Ličila.si delno v roke Studia Moderne!

Maja Švener in Gregor Koprivnik, ki sta leta 2010 postavila spletno trgovino Ličila.si, sta nedavno naredila nov podjetniški podvig. 55-odstotni delež podjetja Konverzija, ki upravlja omenjeno spletno trgovino, sta prodala Studiu Moderni.
Ličila.si delno v roke Studia Moderne!

Maja Švener in Gregor Koprivnik, ki sta leta 2012 prejela naziv Mlada podjetnika leta, sta 55 odstotkov svojega uspešnega podjetja prodala Studiu Moderni (Vir slike: Ličila.si)

Gregor Koprivnik, s katerim smo se pogovarjali, pravi, da gre za strateško partnerstvo, ki bo njunemu podjetju omogočilo prehod na nov nivo. Dodaja, da še zdaleč ne gre za exit. Ta je »zadnja stvar v najinih mislih, saj smo z dokapitalizacijo in s strateškim partnerjem začrtali novo pot. Iz ovinkastih poti bootstrapinga (razvoj, ki ga ekipa v celoti financira sama, op.a.) smo se zdaj pripeljali na avtocesto, po kateri bomo močno in pospešeno rasli ter se razvijali tudi v prihodnje«.

»Iskala sva nov izziv, nov nivo sodelovanja.«

Koliko 55-odstotni delež pomeni v denarju, ne smeta razkriti zaradi pogodbenih obveznosti. »Lahko pa povem, da denar ni bil prvi motivator. Iskala sva nov izziv, nov nivo sodelovanja – tako zase kot za svojo ekipo, ki jo želiva motivirati, da skupaj rastemo tako poslovno kot osebnostno,« pripoveduje Koprivnik.

Kaj se bo s prihodom Studia Moderne spremenilo?

Njuna vloga v prihodnje ostaja enaka, prav tako kultura in način dela, ki so ga vzpostavili v podjetju. »To je bil tudi najin prvi pogoj, ko smo začeli pogovore.«Tudi blagovna znamka ostaja nespremenjena. »Še vedno vsak dan razmišljamo, kako lahko čim več kupcev osrečimo in jim polepšamo dan s kakovostno kozmetiko po ugodnih cenah ter jim ponudimo izjemno podporo,« pripoveduje sogovornik. Prepričan je, da bodo kupci prodajo občutili kot »pozitivno«.

»Več kot pogodbe nama pomenijo občutki.«

Prodaje sta se lotila samostojno. Malce sta povpraševala naokoli, iskala mnenja strokovnjakov in tistih podjetnikov, ki so tudi sami šli čez ta proces. A procesa na njuni strani nista želela preveč zbirokratizirati. »Že od nekdaj sva mnenja, da nama več kot 100-odstotno popolne pogodbe pomenijo občutki, ki jih v nama spodbuja sogovornik na drugi strani. V tem primer Adrian Burleton, direktor celotne skupine, kot tudi Sandi Češko, ustanovitelj Studia Moderne, ki je zelo zahteven, izkušen in razgledan sogovornik. A ko ga enkrat prepričaš, imaš njegovo polno podporo. Od obeh vizionarjev na čelu skupine Studia Moderne sva od prvega dneva začutila vso podporo in znanje

»Ekipa Studia Moderne pričakuje, da se bo tudi od nas marsičesa naučila.«

Za Studio Moderna sta se odločila, ker so vsi videli veliko priložnost za sinergijske učinke tako na strateškem kot tudi operativnem nivoju. »Veseli naju tudi, da je Studio Moderna odkrito povedala, da pričakuje, da se bo tudi od nas marsičesa naučila,« pojasnjuje Koprivnik, ki si je skupaj s Švenerjevo leta 2012 prislužil naziv Mladi podjetnik leta. Koprivnik pove še, da je trenutna energija takšna kot pri novo ustanovljenem podjetju. »Čuti se ta startupovski elan

Letos odpirajo nove trge

Ekipa Ličila.si je trenutno prisotna na sedmih evropskih trgih – slovenskem, hrvaškem, madžarskem, češkem, slovaškem, italijanskem in nemškem. »Letos imamo v načrtu odpreti še tri nove tuje trge, v prihodnjem letu pa bomo nadaljevali s širitvijo na še več trgov. Konkretnih trgov trenutno še ne morem razkriti.« V našem prejšnjem pogovoru je sicer omenjal širitev na francoski, romunski, bolgarski, srbski in bosanski trg. Več si lahko preberete v članku Ko se morata marketingarja preleviti v menedžerja.

