Mala podjetja odkrivajo Facebook

Avtor ursa — 21.01.2010
Komentiraj!
S pojavom spletnih socialnih mrež se tudi za mala podjetja odpirajo nove možnosti. Vse več podjetnikov odkriva skrit trženjski potencial spletnih socialnih mrež, posebej Facebooka, ki lahko s pravilnim pristopom znatno prispevajo k uspešnosti podjetja.
Mala podjetja odkrivajo Facebook

Facebook omogoča nove brezplačne načine trženja. (Vir: stmarysblackburn.ac.uk)

Spletne socialne mreže kot so Facebook, Twitter in MySpace postajajo vse bolj priljubljeno in cenovno ugodno trženjsko orodje za mala podjetja. Vendar pa je pri njihovi uporabi v poslovne namene potrebno upoštevati tudi določena pravila:

1. Na Facebooku se ne osredotočajte samo na samopromocijo in zaslužek, ampak predvsem na interakcijo s strankami in dodajanje vrednosti njihovim življenjem. Če ste npr. lastnik fintes studia na svojem profilu med drugim objavljajte tudi zdrave recepte in preproste vaje. Smisel socialnih mrež je predvsem v druženju, zato jih ne izrabljajte le za prodajo svojih izdelkov, sicer se lahko hitro zgodi, da boste ostali brez virtualnih prijateljev.

2. Organizirajte nagradno igro ali natečaj in na ta način brezplačno promovirajte svoje podjetje. Zgledujete se lahko po kanadski verigi restavracij Extreme Pita, ki je s pomočjo YouTube-a in Facebooka organizirala video natečaj, v katerem so se uporabniki potegovali za 10.000 dolarjev vredno nagrado.

3. Prijateljem ne pošiljajte nezaželenih sporočil. Če recimo prirejate lokalen dogodek nanj povabite samo prijatelje, ki živijo v bližini.

4. Svoje prijatelje nagradite. Zgledujete se lahko po ameriški slaščičarni Sprinkles Cupcakes, ki vsak dan na svojem Facebook profilu objavi skrivno besedo, s katero lahko prvih 50 srečnežev v njihovi pekarni dobi brezplačno pecivo.

 

Vir: SmallBusinessAOL

shranjeno pod: , ,
comments powered by Disqus
Prijavi se na e-novice!