Ljubljanski hostel Tresor na Travelstarterju

Na platformi za množično financiranje Travelstarter, ki je namenjena projektom iz turizma, se predstavlja prvi slovenski hostel. Ekipa skuša s kampanjo zbrati sredstva za prenovo in ureditev atrija, ki bi postal osrednji prostor hostla.
Ljubljanski hostel Tresor na Travelstarterju

Ljubljanski hostel Tresor na platformi Travelstarter zbira 18 tisoč dolarjev. Sredstva želijo nameniti osvežitvi atrija (Vir slike: Hostel Tresor).

Hostel, ki se nahaja v samem središču naše prestolnice, deluje slaba tri leta, v tem času pa je gostil prek 38 tisoč gostov iz več kot 120 držav, ki so skupaj ustvarili okoli 64 tisoč nočitev. V hostlu je na voljo 132 prenočišč v 28 sobah, njihova posebnost pa je, da so poimenovane po svetovnih valutah.

Atrij, odet v zelenje, s posebno osvetlitvijo in ščepcem coworkinga

Vsako leto v hostel zaide več gostov, ki po besedah Nine Petruna Babarović, vodje hostla, pohvalijo predvsem lokacijo, gostoljubnost in čistočo. Hostlu, ki je nastal v prostorih nekdanje Slovenske investicijske banke, pa vendarle nekaj manjka, pravijo Tresorjevci – to je namembnost atrija, ki se skriva v njegovem osrčju. Prav zato je padla odločitev za kampanjo na platformi za množično financiranje, specializirano za turizem. Na Travelstarterju zbirajo 18 tisoč dolarjev, omenjena vsota pa bi jim pomagala prav pri ureditvi atrija. »Ureditev atrija smo razdelili v tri etape. Bistvo pa je, da ga želimo oživeti z ljudmi, za začetek z zelenjem,« nam je zaupala Petruna Babarovićeva.

Kako preživeti izven sezone?

Z zelenim atrijem bi »okoliški« gosti, ki imajo nanj pogled, dobili novo izkušnjo, vanj pa želijo umestiti še separeje, ki bi jih krasila posebna osvetlitev. »Hotelirstvo je izrazito sezonsko delo, od konca junija do sredine septembra smo polni, nato čakamo na drugo sezono. Zato delamo na dogodkih, povezujemo se z društvi in neprofitnimi organizacijami, nudimo jim prostore,« dodaja sogovornica. »Ustvariti želimo še coworking prostor, s katerim bi tudi lokalnemu prebivalstvu omogočili prostore za ustvarjanje,« v katerem bi širili ideje in delili znanja, podobno, kot omogoča Ziferblat, ki deluje slab kilometer stran.

Podoba Tresorjevega atrija, kot si ga je zamislila ekipa (Vir slike: Tina Semolič, ROPOT group).

Znamka brez komunikacije v digitalnem svetu umre

»Turizem je drugačen od IT področja,« je povedal Blaž Jemc, eden od soustanoviteljev platforme Travelstarter. Ljudje, ki se odločajo za podporo projektom oziroma blagovnim znamkam v splošnem, morajo čutiti osebe za projektom, gre za izrazito osebno izkušnjo, je poudaril. Vseskozi je pomembna komunikacija, je dodal drugi Travelstarterjevec, Said: »Če ne komunicirate v digitalnem svetu, ne obstajate. Na družabnih omrežjih se mora govoriti o vas. Če tega ni, bo vaša znamka umrla. Nenehno morate delati na njej, nikoli ni odmora.«

Ideja o širitvi klica na pomoč prek množičnega financiranja se je ekipi Tresorjevcem zdela dobra, platformo Travelstarter so poznali že nekaj časa, zato so zavihali rokave in začeli s pripravami. Med drugim so močno okrepili svojo prisotnost na družabnih omrežjih, samo na Twitterju so število sledilcev med pripravami okrepili za 200 odstotkov, je razkrila Živa Juha iz ekipe Tresor. Pomembno vlogo so namenili tudi blogerjem, ki so bili v preteklosti tudi njihovi gostje. »Ti so zelo pomembni, predstavljajo eno najpomembnejših trženjsko-komunikacijskih orodij,« je dodala. Od njih, prav tako od lokalnega prebivalstva, si obetajo veliko – ne le podpore, temveč tudi pomoč pri širjenu besede o njihovem projektu.

Kakšna je uspešnost Travelstarterjevih kampanj?

V pomoč pri pripravah jim je bila tudi Mateja Koren iz Travelstarterja, ki je izpostavila, da je pri tovrstnih kampanjah izredno pomembna lokalna podpora, zato so PR kampanjo za Tresor usmerili v lokalno okolje. To okolje je namreč tisto, ki dejansko prepozna potrebo po spremembah, obenem pa lahko sledi napredku (po uspešni kampanji). »PR v tujini je v tem primeru predrag in neučinkovit v primerjavi z lokalnim okoljem,« je dodala. Uspešnost kampanj na Travelstarterju je po njeni oceni 20-odstotna (toliko projektov zbere 100 odstotkov ali več). Projekt, s katerim bo atrij hostla Tresor oživel, lahko podprete tukaj.

