 16:00 do 18:00
Izbor MP leta 2018: Predstavitve polfinalistov

Letos bomo četrtič v okviru izbora Mladi podjetnik leta organizirali dogodek, ki je namenjen zgolj predstavitvam kandidatov. Predstavilo se bo 10 polfinalistov, ki jih bomo izbrali med vsemi prijavljenimi kandidati na izbor Mladi podjetnik leta 2018.
Preberite več >>

Izbor MP leta 2018: Predstavitve finalistov in razglasitev zmagovalca

15.06.2018 od 18:10 do 20:00
Izbor MP leta 2018: Predstavitve finalistov in razglasitev zmagovalca

V petek, 15. 06. 2018, bo v okviru konference Mladi podjetnik? Zakaj pa ne! potekalo sklepno dejanje letošnjega izbora Mladi podjetnik leta. Na sporedu bodo javne predstavitve finalistov, ki jih je komisija izbrala izmed vseh prijavljenih kandidatov, in razglasitev Mladega podjetnika leta 2018.
Preberite več >>

Vse za podjetje