Ljubljanski hostel Tresor na Travelstarterju

Na platformi za množično financiranje Travelstarter, ki je namenjena projektom iz turizma, se predstavlja prvi slovenski hostel. Ekipa skuša s kampanjo zbrati sredstva za prenovo in ureditev atrija, ki bi postal osrednji prostor hostla.
Ljubljanski hostel Tresor na Travelstarterju

Ljubljanski hostel Tresor na platformi Travelstarter zbira 18 tisoč dolarjev. Sredstva želijo nameniti osvežitvi atrija (Vir slike: Hostel Tresor).

Hostel, ki se nahaja v samem središču naše prestolnice, deluje slaba tri leta, v tem času pa je gostil prek 38 tisoč gostov iz več kot 120 držav, ki so skupaj ustvarili okoli 64 tisoč nočitev. V hostlu je na voljo 132 prenočišč v 28 sobah, njihova posebnost pa je, da so poimenovane po svetovnih valutah.

Atrij, odet v zelenje, s posebno osvetlitvijo in ščepcem coworkinga

Vsako leto v hostel zaide več gostov, ki po besedah Nine Petruna Babarović, vodje hostla, pohvalijo predvsem lokacijo, gostoljubnost in čistočo. Hostlu, ki je nastal v prostorih nekdanje Slovenske investicijske banke, pa vendarle nekaj manjka, pravijo Tresorjevci – to je namembnost atrija, ki se skriva v njegovem osrčju. Prav zato je padla odločitev za kampanjo na platformi za množično financiranje, specializirano za turizem. Na Travelstarterju zbirajo 18 tisoč dolarjev, omenjena vsota pa bi jim pomagala prav pri ureditvi atrija. »Ureditev atrija smo razdelili v tri etape. Bistvo pa je, da ga želimo oživeti z ljudmi, za začetek z zelenjem,« nam je zaupala Petruna Babarovićeva.

Kako preživeti izven sezone?

Z zelenim atrijem bi »okoliški« gosti, ki imajo nanj pogled, dobili novo izkušnjo, vanj pa želijo umestiti še separeje, ki bi jih krasila posebna osvetlitev. »Hotelirstvo je izrazito sezonsko delo, od konca junija do sredine septembra smo polni, nato čakamo na drugo sezono. Zato delamo na dogodkih, povezujemo se z društvi in neprofitnimi organizacijami, nudimo jim prostore,« dodaja sogovornica. »Ustvariti želimo še coworking prostor, s katerim bi tudi lokalnemu prebivalstvu omogočili prostore za ustvarjanje,« v katerem bi širili ideje in delili znanja, podobno, kot omogoča Ziferblat, ki deluje slab kilometer stran.

Podoba Tresorjevega atrija, kot si ga je zamislila ekipa (Vir slike: Tina Semolič, ROPOT group).

Znamka brez komunikacije v digitalnem svetu umre

»Turizem je drugačen od IT področja,« je povedal Blaž Jemc, eden od soustanoviteljev platforme Travelstarter. Ljudje, ki se odločajo za podporo projektom oziroma blagovnim znamkam v splošnem, morajo čutiti osebe za projektom, gre za izrazito osebno izkušnjo, je poudaril. Vseskozi je pomembna komunikacija, je dodal drugi Travelstarterjevec, Said: »Če ne komunicirate v digitalnem svetu, ne obstajate. Na družabnih omrežjih se mora govoriti o vas. Če tega ni, bo vaša znamka umrla. Nenehno morate delati na njej, nikoli ni odmora.«

Ideja o širitvi klica na pomoč prek množičnega financiranja se je ekipi Tresorjevcem zdela dobra, platformo Travelstarter so poznali že nekaj časa, zato so zavihali rokave in začeli s pripravami. Med drugim so močno okrepili svojo prisotnost na družabnih omrežjih, samo na Twitterju so število sledilcev med pripravami okrepili za 200 odstotkov, je razkrila Živa Juha iz ekipe Tresor. Pomembno vlogo so namenili tudi blogerjem, ki so bili v preteklosti tudi njihovi gostje. »Ti so zelo pomembni, predstavljajo eno najpomembnejših trženjsko-komunikacijskih orodij,« je dodala. Od njih, prav tako od lokalnega prebivalstva, si obetajo veliko – ne le podpore, temveč tudi pomoč pri širjenu besede o njihovem projektu.

Kakšna je uspešnost Travelstarterjevih kampanj?

V pomoč pri pripravah jim je bila tudi Mateja Koren iz Travelstarterja, ki je izpostavila, da je pri tovrstnih kampanjah izredno pomembna lokalna podpora, zato so PR kampanjo za Tresor usmerili v lokalno okolje. To okolje je namreč tisto, ki dejansko prepozna potrebo po spremembah, obenem pa lahko sledi napredku (po uspešni kampanji). »PR v tujini je v tem primeru predrag in neučinkovit v primerjavi z lokalnim okoljem,« je dodala. Uspešnost kampanj na Travelstarterju je po njeni oceni 20-odstotna (toliko projektov zbere 100 odstotkov ali več). Projekt, s katerim bo atrij hostla Tresor oživel, lahko podprete tukaj.

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Delavnica: Razkrite skrivnosti s.p. in d.o.o. za začetnike

Delavnica: Razkrite skrivnosti s.p. in d.o.o. za začetnike

Vstop v svet podjetništva je za posameznika zelo velik korak. Za razliko od zaposlitve je namreč odgovoren tako za razvoj produkta in marketing kot tudi za celotno birokracijo. Preberite več >>

Začenja se prva javna ponudba kovancev podjetja Viberate!

