“LinkedIn je najbolj neizkoriščeno družbeno omrežje”

Z Igorjem Panjanom smo se pogovarjali, da uspešnost prodaje ni nujno pogojena s prisotnostjo podjetja na družbenih omrežjih, lahko pa prinese dodano vrednost. Poznavanje trga, ustreznost spletnega prodajnega kanala in razumevanje lastnih prodajnih procesov so ključni za izbiro pravega omrežja.
"LinkedIn je najbolj neizkoriščeno družbeno omrežje"

Igor Panjan (Vir slike: osebni arhiv)

V Sloveniji je v ospredju direktna prodaja, saj trg ne prenese spletne prodaje, razen če gre za fizične izdelke, ugotavlja Panjan iz datafy.it, ki bo na dogodku Mladi podjetnik? Zakaj pa ne! predaval o temi Navade strank in različni trgi. “Kakor hitro pridemo na storitve, pri nas trčimo na oviro. Ljudje še vedno zahtevajo fizični stik, ker tako dobijo občutek, da te poznajo oziroma prodajalec lažje vzpostavi zaupanje,” zaradi te specifike trga pa je strošek pridobivanja strank bistveno višji, s tem pa je končna prodajna cena izdelka oziroma storitve bistveno višja. Izpostavlja tudi generacijski prepad, na eni strani imamo mlajšo generacijo, ki kupuje prek interneta, na drugi pa starejšo, ki ta medij še ne razume in mu za to posledično ne zaupa.

Katere so največje napake pri pridobivanju strank? V razumevanju, da je prodaja proces, sestavljen iz več korakov, pravi Panjan. “Pri prodaji smo tiho in poslušamo, ko govorimo, postavljamo vprašanja. Poleg tega bistveno premalo časa preživljamo s strankami. Blaž Kos mi je enkrat dejal, da če s strankami ne preživiš vsaj 90 odstotkov časa, imaš težavo,” za osvetlitev težave prodajnega procesa pa priporoča knjigo The new solution selling Keitha M. Eadsa.

Splošne magične formule ni! Ustvarite si jo sami

Kakšen pa je njegov najboljši napotek oziroma postopek za pridobivanje novih strank? To je sicer odvisno od posameznega trga, poudarja, a če postopek posploši: Hladni kontakt prek telefona ali elektronske pošte. Tukaj se držimo pravila, da kontaktiramo ljudi, ki jih ne poznamo, vsaj v primerih, ko gre za nove izdelke oziroma storitve. Na tak način takoj naredimo test ali je naše sporočilo, produkt oziroma storitev primerna. S takšnim pristopom vedno pridemo tudi do najbolj zasedenih ljudi.” Izpostavlja tudi moč blogov, ki veljajo za ene od najboljših generatorjev kakovostnih obiskov spletne strani in potencialnih strank: “Ljudje, ki pridejo preko elektronskih kampanj, preživijo največ časa na spletni strani. Slaba stran je, da je teh obiskov relativno malo. V primerih, ko targetiramo zelo ozko nišo na B2B trgu, je LinkedIn oglaševanje ena od boljših možnosti, žal pa ni poceni. CPC (Cost per Click) lahko hitro pomeni tudi vložek denarja,” poudarja pa, da to ni magična formula, temveč le opis njihovih izkušenj. “Vsak mora sam najti najboljše kanale za pridobivanje novih strank.”

Prihodki in stroški v ospredju družabnih omrežij

“Facebook je izredno kakovosten kanal za pridobivanje novih strank in gradnjo blagovne znamke, če smo pripravljeni v ta kanal investirati veliko energije,” Facebook stran mora biti živa, zavedati pa se je treba, da je Facebook dvostranski medij, ki zahteva redno interakcijo z uporabniki, ne glede na to, ali je pozitivna ali negativna. Katero pa je najbolj donosno omrežje na spletu? Tisto, na katerem generiramo največ prihodka oziroma je strošek pridobivanja nove stranke najnižji.