V kratkem bo ekipa presegla še en mejnik – 250 tisoč odposlanih paketov, »s katerimi smo razveselili že več kot 120 tisoč unikatnih strank«. Koprivnik sicer napoveduje, da bodo najboljša četrtletja za njih šele prišla.

Ekipa je v preteklosti prejela kar nekaj nagrad, tudi s strani kupcev. Tako je na slovenski različici tekmovanja Spletni trgovec leta leta 2013 in 2014 prejela nagrado Glas ljudstva, na letošnjem tekmovanju na Hrvaškem pa še 3. mesto v kategoriji Glas ljudstva.

Nasvet Gregor Koprivnika za vse tiste, ki želite prodati podjetjem
»Ne bodite ´slovenceljski´ in na vsak način skušati obdržati 100 odstotkov svojega majhnega vrtička čisto zase. Skoraj vedno na 10 odstotkih ogromne njive zraste več zelenjave kot na 100 odstotkih majhnega vrtička. Ob tem pa, če imaš v sebi res duh podjetništva, še toliko bolj uživaš. Ti in tvoja super ekipa.«

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
MP hub: Povezovanje Slovenije in Španije v industrijskem oblikovanju

MP hub: Povezovanje Slovenije in Španije v industrijskem oblikovanju

BigD Design & Innovation je podjetje, ki se ukvarja z industrijskim oblikovanjem. Ustanovitelj Adrian Larripa se je po študiju v Milanu vrnil na univerzo Navarra v Pamplono, kjer je začel s svetovanjem na področju industrijskega oblikovanja. Podjetje deluje deset let, v tem času pa so se specializirali za projekte LED svetil za turbine vetrnic. Z njimi sodeluje Anamarija Čuden, sicer “coworkerka” v MP hubu. Preberite več >>

Nejc Apšner: “Nobena juha ni tako vroča, kot se skuha. To je nekako osnoven recept.”

Nejc Apšner: “Nobena juha ni tako vroča, kot se skuha. To je nekako osnoven recept.”

Pred 13 leti je takoj po zaključenem študiju skočil v podjetniški svet, točneje v finančništvo. V vseh letih so se morali kar nekajkrat preoblikovati v skladu s trendi, ker če bi ostali v istem segmentu financ, jih danes ne bi bilo več, priznava. Nejc Apšner, soustanovitelj podjetja Nekster finance (zdajšnji Achilles op.a.), ki upravlja spletno platformo Nekster, pravi, da je rast podjetja potekala zelo generično. "Začeli smo z ničle, danes pa se lahko pohvalimo, da smo ena večjih slovenskih faktoring družb. Čeprav v resnici nismo več faktoring družba, ampak se pozicioniramo kot neke vrste “airbnb’ za investitorje in na drugi strani podjetja, ki jim na platformi omogočamo, da prihajajo do likvidnostnih sredstev na enostaven način." Preberite več >>

Kako vaš komunikacijski stil vpliva na vašo ekipo?

Kako vaš komunikacijski stil vpliva na vašo ekipo?

Reči, da dobra komunikacija na delovnem mestu vpliva na finančni rezultat, je resno podcenjevanje. Raziskave kažejo, da je povprečna ocenjena izguba na podjetje zaradi slabe interne komunikacije zelo velika. Preberite več >>

SparkLPG: “Program HardwareSTART je obliž na rano hardware startupov

SparkLPG: “Program HardwareSTART je obliž na rano hardware startupov

Za startup podjetja, ki razvijajo fizični produkt, je eden ključnih dejavnikov uspešnega razvoja povezovanje s podjetji iz t.i. hardware industrije. Ekipa SparkLPG, ki razvija avtoplinski sistem za novejša vozila z vbrizgavanjem tekoče faze avtoplina, se je vključila v pospeševalniški program HardwareSTART, ker bi brez podpore večjih podjetij projekt težko izpeljali, pravi direktor podjetja Simon Štrancar. Preberite več >>

