Majhna skrivnost o tveganju, ki je vam še niso povedali

Če začenjate s podjetništvom, ste že skoraj zagotovo naleteli na komentarje ljudi, ki vas od tega želijo odvrniti, saj naj bi bila stvar prenevarna in predstavlja preveliko tveganje. Zakaj bi prenehali opravljati redno službo in začeli s povsem novimi posli? Zakaj tvegati?
Majhna skrivnost o tveganju, ki je vam še niso povedali

Bi si upali tvegati? (slika: smallbizbee.com)

Drugi nam radi hitro postrežejo z nasveti, kaj naj storimo in česa se naj izogibamo, bodisi gre za podjetništvo bodisi za povsem običajne vsakodnevne stvari kot na primer kaj obleči za večerno zabavo. Ljudje nam navadno dajejo nasvete, za katere menijo, da so varni in ne predstavljajo nikakršnih tveganj. Prav tveganje ali bolje rečeno, to dojemanje tveganja, vas je verjetno odvrnilo od mnogo stvari v vašem življenju. Sanje so se nam razblinile takoj, ko je nekdo omenil tveganost in nevarnosti. Če vrh vsega ti nasveti prihajajo od ljudi, katerim zaupamo, jim bomo seveda tudi verjeli. Obstaja pa majhna skrivnost, ki vam je verjetno še nihče ni zaupal. 

Tveganje je relativno! Torej, ko vam neka oseba reče, da se določene stvari raje ne lotite, ker je preveč tvegana, to ne pomeni nič drugega kot to, da je tvegana relativno glede na njeno situacijo, izkušnje, predsodke ali njen pogled na svet.

Tvegano ali varno? Vi mi povejte!

Ste že kdaj videli posnetek moškega, ki se ukvarja s prostim plezanjem? Sooči se s strmo golo pečino, visoko 300 metrov. Brez varnostnih vrvi in jermenov, le njegove roke in noge pa mu preprečujejo usoden padec v globino. Če ste takšni kot jaz, boste rekli: „To pa je tvegano!“.

Za plezalca, ki se s prostim plezanjem ukvarja že trideset let in se je naučil plezati po skalah, še preden je dodobra shodil in ima za pasom več tisoč plezalnih ur, pa je takšno početje verjetno varnejše kot če bi se peljal z vozilom ali potoval z letalom. Aktivnosti, za katere bi običajno rekli, da so mnogo varnejše. Če gledamo NASCAR zvezdo Jeffa Gordona, ko po progi leti s 300 kilometri na uro, zgleda stvar zelo nevarno in tvegano. Za njega, kot enega izmed najboljših voznikov na svetu vseh časov in z leti izkušenj, pa je takšno divjanje varnejše kot če se bi mi odpravili na sprehod s psom.

Torej, kaj to pomeni vam? Zelo preprosto. Sami določate vaša lastna tveganja. Vaša zgodovina, osebnost, ekspertize, znanje in pravzaprav vse, kar vas predstavlja, definira vaša tveganja. Ko vam nekdo reče, da nekaj ni vredno tveganja, vam povedo samo to, da je stvar preveč tvegana za njih. Kaj ima opraviti to z vami? Popolnoma nič! To velja tako za poslovne zadeve kot tudi za življenje v splošnem. Tveganje je relativno, zato ne sprejemajte nasvetov drugih o tveganju kot samoumevne.

 

Vir: smallbizbee

Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Delavnica: Google Analytics in Marko Penko

01.03.2018 od 16:00 do 10.03.2017 16:00
Delavnica: Google Analytics in Marko Penko

Imate spletno stran oziroma trgovino ter za oglaševanje vašega produkta ali storitve zapravite več 1000 evrov mesečno, pa se to pri prodaji ne pozna dovolj? Kaže, da imate težave pri učinkovitosti oglasov. Obstaja rešitev, ki se ji reče Google Analytics delavnica, ki jo za nas pripravlja Marko Penko.
Preberite več >>

Delavnica: Google Adwords oglaševanje in Marko Penko

24.03.2018 od 9:00 do 30.03.2018 17:00
Delavnica: Google Adwords oglaševanje in Marko Penko

Pri oglaševanju na Googlu je zelo pomembno poznavanje navodil, trikov in smernic za uspešno postavitev in vodenje AdWords kampanje. Da boste svoje oglaševanje vzpostavili kar se da učinkovito, vas vabimo na delavnico, v okviru katere boste spoznali Google AdWords: od osnov do potankosti. Z nami bo izkušeni Google AdWords mojster Marko Penko, ki je v svoji karieri upravljal na milijone evrov oglaševalskih proračunov.
Preberite več >>

Delavnica: Optimizacija spletnih strani

06.04.2018 od 14:00 do 18:00
Delavnica: Optimizacija spletnih strani

Klasična trgovina z odličnimi izdelki in nizkimi cenami ni vredna veliko, če se nahaja na odročni lokaciji, kjer je nihče ne obišče. Podobno velja za spletne strani in spletne trgovine. Če vas obiskovalci ne najdejo, potem tudi nakupa ne morejo opraviti. Zato je tu optimizacija spletnih strani.
Preberite več >>

Delavnica: Prodajni lijak

13.04.2018 od 14:00 do 18:00
Delavnica: Prodajni lijak

Uspešno postavljen prodajni lijak je eno izmed najpomembnejših marketinških orodij tega časa. Žalosti nas ugotovitev, da ga marsikatero slovensko podjetje bežno pozna, kaj šele uporablja v praksi. To želimo spremeniti, zato bomo na predavanju govorili o tem, zakaj bi moral biti prodajni lijak fokus vsakega posla.
Preberite več >>

Vse za podjetje