Mali junaki z investicijo 350.000 eur na globalni trg

Mali junaki, slovenska založba personaliziranih otroških knjig, so po uspešnem preboju na nemško in italijansko govoreče tržišče vzpodbudili zanimanje švicarskega podjetja, ki je za namen osvajanja globalnega trga namenilo 350.000 eur investicije.
Mali junaki z investicijo 350.000 eur na globalni trg

Mali junaki z investicijo 350.000 eur na globalni trg

»Pred tremi leti, ko smo Mali junaki predstavili prvo personalizirano otroško knjigo,« pravi Rado Daradan, eden od ustanoviteljev, »so le redki verjeli, da lahko iz tega nastane uspešna globalna zgodba. Predvsem zaradi dejstva, da delujemo v tako tradicionalni branži kot je založništvo. Toda že po prvih nekaj mesecih je slovenski trg pokazal, da je zanimanje izjemno.«

Mali junaki so dve leti in pol temelje postavljali na slovenskem trgu, septembra 2016 pa so se z razširjeno ekipo, finančnim zaledjem bančnega kredita in predvsem prepričanjem, da je končni produkt dodelan do potankosti, predstavili na nemško in italijansko govorečem trgu.

»Govori se, da za prodor na nemški trg podjetje potrebuje stotisoče evrov,« dodaja Mic Melanšek, soustanovitelj podjetja, »nam je s premišljenim vlaganjem v učinkovite marketinške kanale in predano ekipo to uspelo z manj kot 20.000 eur. Seveda pa je to le prvi korak na poti do stabilne pozicije na trgu

Prav s tem razlogom so Mali junaki pred dnevi ob posredovanju Poslovnih angelov Slovenije sklenili partnerstvo s švicarskim podjetjem in za namen utrditve blagovne znamke na že zastavljenih trgih ter hkratno širitev na ostala tržišča pridobili investicijo v višini 350.000 eur.

»Brezglavo zaletavanje nikoli ni bila domena Malih junakov, zato bomo sredstva porabljali večinoma za oglaševanje na že preizkušenih marketinških kanalih, širitev ekipe z vrhunsko usposobljenimi kadri ter razvoj in predstavitev novih izjemnih produktov,« o načrtih govori Melanšek. »Po ustalitvi na nemškem in italijanskem trgu, se vsekakor usmerjamo proti angleško govorečim tržiščem. Verjetno že v začetku prihodnjega leta,« pa dodaja Daradan. (Vir fotografije: Labellda)

Pri Zavodu mladi podjetnik smo ponosni, da smo lahko pri tej podjetniški zgodbi sodelovali kot zunanji pravni svetovalec. Srečno Mali junaki!

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
GDPR po GDPR (delavnica s konkretnimi rešitvami)

GDPR po GDPR (delavnica s konkretnimi rešitvami)

Vsi smo že slišali za uredbo GDPR. Poenostavljeno rečeno, gre za spremembo, zaostritev pravil na področju varstva osebnih podatkov, ki močno vpliva na poslovanje podjetij, ki zbirajo osebne podatke o strankah. Kako se na spremembe, ki jih je prinesla uredba GDPR, pripraviti v praksi in kaj je potrebno urediti na vaši spletni strani ter kar se tiče hranjenja osebnih podatkov o strankah? Preberite več >>

Registracija blagovne znamke

Registracija blagovne znamke

Blagovna znamka je tako rekoč srce in duša vsakega uspešnega podjetja. Lahko predstavlja ugled, prestiž, kakovostno blago ali storitve, obljubo po napredku in nečem novem, zvestobo, konsistentnost. Njen bistveni element, celo cilj, je prepoznavnost. Preberite več >>

Virtualna pisarna / sedež podjetja v Ljubljani

Virtualna pisarna / sedež podjetja v Ljubljani

Virtualna pisarna je odlična rešitev za vse podjetnike, ki ne potrebujete lastne pisarne ali ne morete pridobiti dovoljenja za registracijo naslova. MP virtualna pisarna v Ljubljani omogoča dovoljenje za poslovanje na našem naslovu, hkrati pa lahko na interni VEM točki odprete podjetje oziroma spremenite njegov sedež. Preberite več >>

