Lasten program za izobraževanje SEO ekipe: da ali ne?

Mlada podjetja v začetnih fazah poslovanja opravljanje optimizacije spletne strani ponavadi prepuščajo zunanjim izvajalcem, sama pa se osredotočajo na tisto, kar znajo najbolje. Toda vse več je podjetij, ki se odločajo, da bodo za kvalitetno SEO optimizacijo izurila kar svojo ekipo.
Lasten program za izobraževanje SEO ekipe: da ali ne?

SEO optimizacija (Vir slike: Pixabay.com)

Podjetja imajo na voljo le dve možnosti, ko naletijo na nov problem, ki ga morajo rešiti: lahko se odločijo, da težavo razrešijo sama, ali pa se odločijo za t.i. outsourcing in za to najamejo zunanjo ekipo. A dejstvo je, da ima prav vsaka izmed možnosti svoje prednosti in slabosti, zato je treba odločitev dobro pretehtati.

To velja prav za vsak vidik podjetništva, a tokrat se bomo posvetili področju optimizacije spletne strani. Natančneje: vprašali se bomo, ali je smiselno, da podjetje, ki želi v prihodnosti samo opravljati SEO optimizacijo, napravi lasten program izobraževanja za svojo ekipo, namesto da najame zunanje strokovnjake, ki bi izobraževali njihovo ekipo.

Kakšne so prednosti in kakšne so slabosti?

Prednosti, če se namesto za izdelavo lastnega programa za izobraževanje na področju SEO optimizacije odločite za najem že izkušenih učiteljev, je več. Med njimi so:

  • časovni prihranek: Ker boste najeli strokovnjaka, vam ne bo treba skrbeti za izdelavo učnega načrta, iskanje učnega materiala in podobno. Za ustrezen izobraževalni program bo namreč poskrbel kar učitelj – SEO strokovnjak – sam.
  • denarni prihranek: Ta je očiten predvsem tedaj, ko je potrebno enkratno izobraziti manjše število članov ekipe. V primeru večjih ekip so stroški izobraževanja precej višji.
  • bogato strokovno znanje: Z najemom izkušenega SEO strokovnjaka boste pridobili tudi njegovo bogato znanje, ki ga je pridobil tekom večih let ukvarjanja s tem področjem, saj ga bo kot strokovnjak z veseljem delil z vami. 
  • možnost pridobitve certifikata: Mnogi uveljavljeni ponudniki SEO izobraževanj omogočajo tudi pridobitev dokazil o pridobljenem znanju – bodisi v obliki diplome ali certifikata. 
  • izbira najprimernejšega učitelja: Ker ste vi tisti, ki boste najeli učitelja, lahko izberete sebi najprimernejšega. Poiščite osebo, ki vam bo znanje podala na takšen način, ki je vam in vaši ekipi pisan na kožo.

Obstaja pa tudi nekaj slabosti. Med njimi so: 

  • za znanje boste vedno morali plačevati: podobno kot pri najemu stanovanja boste tudi tu morali ves čas plačevati – v tem primeru za dostop do znanja. V kolikor bo izobraževanje trajalo več let, je vredno razmisliti, ali ne bi bila smiselna investicija v lasten izobraževalni program.
  • spremembe potreb z rastjo podjetja: ni nujno, da bodo najeti učitelji skrbeli za to, da bodo program učenja prilagodili vašemu podjetju, ki bo skozi leta (najverjetneje) zraslo in se razširilo. V kolikor ustvarite lasten program, bo ta rasel skupaj z vašim podjetjem.
  • neprilagojenost programa: morda potrebujete zgolj znanje SEO optimizacije za mobilno spletno stran, ne pa za klasične spletne strani, zato vam morda ni treba plačevati za polno izobraževanje, ki vključuje tudi številna druga področja optimizacije spletnih strani. 
  • visoki stroški za večje ekipe: skorajda vsak izobraževalni program je ustvarjen z mislimi na posameznika – temu prilagojene pa so tudi cene. Za večje število članov ekipe boste tako najverjetneje plačali poln znesek, brez popustov, ne glede na to, da bodo vsi člani ekipe obiskovali enak učni program. 

Prednosti in slabosti najema izkušenih SEO učiteljev je torej več. Da bi sprejeli pravilno odločitev, morate pretehtati oboje, pri tem pa si lahko pomagate tudi z različnimi vprašanji: Koliko ljudi bo v vašem podjetju potrebno izobraziti – danes in čez nekaj let? Ali imate dovolj znanja, da pripravite kvaliteten izobraževalen program? Boste z gradnjo lastnega izobraževalnega programa resnično prihranili? 

Ta in podobna vprašanja vam bodo pomagala, da sprejmete pravilno odločitev: bodisi ustvarite lasten program za izobraževanje na področju SEO optimizacije, bodisi se odločite za najem že izkušenih učiteljev.

Vir: Moz.com

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

Sanjate, da stranke pridejo k vam same od sebe? Želite prevzeti vodilno pozicijo na spletu in prehiteti konkurente? Pridružite se nam na delavnici, na kateri se boste naučili, kako z blog marketingom priti do novih strank, močnejše blagovne znamke in dodatnega prihodka. Preberite več >>


MP dogodek: Optimizacija spletnih strani

MP dogodek: Optimizacija spletnih strani

Klasična trgovina z odličnimi izdelki in nizkimi cenami ni vredna veliko, če se nahaja na odročni lokaciji, kjer je nihče ne obišče. Podobno velja za spletne strani in spletne trgovine. Če vas obiskovalci ne najdejo, potem tudi nakupa ne morejo opraviti. Zato je tu optimizacija spletnih strani. Preberite več >>

Kakšen vpliv imajo družabna omrežja na SEO?

