Lasten program za izobraževanje SEO ekipe: da ali ne?

Mlada podjetja v začetnih fazah poslovanja opravljanje optimizacije spletne strani ponavadi prepuščajo zunanjim izvajalcem, sama pa se osredotočajo na tisto, kar znajo najbolje. Toda vse več je podjetij, ki se odločajo, da bodo za kvalitetno SEO optimizacijo izurila kar svojo ekipo.
Lasten program za izobraževanje SEO ekipe: da ali ne?

SEO optimizacija (Vir slike: Pixabay.com)

Podjetja imajo na voljo le dve možnosti, ko naletijo na nov problem, ki ga morajo rešiti: lahko se odločijo, da težavo razrešijo sama, ali pa se odločijo za t.i. outsourcing in za to najamejo zunanjo ekipo. A dejstvo je, da ima prav vsaka izmed možnosti svoje prednosti in slabosti, zato je treba odločitev dobro pretehtati.

To velja prav za vsak vidik podjetništva, a tokrat se bomo posvetili področju optimizacije spletne strani. Natančneje: vprašali se bomo, ali je smiselno, da podjetje, ki želi v prihodnosti samo opravljati SEO optimizacijo, napravi lasten program izobraževanja za svojo ekipo, namesto da najame zunanje strokovnjake, ki bi izobraževali njihovo ekipo.

Kakšne so prednosti in kakšne so slabosti?

Prednosti, če se namesto za izdelavo lastnega programa za izobraževanje na področju SEO optimizacije odločite za najem že izkušenih učiteljev, je več. Med njimi so:

  • časovni prihranek: Ker boste najeli strokovnjaka, vam ne bo treba skrbeti za izdelavo učnega načrta, iskanje učnega materiala in podobno. Za ustrezen izobraževalni program bo namreč poskrbel kar učitelj – SEO strokovnjak – sam.
  • denarni prihranek: Ta je očiten predvsem tedaj, ko je potrebno enkratno izobraziti manjše število članov ekipe. V primeru večjih ekip so stroški izobraževanja precej višji.
  • bogato strokovno znanje: Z najemom izkušenega SEO strokovnjaka boste pridobili tudi njegovo bogato znanje, ki ga je pridobil tekom večih let ukvarjanja s tem področjem, saj ga bo kot strokovnjak z veseljem delil z vami. 
  • možnost pridobitve certifikata: Mnogi uveljavljeni ponudniki SEO izobraževanj omogočajo tudi pridobitev dokazil o pridobljenem znanju – bodisi v obliki diplome ali certifikata. 
  • izbira najprimernejšega učitelja: Ker ste vi tisti, ki boste najeli učitelja, lahko izberete sebi najprimernejšega. Poiščite osebo, ki vam bo znanje podala na takšen način, ki je vam in vaši ekipi pisan na kožo.

Obstaja pa tudi nekaj slabosti. Med njimi so: 

  • za znanje boste vedno morali plačevati: podobno kot pri najemu stanovanja boste tudi tu morali ves čas plačevati – v tem primeru za dostop do znanja. V kolikor bo izobraževanje trajalo več let, je vredno razmisliti, ali ne bi bila smiselna investicija v lasten izobraževalni program.
  • spremembe potreb z rastjo podjetja: ni nujno, da bodo najeti učitelji skrbeli za to, da bodo program učenja prilagodili vašemu podjetju, ki bo skozi leta (najverjetneje) zraslo in se razširilo. V kolikor ustvarite lasten program, bo ta rasel skupaj z vašim podjetjem.
  • neprilagojenost programa: morda potrebujete zgolj znanje SEO optimizacije za mobilno spletno stran, ne pa za klasične spletne strani, zato vam morda ni treba plačevati za polno izobraževanje, ki vključuje tudi številna druga področja optimizacije spletnih strani. 
  • visoki stroški za večje ekipe: skorajda vsak izobraževalni program je ustvarjen z mislimi na posameznika – temu prilagojene pa so tudi cene. Za večje število članov ekipe boste tako najverjetneje plačali poln znesek, brez popustov, ne glede na to, da bodo vsi člani ekipe obiskovali enak učni program. 

