Majhne optimizacijske spremembe za velike izboljšave

Avtor Nejc Krumpačnik — 19.04.2010
Komentiraj!
Število majhnih podjetij, ki se zavedajo ugodnosti, ki jih prinaša močna spletna prisotnost, se veča. Vse več in več ljudi se odmika od tradicionalnih metod iskanja podjetij, spletni iskalniki namreč hitro postajajo primaren način iskanja izdelkov ali storitev. Če vzamemo to v obzir, so nekatere stvari sedaj ključne za večino podjetij: spletna stran in vidnost na iskalnih pogonih.
Majhne optimizacijske spremembe za velike izboljšave

Optimizirajte svojo spletno stran (slika: smallbizbee).

Kar 90 odstotkov ljudi nikoli ne pogleda več kot prve strani iskalnih rezultatov, torej je izredno pomembno, kje se vaše podjetje nahaja na seznamu. Optimizacija spletnih strani (SEO - search engine optimization) je proces optimiziranja spletne strani, da se le-ta pojavi višje med rezultati iskalnih pogonov glede na ključne besede.

Gre še vedno predvsem za spretnosti specialistov in zaradi tega je optimizacija lahko precej draga. Tako se manjša podjetja poskušajo izogibati temu področju in se raje poslužujejo tradicionalnim oglaševalskim metodam. Na srečo obstaja nekaj stvari, ki jih manjša podjetja lahko postorijo na svojih spletnih straneh, kar bo zelo izboljšalo iskalne rezultate na iskalnih pogonih. Najprej je pomembno, da okvirno razumemo, kako iskalni pogoni razvrščajo spletne strani. Ogromno faktorjev je vzeto v obzir pri razvrščevalnih algoritmih iskalnih pogonov (Google jih ima več kot 200!). Te lahko razdelimo v dve večji skupini - na strani in izven strani. Faktorji na strani si dajejo duška z vsem na sami spletni strani kot so fotografije, vsebina in navigacija. Faktorji izven strani so tisti, ki vplivajo na spletno stran, a se na njej ne nahajajo. Na primer teksti povezav na vašo spletno stran ali starost le-teh. 

Iskalni pogoni vse te faktorje pregledajo in jih uporabijo za ugotavljanje, kako pomembni so za ključno besedo oz. iskalni izraz, s katerim se ukvarjajo. Če že le nekaj od teh faktorjev optimizirate, lahko naredite velikansko spremembo pri razvrščanju vaše spletne strani in nanjo usmerite več relevantnega in usmerjenega prometa. V tem članku bomo pogledali faktorje na strani, saj so le-ti pogosto tisti, nad katerimi imajo podjetja večjo kontrolo. 

 

Značke v naslovih

Eden izmed najbolj pomembnih faktorjev, ko govorimo o relevantnosti spletne strani, je naslovna značka. Naslovna značka je tekst, ki se pojavi v modri vrstici na vrhu brskalnikov in je prav tako vrhnja vrstica pri razvrščanju vaše spletne strani med iskalnimi rezultati. Za najboljše rezultate poskušajte naslove napisati z manj kot 65 znaki in v njih vključite najpomembnejše ključne besede.

 

Značke v glavi

Poleg naslovnih značk so pomembne tudi značke v glavi, ki morajo biti usklajene s ključnimi besedami spletne strani. Te značke se uporabljajo za pisanje naslovov nad samo vsebino in med odstavki. Razprostirajo se od <h1> značke za največji naslov do <h6> za najmanjši naslov. Te značke bi morali nenehno uporabljati za glavo spletne strani in najpomembnejše ključne besede. Naj se nekoliko razlikujejo od samih značk za naslov strani.

 

Vsebina

Z dodajanjem koristne vsebine na vašo spletno stran dajete iskalnim pogonom nekaj, kar prebavijo kot index. Spletne strani, ki nimajo index vsebine kot na primer spletne strani, izdelane v flashu ali tiste, ki uporabljajo tekst v slikah, imajo pogosto težave z dobrim razvrščanjem (spletni pogoni ne morejo videti slik). Z ustvarjanjem koristne vsebine boste močno povečali vaše možnosti za dobro razvrstitev glede na ključne besede. 

 

Zemljevid spletne strani

Ponavadi se v SEO namene uporabljata dve vrsti zemljevidov (načrtov spletnih strani). Gre za različici HTML in XML. HTML načrt je najpogostejši in se ponavadi do njega lahko povežemo preko povezav, ki se nahajajo na dnu vsake strani spletne strani. Gre za preprost seznam povezav do vseh strani na spletni strani. To lahko pomaga pri pomikanju po spletni strani, saj nobena stran ni oddaljena več kot dva klika od domače strani.  

XML načrt spletne strani je ustvarjen specifično za iskalne pogone, da jim pomaga pri pomikanju po strani. Tukaj je primer brezplačnega "sitemap" generatorja, ki je preprost za uporabo. Ko je enkrat ustvarjen, je prenesen na spletni strežnik in nato bi spletni pogoni morali biti obveščeni preko webmaster orodij.  

Te hitre spremembe bi morale pomagati podjetjem pri preizkušanju optimizacijskih vod in pri zagotavljanju boljših iskalnih pozicij ter pridobivanju bolj relevantnega usmerjenega prometa. 

 

Vir: SmallBizBee

shranjeno pod:
comments powered by Disqus
Prijavi se na e-novice!