“LinkedIn je najbolj neizkoriščeno družbeno omrežje”

Z Igorjem Panjanom smo se pogovarjali, da uspešnost prodaje ni nujno pogojena s prisotnostjo podjetja na družbenih omrežjih, lahko pa prinese dodano vrednost. Poznavanje trga, ustreznost spletnega prodajnega kanala in razumevanje lastnih prodajnih procesov so ključni za izbiro pravega omrežja.
"LinkedIn je najbolj neizkoriščeno družbeno omrežje"

Igor Panjan (Vir slike: osebni arhiv)

V Sloveniji je v ospredju direktna prodaja, saj trg ne prenese spletne prodaje, razen če gre za fizične izdelke, ugotavlja Panjan iz datafy.it, ki bo na dogodku Mladi podjetnik? Zakaj pa ne! predaval o temi Navade strank in različni trgi. “Kakor hitro pridemo na storitve, pri nas trčimo na oviro. Ljudje še vedno zahtevajo fizični stik, ker tako dobijo občutek, da te poznajo oziroma prodajalec lažje vzpostavi zaupanje,” zaradi te specifike trga pa je strošek pridobivanja strank bistveno višji, s tem pa je končna prodajna cena izdelka oziroma storitve bistveno višja. Izpostavlja tudi generacijski prepad, na eni strani imamo mlajšo generacijo, ki kupuje prek interneta, na drugi pa starejšo, ki ta medij še ne razume in mu za to posledično ne zaupa.

Katere so največje napake pri pridobivanju strank? V razumevanju, da je prodaja proces, sestavljen iz več korakov, pravi Panjan. “Pri prodaji smo tiho in poslušamo, ko govorimo, postavljamo vprašanja. Poleg tega bistveno premalo časa preživljamo s strankami. Blaž Kos mi je enkrat dejal, da če s strankami ne preživiš vsaj 90 odstotkov časa, imaš težavo,” za osvetlitev težave prodajnega procesa pa priporoča knjigo The new solution selling Keitha M. Eadsa.

Splošne magične formule ni! Ustvarite si jo sami

Kakšen pa je njegov najboljši napotek oziroma postopek za pridobivanje novih strank? To je sicer odvisno od posameznega trga, poudarja, a če postopek posploši: Hladni kontakt prek telefona ali elektronske pošte. Tukaj se držimo pravila, da kontaktiramo ljudi, ki jih ne poznamo, vsaj v primerih, ko gre za nove izdelke oziroma storitve. Na tak način takoj naredimo test ali je naše sporočilo, produkt oziroma storitev primerna. S takšnim pristopom vedno pridemo tudi do najbolj zasedenih ljudi.” Izpostavlja tudi moč blogov, ki veljajo za ene od najboljših generatorjev kakovostnih obiskov spletne strani in potencialnih strank: “Ljudje, ki pridejo preko elektronskih kampanj, preživijo največ časa na spletni strani. Slaba stran je, da je teh obiskov relativno malo. V primerih, ko targetiramo zelo ozko nišo na B2B trgu, je LinkedIn oglaševanje ena od boljših možnosti, žal pa ni poceni. CPC (Cost per Click) lahko hitro pomeni tudi vložek denarja,” poudarja pa, da to ni magična formula, temveč le opis njihovih izkušenj. “Vsak mora sam najti najboljše kanale za pridobivanje novih strank.”

Prihodki in stroški v ospredju družabnih omrežij

“Facebook je izredno kakovosten kanal za pridobivanje novih strank in gradnjo blagovne znamke, če smo pripravljeni v ta kanal investirati veliko energije,” Facebook stran mora biti živa, zavedati pa se je treba, da je Facebook dvostranski medij, ki zahteva redno interakcijo z uporabniki, ne glede na to, ali je pozitivna ali negativna. Katero pa je najbolj donosno omrežje na spletu? Tisto, na katerem generiramo največ prihodka oziroma je strošek pridobivanja nove stranke najnižji.