LinkedIn premalo izkoriščamo v svoj prid

Za najbolj neizkoriščeno družbeno omrežje v našem delu sveta, meni Panjan, velja LinkedIn. Nanj gledamo kot na medij, “prek katerega bomo prišli do boljše službe in ne služi toliko pridobivanju novih poslovnih priložnosti”. V primerjavi s tujino se kaže velika razlika v uporabi: slovenski uporabniki LinkedIna radi uporabljajo osebne elektronske naslove, v tujini pa večinoma elektronske naslove podjetij, v katerih so ljudje zaposleni. “LinkedIn je tudi enkraten medij za spremljanje aktivnosti konkurence,” poudarja. Facebook je po njegovem mnenju naredil “´pivot´v smeri boljše prisotnosti na mobilnih telefonih, ki bolje ustreza mlajši populaciji,” temu pa v prid pričajo tudi njegovi prihodki, ki so v primerjavi z lanskim letom povečali za 72 odstotkov.

Trud je vedno poplačan

Izpostavi pa tudi eno od pozitivnih izkušenj, ki je nastala kot posledica uporabe družbenih omrežij: kontaktirali so jih največje longstay hotelirske verige v ZDA. “Porabili smo ogromno časa in denarja, da smo se naučili pravilno oglaševati na LinkedInu. Ko smo se to naučili, sem nekega dne na svoj LinkedIn račun prejel sporočilo, ki se je glasil takole: “Igor, very interesting, contact me …(Igor, zelo zanimivo, kontaktirajte me, op.a)”. Sledil je poslovni klic človeku, ki ga ni poznal.

Igorju Panjanu lahko prisluhnite 19. junija na MP dogodku leta: Mladi podjetnik? Zakaj pa ne!

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Delavnica: Google Adwords

Delavnica: Google Adwords

Pri oglaševanju na Googlu je zelo pomembno upoštevanje splošnih smernic za uspešno postavitev in vodenje AdWords kampanje. Prav zato vas vabimo na delavnico, v okviru katere boste spoznali Google AdWords: od osnov do potankosti. Preberite več >>


Katere metrike na družabnih omrežjih morate upoštevati?

Katere metrike na družabnih omrežjih morate upoštevati?

Danes je na voljo ogromno orodij, s pomočjo katerih lahko spremljate rezultate svojih spletnih trženjskih kampanj. Katere metrike je smiselno analizirati? Preberite več >>

Najpomembnejše metrike na družabnih omrežjih

Najpomembnejše metrike na družabnih omrežjih

Dobro trženje zahteva dobre podatke. Sami namreč ne morete vedeti, ali so vaše odločitve pravilne in ali vaše strategije delujejo, če ne spremljate svojih rezultatov. Preberite več >>

Poživite svoje Facebook oglase!

Poživite svoje Facebook oglase!

Ste opazili, da vaši oglasi na Facebooku sledijo točno določenemu vzorcu? Ste naveličani »strokovnjakov«, ki menijo, da so našli odgovor na vprašanje, kakšen oglas vam bo prinesel največ dobička? Na pravem mestu ste! Ponujamo vam nekaj idej za poživitev vaših Facebook kampanj. Preberite več >>

Facebookova ID koda, ki pozna prav vsakega vašega obiskovalca

Facebookova ID koda, ki pozna prav vsakega vašega obiskovalca

Je tudi vaš obisk na spletni strani velik, a beležite le majhen delež opravljenih nakupov? Se pogosto sprašujete, zakaj vaši oglasi ne dosegajo konverzij in kaj oziroma kdo v zastavljenem procesu je kriv, da ne dosegate rezultatov, kot bi si jih želeli? Preberite več >>

Infografika: Kakšni so 10 letni načrti Facebooka?

Infografika: Kakšni so 10 letni načrti Facebooka?

V dobrih desetih letih obstoja Facebooka je Mark Zuckerberg iz majhnega popoldanskega projekta uspel ustvariti večmilijardno podjetje, ki še vedno raste in se razvija. A v katero smer bo Facebook ponesla prihodnost? Napovedi si oglejte v infografiki. Preberite več >>

Kaj vse razkrivajo naše objave na družabnih omrežjih

Kaj vse razkrivajo naše objave na družabnih omrežjih

Podjetja, ki se ukvarjajo z analizo podatkov, so igrala pomembno vlogo pri oblikovanju javnega mnenja v povezavi z zadnjimi ameriškimi predsedniškimi volitvami. Če vas zanima, kaj vse o vas ve umetna inteligenca na podlagi vaših objav na družabnih omrežjih, berite naprej. Preberite več >>

Zakaj morate priti na delavnico Blog marketing? Ker tako pravijo udeleženci!

