Lyft prejel 150 milijonov dolarjev investicije

Avtor Maja Borštnik — 18.05.2015
Komentiraj!
Vrednost leta 2012 ustanovljenega podjetja Lyft, ki predstavlja neposredno konkurenco izjemno uspešnemu startupu Uber, je z najnovejšo investicijo v višini 150 milijonov dolarjev narasla na 2,5 milijarde dolarjev.
Lyft prejel 150 milijonov dolarjev investicije

Lyft prejel 150 milijonov dolarjev investicije (Vir slike: ubergizmo.com)

Velik del skupne investicije, kar 100 milijonov dolarjev, je odštel izkušeni investitor Carl Icahn, ki v podjetju vidi velik potencial. Prepričan je namreč, da bo tovrsten način prevažanja ljudi kmalu postal del vsakdanjika množic po vsem svetu. Z vložkom si je Icahn priskrbel štiriodstotni delež lastništva, pa tudi mesto v upravnem odboru za Johathana Christodora, ki bo v imenu Icahna nadzoroval delovanje mladega podjetjaIzvor preostale tretjine investicije, ki znaša 50 milijonov dolarjev, javnosti zaenkrat še ni poznan. 

V podjetju Lyft so investicijo in novonastalo partnerstvo z Icahnom sprejeli z navdušenjem. "Na svetu ni takšnega investitorja, kot je Carl Icahn," je v sporočilu za javnost povedal John Zimmer, predsednik uprave Lyfta. In dodal: "Kot investitor v podjetja, ki potrošnikom predstavljajo dolgoročno uporabno vrednost, Carl Icahn nenehno doživlja uspehe. Spomnite se le podjetij Apple, Netflix in eBay/PayPal, ki so vsa izjemno uspešna!" 

Bo Uber dosegel 50 milijardno vrednost?

Zimmer je še pojasnil, da se zaradi novopridobljene investicije poslanstvo in vizija podjetja Lyft ne bo spremenila. Tudi v prihodnosti bo njihov glavni cilj ostal v izboljševanju prometne infrastrukture Združenih držav Amerike, pa tudi v medsebojnem povezovanju skupnosti. Z novimi sredstvi pa bo Lyft lahko izboljšal svojo prepoznavnost med množicami, poskrbel za nadaljnjo inovativnost ter izboljšal svoje storitve za končne potrošnike. 

Omenjena investicija sicer predstavlja podaljšanje investitorske serije E, v kateri je Lyft marca letos zbral 530 milijonov dolarjev. Podjetje po dobrih treh letih od ustanovitve dalje še vedno beleži rast, a zaenkrat kljub temu še ni profitabilno. Več kot 60 odstotkov prihodkov namreč še vedno nameni marketingu, kar pa se odraža na vztrajni rasti števila uporabnikov.

Vir: Business Insider

comments powered by Disqus
Prijavi se na e-novice!