Lyft prejel 150 milijonov dolarjev investicije

Vrednost leta 2012 ustanovljenega podjetja Lyft, ki predstavlja neposredno konkurenco izjemno uspešnemu startupu Uber, je z najnovejšo investicijo v višini 150 milijonov dolarjev narasla na 2,5 milijarde dolarjev.
Lyft prejel 150 milijonov dolarjev investicije

Lyft prejel 150 milijonov dolarjev investicije (Vir slike: ubergizmo.com)

Velik del skupne investicije, kar 100 milijonov dolarjev, je odštel izkušeni investitor Carl Icahn, ki v podjetju vidi velik potencial. Prepričan je namreč, da bo tovrsten način prevažanja ljudi kmalu postal del vsakdanjika množic po vsem svetu. Z vložkom si je Icahn priskrbel štiriodstotni delež lastništva, pa tudi mesto v upravnem odboru za Johathana Christodora, ki bo v imenu Icahna nadzoroval delovanje mladega podjetjaIzvor preostale tretjine investicije, ki znaša 50 milijonov dolarjev, javnosti zaenkrat še ni poznan. 

V podjetju Lyft so investicijo in novonastalo partnerstvo z Icahnom sprejeli z navdušenjem. “Na svetu ni takšnega investitorja, kot je Carl Icahn,” je v sporočilu za javnost povedal John Zimmer, predsednik uprave Lyfta. In dodal: “Kot investitor v podjetja, ki potrošnikom predstavljajo dolgoročno uporabno vrednost, Carl Icahn nenehno doživlja uspehe. Spomnite se le podjetij Apple, Netflix in eBay/PayPal, ki so vsa izjemno uspešna!” 

Bo Uber dosegel 50 milijardno vrednost?

Zimmer je še pojasnil, da se zaradi novopridobljene investicije poslanstvo in vizija podjetja Lyft ne bo spremenila. Tudi v prihodnosti bo njihov glavni cilj ostal v izboljševanju prometne infrastrukture Združenih držav Amerike, pa tudi v medsebojnem povezovanju skupnosti. Z novimi sredstvi pa bo Lyft lahko izboljšal svojo prepoznavnost med množicami, poskrbel za nadaljnjo inovativnost ter izboljšal svoje storitve za končne potrošnike. 

Omenjena investicija sicer predstavlja podaljšanje investitorske serije E, v kateri je Lyft marca letos zbral 530 milijonov dolarjev. Podjetje po dobrih treh letih od ustanovitve dalje še vedno beleži rast, a zaenkrat kljub temu še ni profitabilno. Več kot 60 odstotkov prihodkov namreč še vedno nameni marketingu, kar pa se odraža na vztrajni rasti števila uporabnikov.

Vir: Business Insider

Oznake: , , ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

20.10.2017 od 9:00 do 17:00
Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

Sanjate, da stranke pridejo k vam same od sebe? Želite prevzeti vodilno pozicijo na spletu in prehiteti konkurente? Pridružite se nam na delavnici, na kateri se boste naučili, kako z blog marketingom priti do novih strank, močnejše blagovne znamke in dodatnega prihodka.
Preberite več >>

Dan odprtih vrat v MP coworkingu

24.10.2017 od 14:00 do 18:00
Dan odprtih vrat v MP coworkingu

V torek, 24. oktobra 2017, v coworkingu Zavoda mladi podjetnik organiziramo dan odprtih vrat. Vabljeni, da se oglasite in nas spoznate.
Preberite več >>

MP dogodek: Razvij svojo idejo v donosen posel!

25.10.2017 od 17:00 do 19:00
MP dogodek: Razvij svojo idejo v donosen posel!

Mnogokrat se na nas obrnejo posameznice in posamezniki z idejo, ki bi jo radi pretvorili v posel. V večini primerov ostane pri poizvedovanju, pa čeprav gre velikokrat za ideje, ki imajo velik potencial.
Preberite več >>

MP delavnica: Maksimalna Produktivnost

27.10.2017 od 14:00 do 18:00
MP delavnica: Maksimalna Produktivnost

Povečajte svojo produktivnost z naprednimi vitkimi in agilnimi prijemi. V celotni zgodovini človeštva sta predvsem inoviranje in superiorna organiziranost vedno vodili na vrh ter do novih nepričakovanih uspehov - tudi v podjetništvu in poslovnem svetu.
Preberite več >>

MP delavnica: Google Analytics

04.11.2017 od 9:00 do 16:30
MP delavnica: Google Analytics

Imate spletno stran oziroma trgovino ter za oglaševanje vašega produkta ali storitve zapravite več 100 ali 1000 evrov mesečno, pa se to pri prodaji ne pozna dovolj? Kaže, da imate težave pri učinkovitosti oglasov. Obstaja rešitev, ki se ji reče Google Analytics.
Preberite več >>

MP dogodek: Optimizacija spletnih strani

10.11.2017 od 14:00 do 17:30
MP dogodek: Optimizacija spletnih strani

Klasična trgovina z odličnimi izdelki in nizkimi cenami ni vredna veliko, če se nahaja na odročni lokaciji, kjer je nihče ne obišče. Podobno velja za spletne strani in spletne trgovine. Če vas obiskovalci ne najdejo, potem tudi nakupa ne morejo opraviti. Zato je tu optimizacija spletnih strani.
Preberite več >>

Vse za podjetje