Ljubezen do ‘risanja’ po obrazu

Mateja Pozeb Očko je iz čiste ljubezni do ustvarjanja make-upa ustanovila studio AlterEGO. Pri tem je vseskozi vznikalo precej raznolikih izzivov; od začetnih finančnih preprek, do skepticizma družine in okolice, ki pa jih je uspešno presegala z visoko stopnjo lastne motivacije.
Ljubezen do 'risanja' po obrazu

Makeup studio AlterEGO – ljubezen do ‘risanja’ po obrazu (Vir fotografije: osebni arhiv Mateje Pozeb Očko)

»Ljubezen do ‘risanja’ po obrazu me je tako prevzela, da so se stvari začele valiti kot snežna kepa. Ideje in samozavest za njihovo uresničitev so bile iz dneva v dan večje, želja po realizaciji pa močnejša. Porast povpraševanja po mojih storitvah, pozitivni odzivi na opravljeno delo, motivacija predstaviti in ustvariti znamko, ki bo na povsem drugačen način in z unikatnim pristopom ponudila že videno storitev. Tudi spremljanje konkurence in njihovih napak so botrovali k temu, da so se moja volja, želja, odločnost in ljubezen do ličenja, združili v gnezdu lastnega podjetja,« make-up artistka nazorno razjasni začetke ustanovitve svojega podjetja.


Ko človek z lastno notranjo motivacijo preseže skepticizem družine in okolice …

Kljub temu, da je bila na začetku svoje poti deležna skepticizma tako iz družinskega kroga kot širše okolice, so jo ves čas opogumljali pozitivni občutki, ki so se porajali v njeni notranjosti. »Nič me ni ustavljalo. Tudi polena pod noge ne. Morda sem se ravno zaradi težkega začetka podala v posel toliko bolj odločna in trdno prepričana v svojo idejo. Motivacija je izhajala predvsem iz pristne in čiste volje do ustvarjanja. Preko subvencije za samozaposlitev sem odprla s.p. in pričela z delom. Sledila sem svojemu poslovnemu načrtu in čez eno leto odprla vrata makeup studia AlterEGO v hotelu Evropa v Celju,« svojo poslovno pot pojasnjuje Pozeb-Očkova (na sliki levo, osebni arhiv).

Uspešno premagovanje začetnih finančnih izzivov

Kot mnogi mladi podjetniki, se je Mateja tudi sama na začetku odprtja svojega samostojnega podjetja srečevala z mnogimi finančnimi izzivi. »Glede na to, da sem koncept poslovanja in otvoritev lastnega s.p.-ja ustvarila brez kakršnekoli posebne finančne osnove (bila sem namreč študentka) in le s pomočjo subvencije za samozaposlitev poskušala začeti delati, je seveda normalno, da sem se na začetku srečevala s finančnimi problemi. Reševala sem jih sproti in s trdim delom ter nenehnim odrekanjem. Posel je vedno bil na prvem mestu. Skoraj ves prislužen denar sem vlagala nazaj v razvoj idej in izpeljavo projektov, preko katerih sem si pridobila nova spoznanstva in kontakte, hkrati pa se trudila ustvariti znamko, ki bo prepoznavna po kvalitetnem delu in drugačnem pristopu, kot smo ga na tem lepotnem področju ustvarjanja bili vajeni in deležni na našem tržišču.«

Ker je za dobro znamko in kvalitetno delo potrebno ves čas slediti trendom in se prilagajati trgu dela, se seveda kakšna težava pojavi tudi zdaj, pravi Mateja, vendar predvsem v smislu večjih investicij za realizacijo bolj zahtevnih projektov.

Komplementarno delovanje v poslovnih in zasebnih vodah

Mateja Pozeb Očko pa se v svojem poslovnem delovanju odlično dopolnjuje tudi s svojim možem, saj komplementarno združujeta svoja specifična znanja: »Imam zelo trdnega poslovnega partnerja Matjaža Očka, ki je hkrati tudi moj mož in oseba, ki me od samega začetka spodbuja, pomaga ter predvsem pripomore k vizualni kakovosti moje znamke. Je namreč profesionalni fotograf in na tem mestu se najine poslovne poti močno prepletajo. Kot fotograf in make-up artistka že od samega začetka sodelujeva na raznovrstnih modnih in komercialnih projektih, porokah in snemanjih,« izvemo od mlade, umetniško navdahnjene podjetnice.

