Lasten program za izobraževanje SEO ekipe: da ali ne?

Mlada podjetja v začetnih fazah poslovanja opravljanje optimizacije spletne strani ponavadi prepuščajo zunanjim izvajalcem, sama pa se osredotočajo na tisto, kar znajo najbolje. Toda vse več je podjetij, ki se odločajo, da bodo za kvalitetno SEO optimizacijo izurila kar svojo ekipo.
Lasten program za izobraževanje SEO ekipe: da ali ne?

SEO optimizacija (Vir slike: Pixabay.com)

Podjetja imajo na voljo le dve možnosti, ko naletijo na nov problem, ki ga morajo rešiti: lahko se odločijo, da težavo razrešijo sama, ali pa se odločijo za t.i. outsourcing in za to najamejo zunanjo ekipo. A dejstvo je, da ima prav vsaka izmed možnosti svoje prednosti in slabosti, zato je treba odločitev dobro pretehtati.

To velja prav za vsak vidik podjetništva, a tokrat se bomo posvetili področju optimizacije spletne strani. Natančneje: vprašali se bomo, ali je smiselno, da podjetje, ki želi v prihodnosti samo opravljati SEO optimizacijo, napravi lasten program izobraževanja za svojo ekipo, namesto da najame zunanje strokovnjake, ki bi izobraževali njihovo ekipo.

Kakšne so prednosti in kakšne so slabosti?

Prednosti, če se namesto za izdelavo lastnega programa za izobraževanje na področju SEO optimizacije odločite za najem že izkušenih učiteljev, je več. Med njimi so:

  • časovni prihranek: Ker boste najeli strokovnjaka, vam ne bo treba skrbeti za izdelavo učnega načrta, iskanje učnega materiala in podobno. Za ustrezen izobraževalni program bo namreč poskrbel kar učitelj – SEO strokovnjak – sam.
  • denarni prihranek: Ta je očiten predvsem tedaj, ko je potrebno enkratno izobraziti manjše število članov ekipe. V primeru večjih ekip so stroški izobraževanja precej višji.
  • bogato strokovno znanje: Z najemom izkušenega SEO strokovnjaka boste pridobili tudi njegovo bogato znanje, ki ga je pridobil tekom večih let ukvarjanja s tem področjem, saj ga bo kot strokovnjak z veseljem delil z vami. 
  • možnost pridobitve certifikata: Mnogi uveljavljeni ponudniki SEO izobraževanj omogočajo tudi pridobitev dokazil o pridobljenem znanju – bodisi v obliki diplome ali certifikata. 
  • izbira najprimernejšega učitelja: Ker ste vi tisti, ki boste najeli učitelja, lahko izberete sebi najprimernejšega. Poiščite osebo, ki vam bo znanje podala na takšen način, ki je vam in vaši ekipi pisan na kožo.

Obstaja pa tudi nekaj slabosti. Med njimi so: 

  • za znanje boste vedno morali plačevati: podobno kot pri najemu stanovanja boste tudi tu morali ves čas plačevati – v tem primeru za dostop do znanja. V kolikor bo izobraževanje trajalo več let, je vredno razmisliti, ali ne bi bila smiselna investicija v lasten izobraževalni program.
  • spremembe potreb z rastjo podjetja: ni nujno, da bodo najeti učitelji skrbeli za to, da bodo program učenja prilagodili vašemu podjetju, ki bo skozi leta (najverjetneje) zraslo in se razširilo. V kolikor ustvarite lasten program, bo ta rasel skupaj z vašim podjetjem.
  • neprilagojenost programa: morda potrebujete zgolj znanje SEO optimizacije za mobilno spletno stran, ne pa za klasične spletne strani, zato vam morda ni treba plačevati za polno izobraževanje, ki vključuje tudi številna druga področja optimizacije spletnih strani. 
  • visoki stroški za večje ekipe: skorajda vsak izobraževalni program je ustvarjen z mislimi na posameznika – temu prilagojene pa so tudi cene. Za večje število članov ekipe boste tako najverjetneje plačali poln znesek, brez popustov, ne glede na to, da bodo vsi člani ekipe obiskovali enak učni program. 

Prednosti in slabosti najema izkušenih SEO učiteljev je torej več. Da bi sprejeli pravilno odločitev, morate pretehtati oboje, pri tem pa si lahko pomagate tudi z različnimi vprašanji: Koliko ljudi bo v vašem podjetju potrebno izobraziti – danes in čez nekaj let? Ali imate dovolj znanja, da pripravite kvaliteten izobraževalen program? Boste z gradnjo lastnega izobraževalnega programa resnično prihranili? 

