Kulinarični sprehodi po Ljubljani ter druge kulinarične zgodbe

Ljubljananjam je pisan projekt, ki ponuja gurmanske sprehode, koledar kulinaričnih dogodkov, lokalne namige o najbolj priljubljenih gostilnicah in kavarnah ter druga kulinarična doživetja, ki rišejo silhueto Ljubljane in Slovenije v gastronomski luči.
Kulinarični sprehodi po Ljubljani ter druge kulinarične zgodbe

Kulinarični sprehodi so med turisti vse bolj priljubljeni (foto: Mankica Kranjec).

Za kulinaričnim projektom stoji Iva Gruden, ki je dolgoletna fotonovinarka, kulinarična zagrizenka, popotnica, couchsurferka in komunikacijska svetovalka. V projektu Ljubljananjam je tako združila vse svoje ljubezni: do fotografije, poročanja, organizacije dogodkov, komuniciranja in, jasno, dobre kuhinje.

»V zadnjih 13 letih sem dobri dve leti preživela v kanadskem Vancouvru, približno enako količino časa pa povsod drugje po svetu – potovanja so moje življenje. Vseskozi so me lokalci in turisti v domačem kraju spraševali eno in isto: kje neki lahko v Ljubljani kaj dobrega prigriznejo?! Po tistem drugem letu življenja v Vancouvru, kjer sem delala v vinoteki sredi najboljše pokrite tržnice v mestu, mi je bilo jasno, da bo po vrnitvi domov čas za nov izziv. Moji prijatelji so bili istih misli. In tako se je tistega čudovitega poletja 2013 rodil Ljubljananjam,« o začetkih pripoveduje Iva.

Ljubljananjam je torej logično nadaljevanje vsega, kar je Iva bila in počela pred tem. Projekt predstavlja več kulinaričnih zadev, med njimi so tudi kulinarični sprehodi, ki so v tujini že stalnica turistične podobe, pri nas pa pravzaprav novost.

Fotografija: Mankica Kranjec

Kulinarični sprehodi so vse bolj priljubljeni, saj je tudi gastronomija na vrhu prioritet turista, ko obišče tuje mesto.

»Vsak sprehod je drugačen in prilagojen mojim skupinam, ki so majhne, do pet ljudi, tako da sem zelo fleksibilna in se prilagajam željam in potrebam gostom. Če so skupine večje, a homogene (recimo skupina prijateljev, sodelavcev), je malo drugače, a še vedno pristno, intimno, sproščeno.« Sprehod poteka tako, da v določenem času, ponavadi v treh urah, udeleženci obiščejo nekaj malih, večinoma družinskih, neodvisnih obedovalnic, v katerih skozi hrano in pogovor z ljudmi za kuhinjskim pultom udeleženci spoznavajo sodobno in zgodovinsko Ljubljano. »Ne gre le za hrano, pač pa tudi recimo kavo, vino ali butično pivo,« pravi Iva, ki ima sploh slednjega zelo rada in ga z veseljem promovira med svojimi gosti.

Kulinarični sprehodi so vse bolj priljubljeni, saj je tudi gastronomija na vrhu prioritet turista, ko obišče tuje mesto. »Ljudje pridejo z vsega sveta in predvsem z nešteto zgodbami. Tudi zato imam majhne skupine, ker me kot novinarko zanimajo zgodbe, ki jih ljudje nosijo s seboj. In te so … neprecenljive,« se namuzne.

Slovenijo so v zadnjem času zajeli kulinarični dogodki, dogajajo se pivo & burger festivali, Odprta kuhna, kulinarični resničnostni šovi in tedni restavracij. Iva se ne boji, da bi se tega »prenajedli«. »Ponavadi v Slovenijo vse pride z zamikom, zato ne preseneča, da se pri nas dogaja to, kar se je recimo meni v Vancouvru že pred nekaj leti, zdaj. In meni je OK, vse ima neko svojo časovnico, svoj timing. Mislim, da so pri nas številni kulinarični festivali že dolgo poznani (solinarski, kaki, Grossman … ), a morda je bolj oživela Ljubljana. Težko napovedujem prihodnost. Mislim, da se kakovostnih prireditev človek ne more prenajesti.«

Iva sicer ves čas kuje nove (kulinarične) projekte. Med drugim 21. in 22. novembra v Ljubljani soorganizira Njam zgodbe, drugo konferenco kulinaričnih blogerjev.

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
MP delavnica: Maksimalna Produktivnost

MP delavnica: Maksimalna Produktivnost

Povečajte svojo produktivnost z naprednimi vitkimi in agilnimi prijemi. V celotni zgodovini človeštva sta predvsem inoviranje in superiorna organiziranost vedno vodili na vrh ter do novih nepričakovanih uspehov - tudi v podjetništvu in poslovnem svetu. Preberite več >>

Startup pravnik

Startup pravnik

Startup pravnik pogosto naleti na primere mladih podjetnikov ali ekip, ki imajo razvito idejo ali produkt in so pred kratkim vstopili na trg z odličnim produktom, zagreto ekipo in rastočo prodajo. Kaj pa, če na podjetje pogledamo s formalnopravnega vidika: je res vse tako, kot mora biti? Preberite več >>