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Razmišljaš o ICO kampanji? Pridruži se mentorskemu programu ICOrelator!

Razmišljaš o ICO kampanji? Pridruži se mentorskemu programu ICOrelator!

Imaš poslovno idejo, ki bazira na tehnologiji blockchain? Te zanima, kako pripraviti odlično ICO kampanjo? Pripravljamo brezplačen mentorski program ICOrelator, ki bo s predavanji in individualnimi mentorstvi pomagal pri začetnih ovirah ICO kampanje. Prijava je brezplačna in nezavezujoča, zato beri dalje! Preberite več >>


Kako prepoznati dobro ICO kampanjo?

Kako prepoznati dobro ICO kampanjo?

Prve javne ponudbe kriptožetonov oziroma ICO kampanje omogočajo posameznikom, da podprejo zanimive projekte, ki temeljijo na tehnologiji veriženja blokov. Na žalost pa je med obilico ICO projektov tudi veliko lažnih. Kako prepoznati kvaliteten projekt in kako se izogniti goljufom? Preberite več >>

Nova slovenska Kickstarter kampanja: odpirač steklenic Jo

Nova slovenska Kickstarter kampanja: odpirač steklenic Jo

Na Kickstarterju te dni sredstva zbira nov slovenski projekt: Jo, majhen odpirač za steklenice, ki je izdelan iz titana. Zaradi svoje majhnosti ga je možno spraviti kar v žep, hkrati pa ga odlikuje tudi enostavna uporaba. Preberite več >>

Na Kickstarter se prijavite le z resnim projektom

Na Kickstarter se prijavite le z resnim projektom

V sredo dopoldne je v kavarni Sputnik potekalo predavanje: “Kaj še ostane Kickstarterju?”, ki je privabilo več kot 30 obiskovalcev. Ti so z zanimanjem prisluhnili strokovnjakoma s področja spletnih platform za množično financiranje Žigi Bercetu in Anžetu Miklavcu. Preberite več >>

Množično financiranje in Slovenci

Množično financiranje in Slovenci

Zbiranje denarnih sredstev preko množičnega financiranja (ang. crowdfunding) je med slovenskimi podjetniškimi ekipami izjemno priljubljeno. Tekom zadnjih nekaj let smo tako našteli že več sto slovensko obarvanih projektov, ki so skupno zbrali že skoraj 10 milijonov dolarjev! Preberite več >>

Elegantne ročne ure z zamenljivimi paščki na platformi Indiegogo

Elegantne ročne ure z zamenljivimi paščki na platformi Indiegogo

Na platformi Indiegogo se predstavlja nov slovenski projekt: elegantne ure blagovne znamke Mossepic, ki se lahko pohvalijo s kar petimi zamenljivimi paščki. Preberite več >>

Slovensko večnamensko svetilo za rekreacijo in prosti čas na Kickstarterju

Slovensko večnamensko svetilo za rekreacijo in prosti čas na Kickstarterju

Slovenska blagovna znamka OliLight na Kickstarterju predstavlja večnamensko svetilo za rekreacijo in prosti čas. Zbrati želijo 140.000 dolarjev, kampanja pa traja do 26. februarja. Preberite več >>

Švicarske ure s slovensko pametjo na Kickstarterju

Švicarske ure s slovensko pametjo na Kickstarterju

Na platformi Kickstarter se predstavlja nov slovenski projekt: ure podjetja Vamatic Watches. Podprete jih lahko do 18. januarja 2018. Preberite več >>

GlowBow – leseni metuljčki, ki se svetijo v temi

GlowBow – leseni metuljčki, ki se svetijo v temi

Ekipa gorenjskih študentov je izdelala unikaten modni dodatek za moške, s katerim se predstavlja na platformi Kickstarter. Zažarite z Martin'O GlowBow. Preberite več >>

Kickstarter predstavlja Drip

Kickstarter predstavlja Drip

Platforma za množično financiranje Kickstarter je pred kratkim predstavila novo storitev oziroma nadgradnjo svoje platforme. Drip je namenjen predvsem umetnikom. Preberite več >>

Oznake: , ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

NOVO! Delavnica Kako pravilno pisati za splet?

11.05.2018 od 14:00 do 17:30
NOVO! Delavnica Kako pravilno pisati za splet?

Ali se besedila na spletu razlikujejo od tistih v časopisih, revijah, knjigah? Seveda se, bi se glasil odgovor slehernega avtorja, ki svoje misli objavlja na spletu. Kaj pa če bi vrtali še globlje in vprašali, v čem se besedila razlikujejo, zakaj se razlikujejo in - najpomembneje - ali vse te specifike kot pisci besedil upoštevajo ob njihovi pripravi? Prepričani smo, da odgovor ne bi bil tako suveren.
Preberite več >>

Vse za podjetje