Ličila.si delno v roke Studia Moderne!
Maja Švener in Gregor Koprivnik, ki sta leta 2012 prejela naziv Mlada podjetnika leta, sta 55 odstotkov svojega uspešnega podjetja prodala Studiu Moderni (Vir slike: Ličila.si)
Gregor Koprivnik, s katerim smo se pogovarjali, pravi, da gre za strateško partnerstvo, ki bo njunemu podjetju omogočilo prehod na nov nivo. Dodaja, da še zdaleč ne gre za exit. Ta je »zadnja stvar v najinih mislih, saj smo z dokapitalizacijo in s strateškim partnerjem začrtali novo pot. Iz ovinkastih poti bootstrapinga (razvoj, ki ga ekipa v celoti financira sama, op.a.) smo se zdaj pripeljali na avtocesto, po kateri bomo močno in pospešeno rasli ter se razvijali tudi v prihodnje«.
»Iskala sva nov izziv, nov nivo sodelovanja.«
Koliko 55-odstotni delež pomeni v denarju, ne smeta razkriti zaradi pogodbenih obveznosti. »Lahko pa povem, da denar ni bil prvi motivator. Iskala sva nov izziv, nov nivo sodelovanja – tako zase kot za svojo ekipo, ki jo želiva motivirati, da skupaj rastemo tako poslovno kot osebnostno,« pripoveduje Koprivnik.
Kaj se bo s prihodom Studia Moderne spremenilo?
Njuna vloga v prihodnje ostaja enaka, prav tako kultura in način dela, ki so ga vzpostavili v podjetju. »To je bil tudi najin prvi pogoj, ko smo začeli pogovore.«Tudi blagovna znamka ostaja nespremenjena. »Še vedno vsak dan razmišljamo, kako lahko čim več kupcev osrečimo in jim polepšamo dan s kakovostno kozmetiko po ugodnih cenah ter jim ponudimo izjemno podporo,« pripoveduje sogovornik. Prepričan je, da bodo kupci prodajo občutili kot »pozitivno«.
»Več kot pogodbe nama pomenijo občutki.«
Prodaje sta se lotila samostojno. Malce sta povpraševala naokoli, iskala mnenja strokovnjakov in tistih podjetnikov, ki so tudi sami šli čez ta proces. A procesa na njuni strani nista želela preveč zbirokratizirati. »Že od nekdaj sva mnenja, da nama več kot 100-odstotno popolne pogodbe pomenijo občutki, ki jih v nama spodbuja sogovornik na drugi strani. V tem primer Adrian Burleton, direktor celotne skupine, kot tudi Sandi Češko, ustanovitelj Studia Moderne, ki je zelo zahteven, izkušen in razgledan sogovornik. A ko ga enkrat prepričaš, imaš njegovo polno podporo. Od obeh vizionarjev na čelu skupine Studia Moderne sva od prvega dneva začutila vso podporo in znanje.«
»Ekipa Studia Moderne pričakuje, da se bo tudi od nas marsičesa naučila.«
Za Studio Moderna sta se odločila, ker so vsi videli veliko priložnost za sinergijske učinke tako na strateškem kot tudi operativnem nivoju. »Veseli naju tudi, da je Studio Moderna odkrito povedala, da pričakuje, da se bo tudi od nas marsičesa naučila,« pojasnjuje Koprivnik, ki si je skupaj s Švenerjevo leta 2012 prislužil naziv Mladi podjetnik leta. Koprivnik pove še, da je trenutna energija takšna kot pri novo ustanovljenem podjetju. »Čuti se ta startupovski elan.«
Letos odpirajo nove trge
Ekipa Ličila.si je trenutno prisotna na sedmih evropskih trgih – slovenskem, hrvaškem, madžarskem, češkem, slovaškem, italijanskem in nemškem. »Letos imamo v načrtu odpreti še tri nove tuje trge, v prihodnjem letu pa bomo nadaljevali s širitvijo na še več trgov. Konkretnih trgov trenutno še ne morem razkriti.« V našem prejšnjem pogovoru je sicer omenjal širitev na francoski, romunski, bolgarski, srbski in bosanski trg. Več si lahko preberete v članku Ko se morata marketingarja preleviti v menedžerja.
V kratkem bo ekipa presegla še en mejnik – 250 tisoč odposlanih paketov, »s katerimi smo razveselili že več kot 120 tisoč unikatnih strank«. Koprivnik sicer napoveduje, da bodo najboljša četrtletja za njih šele prišla.
Ekipa je v preteklosti prejela kar nekaj nagrad, tudi s strani kupcev. Tako je na slovenski različici tekmovanja Spletni trgovec leta leta 2013 in 2014 prejela nagrado Glas ljudstva, na letošnjem tekmovanju na Hrvaškem pa še 3. mesto v kategoriji Glas ljudstva.
Nasvet Gregor Koprivnika za vse tiste, ki želite prodati podjetjem
»Ne bodite ´slovenceljski´ in na vsak način skušati obdržati 100 odstotkov svojega majhnega vrtička čisto zase. Skoraj vedno na 10 odstotkih ogromne njive zraste več zelenjave kot na 100 odstotkih majhnega vrtička. Ob tem pa, če imaš v sebi res duh podjetništva, še toliko bolj uživaš. Ti in tvoja super ekipa.«