Kulinarični sprehodi po Ljubljani ter druge kulinarične zgodbe

Ljubljananjam je pisan projekt, ki ponuja gurmanske sprehode, koledar kulinaričnih dogodkov, lokalne namige o najbolj priljubljenih gostilnicah in kavarnah ter druga kulinarična doživetja, ki rišejo silhueto Ljubljane in Slovenije v gastronomski luči.
Kulinarični sprehodi po Ljubljani ter druge kulinarične zgodbe

Kulinarični sprehodi so med turisti vse bolj priljubljeni (foto: Mankica Kranjec).

Za kulinaričnim projektom stoji Iva Gruden, ki je dolgoletna fotonovinarka, kulinarična zagrizenka, popotnica, couchsurferka in komunikacijska svetovalka. V projektu Ljubljananjam je tako združila vse svoje ljubezni: do fotografije, poročanja, organizacije dogodkov, komuniciranja in, jasno, dobre kuhinje.

»V zadnjih 13 letih sem dobri dve leti preživela v kanadskem Vancouvru, približno enako količino časa pa povsod drugje po svetu – potovanja so moje življenje. Vseskozi so me lokalci in turisti v domačem kraju spraševali eno in isto: kje neki lahko v Ljubljani kaj dobrega prigriznejo?! Po tistem drugem letu življenja v Vancouvru, kjer sem delala v vinoteki sredi najboljše pokrite tržnice v mestu, mi je bilo jasno, da bo po vrnitvi domov čas za nov izziv. Moji prijatelji so bili istih misli. In tako se je tistega čudovitega poletja 2013 rodil Ljubljananjam,« o začetkih pripoveduje Iva.

Ljubljananjam je torej logično nadaljevanje vsega, kar je Iva bila in počela pred tem. Projekt predstavlja več kulinaričnih zadev, med njimi so tudi kulinarični sprehodi, ki so v tujini že stalnica turistične podobe, pri nas pa pravzaprav novost.

Fotografija: Mankica Kranjec

Kulinarični sprehodi so vse bolj priljubljeni, saj je tudi gastronomija na vrhu prioritet turista, ko obišče tuje mesto.

»Vsak sprehod je drugačen in prilagojen mojim skupinam, ki so majhne, do pet ljudi, tako da sem zelo fleksibilna in se prilagajam željam in potrebam gostom. Če so skupine večje, a homogene (recimo skupina prijateljev, sodelavcev), je malo drugače, a še vedno pristno, intimno, sproščeno.« Sprehod poteka tako, da v določenem času, ponavadi v treh urah, udeleženci obiščejo nekaj malih, večinoma družinskih, neodvisnih obedovalnic, v katerih skozi hrano in pogovor z ljudmi za kuhinjskim pultom udeleženci spoznavajo sodobno in zgodovinsko Ljubljano. »Ne gre le za hrano, pač pa tudi recimo kavo, vino ali butično pivo,« pravi Iva, ki ima sploh slednjega zelo rada in ga z veseljem promovira med svojimi gosti.

Kulinarični sprehodi so vse bolj priljubljeni, saj je tudi gastronomija na vrhu prioritet turista, ko obišče tuje mesto. »Ljudje pridejo z vsega sveta in predvsem z nešteto zgodbami. Tudi zato imam majhne skupine, ker me kot novinarko zanimajo zgodbe, ki jih ljudje nosijo s seboj. In te so … neprecenljive,« se namuzne.

Slovenijo so v zadnjem času zajeli kulinarični dogodki, dogajajo se pivo & burger festivali, Odprta kuhna, kulinarični resničnostni šovi in tedni restavracij. Iva se ne boji, da bi se tega »prenajedli«. »Ponavadi v Slovenijo vse pride z zamikom, zato ne preseneča, da se pri nas dogaja to, kar se je recimo meni v Vancouvru že pred nekaj leti, zdaj. In meni je OK, vse ima neko svojo časovnico, svoj timing. Mislim, da so pri nas številni kulinarični festivali že dolgo poznani (solinarski, kaki, Grossman … ), a morda je bolj oživela Ljubljana. Težko napovedujem prihodnost. Mislim, da se kakovostnih prireditev človek ne more prenajesti.«

Iva sicer ves čas kuje nove (kulinarične) projekte. Med drugim 21. in 22. novembra v Ljubljani soorganizira Njam zgodbe, drugo konferenco kulinaričnih blogerjev.