Evegreen: HardwareSTART ponuja podporo močnega industrijskega partnerja

Evegreen: HardwareSTART ponuja podporo močnega industrijskega partnerja

Podjetje Evegreen razvija 100-odstotno bio-razgradljive, naravi prijazne materiale in izdelke na osnovi organskih odpadkov, ki jih proizvedejo različna industrijska in uvozna podjetja. Tako jih po eni strani razbremenijo stroškov z odpadki, po drugi pa nadomestijo del njihove ponudbe z zelenimi, inovativnimi izdelki. Do zdaj so pri ustvarjanju receptur uporabili že pšenično slamo, riževe in pšenične luščine ter odpad kave, njihov cilj pa je trgu ponuditi čim širšo paleto alternativnih produktov, ki bodo v naravi povsem razgradljivi. Ta misija jih je pripeljala tudi v pospeševalniški program HardwareSTART, ki ga v konzorciju izvajajo Dewesoft, Katapult in Zavod mladi podjetnik. Preberite več >>

Aleš Zorc, Agitron: V programu HardwareSTART dobiš več, kot pričakuješ

Aleš Zorc, Agitron: V programu HardwareSTART dobiš več, kot pričakuješ

V podjetju Agitron razvijajo napredne strojne in programske rešitve za podporo digitalizaciji fizičnih trgovin. Razvili so napravo, ki je nameščena na nakupovalni voziček in trgovcem daje podatke o gibanju kupcev po trgovini, na podlagi katerih trgovec določi postavitev artiklov in vrednost posamezne pozicije. Njihov drugi produkt pa je digitalna cenovka, ki trgovcem omogoča spreminjanje cen na daljavo, kupcu pa daje informacije o posameznem izdelku. Preberite več >>

Produkt startupa Microbium sam oceni kvaliteto vode

Produkt startupa Microbium sam oceni kvaliteto vode

Microbium je mlado podjetje, dejavno na področju detekcije in eliminacije mikrobov v industriji. Razvilo je avtomatiziran sistem za identifikacijo in štetje bakterij v vzorcih pitne vode, s tem pa omogočilo enostaven nadzor nad kvaliteto vode, brez laboratorijev in znanja mikrobiologije. Preberite več >>

Anže Miklavec: »V podjetništvu je pomembno, da si med prvimi pri zaznavanju novih trendov.«

Anže Miklavec: »V podjetništvu je pomembno, da si med prvimi pri zaznavanju novih trendov.«

Pri blagovnih znamkah EQUA in GOAT STORY gre za dve slovenski zgodbi o uspehu, ki sta plod istega podjetja. Dokazujeta, da se lahko inovativnost in težnja po stalnih izboljšavah bogato obrestujeta. Obe zgodbi sta namreč uspešni tudi v svetovnem merilu. Preberite več >>

Beesmetic – startup, ki se ukvarja z izdelavo medene kozmetike

Beesmetic – startup, ki se ukvarja z izdelavo medene kozmetike

Beesmetic je startup, ki ga sestavlja ekipa študentov. Ukvarja se z izdelavo naravne kozmetike iz čebeljih proizvodov, ki imajo zaradi bogate vsebnosti vitaminov, mineralov in antioksidantov številne pozitivne učinke na kožo. Preberite več >>

Marin Medak: “Cilje, postavljene za letošnje leto, smo konkretno presegli.”

Marin Medak: “Cilje, postavljene za letošnje leto, smo konkretno presegli.”

V začetku tega leta je Marin Medak z ekipo Gigodesign ustanovil startup Della Spina. Gre za optiko, ki ponuja kakovostna dioptrijska očala po ugodnih cenah. Posebnost je v tem, da lahko stranka tri pare očal en teden brezplačno preizkuša na domu, preden se odloči, če jih bo kupila. Kako optika posluje danes? Preberite več >>

Oznake:, , ,

Brezplačne e-novice!
Vse za podjetje