Prednosti in slabosti najema izkušenih SEO učiteljev je torej več. Da bi sprejeli pravilno odločitev, morate pretehtati oboje, pri tem pa si lahko pomagate tudi z različnimi vprašanji: Koliko ljudi bo v vašem podjetju potrebno izobraziti – danes in čez nekaj let? Ali imate dovolj znanja, da pripravite kvaliteten izobraževalen program? Boste z gradnjo lastnega izobraževalnega programa resnično prihranili? 

Ta in podobna vprašanja vam bodo pomagala, da sprejmete pravilno odločitev: bodisi ustvarite lasten program za izobraževanje na področju SEO optimizacije, bodisi se odločite za najem že izkušenih učiteljev.

Vir: Moz.com

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
NOVO! Delavnica Kako pravilno pisati za splet?

NOVO! Delavnica Kako pravilno pisati za splet?

Ali se besedila na spletu razlikujejo od tistih v časopisih, revijah, knjigah? Seveda se, bi se glasil odgovor slehernega avtorja, ki svoje misli objavlja na spletu. Kaj pa če bi vrtali še globlje in vprašali, v čem se besedila razlikujejo, zakaj se razlikujejo in - najpomembneje - ali vse te specifike kot pisci besedil upoštevajo ob njihovi pripravi? Prepričani smo, da odgovor ne bi bil tako suveren. Preberite več >>


Kako pomemben je dober naslov?

Kako pomemben je dober naslov?

Ključ do dobro obiskane spletne strani je redno dodajanje kvalitetnih vsebin. Te pa morajo seveda biti označene s primernim naslovom. Preberite več >>

SEO optimizacija za prodajne spletne strani

SEO optimizacija za prodajne spletne strani

Prodajne spletne strani se od klasičnih bistveno razlikujejo in temu primerno mora biti prilagojen tudi sam postopek SEO optimizacije le-teh. Prodajna spletna stran namreč ne sme biti privlačna zgolj za potencialne kupce, temveč tudi za Googlove iskalne pajke. Preberite več >>

8 SEO smernic, ki jih morate začeti upoštevati takoj

8 SEO smernic, ki jih morate začeti upoštevati takoj

Način komuniciranja uporabnikov spleta z spletnimi iskalniki se v zadnjih letih bistveno hitreje spreminja kot nekoč. Ljudje se tako namesto tipkanja ključnih besed v spletni iskalnik danes raje poslužujejo glasovnega iskanja, namesto branja besedila pa si raje ogledajo videoposnetek, ki predstavi vsebino. Preberite več >>

20 aktualnih dejstev o optimizaciji spletnih strani

20 aktualnih dejstev o optimizaciji spletnih strani

Optimizacija spletnih strani oziroma SEO optimizacija je področje, ki ga ne moremo popolnoma natančno izmeriti in opredeliti. Vendar vas nekatere informacije lahko usmerijo v pravo smer. Preberite več >>

Prehitite konkurenco s spodnjimi taktikami SEO optimizacije

Prehitite konkurenco s spodnjimi taktikami SEO optimizacije

Številni SEO strokovnjaki opozarjajo, da lahko le dobro optimizirana spletna stran prinaša resnično zadovoljive rezultate, kljub temu pa še vedno veliko podjetij ne daje dovolj poudarka področju optimizacije spletnih strani. Preberite več >>

Kako pomembne so zunanje povezave pri SEO optimizaciji?

Kako pomembne so zunanje povezave pri SEO optimizaciji?

Ko govorimo o optimizaciji spletnih strani, moramo upoštevati veliko različnih faktorjev. Nikakor pa ne smemo pozabiti na zunanje povezave, ki k nam vodijo iz drugih spletnih strani. Preberite več >>

Kakšen vpliv imajo družabna omrežja na SEO?

Kakšen vpliv imajo družabna omrežja na SEO?

Po ustvarjanju in objavljanju vsebin se delo na spletni strani še ne konča. Treba je poskrbeti, da bodo bralci nove vsebine videli, jih prebrali in na koncu tudi delili s svojimi znanci preko družbenih omrežij, kot so Facebook, LinkedIn ali Twitter. Preberite več >>

Infografika: Pri optimizaciji spletne strani ne pozabite na ključne besede!

