Lasten program za izobraževanje SEO ekipe: da ali ne?

Mlada podjetja v začetnih fazah poslovanja opravljanje optimizacije spletne strani ponavadi prepuščajo zunanjim izvajalcem, sama pa se osredotočajo na tisto, kar znajo najbolje. Toda vse več je podjetij, ki se odločajo, da bodo za kvalitetno SEO optimizacijo izurila kar svojo ekipo.
Lasten program za izobraževanje SEO ekipe: da ali ne?

SEO optimizacija (Vir slike: Pixabay.com)

Podjetja imajo na voljo le dve možnosti, ko naletijo na nov problem, ki ga morajo rešiti: lahko se odločijo, da težavo razrešijo sama, ali pa se odločijo za t.i. outsourcing in za to najamejo zunanjo ekipo. A dejstvo je, da ima prav vsaka izmed možnosti svoje prednosti in slabosti, zato je treba odločitev dobro pretehtati.

To velja prav za vsak vidik podjetništva, a tokrat se bomo posvetili področju optimizacije spletne strani. Natančneje: vprašali se bomo, ali je smiselno, da podjetje, ki želi v prihodnosti samo opravljati SEO optimizacijo, napravi lasten program izobraževanja za svojo ekipo, namesto da najame zunanje strokovnjake, ki bi izobraževali njihovo ekipo.

Kakšne so prednosti in kakšne so slabosti?

Prednosti, če se namesto za izdelavo lastnega programa za izobraževanje na področju SEO optimizacije odločite za najem že izkušenih učiteljev, je več. Med njimi so:

  • časovni prihranek: Ker boste najeli strokovnjaka, vam ne bo treba skrbeti za izdelavo učnega načrta, iskanje učnega materiala in podobno. Za ustrezen izobraževalni program bo namreč poskrbel kar učitelj – SEO strokovnjak – sam.
  • denarni prihranek: Ta je očiten predvsem tedaj, ko je potrebno enkratno izobraziti manjše število članov ekipe. V primeru večjih ekip so stroški izobraževanja precej višji.
  • bogato strokovno znanje: Z najemom izkušenega SEO strokovnjaka boste pridobili tudi njegovo bogato znanje, ki ga je pridobil tekom večih let ukvarjanja s tem področjem, saj ga bo kot strokovnjak z veseljem delil z vami. 
  • možnost pridobitve certifikata: Mnogi uveljavljeni ponudniki SEO izobraževanj omogočajo tudi pridobitev dokazil o pridobljenem znanju – bodisi v obliki diplome ali certifikata. 
  • izbira najprimernejšega učitelja: Ker ste vi tisti, ki boste najeli učitelja, lahko izberete sebi najprimernejšega. Poiščite osebo, ki vam bo znanje podala na takšen način, ki je vam in vaši ekipi pisan na kožo.

Obstaja pa tudi nekaj slabosti. Med njimi so: 

  • za znanje boste vedno morali plačevati: podobno kot pri najemu stanovanja boste tudi tu morali ves čas plačevati – v tem primeru za dostop do znanja. V kolikor bo izobraževanje trajalo več let, je vredno razmisliti, ali ne bi bila smiselna investicija v lasten izobraževalni program.
  • spremembe potreb z rastjo podjetja: ni nujno, da bodo najeti učitelji skrbeli za to, da bodo program učenja prilagodili vašemu podjetju, ki bo skozi leta (najverjetneje) zraslo in se razširilo. V kolikor ustvarite lasten program, bo ta rasel skupaj z vašim podjetjem.
  • neprilagojenost programa: morda potrebujete zgolj znanje SEO optimizacije za mobilno spletno stran, ne pa za klasične spletne strani, zato vam morda ni treba plačevati za polno izobraževanje, ki vključuje tudi številna druga področja optimizacije spletnih strani. 
  • visoki stroški za večje ekipe: skorajda vsak izobraževalni program je ustvarjen z mislimi na posameznika – temu prilagojene pa so tudi cene. Za večje število članov ekipe boste tako najverjetneje plačali poln znesek, brez popustov, ne glede na to, da bodo vsi člani ekipe obiskovali enak učni program. 

Prednosti in slabosti najema izkušenih SEO učiteljev je torej več. Da bi sprejeli pravilno odločitev, morate pretehtati oboje, pri tem pa si lahko pomagate tudi z različnimi vprašanji: Koliko ljudi bo v vašem podjetju potrebno izobraziti – danes in čez nekaj let? Ali imate dovolj znanja, da pripravite kvaliteten izobraževalen program? Boste z gradnjo lastnega izobraževalnega programa resnično prihranili? 

Ta in podobna vprašanja vam bodo pomagala, da sprejmete pravilno odločitev: bodisi ustvarite lasten program za izobraževanje na področju SEO optimizacije, bodisi se odločite za najem že izkušenih učiteljev.

Vir: Moz.com

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Zakaj preko interneta ne dobite nobene stranke?

Zakaj preko interneta ne dobite nobene stranke?

Vsebinski marketing v zadnjih letih čedalje bolj izpodriva klasično oglaševanje. Poleg prodaje ima vpliv tudi na druge elemente, kot so SEO, krepitev zaupanja v znamko ... O tem, zakaj je blog marketing prihodnost oglaševanja, smo govorili z Blažem Kosom, avtorjem bloga AgileLeanLife.com. Preberite več >>

Česa pri optimizaciji spletne strani ne smemo spregledati?

