Lansko leto prelomno za Android

Apple je lani morda postavil nov mejnik v številu prodanih iPhonov, a lansko leto je pomemben mejnik prineslo tudi operacijskemu sistemu Android. Samo v 12 mesecih je bilo prodanih več kot milijardo pametnih telefonov, ki jih slednji poganja.
Lansko leto prelomno za Android

Nova prelomnica za Android (Vir slike:YouTube)

To pomeni kar 30-odstotno rast v primerjavi z letom prej, obenem pa prodani telefoni z OS Android predstavljajo kar 81 odstotkov vseh telefonov, prodanih leta 2014. Če razmišljate, kako je potem mogoče, da gre obema tekmecema tako dobro, je treba omeniti, da dobiček in tržni delež nista povezana.

Android tržni delež, Apple dobiček

Večji tržni delež ima sicer Android, medtem ko večji dobiček šteje Apple. Številni proizvajalci iz svojih prostorov pošiljajo telefone z OS Android, a nihče ne ustvarja od tega bogastva. Kot rečeno, lani je bilo prodanih več kot milijarda telefonov z OS Android, medtem ko je Apple prodal le 192,7 milijonov iPhonov. Njegov tržni delež se je v primerjavi z letom 2013 zmanjšal, na 15 odstotkov.

Nov model iPhona premeša karte

V ZDA je Android izgubil na račun zadnjega modela iPhona. iPhone 6, ki je bil predstavljen lani septembra, je vplival na padec tržnega deleža Androida iz 50,4 na 48,5 odstotka. Nazadnje, ko je Android v ZDA izgubil določen odstotek v kolaču, je bilo septembra 2013.

Android v Evropi izgubil tržni delež

Tudi takrat je Apple predstavil nov model. Za primerjavo, v Evropi njegov tržni delež znaša 69,9 odstotkov, na Kitajskem pa kar 80,4 odstotkov. Tržni delež Androida se je v Evropi zmanjšal v Veliki Britaniji, Nemčiji, Franciji, Italiji in Španiji, zmanjšal se je za dobre tri odstotke.

V tekmo tudi Xiaomi

Pomembno vlogo pri nadaljnjem vzponu Androida bosta imeli letos Kitajska in Indija. Google bo nad nadaljnjo rastjo Androida navdušen, v tekmo pa se bodo v prihodnosti vključili še drugi akterji. Morda bo treba še najbolj paziti na kitajskega Xiaomija, ki potrošnike privablja s cenovno ugodnimi telefoni, ki jih poganja mešanica Androida in iOS-a.

Oznake: ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

20.10.2017 od 9:00 do 17:00
Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

Sanjate, da stranke pridejo k vam same od sebe? Želite prevzeti vodilno pozicijo na spletu in prehiteti konkurente? Pridružite se nam na delavnici, na kateri se boste naučili, kako z blog marketingom priti do novih strank, močnejše blagovne znamke in dodatnega prihodka.
Preberite več >>

Dan odprtih vrat v MP coworkingu

24.10.2017 od 14:00 do 18:00
Dan odprtih vrat v MP coworkingu

V torek, 24. oktobra 2017, v coworkingu Zavoda mladi podjetnik organiziramo dan odprtih vrat. Vabljeni, da se oglasite in nas spoznate.
Preberite več >>

MP dogodek: Razvij svojo idejo v donosen posel!

25.10.2017 od 17:00 do 19:00
MP dogodek: Razvij svojo idejo v donosen posel!

Mnogokrat se na nas obrnejo posameznice in posamezniki z idejo, ki bi jo radi pretvorili v posel. V večini primerov ostane pri poizvedovanju, pa čeprav gre velikokrat za ideje, ki imajo velik potencial.
Preberite več >>

MP delavnica: Maksimalna Produktivnost

27.10.2017 od 14:00 do 18:00
MP delavnica: Maksimalna Produktivnost

Povečajte svojo produktivnost z naprednimi vitkimi in agilnimi prijemi. V celotni zgodovini človeštva sta predvsem inoviranje in superiorna organiziranost vedno vodili na vrh ter do novih nepričakovanih uspehov - tudi v podjetništvu in poslovnem svetu.
Preberite več >>

MP delavnica: Google Analytics

04.11.2017 od 9:00 do 16:30
MP delavnica: Google Analytics

Imate spletno stran oziroma trgovino ter za oglaševanje vašega produkta ali storitve zapravite več 100 ali 1000 evrov mesečno, pa se to pri prodaji ne pozna dovolj? Kaže, da imate težave pri učinkovitosti oglasov. Obstaja rešitev, ki se ji reče Google Analytics.
Preberite več >>

MP dogodek: Optimizacija spletnih strani

10.11.2017 od 14:00 do 17:30
MP dogodek: Optimizacija spletnih strani

Klasična trgovina z odličnimi izdelki in nizkimi cenami ni vredna veliko, če se nahaja na odročni lokaciji, kjer je nihče ne obišče. Podobno velja za spletne strani in spletne trgovine. Če vas obiskovalci ne najdejo, potem tudi nakupa ne morejo opraviti. Zato je tu optimizacija spletnih strani.
Preberite več >>

Vse za podjetje