LinkedIn premalo izkoriščamo v svoj prid

Za najbolj neizkoriščeno družbeno omrežje v našem delu sveta, meni Panjan, velja LinkedIn. Nanj gledamo kot na medij, “prek katerega bomo prišli do boljše službe in ne služi toliko pridobivanju novih poslovnih priložnosti”. V primerjavi s tujino se kaže velika razlika v uporabi: slovenski uporabniki LinkedIna radi uporabljajo osebne elektronske naslove, v tujini pa večinoma elektronske naslove podjetij, v katerih so ljudje zaposleni. “LinkedIn je tudi enkraten medij za spremljanje aktivnosti konkurence,” poudarja. Facebook je po njegovem mnenju naredil “´pivot´v smeri boljše prisotnosti na mobilnih telefonih, ki bolje ustreza mlajši populaciji,” temu pa v prid pričajo tudi njegovi prihodki, ki so v primerjavi z lanskim letom povečali za 72 odstotkov.

Trud je vedno poplačan

Izpostavi pa tudi eno od pozitivnih izkušenj, ki je nastala kot posledica uporabe družbenih omrežij: kontaktirali so jih največje longstay hotelirske verige v ZDA. “Porabili smo ogromno časa in denarja, da smo se naučili pravilno oglaševati na LinkedInu. Ko smo se to naučili, sem nekega dne na svoj LinkedIn račun prejel sporočilo, ki se je glasil takole: “Igor, very interesting, contact me …(Igor, zelo zanimivo, kontaktirajte me, op.a)”. Sledil je poslovni klic človeku, ki ga ni poznal.

Igorju Panjanu lahko prisluhnite 19. junija na MP dogodku leta: Mladi podjetnik? Zakaj pa ne!

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
NOVO! Delavnica Kako pravilno pisati za splet?

NOVO! Delavnica Kako pravilno pisati za splet?

Ali se besedila na spletu razlikujejo od tistih v časopisih, revijah, knjigah? Seveda se, bi se glasil odgovor slehernega avtorja, ki svoje misli objavlja na spletu. Kaj pa če bi vrtali še globlje in vprašali, v čem se besedila razlikujejo, zakaj se razlikujejo in - najpomembneje - ali vse te specifike kot pisci besedil upoštevajo ob njihovi pripravi? Prepričani smo, da odgovor ne bi bil tako suveren. Preberite več >>


Facebook se bori proti vabam za klike in odzive

Facebook se bori proti vabam za klike in odzive

Uporabniki Facebooka v zadnjem času opažajo vedno več nezaželenih objav, ki jih spodbujajo k všečkanju, deljenju in komentiranju. Facebook bo v kratkem ukrepal proti takšnim objavam. Preberite več >>

Katere metrike na družabnih omrežjih morate upoštevati?

Katere metrike na družabnih omrežjih morate upoštevati?

Danes je na voljo ogromno orodij, s pomočjo katerih lahko spremljate rezultate svojih spletnih trženjskih kampanj. Katere metrike je smiselno analizirati? Preberite več >>

Najpomembnejše metrike na družabnih omrežjih

Najpomembnejše metrike na družabnih omrežjih

Dobro trženje zahteva dobre podatke. Sami namreč ne morete vedeti, ali so vaše odločitve pravilne in ali vaše strategije delujejo, če ne spremljate svojih rezultatov. Preberite več >>

Poživite svoje Facebook oglase!

Poživite svoje Facebook oglase!

Ste opazili, da vaši oglasi na Facebooku sledijo točno določenemu vzorcu? Ste naveličani »strokovnjakov«, ki menijo, da so našli odgovor na vprašanje, kakšen oglas vam bo prinesel največ dobička? Na pravem mestu ste! Ponujamo vam nekaj idej za poživitev vaših Facebook kampanj. Preberite več >>

Facebookova ID koda, ki pozna prav vsakega vašega obiskovalca

Facebookova ID koda, ki pozna prav vsakega vašega obiskovalca

Je tudi vaš obisk na spletni strani velik, a beležite le majhen delež opravljenih nakupov? Se pogosto sprašujete, zakaj vaši oglasi ne dosegajo konverzij in kaj oziroma kdo v zastavljenem procesu je kriv, da ne dosegate rezultatov, kot bi si jih želeli? Preberite več >>

Infografika: Kakšni so 10 letni načrti Facebooka?

Infografika: Kakšni so 10 letni načrti Facebooka?