Kakšen vpliv imajo družabna omrežja na SEO?

Po ustvarjanju in objavljanju vsebin se delo na spletni strani še ne konča. Treba je poskrbeti, da bodo bralci nove vsebine videli, jih prebrali in na koncu tudi delili s svojimi znanci preko družbenih omrežij, kot so Facebook, LinkedIn ali Twitter. Preberite več >>

Ali starost domene vpliva na uvrstitev spletnih strani?

Ali starost domene vpliva na uvrstitev spletnih strani?

Na področju optimizacije spletnih strani se v zadnjem času pogosto pojavlja vprašanje, ali na uvrstitev spletnih strani v iskalnikih vplivata tudi starost domene in dolžina njene registracije. O tem elementu SEO smo se pogovarjali tudi z Igorjem Bajsičem iz podjetja SEOPRO. Preberite več >>

Zakaj izbrati dober naslov strani?

Zakaj izbrati dober naslov strani?

Izbiranje dobrih naslov je nekaj, kar mora obvladati prav vsak lastnik spletne strani. Premišljeno izbran naslov bo pritegnil veliko število bralcev na spletno stran, obenem pa pripomogel tudi k izboljšanju uvrstitve spletnega mesta v spletnih iskalnikih. Preberite več >>

Facebook bo kaznoval mobilnim napravam neprilagojene strani

Facebook bo kaznoval mobilnim napravam neprilagojene strani

Facebook je pred kratkim predstavil novo spremembo svojega algoritma. Tokratna prilagoditev bo zmanjševala doseg spletnih strani, ki niso prilagojene mobilnim napravam. Kako lahko optimizirate svojo spletno stran, da jo bo Facebook prikazal čim večjemu številu uporabnikov? Preberite več >>

Kako ustvariti kvaliteten meta opis spletne strani?

Kako ustvariti kvaliteten meta opis spletne strani?

Meta opis je kratek, ne več kot 160 znakov dolg sestavek, ki na kratko povzame bistvo spletne strani. Prikazuje se na strani z rezultati iskanja in postane viden po tem, ko posameznik v spletni iskalnik vtipka željeno ključno besedo ali besedno zvezo. Optimiziranje meta opisov je zelo pomemben vidik vsake dobro optimizirane spletne strani. Preberite več >>

SEO optimizacija za prodajne spletne strani

SEO optimizacija za prodajne spletne strani

Prodajne spletne strani se od klasičnih bistveno razlikujejo in temu primerno mora biti prilagojen tudi sam postopek SEO optimizacije le-teh. Prodajna spletna stran namreč ne sme biti privlačna zgolj za potencialne kupce, temveč tudi za Googlove iskalne pajke. Preberite več >>

Optimizacija spletne strani

Optimizacija spletne strani

Vsaka spletna stran potrebuje obiskovalce, ki so potencialni kupci storitev, ki jih podjetje ponuja. Te lahko pridobimo na različne načine, eden izmed najbolj privlačnih je SEO oziroma optimizacija spletne strani, ki je čedalje bolj uveljavljena. Preberite več >>

Kaj smo se naučili na delavnici Optimizacija spletnih strani?

Kaj smo se naučili na delavnici Optimizacija spletnih strani?

V petek, 26. maja 2017, smo v NLB Centru inovativnega podjetništva prisluhnili Igorju Bajsiču iz podjetja SEOPRO. Udeleženci smo izvedeli kopico novih informacij o optimizaciji spletnih strani in spoznali, kako lahko svojemu poslu zagotovimo konstantno rast na dolgi rok. Preberite več >>

Oznake: , ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

MP dogodek: Koliko me stane podjetje?

27.09.2017 od 13:00 do 16:00
MP dogodek: Koliko me stane podjetje?

Pred odpiranjem podjetja se bodočemu podjetniku poraja mnogo vprašanj. Postopek odprtja, prispevki, davki, oblika... Na podlagi desetletnih izkušenj smo zbrali najpogostejša vprašanja in jih zapakirali v izobraževanje, na katerem bo tudi možnost za vaša vprašanja.
Preberite več >>

Delavnica: Razkrite skrivnosti s.p. in d.o.o. za začetnike

27.09.2017 od 13:00 do 16:00
Delavnica: Razkrite skrivnosti s.p. in d.o.o. za začetnike

Vstop v svet podjetništva je za posameznika zelo velik korak. Za razliko od zaposlitve je namreč odgovoren tako za razvoj produkta in marketing kot tudi za celotno birokracijo.
Preberite več >>

Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

20.10.2017 od 9:00 do 17:00
Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

Sanjate, da stranke pridejo k vam same od sebe? Želite prevzeti vodilno pozicijo na spletu in prehiteti konkurente? Pridružite se nam na delavnici, na kateri se boste naučili, kako z blog marketingom priti do novih strank, močnejše blagovne znamke in dodatnega prihodka.
Preberite več >>

MP delavnica: Maksimalna Produktivnost

27.10.2017 od 14:00 do 18:00
MP delavnica: Maksimalna Produktivnost

Povečajte svojo produktivnost z naprednimi vitkimi in agilnimi prijemi. V celotni zgodovini človeštva sta predvsem inoviranje ter superiorna organiziranost vedno vodili na vrh in do novih nepričakovanih uspehov - tudi v podjetništvu in poslovnem svetu.
Preberite več >>

Vse za podjetje