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
NOVO! Delavnica Kako pravilno pisati za splet?

NOVO! Delavnica Kako pravilno pisati za splet?

Ali se besedila na spletu razlikujejo od tistih v časopisih, revijah, knjigah? Seveda se, bi se glasil odgovor slehernega avtorja, ki svoje misli objavlja na spletu. Kaj pa če bi vrtali še globlje in vprašali, v čem se besedila razlikujejo, zakaj se razlikujejo in - najpomembneje - ali vse te specifike kot pisci besedil upoštevajo ob njihovi pripravi? Prepričani smo, da odgovor ne bi bil tako suveren. Preberite več >>

Registracija blagovne znamke

Registracija blagovne znamke

Blagovna znamka je tako rekoč srce in duša vsakega uspešnega podjetja. Lahko predstavlja ugled, prestiž, kakovostno blago ali storitve, obljubo po napredku in nečem novem, zvestobo, konsistentnost. Njen bistveni element, celo cilj, je prepoznavnost. Preberite več >>

Startup pravnik

Startup pravnik

Startup pravnik pogosto naleti na primere mladih podjetnikov ali ekip, ki imajo razvito idejo ali produkt in so pred kratkim vstopili na trg z odličnim produktom, zagreto ekipo in rastočo prodajo. Kaj pa, če na podjetje pogledamo s formalnopravnega vidika: je res vse tako, kot mora biti? Preberite več >>


Slovenska podjetja s svojimi cenami zelo konkurenčna v ZDA

Slovenska podjetja s svojimi cenami zelo konkurenčna v ZDA

“Tako kot drugod po svetu, sta tudi v Združenih državah Amerike za uspešen posel najpomembnejša vztrajnost in kakovostno opravljeno delo. Potrebno je poskrbeti za zadovoljstvo svojih strank,” poudarja Nevio Prosen, CEO podjetja Prosen Consulting LLC. Preberite več >>

Uspešna spletna prodaja ključna za rast Okay.si

Uspešna spletna prodaja ključna za rast Okay.si

Sestrska naveza Sandra in Nadja Keržan je pred dobrima dvema letoma na trg lansirala spletno trgovino Okay.si. Zanimiv projekt iz meseca v mesec beleži boljše prodajne rezultate ter se prebija tudi na mednarodno tržišče. Preberite več >>

S Pupillam do življenja v sožitju z naravo

S Pupillam do življenja v sožitju z naravo

Onesnaževanje okolja, pretirano potrošništvo, odmik človeka od sebe in narave – vse to so pereče problematike današnjega sveta. Prav te izzive naslavlja društvo Pupillam s Centrom zelenih rešitev. Preberite več >>

Popolna postava se podaja v osvajanje tujih trgov

Popolna postava se podaja v osvajanje tujih trgov

Finalist izbora Mladi podjetnik leta 2016, podjetje Popolna postava, je lani izpolnilo finančni cilj. Preseglo je milijon evrov prihodkov, do leta 2023 pa želi postati vodilno “health&fitness” podjetje na evropskih tleh. Preberite več >>

Igrača, ki združuje skiro, poganjalec in tricikel

Igrača, ki združuje skiro, poganjalec in tricikel

Otroke v najzgodnejših letih spremlja prekomerna potrošnja. Starši tako porabijo ogromno denarja za obleke, pohištvo in igrače. Igrača Lucky 3in1 pa združuje kar tri v enem: skiro, poganjalec in tricikel. Preberite več >>

BOKRI Green – družbeno odgovorno vrtnarjenje z biorazgradljivo plastiko

BOKRI Green – družbeno odgovorno vrtnarjenje z biorazgradljivo plastiko

Podjetje za izdelavo plastike BOKRI že nekaj let razvija recepturo in tehnološki postopek pridelave oziroma predelave biološko razgradljive plastike iz beljakovinsko bogate zavržene hrane. Rezultat je serija izdelkov za urbane vrtnarje pod blagovno znamko BOKRI Green. Preberite več >>

SmartNinja: “Najpomembnejša komisija je kupec.”