Registracija blagovne znamke

Registracija blagovne znamke

Blagovna znamka je tako rekoč srce in duša vsakega uspešnega podjetja. Lahko predstavlja ugled, prestiž, kakovostno blago ali storitve, obljubo po napredku in nečem novem, zvestobo, konsistentnost. Njen bistveni element, celo cilj, je prepoznavnost. Preberite več >>


NV Holders – od izvirne ideje do mednarodne prepoznavnosti

NV Holders – od izvirne ideje do mednarodne prepoznavnosti

22-letni Nik Vene je leta 2014 ugotovil, da si mora stalno popravljati srajco. Po neuspešnem iskanju rešitve na trgu je sam oblikoval prvi držalec za srajce. Tri leta kasneje se lahko pohvali z dvema uspešnima kampanjama na Kickstarterju in več kot 10 tisoč prodanimi izdelki. Preberite več >>

Rok Starič: »Pustite svoji domišljiji prosto pot!«

Rok Starič: »Pustite svoji domišljiji prosto pot!«

Na MP dogodku: Razvij svojo idejo v donosen posel je svojo poslovno zgodbo predstavil mladi podjetnik Rok Starič. Preberite več >>

Blaž Kos: “Če želim kaj narediti, bom moral zavihati rokave”

Blaž Kos: “Če želim kaj narediti, bom moral zavihati rokave”

Tudi najbolj ambiciozni posamezniki lahko postanete žrtve brezplodnega trdega dela. Da se vam to ne bi pripetilo, si preberite nasvete Blaža Kosa. Preberite več >>

Z Munchy Monday do okusnih in zdravih prigrizkov

Z Munchy Monday do okusnih in zdravih prigrizkov

Na slovenskem trgu je pod okriljem podjetja Optiweb pred kratkim začela delovati nova storitev: dostava bolj zdravih prigrizkov v podjetja. Preberite več >>

Prvi slovenski center LEGO robotike

Prvi slovenski center LEGO robotike

Inštitut 4.0 je pred kratkim odprl Center LEGO robotike, prvo inštitucijo, namenjeno LEGO robotiki, v Ljubljani. Zgodbo inštituta in centra predstavljamo v prispevku. Preberite več >>

Od 100 kg do dveh ton mesečno zmletih arašidov

Od 100 kg do dveh ton mesečno zmletih arašidov

Od kampanje na Kickstarterju, ko se je svetu prvič predstavilo Rokovo arašidovo maslo, sta minili že dve leti. Ekipa se sedaj sooča z rastjo in širitvijo. Preberite več >>

ehrana Live prihaja v Ljubljano

ehrana Live prihaja v Ljubljano

Mlado slovensko podjetje ehrana.si je razvilo tehnološko rešitev, s pomočjo katere bo restavracijam poleg mehanizma za naročanje hrane na dom ponujalo tudi lastne dostavljavce. Preberite več >>

Oznake:
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

20.10.2017 od 9:00 do 17:00
Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

Sanjate, da stranke pridejo k vam same od sebe? Želite prevzeti vodilno pozicijo na spletu in prehiteti konkurente? Pridružite se nam na delavnici, na kateri se boste naučili, kako z blog marketingom priti do novih strank, močnejše blagovne znamke in dodatnega prihodka.
Preberite več >>

Dan odprtih vrat v MP coworkingu

24.10.2017 od 14:00 do 18:00
Dan odprtih vrat v MP coworkingu

V torek, 24. oktobra 2017, v coworkingu Zavoda mladi podjetnik organiziramo dan odprtih vrat. Vabljeni, da se oglasite in nas spoznate.
Preberite več >>

MP dogodek: Razvij svojo idejo v donosen posel!

25.10.2017 od 17:00 do 19:00
MP dogodek: Razvij svojo idejo v donosen posel!

Mnogokrat se na nas obrnejo posameznice in posamezniki z idejo, ki bi jo radi pretvorili v posel. V večini primerov ostane pri poizvedovanju, pa čeprav gre velikokrat za ideje, ki imajo velik potencial.
Preberite več >>

MP delavnica: Maksimalna Produktivnost

27.10.2017 od 14:00 do 18:00
MP delavnica: Maksimalna Produktivnost

Povečajte svojo produktivnost z naprednimi vitkimi in agilnimi prijemi. V celotni zgodovini človeštva sta predvsem inoviranje in superiorna organiziranost vedno vodili na vrh ter do novih nepričakovanih uspehov - tudi v podjetništvu in poslovnem svetu.
Preberite več >>

MP delavnica: Google Analytics

04.11.2017 od 9:00 do 16:30
MP delavnica: Google Analytics

Imate spletno stran oziroma trgovino ter za oglaševanje vašega produkta ali storitve zapravite več 100 ali 1000 evrov mesečno, pa se to pri prodaji ne pozna dovolj? Kaže, da imate težave pri učinkovitosti oglasov. Obstaja rešitev, ki se ji reče Google Analytics.
Preberite več >>

MP dogodek: Optimizacija spletnih strani

10.11.2017 od 14:00 do 17:30
MP dogodek: Optimizacija spletnih strani

Klasična trgovina z odličnimi izdelki in nizkimi cenami ni vredna veliko, če se nahaja na odročni lokaciji, kjer je nihče ne obišče. Podobno velja za spletne strani in spletne trgovine. Če vas obiskovalci ne najdejo, potem tudi nakupa ne morejo opraviti. Zato je tu optimizacija spletnih strani.
Preberite več >>

Vse za podjetje