Ljubitelji športa ustvarili sistem športnih kuponov

Avtor Maruša Žibert — 06.01.2015
Komentiraj!
Vse več je Slovencev, ki dajejo poseben poudarek na svoje zdravje in športno pripravljenost. Ker so cene izdelkov in storitev na tem področju iz meseca v mesec višje, se je ekipa devetih članov, večinoma iz okolice Maribora, odločila, da ponudi športne kupone.
Ljubitelji športa ustvarili sistem športnih kuponov

Na sliki nekaj članov ekipe Športni kuponi (Vir slike: Športnikuponi.si)

Sistem športnih kuponov so začeli razvijati septembra lani, ko je David Perger, eden od vodilnih članov, dobil idejo zanj. Sam je zagrizen športnik, s športom se ukvarja že od 1. razreda osnovne šole in je del njegovega vsakdanjega življenja. Tudi preostali člani, ki so stari od 22 do 26 let, so ljubitelji športa in kot pravi Perger, želijo ljubezen do zdravja in športnih aktivnostih prenesti tudi na ostale ljudi in jim omogočiti ta slog po ugodnejših cenah. Portal Športni kuponi bo zaživel 12. januarja.

S podjetji sooblikujejo promocijske akcije

»Z našim portalom nastopamo v vlogi oglaševalca, posrednika in pospeševalca prodaje storitev in izdelkov podjetij na omenjenih področjih,« obrazloži Perger. Podjetjem, s katerimi sodelujejo, svetujejo in jim pomagajo pri promociji blagovne znamke, povečanju prodaje in doseganju njihove ciljne skupine. Z njimi sooblikujejo promocijske akcije določenih storitev ali izdelkov, določijo višino popusta, časovno omejitev, največje število kuponov za prodaje in ostale podrobnosti.


Na sliki David Perger (Vir slike: Športnikuponi.si)

Kaj so Športni kuponi? Športnikuponi.si je spletni portal, ki deluje po principu skupinskih nakupov. Uporabniku so na voljo akcijske ponudbe storitev in izdelkov s področja športa in zdravja, ki so znižane za od 40 do 99 odstotkov. Akcijske ponudbe so na portalu časovno omejene - objavljene so najmanj pet dni – oziroma do razprodaje zalog. Uporabniki z nakupom kupona izkoristijo popust in tako prihranijo denar pri nakupu izbranega izdelka oziroma storitve.

Če ponudba ne uspe, naročnike akcija ne stane nič

»Več prodanih kuponov pomeni več zaslužka za naročnike,« v njihovo provizijo pa je vključen celoten postopek priprave in objave ponudbe kot tudi provizija plačil. »Če akcijska ponudba ne uspe, torej ni prodanih kuponov, naročnike akcija ne stane nič,« pojasnjuje.

Večina portalov usmerjenih na vsa področja

Perger dodaja, da je sicer na slovenskem trgu veliko podobnih portalov, a le majhen odstotek je usmerjenih na določeno področje. »Prednost, zaradi katere smo drugačni od ostalih, je usmerjenost na področje športa in zdravja,« zato ocenjuje, da bodo na njem na svoj račun prišli predvsem športniki, rekreativci oziroma vsi, ki radi skrbijo za svoje zdravje in športno aktivnost.

Zanimiva je tudi ideja o tujini

Devetčlanska ekipa, od katerih kar šest članov študira na smeri Marketing na Ekonomsko-poslovni fakulteti v Mariboru, si želi postati največji spletni portal za skupinske nakupe na področju športa in zdravja v Sloveniji, obenem pa želijo razvijati korekten odnos z uporabniki in poslovnimi partnerji, kar jim lahko prinese dolgoročno sodelovanje. »Naš cilj je prodreti na slovenski trg in si utrditi položaj, prisotna pa je tudi želja po širitvi dejavnosti za tuje trge,« razkriva Perger.

comments powered by Disqus
Prijavi se na e-novice!
Najbolj brane novice