Za nekaj časa sta zakonca odšla delati v svetovno modno prestolnico Milano, kjer sta pridobila veliko novih kontaktov in referenc, saj sta sodelovala z največjimi modnimi agencijami na svetu, hkrati pa si s pridobljenimi izkušnjami izboljšala položaj tudi v Sloveniji. Veliko vlogo pa ima pri tem tudi grafični oblikovalec Miroslav Rajković, ki skrbi za vizualno podobo storitev, spletne strani in ostalih vizualnih sporočil, v najinem pogovoru še poudari Pozeb-Očkova.

Učinkovito zastavljene vizije za prihodnost

Vizij za prihodnost pa ima make-up artistka v mislih kar precej: »V kratkoročnem planu bom uresničila idejo o razširitvi ponudbe na področju svetovanja ter se usmerila v izobraževanja kadra. Sicer pa si želim, da bi ustvarila lastno ekipo AlterEGO, ki bi delovala po celi Sloveniji, postala edinstvena destinacija za profesionalna izobraževanja tistih posameznikov, ki si želijo v svet makeup-a stopiti z individualnim pristopom ter spoznati sladkosti tega dela v popolnem vpogledu v moje delo, izkušnje in znanje, ki ga bom z veseljem delila in ga s trdim delom vsaj še podvojila.«

Dolgoročni cilji pa segajo v povečanje samega salona in v odprtje še kakšne franšize v Sloveniji. Mlada umetnica pa se še vedno spogleduje z idejo ter željo, da se odpravi poskusiti srečo tudi v tujino, kjer je sicer že delovala ravno toliko časa, da se zaveda tako pozitivnih in negativnih stvari, ki jih odhod in delo zunaj ustvarjata.

Več na: AlterEGO

Oznake: , ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Delavnica: Google Analytics in Marko Penko

01.03.2018 od 16:00 do 10.03.2017 16:00
Delavnica: Google Analytics in Marko Penko

Imate spletno stran oziroma trgovino ter za oglaševanje vašega produkta ali storitve zapravite več 1000 evrov mesečno, pa se to pri prodaji ne pozna dovolj? Kaže, da imate težave pri učinkovitosti oglasov. Obstaja rešitev, ki se ji reče Google Analytics delavnica, ki jo za nas pripravlja Marko Penko.
Preberite več >>

Delavnica: Google Adwords oglaševanje in Marko Penko

24.03.2018 od 9:00 do 30.03.2018 17:00
Delavnica: Google Adwords oglaševanje in Marko Penko

Pri oglaševanju na Googlu je zelo pomembno poznavanje navodil, trikov in smernic za uspešno postavitev in vodenje AdWords kampanje. Da boste svoje oglaševanje vzpostavili kar se da učinkovito, vas vabimo na delavnico, v okviru katere boste spoznali Google AdWords: od osnov do potankosti. Z nami bo izkušeni Google AdWords mojster Marko Penko, ki je v svoji karieri upravljal na milijone evrov oglaševalskih proračunov.
Preberite več >>

Delavnica: Optimizacija spletnih strani

06.04.2018 od 14:00 do 18:00
Delavnica: Optimizacija spletnih strani

Klasična trgovina z odličnimi izdelki in nizkimi cenami ni vredna veliko, če se nahaja na odročni lokaciji, kjer je nihče ne obišče. Podobno velja za spletne strani in spletne trgovine. Če vas obiskovalci ne najdejo, potem tudi nakupa ne morejo opraviti. Zato je tu optimizacija spletnih strani.
Preberite več >>

Delavnica: Prodajni lijak

13.04.2018 od 14:00 do 18:00
Delavnica: Prodajni lijak

Uspešno postavljen prodajni lijak je eno izmed najpomembnejših marketinških orodij tega časa. Žalosti nas ugotovitev, da ga marsikatero slovensko podjetje bežno pozna, kaj šele uporablja v praksi. To želimo spremeniti, zato bomo na predavanju govorili o tem, zakaj bi moral biti prodajni lijak fokus vsakega posla.
Preberite več >>

Vse za podjetje