Slovenski Layer prejel 6 milijonov investicije!

Le mesec dni po tem, ko je startup Layer na tekmovanju TechCrunch Disrupt San Francisco pometel s konkurenco in osvojil nagrado za najboljši startup leta 2013, je mlado slovensko podjetje doseglo nov uspeh in pridobilo 6 milijonov dolarjev investicije!
Slovenski Layer prejel 6 milijonov investicije!

Ekipa startupa Layer (Vir slike: Layer.com)

Že obstoječim investitorjem, med njimi so družbe tveganega kapitala CrunchFund, Data Collective in SV Angel, so se zdaj pridružile še družbe AME Cloud Ventures, e.Ventures, Ash Patel, Fuel Capital in Greycroft. Mlado podjetje je do tedaj zbranemu znesku v višini 1,5 milijona dolarjev sedaj prištelo še dodatnih 6 milijonov dolarjev, kar pomeni, da skupni znesek pridobljenih investicij znaša že kar 7,5 milijona dolarjev.

Layer je v marcu 2013 ustanovil izkušeni podjetnik Tomaž Štolfa skupaj z Ronom Palmerijem, podjetnikom iz New Yorka, ki se je tudi že dokazal kot odličen poslovnež. Palmeri ima med drugim izkušnje z delom v podjetjih Minor Ventures, Grand Central (danes Google Voice), OpenDNS, Scout Labs in Swivel ter je ustanovitelj podjetij MkII Ventures in soustanovitelj podjetja Prism Skylabs, Štolfa pa je mednarodne uspehe do nedavnega nizal v podjetju Vox.io. Kot svetovalec pri projetku Layer sodeluje tudi dr. Jure Leskovec, profesor računalništva na Univerzi Stanford v Kaliforniji in raziskovalec v Laboratoriju za umetno inteligenco na Inštitutu Jožef Stefan.

Zaenkrat ima podjetje 18 zaposlenih, že v prihodnjem letu pa se bo njihovo število povečalo na 40. Pred kratkim so odprli tudi nove pisarniške prostore v San Franciscu. Kot je za TechCrunch poudaril Palmeri, Layer potrebuje veliko dodatne infrastrukture, zato jim bo investicija prišla še kako prav. 

Poglejmo si, kaj je tisto, kar navdušuje investitorje iz celega sveta, da investirajo v mlado slovensko podjetje. Layer se ukvarja z razvojem istoimenskega orodja, ki izdelovalcem mobilnih in spletnih aplikacij močno olajša delo, saj omogoča hitro in enostavno izgradnjo aplikacij, ki potrebujejo storitve upravljanja klicev, sporočil, videoposnetkov, telefonskega imenika ipd. Prav hitrost in preprostost pa je njihova ključna prednost: orodje Layer namreč uspešno integrira aplikacije z želenimi storitvami z manj kot 10 vrsticami programske kode. 

Zaenkrat je Layer namenjen za aplikacije z operacijskim sistemom Android in iOS, a ekipa že zbrano dela tudi na izdelavi orodja za spletne aplikacije. Vsem zainteresiranim ponujajo tudi set odprtokodnih komponent, imenovanih Layer UI kit, ki razvijalcem omogoča hitro in enostavno izgrajevanje specifičnih uporabniških vmesnikov za različne potrebe. Do danes so v vpogled prejeli že več kot 3.000 aplikacij od razvijalcev iz celega sveta, toda kot je povedal Palmeri, se bo podjetje zaenkrat moralo omejiti na največ 50 razvijalcev.

Preberite tudi: Slovenski startup Layer zmagovalec TechCrunch Disrupt 2013! 

Kot menijo mnogi, bi Layer lahko imel velik učinek na razvoj interneta, saj ima potencial združiti večje število aplikacij, namenjenih za komunikacijo. Aplikacije, kot so Whatsapp, LINE, WeChat, Viber, MessageMe in mnoge druge, bi lahko komunicirale ena z drugo, uporabnik pa bi lahko platformo izbral glede na svoje preference in ne glede na dejstvo, ali so njegovi prijatelji na izbrani platformi sploh prisotni.

Vir: TechCrunch

Oznake: , , , ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Trendi digitalnega marketinga 2018

02.02.2018 od 15:00 do 19:00
Trendi digitalnega marketinga 2018

Pridružite se nam na letnem dogodku Trendi digitalnega marketinga in spoznajte napredne tehnike in uporabne trike s ključnih področij digitalnega marketinga - od vsebinskega marketinga, spletne analitike in družabnih omrežij do mobilnega marketinga, optimizacije prodajnega lijaka ter izboljšanja uporabniške izkušnje. Če iščete napredno znanje, kako na spletu prodati več, tega dogodka preprosto ne smete zamuditi.
Preberite več >>

Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

09.02.2018 od 9:00 do 17:00
Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

Sanjate, da stranke pridejo k vam same od sebe? Želite prevzeti vodilno pozicijo na spletu in prehiteti konkurente? Pridružite se nam na delavnici, na kateri se boste naučili, kako z blog marketingom priti do novih strank, močnejše blagovne znamke in dodatnega prihodka.
Preberite več >>

MP delavnica: Facebook oglaševanje

23.02.2018 od 9:00 do 16:00
MP delavnica: Facebook oglaševanje

Facebook je koristno orodje tako za grajenje blagovne znamke kot tudi za povečanje prodaje. Na tokratni delavnici se bomo s strokovnjakom za Facebook oglaševanje osredotočili na prodajni del: Facebook oglase. S pomočjo Jureta Knehtla iz Adstar boste izvedeli, kako svoje oglase kar najbolje optimizirati za doseganje nadpovprečnih prodajnih rezultatov.
Preberite več >>

Vse za podjetje