Startup pravnik

Startup pravnik

Startup pravnik pogosto naleti na primere mladih podjetnikov ali ekip, ki imajo razvito idejo ali produkt in so pred kratkim vstopili na trg z odličnim produktom, zagreto ekipo in rastočo prodajo. Kaj pa, če na podjetje pogledamo s formalnopravnega vidika: je res vse tako, kot mora biti? Preberite več >>


Kolumna: insajderski pogled iz kripto industrije

Kolumna: insajderski pogled iz kripto industrije

Po podatkih Coindeska je bilo v prvih treh mesecih letošnjega leta s primarnimi izdajami kripto žetonov (ICO) zbranih za 6,3 mrd USD sredstev. Ta znesek presega vsoto vseh zbranih sredstev v letu 2017. Samo v januarju so slovenski ICO projekti (CargoX, X8Currency, InsurePal, Origin Trail in ostali) zbrali za več kot 50 mio EUR sredstev. Ponudba na kripto trgu v obliki ICO projektov torej obstaja, prav tako obstaja povpraševanje (investitorji). Površen opazovalec ICO industrije bi lahko na osnovi prej navedenih dejstev hitro sklepal, da je svoj ICO vedno lažje izpeljati. Ali je res tako? Preberite več >>

0xcert nad ponarejene listine z blockchain tehnologijo

0xcert nad ponarejene listine z blockchain tehnologijo

Slovensko visokotehnološko podjetje 0xcert d.o.o. je uspešno razvilo prvi protokol za upravljanje nedenarnih sredstev na blockchainu. Na ta način bi lahko rešilo problem ponarejenih diplomskih listin. Preberite več >>

Mali junaki želijo osvojiti tudi ameriški trg

Mali junaki želijo osvojiti tudi ameriški trg

Finalisti izbora Mladi podjetnik 2016, Mali junaki, so se uspešno prebili na nemški in italijanski trg. Že v letošnjem letu nameravajo s pomočjo konkretnega finančnega vložka osvojiti tudi zahtevno tržišče v Združenih državah Amerike. Preberite več >>

Bo VentureEU pripomogel k zagonu evropskih startupov?

Bo VentureEU pripomogel k zagonu evropskih startupov?

Sklad VentureEU naj bi pripomogel k konkurenčnosti Evropske unije v višini tveganega kapitala na trgu v primerjavi z ZDA. Na ta način bodo evropski podjetniki lažje prišli do sredstev, ki jih potrebujejo za inovacije in rast svojih zagonskih podjetij. Preberite več >>

Sklad CEFoF z 200-milijonsko investicijo v regijo

Sklad CEFoF z 200-milijonsko investicijo v regijo

Za slovenska mala in srednje velika podjetja se z vstopom Slovenskega podjetniška sklada v novo naložbeno pobudo CEFoF odpirajo nove priložnosti. Podjetjem v srednjeevropski regiji bo v naslednjih štirih letih na voljo vsaj 200 milijonov evrov lastniškega kapitala.   Preberite več >>

Kako zagnati uspešno ICO kampanjo?

Kako zagnati uspešno ICO kampanjo?

Prva javna ponudba kriptožetonov oziroma ICO kampanja je priljubljen način za zbiranje sredstev. Žal vedno več projektov oziroma podjetij ne doseže zastavljenih ciljev. Kako lahko zagotovite, da bo vaša kampanja uspešna? Pogovarjali smo se z Vanjo Čas in dr. Petrom Mercem. Preberite več >>

Oznake: ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

GDPR po GDPR (delavnica s konkretnimi rešitvami)

05.07.2018 od 14:00 do 17:00
GDPR po GDPR (delavnica s konkretnimi rešitvami)

Vsi smo že slišali za uredbo GDPR. Poenostavljeno rečeno, gre za spremembo, zaostritev pravil na področju varstva osebnih podatkov, ki močno vpliva na poslovanje podjetij, ki zbirajo osebne podatke o strankah. Kako se na spremembe, ki jih je prinesla uredba GDPR, pripraviti v praksi in kaj je potrebno urediti na vaši spletni strani ter kar se tiče hranjenja osebnih podatkov o strankah?
Preberite več >>

Vse za podjetje