Zakaj morate priti na delavnico Blog marketing? Ker tako pravijo udeleženci!

V sredo je Blaž Kos prvič vodil delavnico Blog marketing. Mi smo vedeli, da bo vsebina nabito polna uporabnih informacij. A drugega kot naše besede in Blaževega renomeja vam nismo mogli ponuditi. Sedaj imamo o kvaliteti delavnice dokaze: odzive prve skupine udeležencev! Preberite več >>

Najboljša orodja za uspeh na družabnih omrežjih

Najboljša orodja za uspeh na družabnih omrežjih

Ne glede na to, ali gre za majhno podjetje ali veliko korporacijo, je upravljanje s profili na družabnih omrežjih zahtevno delo. Redno oblikovanje in objavljanje odličnih vsebin predstavlja le en vidik, nato pa je treba analizirati še uspešnost objav in angažma sledilcev. Preberite več >>

Kako v Facebooku skrbijo za zvestobo svojih zaposlenih

Kako v Facebooku skrbijo za zvestobo svojih zaposlenih

Si želite, da bi bili vaši zaposleni zelo zvesti vašemu podjetju? Tako zvesti, da bi jim zaupali celo informacije, ki bi vam lahko škodile, če bi prišle v napačne roke? Ustanovitelj Facebooka Mark Zuckerberg je odkril čudežno formulo, ki jo predstavljamo v prispevku. Preberite več >>

Oznake: ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Udeležite se dogodkov Blockchain Roadshowa!

21.11.2017 od 16:30 do 08.12.2017 18:00
Udeležite se dogodkov Blockchain Roadshowa!

Blockchain Think Tank, Tehnološki park Ljubljana in Zavod mladi podjetnik pripravljamo serijo brezplačnih izobraževanj o tehnologiji blockchain, kriptovalutah in z njimi povezanimi tematikami. Obiskali bomo številne kraje v Sloveniji - toplo vabljeni, da preverite program in se nam pridružite.
Preberite več >>

Blockchain Roadshow: Trbovlje

21.11.2017 od 16:30 do 19:00
Blockchain Roadshow: Trbovlje

Blockchain Think Tank, Tehnološki park Ljubljana in Zavod mladi podjetnik pripravljamo serijo brezplačnih izobraževanj o tehnologiji blockchain, kriptovalutah in z njimi povezanimi tematikami. Obiskali bomo tudi Trbovlje, kjer nas bodo prijazno gostili v Katapultu.
Preberite več >>

MP dogodek: Kingsbox: Od študenta do milijon evrov prometa – Luka Železnik in Dejan Kobal

06.12.2017 od 15:00 do 17:00
MP dogodek: Kingsbox: Od študenta do milijon evrov prometa – Luka Železnik in Dejan Kobal

Luka Železnik in Dejan Kobal sta mlada podjetnika, ki sta med študijem vzpostavila blagovno znamko Kingsbox in hitro opozorila nase. Hitrorastoče podjetje se ukvarja s spletno prodajo opreme za funkcionalno vadbo.
Preberite več >>

Blockchain Roadshow: Ljubljana

07.12.2017 od 10:00 do 08.12.2017 20:00
Blockchain Roadshow: Ljubljana

Blockchain Think Tank, Tehnološki park Ljubljana in Zavod mladi podjetnik pripravljamo serijo brezplačnih izobraževanj o tehnologiji blockchain, kriptovalutah in z njimi povezanimi tematikami. Serijo bomo zaključili v Ljubljani, in sicer s kar dvodnevnim dogodkom (7. in 8. december). Obiščite nas v Tehnološkem parku Ljubljana!
Preberite več >>

Delavnica: Google Adwords

07.12.2017 od 16:30 do 08.12.2017 19:30
Delavnica: Google Adwords

Pri oglaševanju na Googlu je zelo pomembno upoštevanje splošnih smernic za uspešno postavitev in vodenje AdWords kampanje. Prav zato vas vabimo na delavnico, v okviru katere boste spoznali Google AdWords: od osnov do potankosti.
Preberite več >>

Vse za podjetje