Ljubljanski hostel Tresor na Travelstarterju

Na platformi za množično financiranje Travelstarter, ki je namenjena projektom iz turizma, se predstavlja prvi slovenski hostel. Ekipa skuša s kampanjo zbrati sredstva za prenovo in ureditev atrija, ki bi postal osrednji prostor hostla.
Ljubljanski hostel Tresor na Travelstarterju

Ljubljanski hostel Tresor na platformi Travelstarter zbira 18 tisoč dolarjev. Sredstva želijo nameniti osvežitvi atrija (Vir slike: Hostel Tresor).

Hostel, ki se nahaja v samem središču naše prestolnice, deluje slaba tri leta, v tem času pa je gostil prek 38 tisoč gostov iz več kot 120 držav, ki so skupaj ustvarili okoli 64 tisoč nočitev. V hostlu je na voljo 132 prenočišč v 28 sobah, njihova posebnost pa je, da so poimenovane po svetovnih valutah.

Atrij, odet v zelenje, s posebno osvetlitvijo in ščepcem coworkinga

Vsako leto v hostel zaide več gostov, ki po besedah Nine Petruna Babarović, vodje hostla, pohvalijo predvsem lokacijo, gostoljubnost in čistočo. Hostlu, ki je nastal v prostorih nekdanje Slovenske investicijske banke, pa vendarle nekaj manjka, pravijo Tresorjevci – to je namembnost atrija, ki se skriva v njegovem osrčju. Prav zato je padla odločitev za kampanjo na platformi za množično financiranje, specializirano za turizem. Na Travelstarterju zbirajo 18 tisoč dolarjev, omenjena vsota pa bi jim pomagala prav pri ureditvi atrija. »Ureditev atrija smo razdelili v tri etape. Bistvo pa je, da ga želimo oživeti z ljudmi, za začetek z zelenjem,« nam je zaupala Petruna Babarovićeva.

Kako preživeti izven sezone?

Z zelenim atrijem bi »okoliški« gosti, ki imajo nanj pogled, dobili novo izkušnjo, vanj pa želijo umestiti še separeje, ki bi jih krasila posebna osvetlitev. »Hotelirstvo je izrazito sezonsko delo, od konca junija do sredine septembra smo polni, nato čakamo na drugo sezono. Zato delamo na dogodkih, povezujemo se z društvi in neprofitnimi organizacijami, nudimo jim prostore,« dodaja sogovornica. »Ustvariti želimo še coworking prostor, s katerim bi tudi lokalnemu prebivalstvu omogočili prostore za ustvarjanje,« v katerem bi širili ideje in delili znanja, podobno, kot omogoča Ziferblat, ki deluje slab kilometer stran.

Podoba Tresorjevega atrija, kot si ga je zamislila ekipa (Vir slike: Tina Semolič, ROPOT group).

Znamka brez komunikacije v digitalnem svetu umre

»Turizem je drugačen od IT področja,« je povedal Blaž Jemc, eden od soustanoviteljev platforme Travelstarter. Ljudje, ki se odločajo za podporo projektom oziroma blagovnim znamkam v splošnem, morajo čutiti osebe za projektom, gre za izrazito osebno izkušnjo, je poudaril. Vseskozi je pomembna komunikacija, je dodal drugi Travelstarterjevec, Said: »Če ne komunicirate v digitalnem svetu, ne obstajate. Na družabnih omrežjih se mora govoriti o vas. Če tega ni, bo vaša znamka umrla. Nenehno morate delati na njej, nikoli ni odmora.«

Ideja o širitvi klica na pomoč prek množičnega financiranja se je ekipi Tresorjevcem zdela dobra, platformo Travelstarter so poznali že nekaj časa, zato so zavihali rokave in začeli s pripravami. Med drugim so močno okrepili svojo prisotnost na družabnih omrežjih, samo na Twitterju so število sledilcev med pripravami okrepili za 200 odstotkov, je razkrila Živa Juha iz ekipe Tresor. Pomembno vlogo so namenili tudi blogerjem, ki so bili v preteklosti tudi njihovi gostje. »Ti so zelo pomembni, predstavljajo eno najpomembnejših trženjsko-komunikacijskih orodij,« je dodala. Od njih, prav tako od lokalnega prebivalstva, si obetajo veliko – ne le podpore, temveč tudi pomoč pri širjenu besede o njihovem projektu.

Kakšna je uspešnost Travelstarterjevih kampanj?

V pomoč pri pripravah jim je bila tudi Mateja Koren iz Travelstarterja, ki je izpostavila, da je pri tovrstnih kampanjah izredno pomembna lokalna podpora, zato so PR kampanjo za Tresor usmerili v lokalno okolje. To okolje je namreč tisto, ki dejansko prepozna potrebo po spremembah, obenem pa lahko sledi napredku (po uspešni kampanji). »PR v tujini je v tem primeru predrag in neučinkovit v primerjavi z lokalnim okoljem,« je dodala. Uspešnost kampanj na Travelstarterju je po njeni oceni 20-odstotna (toliko projektov zbere 100 odstotkov ali več). Projekt, s katerim bo atrij hostla Tresor oživel, lahko podprete tukaj.

