Layer prejel 14,5 milijonov dolarjev investicije!

Avtor Urša Eva Pucelj — 08.05.2014
Komentiraj!
Ameriško podjetje Layer, uspešnega slovenskega podjetnika Tomaža Štolfe, ki se ukvarja s storitvijo komunikacijske platforme, je po lanskih uspehih in dveh investicijah v skupni vrednosti 7,5 milijonov pridobilo še 14,5 milijonov dolarjev.
Layer prejel 14,5 milijonov dolarjev investicije!

Layer-ju 14,5 milijonov dolarjev investicije!(Vir slike: Freeimages.com)

Layer se ukvarja z orodjem, ki bo izdelovalcem mobilnih in spletnih aplikacij v veliki meri olajšalo delo, saj omogoča izgradnjo aplikacij, ki jo potrebujejo storitve upravljanja klicev, sporočil, videoposnetkov, telefonskega imenika in ostalih. Layer naj bi bil v osnovi namenjen operacijskim sistemom Android in iOS.

Kako pomemben je pri podjetniškem udejstvovanju dober tim?

Layer je bil ustanovljen marca 2013, pri čemer je podjetnik in ustanovitelj Tomaž Štolfa sodeloval z Ronom Palmerijem, odličnim podjetnikom iz New Yorka, kot svetovalec pa pri omenjenem projektu sodeluje tudi dr. Jure Leskovec, profesor računalništva na Univerzi Stanford v Kaliforniji in raziskovalec v Laboratoriju za umetno inteligenco na Inštitutu Jožef Stefan. Vsi trije z raznovrstnimi kompetencami, torej.

Štolfa je vodil že Vox.io, ki se je tudi ukvarjal s komunikacijskimi rešitvami, bolj natančno z razvijanjem storitve, podobne programu za komunikacijo prek spleta Skype.

Layer prejel 6 miljonov dolarjev investicije >>

Uspehi Layer-ja v bližnji preteklosti

Velike uspehe pa je Layer dosegal že v bližnji preteklosti: lansko leto je prehitel konkurenco tekmovanja TechCrunch Disrupt 2013 v San Franciscu. Ekipa Layerja je s svojo odličnostjo tako pustila pečat tudi zunaj slovenskih meja in bila za zmago ovenčana z nagrado v višini 50 tisoč dolarjev in pokalom TechCrunch Disrupt.

Visokotehnološko konferenco TechCrunch Disrupt je obiskalo kar 3.200 gledalcev, na razglasitvi zmagovalcev 11. septembra pa je triumfirala ekipa slovenskega Layera. Na tekmovanje je bilo sicer uvrščenih 30 start-upov, a le šest izmed njih se je uvrstilo v finalni izbor, poleg zmagovalnega Layerja, še podjetja:  Dryft, Fates Forever, Soil IQ, Regalii in Cota.

Vir: TechCrunch

comments powered by Disqus
Prijavi se na e-novice!
Najbolj brane novice