Ta in podobna vprašanja vam bodo pomagala, da sprejmete pravilno odločitev: bodisi ustvarite lasten program za izobraževanje na področju SEO optimizacije, bodisi se odločite za najem že izkušenih učiteljev.

Vir: Moz.com

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Uporaba slovenščine pri oglaševanju na spletu

Uporaba slovenščine pri oglaševanju na spletu

Pobuda za oceno ustavnosti je bila vložena zaradi določbe Zakona o javni rabi slovenščine, ki določa, da mora biti spletno predstavljanje in oglaševanje slovenskih pravnih oseb in fizičnih oseb z registrirano dejavnostjo v slovenščini, dodatno pa lahko tudi v tujih jezikih. Preberite več >>

7 nasvetov: prehitite konkurenco s pomočjo SEO optimizacije!

7 nasvetov: prehitite konkurenco s pomočjo SEO optimizacije!

Številni SEO strokovnjaki opozarjajo, da lahko le dobro optimizirana spletna stran prinaša resnično zadovoljive rezultate, kljub temu pa še vedno veliko podjetij ne daje dovolj poudarka področju optimizacije spletnih strani. Preberite več >>

8 SEO smernic, ki jih morate začeti upoštevati takoj

8 SEO smernic, ki jih morate začeti upoštevati takoj

Način komuniciranja uporabnikov spleta z spletnimi iskalniki se v zadnjih letih bistveno hitreje spreminja kot nekoč. Ljudje se tako namesto tipkanja ključnih besed v spletni iskalnik danes raje poslužujejo glasovnega iskanja, namesto branja besedila pa si raje ogledajo videoposnetek, ki predstavi vsebino. Preberite več >>

Ali veste, česa ne smete početi pri pripravi spletnih vsebin?

Ali veste, česa ne smete početi pri pripravi spletnih vsebin?

Podjetja vse več časa in sredstev namenjajo pripravi kvalitetnih spletnih vsebin. Te so namreč osnova za nadaljnje marketinške strategije podjetij. Preberite več >>

5 nasvetov za boljšo optimizacijo spletne strani

5 nasvetov za boljšo optimizacijo spletne strani

Bistvo optimizacije spletne strani je v tem, da se bo vaša spletna stran pojavila čim višje med zadetki iskanja v Googlu. Tako bo nanjo kliknilo več ljudi, s tem pa se bodo možnosti, da boste dobili nove stranke, povečale. Preberite več >>

“On-SERP SEO” čedalje bolj pridobiva na pomenu

“On-SERP SEO” čedalje bolj pridobiva na pomenu

Če želite biti uspešni pri optimiziranju vaše spletne strani, morate slediti aktualnim trendom. Eden izmed njih je "On-SERP SEO". Za kaj gre in kako lahko vašo spletno stran prilagodite temu? Preberite več >>

Zakaj Google kaznuje spletne strani in kako se temu izogniti?

Zakaj Google kaznuje spletne strani in kako se temu izogniti?

Googlov cilj je uporabnikom ponuditi kar najbolj relevantne informacije glede na vpisan iskalni niz. Ker je lastnikom spletnih strani v interesu, da se njihova stran uvršča čim višje, skušajo dostikrat prelisičiti Googlove algoritme. Zaradi tega so lahko kaznovani. Preberite več >>

7 načinov za hitro optimizacijo vaše spletne strani

7 načinov za hitro optimizacijo vaše spletne strani

Predstavljamo vam nekaj enostavnih načinov, kako lahko hitro izboljšate rangiranje vaše spletne strani v iskalniku. Višja uvrstitev bo pripomogla k večji obiskanosti le-te. Preberite več >>

5 napotkov za izboljšanje uvrstitve vaše spletne strani v letu 2020

5 napotkov za izboljšanje uvrstitve vaše spletne strani v letu 2020

SEO trendi se nenehno spreminjajo. Če želite, da bi bila vaša spletna stran uvrščena višje v iskalniku, se jim morate znati v čim večji meri prilagoditi. Katere spremembe bi bilo smiselno uvesti v prihajajočem letu? Preberite več >>

BERT: Googlov najnovejši algoritem, ki bo ponudil še bolj verodostojne rezultate iskanj

BERT: Googlov najnovejši algoritem, ki bo ponudil še bolj verodostojne rezultate iskanj

Google je zasnoval najnovejši algoritem, ki temelji na umetni inteligenci in še v večji meri razume pomen vpisanega besedila v iskalniku. BERT bo spremenil približno 10 % rezultatov iskanj. Preberite več >>

Oznake:, ,

Brezplačne e-novice!
Vse za podjetje