Lahko v enem odstavku opišete, kaj počnete?

Ste se kdaj vprašali, ali lahko opišete svoje podjetje, sebe in svoj posel v nekaj stavkih? V kolikor iščete investitorje, je čas, da to storite, saj boste njihovo pozornost dobili v prvi minuti predstavitve ali pogovora oz. v kratkem opisu podjetja ali poslovne ideje.

Eden izmed ameriških investitorjev je objavil pogovor preko e-maila z naključnim podjetnikom (takšnih elektronskih pisem dobi od 25 do 100 na dan).

Podjetnik: Zanima me, ali trenutno investirate v nova startup podjetja?

Investitor: Mi lahko v enem odstavku opišete, kaj počnete in vam javim, če je to nekaj, kar bi nas zanimalo.

Podjetnik: Težko je opisati posel zgolj v enem odstavku. Ne vem, kako bi opisal podjetje, posel, sebe in naše stranke zgolj v enem poglavju, bojim se, da bi v tem primeru veliko stvari izpustil.

Investitor je podjetniku nato odgovoril, da ni zainteresiran za sodelovanje z njim. Pred tem je še na hitro pogledal podjetnikov daljši opis posla in njegovo spletno stran. Na žalost je podjetnik zamudil priložnost, da bi v investitorju vzpodbudil zanimanje za sodelovanje.

Opis v treh povedih

Vsak podjetnik mora biti sposoben opisati svoj posel v enem odstavku (3 do 10 povedi) ali v dobri minuti. Najboljše je, če svoj opis strnete v 3 povedi:

  1. Kaj delamo?
  2. Za koga/komu delamo?
  3. Zakaj je to pomembno?

Predstavitev

Ko se pripravljate za predstavitev, pa upoštevajte naslednje napotke:

  1. Pokažite, ne govorite.
  2. Ne delajte pregleda nad predstavitvijo na začetku.
  3. Nikar ne zapravite prvih 60 sekund, saj imate takrat možnost, da vzbudite zanimanje investitorjev.

Vir: venturebeat.com

————————————————————————————————————————-

Želite izvedeti več? Vprašajte na forumu! Ste že naš oboževalec na Facebooku? Dodajte nas!

Oznake: , , , , ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Trendi digitalnega marketinga 2018

02.02.2018 od 15:00 do 19:00
Trendi digitalnega marketinga 2018

Pridružite se nam na letnem dogodku Trendi digitalnega marketinga in spoznajte napredne tehnike in uporabne trike s ključnih področij digitalnega marketinga - od vsebinskega marketinga, spletne analitike in družabnih omrežij do mobilnega marketinga, optimizacije prodajnega lijaka ter izboljšanja uporabniške izkušnje. Če iščete napredno znanje, kako na spletu prodati več, tega dogodka preprosto ne smete zamuditi.
Preberite več >>

Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

09.02.2018 od 9:00 do 17:00
Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

Sanjate, da stranke pridejo k vam same od sebe? Želite prevzeti vodilno pozicijo na spletu in prehiteti konkurente? Pridružite se nam na delavnici, na kateri se boste naučili, kako z blog marketingom priti do novih strank, močnejše blagovne znamke in dodatnega prihodka.
Preberite več >>

MP delavnica: Facebook oglaševanje

23.02.2018 od 9:00 do 17:00
MP delavnica: Facebook oglaševanje

Facebook je koristno orodje tako za grajenje blagovne znamke kot tudi za povečanje prodaje. Na tokratni delavnici se bomo s strokovnjakom za Facebook oglaševanje osredotočili na prodajni del: Facebook oglase. S pomočjo Jureta Knehtla iz Adstar boste izvedeli, kako svoje oglase kar najbolje optimizirati za doseganje nadpovprečnih prodajnih rezultatov.
Preberite več >>

Vse za podjetje