Lani Google iz sistema AdWords odstranil 524 milijonov neprimernih oglasov

Google je objavil poročilo o neprimernem oglaševanju v sistemu AdWords, kjer razkriva, da je lansko leto odstranil 524 milijonov neprimernih oglasov, kar je za kar 50 odstotkov več kot leto pred tem, ko jih je odstranil 350 milijonov.
Lani Google iz sistema AdWords odstranil 524 milijonov neprimernih oglasov

Lani Google iz sistema AdWords odstranil 524 milijonov neprimernih oglasov (Vir slike:Bigstockphoto.com)

Iskanje in odstranjevanje neprimernih oglasov in oglaševalcev iz sistema AdWords seveda ni samo v interesu javnosti, temveč tudi v interesu Googla. Če spletni uporabniki menijo, da so oglasi zavajajoči, nezakoniti ali nevarni, potem ne klikajo nanje in ne prinašajo dobička Googlu.

Da bi spletni velikan pridobil ali ohranil zaupanje v AdWords je objavil statistiko o uspehu blokiranja neprimernih oglasov ter oglaševalcev. Mednje sodijo tisti, ki kršijo pogoje uporabe, oglašujejo ponaredke, vodijo na spletne strani s škodljivo programsko opremo ali na kateri drugi način predstavljajo nevarnost uporabnikom spleta.

Poročilo kaže, da je leta 2014 zaradi nespoštovanja pravil iz oglaševanja izključil 214 tisoč oglaševalcev, kar je za četrtino manj kot leta 2013, ko jih je izključil 270 tisoč. Od tega je v lanskem letu iz procesa oglaševanja izključil 7 tisoč uporabnikov, ki so oglaševali ponarejeno blago.

To je za polovico manj kot leto pred tem, kar naj bi, kot pravi Google, dokazovalo, da ponarejevalci vedno težje izkoriščajo sistem za prodajo ponarejenega blaga. Seveda pa to lahko interpretiramo tudi kot posledico vse večje spretnosti prodajalcev s ponarejenim blagom. Google namreč za odkrivanje kršitev uporablja poseben algoritem, ki najde sumljive oglase. Te nato analizirajo zaposleni, ki ugotovijo, ali oglasi res kršijo pogoje uporabe. Glede na to, ali so oglasi res neprimerni ali ne, se algoritem neprestano uči in izpopolnjuje.

Druge številke kažejo, da je lansko leto Google iz sistema oglaševanja odstranil 250 tisoč strani, na katerih so našli vohunsko ali drugo zlonamerno programsko opremo. 4,3 milijona oglasov je bilo zavrnjenih zaradi kršenja avtorskih pravic, 9,6 milijona pa zaradi zavajajočih informacij o izdelkih z zdravo prehrano.

Kako učinkovito strukturiramo AdWords račun?

Oznake: , ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

MP dogodek: Koliko me stane podjetje?

27.09.2017 od 13:00 do 16:00
MP dogodek: Koliko me stane podjetje?

Pred odpiranjem podjetja se bodočemu podjetniku poraja mnogo vprašanj. Postopek odprtja, prispevki, davki, oblika... Na podlagi desetletnih izkušenj smo zbrali najpogostejša vprašanja in jih zapakirali v izobraževanje, na katerem bo tudi možnost za vaša vprašanja.
Preberite več >>

Delavnica: Razkrite skrivnosti s.p. in d.o.o. za začetnike

27.09.2017 od 13:00 do 16:00
Delavnica: Razkrite skrivnosti s.p. in d.o.o. za začetnike

Vstop v svet podjetništva je za posameznika zelo velik korak. Za razliko od zaposlitve je namreč odgovoren tako za razvoj produkta in marketing kot tudi za celotno birokracijo.
Preberite več >>

Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

20.10.2017 od 9:00 do 17:00
Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

Sanjate, da stranke pridejo k vam same od sebe? Želite prevzeti vodilno pozicijo na spletu in prehiteti konkurente? Pridružite se nam na delavnici, na kateri se boste naučili, kako z blog marketingom priti do novih strank, močnejše blagovne znamke in dodatnega prihodka.
Preberite več >>

MP delavnica: Maksimalna Produktivnost

27.10.2017 od 14:00 do 18:00
MP delavnica: Maksimalna Produktivnost

Povečajte svojo produktivnost z naprednimi vitkimi in agilnimi prijemi. V celotni zgodovini človeštva sta predvsem inoviranje ter superiorna organiziranost vedno vodili na vrh in do novih nepričakovanih uspehov - tudi v podjetništvu in poslovnem svetu.
Preberite več >>

Vse za podjetje