Česa pri optimizaciji spletne strani ne smemo spregledati?

Mnogi menijo, da je spremljanje prometa na njihovi spletni strani bistvena in najpomembnejša lastnost orodja Google Analytics. A to brezplačno orodje vsebuje še precej drugih pomembnih funkcij, ki so pogoj za dobro optimizirano spletno stran. Preberite več >>

Optimizacije spletnih strani se lotite premišljeno

Optimizacije spletnih strani se lotite premišljeno

Optimizacija spletnih strani (SEO) je čedalje bolj pomemben del sodobnega marketinga, ki gre z roko v roki z drugimi načini promocije. V zadnjih letih so jo na veliko odkrila tudi slovenska podjetja, zato smo se odločili, da se bomo o tem za koga je optimizacija spletnih strani primerna pogovorili z mojstrom. Preberite več >>

Ali starost domene vpliva na uvrstitev spletnih strani?

Ali starost domene vpliva na uvrstitev spletnih strani?

Na področju optimizacije spletnih strani se v zadnjem času pogosto pojavlja vprašanje, ali na uvrstitev spletnih strani v iskalnikih vplivata tudi starost domene in dolžina njene registracije. O tem elementu SEO smo se pogovarjali tudi z Igorjem Bajsičem iz podjetja SEOPRO. Preberite več >>

Taktike SEO optimizacije, s katerimi boste prehiteli konkurenco

Taktike SEO optimizacije, s katerimi boste prehiteli konkurenco

Kljub opozorilom SEO strokovnjakov, da le dobro optimizirana spletna stran lahko prinaša maksimalno zadovoljive rezultate, marsikatero podjetje še vedno ne daje večjega poudarka področju optimizacije spletnih strani. Preberite več >>

Prehitite konkurenco s spodnjimi taktikami SEO optimizacije

Prehitite konkurenco s spodnjimi taktikami SEO optimizacije

Številni SEO strokovnjaki opozarjajo, da lahko le dobro optimizirana spletna stran prinaša resnično zadovoljive rezultate, kljub temu pa še vedno veliko podjetij ne daje dovolj poudarka področju optimizacije spletnih strani. Preberite več >>

Zakaj izbrati dober naslov strani?

Zakaj izbrati dober naslov strani?

Izbiranje dobrih naslov je nekaj, kar mora obvladati prav vsak lastnik spletne strani. Premišljeno izbran naslov bo pritegnil veliko število bralcev na spletno stran, obenem pa pripomogel tudi k izboljšanju uvrstitve spletnega mesta v spletnih iskalnikih. Preberite več >>

Napake, ki jih ne smete početi pri pripravi spletnih vsebin

Napake, ki jih ne smete početi pri pripravi spletnih vsebin

Podjetja vse več časa in sredstev namenjajo pripravi kvalitetnih spletnih vsebin. Te so namreč osnova za nadaljnje marketinške strategije podjetij. Preberite več >>

Zanimive aktualne SEO statistike

Zanimive aktualne SEO statistike

Optimizacija spletnih strani je vedno bolj pomembno orodje za vse, ki si želijo visokih uvrstitev v iskalnikih. Predstavljamo nekaj zanimivih statistik. Preberite več >>

Izognite se 3 najpogostejšim napakam pri SEO optimizaciji

Izognite se 3 najpogostejšim napakam pri SEO optimizaciji

V nadaljevanju si preberite, katere so 3 najpogostejše napake, ki se pojavljajo pri SEO optimizaciji, in kako se jim lahko najlažje izognete. Preberite več >>

Oznake: , ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Trendi digitalnega marketinga 2018

02.02.2018 od 15:00 do 19:00
Trendi digitalnega marketinga 2018

Pridružite se nam na letnem dogodku Trendi digitalnega marketinga in spoznajte napredne tehnike in uporabne trike s ključnih področij digitalnega marketinga - od vsebinskega marketinga, spletne analitike in družabnih omrežij do mobilnega marketinga, optimizacije prodajnega lijaka ter izboljšanja uporabniške izkušnje. Če iščete napredno znanje, kako na spletu prodati več, tega dogodka preprosto ne smete zamuditi.
Preberite več >>

Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

09.02.2018 od 9:00 do 17:00
Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

Sanjate, da stranke pridejo k vam same od sebe? Želite prevzeti vodilno pozicijo na spletu in prehiteti konkurente? Pridružite se nam na delavnici, na kateri se boste naučili, kako z blog marketingom priti do novih strank, močnejše blagovne znamke in dodatnega prihodka.
Preberite več >>

MP delavnica: Facebook oglaševanje

23.02.2018 od 9:00 do 17:00
MP delavnica: Facebook oglaševanje

Facebook je koristno orodje tako za grajenje blagovne znamke kot tudi za povečanje prodaje. Na tokratni delavnici se bomo s strokovnjakom za Facebook oglaševanje osredotočili na prodajni del: Facebook oglase. S pomočjo Jureta Knehtla iz Adstar boste izvedeli, kako svoje oglase kar najbolje optimizirati za doseganje nadpovprečnih prodajnih rezultatov.
Preberite več >>

Vse za podjetje