Lyft prejel 150 milijonov dolarjev investicije

Vrednost leta 2012 ustanovljenega podjetja Lyft, ki predstavlja neposredno konkurenco izjemno uspešnemu startupu Uber, je z najnovejšo investicijo v višini 150 milijonov dolarjev narasla na 2,5 milijarde dolarjev.
Lyft prejel 150 milijonov dolarjev investicije

Lyft prejel 150 milijonov dolarjev investicije (Vir slike: ubergizmo.com)

Velik del skupne investicije, kar 100 milijonov dolarjev, je odštel izkušeni investitor Carl Icahn, ki v podjetju vidi velik potencial. Prepričan je namreč, da bo tovrsten način prevažanja ljudi kmalu postal del vsakdanjika množic po vsem svetu. Z vložkom si je Icahn priskrbel štiriodstotni delež lastništva, pa tudi mesto v upravnem odboru za Johathana Christodora, ki bo v imenu Icahna nadzoroval delovanje mladega podjetjaIzvor preostale tretjine investicije, ki znaša 50 milijonov dolarjev, javnosti zaenkrat še ni poznan. 

V podjetju Lyft so investicijo in novonastalo partnerstvo z Icahnom sprejeli z navdušenjem. “Na svetu ni takšnega investitorja, kot je Carl Icahn,” je v sporočilu za javnost povedal John Zimmer, predsednik uprave Lyfta. In dodal: “Kot investitor v podjetja, ki potrošnikom predstavljajo dolgoročno uporabno vrednost, Carl Icahn nenehno doživlja uspehe. Spomnite se le podjetij Apple, Netflix in eBay/PayPal, ki so vsa izjemno uspešna!” 

Bo Uber dosegel 50 milijardno vrednost?

Zimmer je še pojasnil, da se zaradi novopridobljene investicije poslanstvo in vizija podjetja Lyft ne bo spremenila. Tudi v prihodnosti bo njihov glavni cilj ostal v izboljševanju prometne infrastrukture Združenih držav Amerike, pa tudi v medsebojnem povezovanju skupnosti. Z novimi sredstvi pa bo Lyft lahko izboljšal svojo prepoznavnost med množicami, poskrbel za nadaljnjo inovativnost ter izboljšal svoje storitve za končne potrošnike. 

Omenjena investicija sicer predstavlja podaljšanje investitorske serije E, v kateri je Lyft marca letos zbral 530 milijonov dolarjev. Podjetje po dobrih treh letih od ustanovitve dalje še vedno beleži rast, a zaenkrat kljub temu še ni profitabilno. Več kot 60 odstotkov prihodkov namreč še vedno nameni marketingu, kar pa se odraža na vztrajni rasti števila uporabnikov.

Vir: Business Insider

Oznake: , , ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Delavnica: Google Analytics in Marko Penko

01.03.2018 od 16:00 do 10.03.2017 16:00
Delavnica: Google Analytics in Marko Penko

Imate spletno stran oziroma trgovino ter za oglaševanje vašega produkta ali storitve zapravite več 1000 evrov mesečno, pa se to pri prodaji ne pozna dovolj? Kaže, da imate težave pri učinkovitosti oglasov. Obstaja rešitev, ki se ji reče Google Analytics delavnica, ki jo za nas pripravlja Marko Penko.
Preberite več >>

Delavnica: Google Adwords oglaševanje in Marko Penko

24.03.2018 od 9:00 do 30.03.2018 17:00
Delavnica: Google Adwords oglaševanje in Marko Penko

Pri oglaševanju na Googlu je zelo pomembno poznavanje navodil, trikov in smernic za uspešno postavitev in vodenje AdWords kampanje. Da boste svoje oglaševanje vzpostavili kar se da učinkovito, vas vabimo na delavnico, v okviru katere boste spoznali Google AdWords: od osnov do potankosti. Z nami bo izkušeni Google AdWords mojster Marko Penko, ki je v svoji karieri upravljal na milijone evrov oglaševalskih proračunov.
Preberite več >>

Delavnica: Optimizacija spletnih strani

06.04.2018 od 14:00 do 18:00
Delavnica: Optimizacija spletnih strani

Klasična trgovina z odličnimi izdelki in nizkimi cenami ni vredna veliko, če se nahaja na odročni lokaciji, kjer je nihče ne obišče. Podobno velja za spletne strani in spletne trgovine. Če vas obiskovalci ne najdejo, potem tudi nakupa ne morejo opraviti. Zato je tu optimizacija spletnih strani.
Preberite več >>

Delavnica: Prodajni lijak

13.04.2018 od 14:00 do 18:00
Delavnica: Prodajni lijak

Uspešno postavljen prodajni lijak je eno izmed najpomembnejših marketinških orodij tega časa. Žalosti nas ugotovitev, da ga marsikatero slovensko podjetje bežno pozna, kaj šele uporablja v praksi. To želimo spremeniti, zato bomo na predavanju govorili o tem, zakaj bi moral biti prodajni lijak fokus vsakega posla.
Preberite več >>

Vse za podjetje