LinkedAge se širi v ZDA

Avtor Maruša Žibert — 02.10.2014
Komentiraj!
Slovenski startup, ki deluje pod taktirko Tomaža Lorenzettija in Marka Gučka, je bil pred dnevi sprejet v pospeševalnik Axel Springer plug and play Berlin. Ekipa, ki jo je med 600 startupi izbrala 30-članska žirija, se vanj seli konec oktobra.
LinkedAge se širi v ZDA

Moja želja je, da postanemo Airbnb za luksuzne domove za seniorje, pravi Tomaž Lorenzetti (Vir slike: Uniglobe).

Žirija, ki so jo sestavljali tako direktorji kot investitorji iz Nemčije in preostalega sveta, je v LinkedAge-u prepoznala možnost preobrazbe v Airbnb za seniorje. Kot pravi Lorenzetti, so se v Berlin prišli predstaviti zaradi drugega koncepta LinkedAge (prvi je tisti, ki seniorjem omogoča izmenjavo svoje kapacitete za določen čas), to je prodaja prostih kapacitet v tej socialni infrastrukturi. Gre za atraktivne in luksuzne domove, ki so locirani na globalnih turističnih destinacijah. »Ne gre za takšne domove, kot jih poznamo v Sloveniji, čeprav nekateri privatni domovi so takšni. V svetu pa je mnogo luksuznih domov in takšne dajemo končno na trg, tako da jim zagotavljamo rezervacijsko orodje« možnosti za razvoj pa je veliko zaradi izjemne velikosti tega trga.

Hotelska industrija ne nudi polnih storitev za seniorje

Zakaj so luksuzni domovi tako zanimivi? Predvsem za to, ker imajo približno 30 odstotkov prostih namestitev, so pa izredno konkurenčni hotelski industriji, saj nudijo še nekatere dodatne storitve, na primer zdravstvene storitve in aktivnosti, ki jih hotelska industrija ne pozna. »Imajo tudi nižje cene v primerjavi s hoteli,« njihove potencialne stranke pa so seniorji, stari nad 55 let.

Mednarodna izmenjava 60 evrov, znotraj države pol manj

Platforma, ki živi približno šest mesecev, je izmenjala že približno 60 ljudi. »Slovenija nam ne predstavlja primarnega trga, usmerjamo se na Evropo, Ameriko in azijske države.« Izmenjava znotraj države seniorja stane 30 evrov, mednarodna pa 60, pri čemer mora posameznik poravnati tudi stroške prevoza. Vendar kot pravi Lorenzetti, v ta namen ponujajo izmenjave iz krajev, ki omogočajo tudi prevoze z nizkocenovnimi poleti. Platforma sicer omogoča, da senior preveri profil sobe na internetu, v komunikaciji z njihovo pisarno pa lahko dobijo še preostale odgovore.

LinkedAge – starostniki na izmenjavo v tujino >>

Ekipa se bo širila

Trenutno je v ekipi sedem ljudi, ki pa je že mednarodno obarvana. Sestavljajo jo namreč že trije tujci, Indijec, Francoz in Portugalka, ekipo pa dopolnjujejo še partnerji v Madridu in Istanbulu. Bo prišlo do širjenja ekipe? »Absolutno, le tako računamo na uspeh LinkedAge, da bo postal globalen in ponujal izmenjave, ki nam zagotavljajo medijski prostor za lažjo prepoznavnost našega Core business-a, ki pa je postati Airbnb za luksuzne domove seniorjev

Širitev v Delaware

»Ravnokar smo odprli podjetje v Delawarju v ZDA. Ker želimo, da postane to podjetje globalno, bomo očitno morali podjetje preseliti v drugo državo, saj so take zahteve investitorjev,« razkriva Lorenzetti. Njihovo zgodbo je prepoznala tudi vrsta svetovnih medijev - BBC, CNN, Al Jazerra, naslednji teden pa k njim prihaja tudi ekipa nemške nacionalne televizije.

Filter najboljših startupov

Konec oktobra se za tri mesece odpravljajo v Berlin. »Pospeševalniki ti omogočijo razvoj potencialnosti tvoje ideje, da lahko nekoč tvoje podjetje postane globalno. Čakajo nas trije meseci izobraževanj na temo strukturiranja podjetja in zagotavljanja neke dodane vrednosti s strani mentorjev, ki so znani direktorji in investitorji. Ti so ves čas integrirani v tvoje delo,« pravi član prve slovenske ekipe, ki se je prijavila na omenjeni pospeševalnik. Axel Springer je po njegovem mnenju pravzaprav nekakšen filter svetovnih startupov, s katerim izberejo najboljše, ki po njihovem mnenju zagotavljajo možnost doseganja globalnega nivoja. »Ravnokar se podpisuje pogodba,« zato ne more razkriti višine semenskega kapitala. »Investitorji so prepoznali potencial LinkedAge-a predvsem zato, ker nagovarjamo ogromen trg, po drugi strani pa gre za storitev, ki je trg še ne pozna, ker še ne obstaja rezervacijskega sistema.«

Na pitch so se pripravljali dva meseca, pripraviti so morali dokumentacijo in jim posredovati poslovne načrte, tako da se je žirija pred nastopom ustrezno pripravila. Po 10-minutni predstavitvi, na kateri so se predstavili tudi s filmom, je imela žirija 20 minut časa za vprašanja. »Mislim, da smo v pol ure najbolj intenzivno izkoristili svoj čas. Tako mi kot oni

Airbnb za apartmaje, Booking za hotele, LinkedAge pa za luksuzne domove seniorjev

»Moja želja in sanje? Da postanemo Airbnb za luksuzne domove za seniorje. Zaradi demografskih sprememb in večje izobraženosti starejših mora trg postati inovativen in mislim, da je to ravno ustrezen čas, da si to trg z LinkedAge-om zagotovi.« Apartmaji svojo platformo že poznajo, to je Airbnb, hotelska industrija pozna booking.net, medtem ko luksuzni domovi še nimajo orodja. Tega je zdaj iznašla slovenska ekipa, ki deluje znotraj podjetja Socinet, tretjega podjetja Lorenzettija in Gučka. Poleg omenjenega imata še podjetji Uniglobe, center za poslovna potovanja in GoOpti, ki je namenjen nizkocenovnim prevozom.

comments powered by Disqus
Prijavi se na e-novice!
Najbolj brane novice