SmartNinja: “Najpomembnejša komisija je kupec.”

Eden izmed finalistov izbora Mladi podjetnik leta 2016, SmartNinja, pomaga ljudem odkriti in razviti talente in veščine na sodobnem IT področju. Te udeležencem pomagajo pri iskanju službe ali pri odločitvi za lastno podjetje. Intervju z ekipo si lahko preberete v spodnjem prispevku. Preberite več >>

Oznake:
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Google Analytics delavnica in Marko Penko

31.05.2018 od 16:00 do 01.06.2018 19:30
Google Analytics delavnica in Marko Penko

Imate spletno stran oziroma trgovino ter za oglaševanje vašega produkta ali storitve zapravite več 1000 evrov mesečno, pa se to pri prodaji ne pozna dovolj? Kaže, da imate težave pri učinkovitosti oglasov. Obstaja rešitev, ki se ji reče Google Analytics delavnica, ki jo za nas pripravlja Marko Penko.
Preberite več >>

NOVO! Delavnica Kako pravilno pisati za splet?

01.06.2018 od 8:30 do 12:00
NOVO! Delavnica Kako pravilno pisati za splet?

Ali se besedila na spletu razlikujejo od tistih v časopisih, revijah, knjigah? Seveda se, bi se glasil odgovor slehernega avtorja, ki svoje misli objavlja na spletu. Kaj pa če bi vrtali še globlje in vprašali, v čem se besedila razlikujejo, zakaj se razlikujejo in - najpomembneje - ali vse te specifike kot pisci besedil upoštevajo ob njihovi pripravi? Prepričani smo, da odgovor ne bi bil tako suveren.
Preberite več >>

Google AdWords delavnica in Marko Penko

07.06.2018 od 9:00 do 17:00
Google AdWords delavnica in Marko Penko

Pri oglaševanju na Googlu je zelo pomembno poznavanje navodil, trikov in smernic za uspešno postavitev in vodenje AdWords kampanje. Da boste svoje oglaševanje vzpostavili kar se da učinkovito, je tu Google AdWords delavnica, v okviru katere boste spoznali Google AdWords: od osnov do potankosti. Z nami bo izkušeni Google AdWords mojster Marko Penko, ki je v svoji karieri upravljal na milijone evrov oglaševalskih proračunov.
Preberite več >>

Izbor MP leta 2018: Predstavitve polfinalistov

08.06.2018 od 16:00 do 18:00
Izbor MP leta 2018: Predstavitve polfinalistov

Letos bomo četrtič v okviru izbora Mladi podjetnik leta organizirali dogodek, ki je namenjen zgolj predstavitvam kandidatov. Predstavilo se bo 10 polfinalistov, ki jih bomo izbrali med vsemi prijavljenimi kandidati na izbor Mladi podjetnik leta 2018.
Preberite več >>

Izbor MP leta 2018: Predstavitve finalistov in razglasitev zmagovalca

15.06.2018 od 18:10 do 20:00
Izbor MP leta 2018: Predstavitve finalistov in razglasitev zmagovalca

V petek, 15. 06. 2018, bo v okviru konference Mladi podjetnik? Zakaj pa ne! potekalo sklepno dejanje letošnjega izbora Mladi podjetnik leta. Na sporedu bodo javne predstavitve finalistov, ki jih je komisija izbrala izmed vseh prijavljenih kandidatov, in razglasitev Mladega podjetnika leta 2018.
Preberite več >>

Vse za podjetje