Lani Google iz sistema AdWords odstranil 524 milijonov neprimernih oglasov

Google je objavil poročilo o neprimernem oglaševanju v sistemu AdWords, kjer razkriva, da je lansko leto odstranil 524 milijonov neprimernih oglasov, kar je za kar 50 odstotkov več kot leto pred tem, ko jih je odstranil 350 milijonov.
Lani Google iz sistema AdWords odstranil 524 milijonov neprimernih oglasov

Lani Google iz sistema AdWords odstranil 524 milijonov neprimernih oglasov (Vir slike:Bigstockphoto.com)

Iskanje in odstranjevanje neprimernih oglasov in oglaševalcev iz sistema AdWords seveda ni samo v interesu javnosti, temveč tudi v interesu Googla. Če spletni uporabniki menijo, da so oglasi zavajajoči, nezakoniti ali nevarni, potem ne klikajo nanje in ne prinašajo dobička Googlu.

Da bi spletni velikan pridobil ali ohranil zaupanje v AdWords je objavil statistiko o uspehu blokiranja neprimernih oglasov ter oglaševalcev. Mednje sodijo tisti, ki kršijo pogoje uporabe, oglašujejo ponaredke, vodijo na spletne strani s škodljivo programsko opremo ali na kateri drugi način predstavljajo nevarnost uporabnikom spleta.

Poročilo kaže, da je leta 2014 zaradi nespoštovanja pravil iz oglaševanja izključil 214 tisoč oglaševalcev, kar je za četrtino manj kot leta 2013, ko jih je izključil 270 tisoč. Od tega je v lanskem letu iz procesa oglaševanja izključil 7 tisoč uporabnikov, ki so oglaševali ponarejeno blago.

To je za polovico manj kot leto pred tem, kar naj bi, kot pravi Google, dokazovalo, da ponarejevalci vedno težje izkoriščajo sistem za prodajo ponarejenega blaga. Seveda pa to lahko interpretiramo tudi kot posledico vse večje spretnosti prodajalcev s ponarejenim blagom. Google namreč za odkrivanje kršitev uporablja poseben algoritem, ki najde sumljive oglase. Te nato analizirajo zaposleni, ki ugotovijo, ali oglasi res kršijo pogoje uporabe. Glede na to, ali so oglasi res neprimerni ali ne, se algoritem neprestano uči in izpopolnjuje.

Druge številke kažejo, da je lansko leto Google iz sistema oglaševanja odstranil 250 tisoč strani, na katerih so našli vohunsko ali drugo zlonamerno programsko opremo. 4,3 milijona oglasov je bilo zavrnjenih zaradi kršenja avtorskih pravic, 9,6 milijona pa zaradi zavajajočih informacij o izdelkih z zdravo prehrano.

Kako učinkovito strukturiramo AdWords račun?

Oznake: , ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Google Analytics delavnica in Marko Penko

31.05.2018 od 16:00 do 01.06.2018 19:30
Google Analytics delavnica in Marko Penko

Imate spletno stran oziroma trgovino ter za oglaševanje vašega produkta ali storitve zapravite več 1000 evrov mesečno, pa se to pri prodaji ne pozna dovolj? Kaže, da imate težave pri učinkovitosti oglasov. Obstaja rešitev, ki se ji reče Google Analytics delavnica, ki jo za nas pripravlja Marko Penko.
Preberite več >>

NOVO! Delavnica Kako pravilno pisati za splet?

01.06.2018 od 8:30 do 12:00
NOVO! Delavnica Kako pravilno pisati za splet?

Ali se besedila na spletu razlikujejo od tistih v časopisih, revijah, knjigah? Seveda se, bi se glasil odgovor slehernega avtorja, ki svoje misli objavlja na spletu. Kaj pa če bi vrtali še globlje in vprašali, v čem se besedila razlikujejo, zakaj se razlikujejo in - najpomembneje - ali vse te specifike kot pisci besedil upoštevajo ob njihovi pripravi? Prepričani smo, da odgovor ne bi bil tako suveren.
Preberite več >>

Google AdWords delavnica in Marko Penko

07.06.2018 od 9:00 do 17:00
Google AdWords delavnica in Marko Penko

Pri oglaševanju na Googlu je zelo pomembno poznavanje navodil, trikov in smernic za uspešno postavitev in vodenje AdWords kampanje. Da boste svoje oglaševanje vzpostavili kar se da učinkovito, je tu Google AdWords delavnica, v okviru katere boste spoznali Google AdWords: od osnov do potankosti. Z nami bo izkušeni Google AdWords mojster Marko Penko, ki je v svoji karieri upravljal na milijone evrov oglaševalskih proračunov.
Preberite več >>

Izbor MP leta 2018: Predstavitve polfinalistov

08.06.2018 od 16:00 do 18:00
Izbor MP leta 2018: Predstavitve polfinalistov

Letos bomo četrtič v okviru izbora Mladi podjetnik leta organizirali dogodek, ki je namenjen zgolj predstavitvam kandidatov. Predstavilo se bo 10 polfinalistov, ki jih bomo izbrali med vsemi prijavljenimi kandidati na izbor Mladi podjetnik leta 2018.
Preberite več >>

Izbor MP leta 2018: Predstavitve finalistov in razglasitev zmagovalca

15.06.2018 od 18:10 do 20:00
Izbor MP leta 2018: Predstavitve finalistov in razglasitev zmagovalca

V petek, 15. 06. 2018, bo v okviru konference Mladi podjetnik? Zakaj pa ne! potekalo sklepno dejanje letošnjega izbora Mladi podjetnik leta. Na sporedu bodo javne predstavitve finalistov, ki jih je komisija izbrala izmed vseh prijavljenih kandidatov, in razglasitev Mladega podjetnika leta 2018.
Preberite več >>

Vse za podjetje