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Švicarske ure s slovensko pametjo na Kickstarterju

Švicarske ure s slovensko pametjo na Kickstarterju

Na platformi Kickstarter se predstavlja nov slovenski projekt: ure podjetja Vamatic Watches. Podprete jih lahko do 18. januarja 2018. Preberite več >>

GlowBow – leseni metuljčki, ki se svetijo v temi

GlowBow – leseni metuljčki, ki se svetijo v temi

Ekipa gorenjskih študentov je izdelala unikaten modni dodatek za moške, s katerim se predstavlja na platformi Kickstarter. Zažarite z Martin'O GlowBow. Preberite več >>

Kickstarter predstavlja Drip

Kickstarter predstavlja Drip

Platforma za množično financiranje Kickstarter je pred kratkim predstavila novo storitev oziroma nadgradnjo svoje platforme. Drip je namenjen predvsem umetnikom. Preberite več >>

Klemen Slakonja na Kickstarterju z zabavno strateško igro s kartami

Klemen Slakonja na Kickstarterju z zabavno strateško igro s kartami

Pred nekaj dnevi je na platformi za množično financiranje Kickstarter zaživela nova slovenska kampanja: America First Cards. Preberite več >>

Radi jeste Nutello? Preverite Spoonello!

Radi jeste Nutello? Preverite Spoonello!

Na Kickstarterju se predstavlja nov slovenski projekt. Spoonella je držalo in čistilec za nož, ki vam bo olajšal sladkanje s slastnimi namazi. Preberite več >>

Global Music Village po sredstva na Kickstarter

Global Music Village po sredstva na Kickstarter

Na Kickstarterju se predstavlja nov slovenski projekt: Globalna glasbena vas (Global Music Village). Do 25. novembra želijo zbrati 11 tisoč dolarjev. Preberite več >>

Slovenski projekt Safy na Kickstarterju še do petka

Slovenski projekt Safy na Kickstarterju še do petka

Na Kickstarterju se te dni končuje zbiranje sredstev za projekt Safy, napredno pametno torbo, ki nepridipravom preprečuje, da se dokopljejo do dragocenosti v notranjosti. Preberite več >>

NV Holders – od izvirne ideje do mednarodne prepoznavnosti

NV Holders – od izvirne ideje do mednarodne prepoznavnosti

22-letni Nik Vene je leta 2014 ugotovil, da si mora stalno popravljati srajco. Po neuspešnem iskanju rešitve na trgu je sam oblikoval prvi držalec za srajce. Tri leta kasneje se lahko pohvali z dvema uspešnima kampanjama na Kickstarterju in več kot 10 tisoč prodanimi izdelki. Preberite več >>

Začenja se prva javna ponudba kovancev podjetja Viberate!

Začenja se prva javna ponudba kovancev podjetja Viberate!

Slovensko zagonsko podjetje Viberate s svojo platformo za povezovanje glasbenikov in organizatorjev koncertov začenja prvo javno ponudbo kovancev. Preberite več >>

Ekipa Rokovega arašidovega masla: Mesečno zmeljemo več kot tono arašidov

Ekipa Rokovega arašidovega masla: Mesečno zmeljemo več kot tono arašidov

Več kot leto dni je že, odkar se je Rok Starič kot prvi Slovenec s kulinaričnim produktom predstavil na platformi Kickstarter. Po uspešno zaključeni kampanji niza uspeh za uspehom. Preberite več >>

Oznake: , ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Trendi digitalnega marketinga 2018

02.02.2018 od 15:00 do 19:00
Trendi digitalnega marketinga 2018

Pridružite se nam na letnem dogodku Trendi digitalnega marketinga in spoznajte napredne tehnike in uporabne trike s ključnih področij digitalnega marketinga - od vsebinskega marketinga, spletne analitike in družabnih omrežij do mobilnega marketinga, optimizacije prodajnega lijaka ter izboljšanja uporabniške izkušnje. Če iščete napredno znanje, kako na spletu prodati več, tega dogodka preprosto ne smete zamuditi.
Preberite več >>

Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

09.02.2018 od 9:00 do 17:00
Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

Sanjate, da stranke pridejo k vam same od sebe? Želite prevzeti vodilno pozicijo na spletu in prehiteti konkurente? Pridružite se nam na delavnici, na kateri se boste naučili, kako z blog marketingom priti do novih strank, močnejše blagovne znamke in dodatnega prihodka.
Preberite več >>

MP delavnica: Facebook oglaševanje

23.02.2018 od 9:00 do 16:00
MP delavnica: Facebook oglaševanje

Facebook je koristno orodje tako za grajenje blagovne znamke kot tudi za povečanje prodaje. Na tokratni delavnici se bomo s strokovnjakom za Facebook oglaševanje osredotočili na prodajni del: Facebook oglase. S pomočjo Jureta Knehtla iz Adstar boste izvedeli, kako svoje oglase kar najbolje optimizirati za doseganje nadpovprečnih prodajnih rezultatov.
Preberite več >>

Vse za podjetje