LinkedIn postaja čedalje bolj dragocen za podjetja

Avtor Maja Borštnik — 13.03.2014
Komentiraj!
Vsako družbeno omrežje je zgrajeno tako, da je čim bolj prilagojeno določeni množici uporabnikov, tudi LinkedIn, ki je že od začetka namenjen predvsem profesionalcem. Danes je v podjetništvu že tako prisoten, da si podjetniki življenja brez LinkedIna sploh ne moremo več predstavljati.
LinkedIn postaja čedalje bolj dragocen za podjetja

LinkedIn postaja čedalje bolj dragocen za podjetja (Vir slike: linkedintobusiness.com)

LinkedIn vedno hitreje pridobiva na številu uporabnikov, predvsem gre za profesionalce iz najrazličnejših področij. V raziskavi, ki so jo pripravili pri Business Insider Intelligence, so ugotavljali, kakšno vlogo ima to priljubljeno socialno omrežje v svetu. 

Kot kaže, je LinkedIn postal pomembno orodje za številna spletna opravila, povezana s podjetništvom.

Na področju gradnje poslovnih poznanstev z 71 odstotki daleč prevladuje pred ostalimi družbenimi omrežji. Večina ljudi se v ta namen odloči prav za LinkedIn in ne za katerega izmed preostalih družbenih omrežij (Facebook, Twitter ali Google+). 

LinkedIn prevladuje na področju številnih spletnih opravil (Vir slike: BI intelligence)

Ljudje LinkedIn večinsko uporabljajo tudi za številna druga opravila: za izboljšanje kakovosti omrežja poznanstev, za gradnjo blagovne znamke, za pridobivanje informacij o željah in interesih strank, za širjenje znanja, za izboljšanje razmerij s strankami in podobno. 

Vir: Business Insider 

Vabimo vas na delavnico Trženje preko LinkedIn
Datum: 6. maj 2016
Kraj: MP coworking
Več o delavnici najdete na povezavi tukaj >>
Želite biti obveščeni o novih datumih in prejemati informativne e-vsebine? Prijavite se tukaj >>

comments powered by Disqus
Prijavi se na e-novice!
Najbolj brane novice