Machina Arcana: igra, ki je nikoli ne ponoviš

Avtor Maruša Žibert — 10.12.2013
Komentiraj!
Poleg številnih slovenskih projektov, ki so izredno uspešni na crowdfunding platformah, se lahko z uspešnimi idejami pohvalijo tudi naši južni sosedje. Med njimi je tudi ekipa, ki je razvila namizno horor igro Machina Arcana.
Machina Arcana: igra, ki je nikoli ne ponoviš

Ekipa Machina Arcana

Svojo srečo so poizkusili na Kickstarterju, kjer so doživeli izjemen in odmeven uspeh. Načrtovano finančno injekcijo, 20 tisoč dolarjev, so zbrali v le nekaj urah, za uspeh pa je bilo odločilnih več dejavnikov, nam je povedala ekipa desetih garačev. Najbolj je k temu – poleg zanimive in oblikovalsko dovršene ideje – prispevala predstavitev projekta še pred samo kampanjo na Kickstarterju. "Sejmi, konvencije in predstavitve so bile oblike direktnega marketinga potencialnih kupcev, pri katerih smo pridobili veliko povratnih informacij in kontaktov," kontaktirali pa so številne blogerje, forumaše in urednike spletnih strani. "Vse to se je začelo nekaj mesecev preden smo projekt predstavili na Kickstarterju, tako da so ljudje vedeli točen datum za začetek kampanje," stopili pa so v stik tudi "z najbolj cenjenimi kritiki iz ZDA in Kanade, naredili smo nekaj prototipov in jim jih poslali". S tem so si, kot pravijo, le še povečali kredibilnost pred svetovno javnostjo.

Prejeli številne pohvale

Odzivi na igro so (bili) izredno dobri. Zaradi vloženega truda še pred začetkom kampanje na Kickstarterju so pričakovali dosego finančnega cilja, številne predhodne pohvale pa so jih prepričale, da so naredili kakovosten izdelek. Pravijo, da je "igra sama po sebi zabavna in vizualno atraktivna". "V osnovi mora biti igra zabavna in omogočiti igralcem, da se prepustijo atmosferi in užitkom," bolj kot pa je kompleksna mehanika igre, bolj ljudi mika redno igranje. A igra Machina Arcana je še toliko bolj zanimiva, ker je nikoli ne moremo odigrati na isti način.

Ekipo sestavlja deset članov: Juraj Bilić, ki je idejni začetnik, je dizajner igre in voditelj ekipe, ob njem pa so še umetniška voditeljica projekta Aleksandra Bilić in pet ilustratorjev Kristian Pavlin, Hrvoje Silić, Damir Podhraški, Karin Bodganić in Elwira Pawlikowska. Za glasbo in video je zadolžen Mladen Konecki, glas je posodil Danko Bundalo, urednica teksta pa je Sofia Pavlin. Zaradi izjemnega interesa  se bo ekipa v bodoče menda še povečevala.

Igro lahko podprete tudi na Kickstarterju >>

Horor igra dozorevala več let

Ideja o Machini Arcani je nastajala več let. Elementi igre imajo motive iz zgodbe ameriškega pisca Lovecrafta in drugih horor piscev: "Prevzeli smo nekaj njihovih idej in poskušali ustvariti svoj novi svet. Svet Machine Arcane je nekaj posebnega," pravi ekipa, ki dodaja, da je igra primerna za vse tiste, ki si želijo raziskovati globlje.

Video predstavitev igre si lahko ogledate spodaj:

YouTube

shranjeno pod: ,
comments powered by Disqus
Prijavi se na e-novice!
Najbolj brane novice