Lojalne stranke so najboljše stranke

Na trgu je konkurenca ogromna in v poplavi izdelkov stranke dostikrat svoj nakup opravijo na podlagi lojalnosti in zaupanja v znamko.
Lojalne stranke so najboljše stranke

Povežite se s stranko na čustveni ravni

Pridobitev lojalnosti in zaupanja strank je ena izmed najtežjih nalog v poslovanju. Dejstvo je, da ključna elementa temeljita na čustvih, zato je pametno razmisliti kaj naša znamka ponuja stranki na področju funkcionalnosti in kaj ji nudi na področju čustev (srečo, veselje…). Torej pomembno je, da se s stranko povežemo na čustveni ravni.

Lojalne stranke le redko primerjajo izdelke in premišljujejo o odstopanjih v ceni. Dostikrat so zaradi lojalnosti znamki pripravljene odšteti celo več denarja. Zavedati se moramo, da so stranke pri nakupu racionalne, vendar pa tudi čustvene, torej kombinacija obojega in skoraj nikoli niso samo racionalne ali samo čustvene.

Dobro je, če že pri izbiri imena firme uporabimo besede, ki nakazujejo na čustveno zadovoljitev, v ta namen lahko uporabimo tudi dodatni naziv. Pri promocijskih izdelkih je pomembno, da uporabljamo barve, ki bodo v strankah vzbudile čustva na podlagi katerih želimo, da se stranke povežejo z znamko. Barve so eden najpomembnejših vidikov iz katerih lahko vplivamo na čustva. Pri uporabi izbranih barv bodimo konsistentni.

Vir: Small Business

Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Trendi digitalnega marketinga 2018

02.02.2018 od 15:00 do 19:00
Trendi digitalnega marketinga 2018

Pridružite se nam na letnem dogodku Trendi digitalnega marketinga in spoznajte napredne tehnike in uporabne trike s ključnih področij digitalnega marketinga - od vsebinskega marketinga, spletne analitike in družabnih omrežij do mobilnega marketinga, optimizacije prodajnega lijaka ter izboljšanja uporabniške izkušnje. Če iščete napredno znanje, kako na spletu prodati več, tega dogodka preprosto ne smete zamuditi.
Preberite več >>

Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

09.02.2018 od 9:00 do 17:00
Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

Sanjate, da stranke pridejo k vam same od sebe? Želite prevzeti vodilno pozicijo na spletu in prehiteti konkurente? Pridružite se nam na delavnici, na kateri se boste naučili, kako z blog marketingom priti do novih strank, močnejše blagovne znamke in dodatnega prihodka.
Preberite več >>

MP delavnica: Facebook oglaševanje

23.02.2018 od 9:00 do 16:00
MP delavnica: Facebook oglaševanje

Facebook je koristno orodje tako za grajenje blagovne znamke kot tudi za povečanje prodaje. Na tokratni delavnici se bomo s strokovnjakom za Facebook oglaševanje osredotočili na prodajni del: Facebook oglase. S pomočjo Jureta Knehtla iz Adstar boste izvedeli, kako svoje oglase kar najbolje optimizirati za doseganje nadpovprečnih prodajnih rezultatov.
Preberite več >>

Vse za podjetje