Infografika: Pri optimizaciji spletne strani ne pozabite na ključne besede!

Če vas na spletu nihče ne najde, pravzaprav ne obstajate – in prav zagotavljanju vidnosti na spletu je namenjena optimizacija spletnih strani. Eden pomembnih delov t. i. SEO optimizacije je izbira in uporaba primernih ključnih besed. Preberite več >>

Kaj smo se naučili na delavnici Optimizacija spletnih strani?

Kaj smo se naučili na delavnici Optimizacija spletnih strani?

V petek, 26. maja 2017, smo v NLB Centru inovativnega podjetništva prisluhnili Igorju Bajsiču iz podjetja SEOPRO. Udeleženci smo izvedeli kopico novih informacij o optimizaciji spletnih strani in spoznali, kako lahko svojemu poslu zagotovimo konstantno rast na dolgi rok. Preberite več >>

Oznake: , ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Google Analytics delavnica in Marko Penko

31.05.2018 od 16:00 do 01.06.2018 19:30
Google Analytics delavnica in Marko Penko

Imate spletno stran oziroma trgovino ter za oglaševanje vašega produkta ali storitve zapravite več 1000 evrov mesečno, pa se to pri prodaji ne pozna dovolj? Kaže, da imate težave pri učinkovitosti oglasov. Obstaja rešitev, ki se ji reče Google Analytics delavnica, ki jo za nas pripravlja Marko Penko.
Preberite več >>

NOVO! Delavnica Kako pravilno pisati za splet?

01.06.2018 od 8:30 do 12:00
NOVO! Delavnica Kako pravilno pisati za splet?

Ali se besedila na spletu razlikujejo od tistih v časopisih, revijah, knjigah? Seveda se, bi se glasil odgovor slehernega avtorja, ki svoje misli objavlja na spletu. Kaj pa če bi vrtali še globlje in vprašali, v čem se besedila razlikujejo, zakaj se razlikujejo in - najpomembneje - ali vse te specifike kot pisci besedil upoštevajo ob njihovi pripravi? Prepričani smo, da odgovor ne bi bil tako suveren.
Preberite več >>

Google AdWords delavnica in Marko Penko

07.06.2018 od 9:00 do 17:00
Google AdWords delavnica in Marko Penko

Pri oglaševanju na Googlu je zelo pomembno poznavanje navodil, trikov in smernic za uspešno postavitev in vodenje AdWords kampanje. Da boste svoje oglaševanje vzpostavili kar se da učinkovito, je tu Google AdWords delavnica, v okviru katere boste spoznali Google AdWords: od osnov do potankosti. Z nami bo izkušeni Google AdWords mojster Marko Penko, ki je v svoji karieri upravljal na milijone evrov oglaševalskih proračunov.
Preberite več >>

Izbor MP leta 2018: Predstavitve polfinalistov

08.06.2018 od 16:00 do 18:00
Izbor MP leta 2018: Predstavitve polfinalistov

Letos bomo četrtič v okviru izbora Mladi podjetnik leta organizirali dogodek, ki je namenjen zgolj predstavitvam kandidatov. Predstavilo se bo 10 polfinalistov, ki jih bomo izbrali med vsemi prijavljenimi kandidati na izbor Mladi podjetnik leta 2018.
Preberite več >>

Izbor MP leta 2018: Predstavitve finalistov in razglasitev zmagovalca

15.06.2018 od 18:10 do 20:00
Izbor MP leta 2018: Predstavitve finalistov in razglasitev zmagovalca

V petek, 15. 06. 2018, bo v okviru konference Mladi podjetnik? Zakaj pa ne! potekalo sklepno dejanje letošnjega izbora Mladi podjetnik leta. Na sporedu bodo javne predstavitve finalistov, ki jih je komisija izbrala izmed vseh prijavljenih kandidatov, in razglasitev Mladega podjetnika leta 2018.
Preberite več >>

Vse za podjetje