Začenja se prva javna ponudba kovancev podjetja Viberate!

Slovensko zagonsko podjetje Viberate s svojo platformo za povezovanje glasbenikov in organizatorjev koncertov začenja prvo javno ponudbo kovancev. Preberite več >>

Ekipa Rokovega arašidovega masla: Mesečno zmeljemo več kot tono arašidov

Ekipa Rokovega arašidovega masla: Mesečno zmeljemo več kot tono arašidov

Več kot leto dni je že, odkar se je Rok Starič kot prvi Slovenec s kulinaričnim produktom predstavil na platformi Kickstarter. Po uspešno zaključeni kampanji niza uspeh za uspehom. Preberite več >>

Pub v ladijskem kontejnerju, v katerem telefoni ne bodo dobrodošli

Pub v ladijskem kontejnerju, v katerem telefoni ne bodo dobrodošli

Na platformi za množično financiranje Adrifund sredstva zbira nov slovenski projekt. Koliba bo prvi slovenski lokal, v katerem bodo mobilni telefoni obiskovalcev dobesedno zaklenjeni. Še ena posebnost lokala: nastal bo iz ladijskega kontejnerja. Preberite več >>

Wibe lahko na Kickstarterju podprete le še nekaj dni

Wibe lahko na Kickstarterju podprete le še nekaj dni

Na Kickstarterju se bo v kratkem zaključilo zbiranje sredstev za slovenski projekt Wibe, inovativen nosljiv športni pripomoček za krepitev mišic celotnega telesa. Projekt lahko podprete še do 26. julija. Preberite več >>

MP dogodek: Koliko me stane podjetje?

MP dogodek: Koliko me stane podjetje?

Pred odpiranjem podjetja se bodočemu podjetniku poraja mnogo vprašanj. Postopek odprtja, prispevki, davki, oblika... Na podlagi desetletnih izkušenj smo zbrali najpogostejša vprašanja in jih zapakirali v izobraževanje, na katerem bo tudi možnost za vaša vprašanja. Preberite več >>

Kefirko zbral več kot 150 tisoč dolarjev!

Kefirko zbral več kot 150 tisoč dolarjev!

Kickstarter kampanja za posodo za pripravo sira Kefirko je uspešno zaključena! Podjetje Borgla je v drugi tovrstni kampanji na platformi za množično financiranje podprlo skoraj tri tisoč posameznikov. Če želite naročiti posodo, lahko prednaročilo opravite prek platforme Indiegogo. Preberite več >>

Taronska skrivnost na Adrifundu

Taronska skrivnost na Adrifundu

Na Adrifundu se predstavlja nov slovenski projekt: avtorica Maja Mlakar zbira sredstva za izdajo svojega mladinskega romana z naslovom Taronska skrivnost. V le nekaj dneh je dosegla že več kot polovico zastavljenega cilja, podprete pa jo lahko še do konca julija. Preberite več >>

Pridružite se rastlinski revoluciji!

Pridružite se rastlinski revoluciji!

Slovensko podjetje Avokado je razvilo osem različnih okusov tofuja, ki ga tržijo pod blagovno znamko I Like Tofu. Blagovna znamka je že prisotna v 100 trgovinah v Sloveniji in Italiji, zdaj pa je ekipa vzpostavila kampanjo za množično investiranje na platformi Conda. Preberite več >>

NV Holders – od izvirne ideje do mednarodne prepoznavnosti

NV Holders – od izvirne ideje do mednarodne prepoznavnosti

22-letni Nik Vene je leta 2014 ugotovil, da si mora stalno popravljati srajco. Po neuspešnem iskanju rešitve na trgu je sam oblikoval prvi držalec za srajce. Tri leta kasneje se lahko pohvali z dvema uspešnima kampanjama na Kickstarterju in več kot 10 tisoč prodanimi izdelki. Preberite več >>

Oznake: , ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

MP dogodek: Koliko me stane podjetje?

27.09.2017 od 13:00 do 16:00
MP dogodek: Koliko me stane podjetje?

Pred odpiranjem podjetja se bodočemu podjetniku poraja mnogo vprašanj. Postopek odprtja, prispevki, davki, oblika... Na podlagi desetletnih izkušenj smo zbrali najpogostejša vprašanja in jih zapakirali v izobraževanje, na katerem bo tudi možnost za vaša vprašanja.
Preberite več >>

Delavnica: Razkrite skrivnosti s.p. in d.o.o. za začetnike

27.09.2017 od 13:00 do 16:00
Delavnica: Razkrite skrivnosti s.p. in d.o.o. za začetnike

Vstop v svet podjetništva je za posameznika zelo velik korak. Za razliko od zaposlitve je namreč odgovoren tako za razvoj produkta in marketing kot tudi za celotno birokracijo.
Preberite več >>

Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

20.10.2017 od 9:00 do 17:00
Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

Sanjate, da stranke pridejo k vam same od sebe? Želite prevzeti vodilno pozicijo na spletu in prehiteti konkurente? Pridružite se nam na delavnici, na kateri se boste naučili, kako z blog marketingom priti do novih strank, močnejše blagovne znamke in dodatnega prihodka.
Preberite več >>

MP delavnica: Maksimalna Produktivnost

27.10.2017 od 14:00 do 18:00
MP delavnica: Maksimalna Produktivnost

Povečajte svojo produktivnost z naprednimi vitkimi in agilnimi prijemi. V celotni zgodovini človeštva sta predvsem inoviranje in superiorna organiziranost vedno vodili na vrh ter do novih nepričakovanih uspehov - tudi v podjetništvu in poslovnem svetu.
Preberite več >>

Vse za podjetje