V dobrih desetih letih obstoja Facebooka je Mark Zuckerberg iz majhnega popoldanskega projekta uspel ustvariti večmilijardno podjetje, ki še vedno raste in se razvija. A v katero smer bo Facebook ponesla prihodnost? Napovedi si oglejte v infografiki. Preberite več >>

Kaj vse razkrivajo naše objave na družabnih omrežjih

Kaj vse razkrivajo naše objave na družabnih omrežjih

Podjetja, ki se ukvarjajo z analizo podatkov, so igrala pomembno vlogo pri oblikovanju javnega mnenja v povezavi z zadnjimi ameriškimi predsedniškimi volitvami. Če vas zanima, kaj vse o vas ve umetna inteligenca na podlagi vaših objav na družabnih omrežjih, berite naprej. Preberite več >>

Zakaj morate priti na delavnico Blog marketing? Ker tako pravijo udeleženci!

Zakaj morate priti na delavnico Blog marketing? Ker tako pravijo udeleženci!

V sredo je Blaž Kos prvič vodil delavnico Blog marketing. Mi smo vedeli, da bo vsebina nabito polna uporabnih informacij. A drugega kot naše besede in Blaževega renomeja vam nismo mogli ponuditi. Sedaj imamo o kvaliteti delavnice dokaze: odzive prve skupine udeležencev! Preberite več >>

Najboljša orodja za uspeh na družabnih omrežjih

Najboljša orodja za uspeh na družabnih omrežjih

Ne glede na to, ali gre za majhno podjetje ali veliko korporacijo, je upravljanje s profili na družabnih omrežjih zahtevno delo. Redno oblikovanje in objavljanje odličnih vsebin predstavlja le en vidik, nato pa je treba analizirati še uspešnost objav in angažma sledilcev. Preberite več >>

Oznake: ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Google Analytics delavnica in Marko Penko

31.05.2018 od 16:00 do 01.06.2018 19:30
Google Analytics delavnica in Marko Penko

Imate spletno stran oziroma trgovino ter za oglaševanje vašega produkta ali storitve zapravite več 1000 evrov mesečno, pa se to pri prodaji ne pozna dovolj? Kaže, da imate težave pri učinkovitosti oglasov. Obstaja rešitev, ki se ji reče Google Analytics delavnica, ki jo za nas pripravlja Marko Penko.
Preberite več >>

NOVO! Delavnica Kako pravilno pisati za splet?

01.06.2018 od 8:30 do 12:00
NOVO! Delavnica Kako pravilno pisati za splet?

Ali se besedila na spletu razlikujejo od tistih v časopisih, revijah, knjigah? Seveda se, bi se glasil odgovor slehernega avtorja, ki svoje misli objavlja na spletu. Kaj pa če bi vrtali še globlje in vprašali, v čem se besedila razlikujejo, zakaj se razlikujejo in - najpomembneje - ali vse te specifike kot pisci besedil upoštevajo ob njihovi pripravi? Prepričani smo, da odgovor ne bi bil tako suveren.
Preberite več >>

Google AdWords delavnica in Marko Penko

07.06.2018 od 9:00 do 17:00
Google AdWords delavnica in Marko Penko

Pri oglaševanju na Googlu je zelo pomembno poznavanje navodil, trikov in smernic za uspešno postavitev in vodenje AdWords kampanje. Da boste svoje oglaševanje vzpostavili kar se da učinkovito, je tu Google AdWords delavnica, v okviru katere boste spoznali Google AdWords: od osnov do potankosti. Z nami bo izkušeni Google AdWords mojster Marko Penko, ki je v svoji karieri upravljal na milijone evrov oglaševalskih proračunov.
Preberite več >>

Izbor MP leta 2018: Predstavitve polfinalistov

08.06.2018 od 16:00 do 18:00
Izbor MP leta 2018: Predstavitve polfinalistov

Letos bomo četrtič v okviru izbora Mladi podjetnik leta organizirali dogodek, ki je namenjen zgolj predstavitvam kandidatov. Predstavilo se bo 10 polfinalistov, ki jih bomo izbrali med vsemi prijavljenimi kandidati na izbor Mladi podjetnik leta 2018.
Preberite več >>

Izbor MP leta 2018: Predstavitve finalistov in razglasitev zmagovalca

15.06.2018 od 18:10 do 20:00
Izbor MP leta 2018: Predstavitve finalistov in razglasitev zmagovalca

V petek, 15. 06. 2018, bo v okviru konference Mladi podjetnik? Zakaj pa ne! potekalo sklepno dejanje letošnjega izbora Mladi podjetnik leta. Na sporedu bodo javne predstavitve finalistov, ki jih je komisija izbrala izmed vseh prijavljenih kandidatov, in razglasitev Mladega podjetnika leta 2018.
Preberite več >>

Vse za podjetje