Malinca v širjenju na hrvaški, češki in slovaški trg!

Spletna trgovina Malinca, ki ponuja veliko odličnih izdelkov, polnih vitaminov, mineralov in antioksidantov, je trenutno v procesu širjenja na hrvaški trg, čemur bo kmalu sledilo tudi osvajanje tistih čeških in slovaških potrošnikov, ki nekaj dajo na eko prehrano.
Malinca v širjenju na hrvaški, češki in slovaški trg!

Malinca v širjenju na hrvaški, češki in slovaški trg! (Vir slike: arhiv Malince)

Za spletno trgovino z zdravo prehrano, ki je pred nekaj meseci dobila še svojo fizično manifestacijo v Velenju, stojita mladi navdušenki nad spletnim marketingom in zdravo prehrano, Nastja Kramer in Andreja Stopar. Trenutno pri spletni prodaji Malince delajo na širitvi svoje baze na hrvaški, češki in slovaški trg, preurejajo celostno podobo blagovne znamke, v prodajo pa so vključili tudi 12 naravnih kozmetičnih izdelkov pod lastno blagovno znamko.

Projekt ‘Zdravo je kul!’ v polnem zagonu

V podjetju se trenutno aktivno ukvarjajo tudi s projektom ‘Zdravo je kul!’. »Pri tem gre za aplikacijo, s pomočjo katere boš po vpisu svojih podatkov (spol in starost), prehranske usmerjenosti (mesojedec,vegetarijanec), športne aktivnosti in zdravstvenih težav oz. stanj, s katerim se soočaš (intoleranca na gluten, laktozo, slabokrvnost, menopavza, sladkorna bolezen, povišan holesterol, oslabljen imunski sistem, nosečnost, prekomerna teža, rak, slaba prebava …) dobil rezultat, ki ti bo predlagal recepte, izdelke in športno aktivnost, primerno glede na kriterije, ki si jih označil,« pojasnjuje direktorica Malince, Nastja Kramer.

Malinca zaposluje >>

»Največji problem, s katerim se soočamo, je iskanje zaposlenih«

Tudi širitev na hrvaški trg je trenutno v polnem teku – v mesecu novembru imajo v podjetju v načrtu kar nekaj marketinških aktivnosti, s katerimi bodo povečali svojo prepoznavnost: veliko nagradno igro, letake po poštnih nabiralnikih v Zagrebu, oglas v eni izmed bolj branih ženskih revij in SEO optimizacijo.

»Ravnokar smo dali ven razpis za novega sodelavca za pokrivanje češkega in slovaškega trga, na katerega imamo namen stopiti z letom 2015. Največji problem, s katerim se soočamo, je namreč iskanje zaposlenih. Kljub veliki brezposelnosti je prave zaposlene res težko najti,« pove Kramerjeva.

Družabna omrežja najmočnejše orodje spletne prodaje

Kramerjeva pri spletni prodaji v prvi vrsti poudarja pomen družabnih omrežij. »Osebno se mi zdijo družabna omrežja najmočnejše orodje, če se spustiš v spletno prodajo. Še posebej poudarek dajem Facebook objavam in oglasom, saj nam le-te prinašajo okoli 30 odstotkov celotne prodaje. Super je, ker so v večji meri brezplačna, omogočajo pa velik doseg ljudi in dvosmerno komunikacijo,« s statističnimi podatki še postreže mlada direktorica starupa, katerega ključna vizija je postati vodilno podjetje v Sloveniji in dolgoročno gledano tudi Evropi, na področju zdrave prehrane.

Oznake: , ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Google Analytics delavnica in Marko Penko

31.05.2018 od 16:00 do 01.06.2018 19:30
Google Analytics delavnica in Marko Penko

Imate spletno stran oziroma trgovino ter za oglaševanje vašega produkta ali storitve zapravite več 1000 evrov mesečno, pa se to pri prodaji ne pozna dovolj? Kaže, da imate težave pri učinkovitosti oglasov. Obstaja rešitev, ki se ji reče Google Analytics delavnica, ki jo za nas pripravlja Marko Penko.
Preberite več >>

NOVO! Delavnica Kako pravilno pisati za splet?

01.06.2018 od 8:30 do 12:00
NOVO! Delavnica Kako pravilno pisati za splet?

Ali se besedila na spletu razlikujejo od tistih v časopisih, revijah, knjigah? Seveda se, bi se glasil odgovor slehernega avtorja, ki svoje misli objavlja na spletu. Kaj pa če bi vrtali še globlje in vprašali, v čem se besedila razlikujejo, zakaj se razlikujejo in - najpomembneje - ali vse te specifike kot pisci besedil upoštevajo ob njihovi pripravi? Prepričani smo, da odgovor ne bi bil tako suveren.
Preberite več >>

Google AdWords delavnica in Marko Penko

07.06.2018 od 9:00 do 17:00
Google AdWords delavnica in Marko Penko

Pri oglaševanju na Googlu je zelo pomembno poznavanje navodil, trikov in smernic za uspešno postavitev in vodenje AdWords kampanje. Da boste svoje oglaševanje vzpostavili kar se da učinkovito, je tu Google AdWords delavnica, v okviru katere boste spoznali Google AdWords: od osnov do potankosti. Z nami bo izkušeni Google AdWords mojster Marko Penko, ki je v svoji karieri upravljal na milijone evrov oglaševalskih proračunov.
Preberite več >>

Izbor MP leta 2018: Predstavitve polfinalistov

08.06.2018 od 16:00 do 18:00
Izbor MP leta 2018: Predstavitve polfinalistov

Letos bomo četrtič v okviru izbora Mladi podjetnik leta organizirali dogodek, ki je namenjen zgolj predstavitvam kandidatov. Predstavilo se bo 10 polfinalistov, ki jih bomo izbrali med vsemi prijavljenimi kandidati na izbor Mladi podjetnik leta 2018.
Preberite več >>

Izbor MP leta 2018: Predstavitve finalistov in razglasitev zmagovalca

15.06.2018 od 18:10 do 20:00
Izbor MP leta 2018: Predstavitve finalistov in razglasitev zmagovalca

V petek, 15. 06. 2018, bo v okviru konference Mladi podjetnik? Zakaj pa ne! potekalo sklepno dejanje letošnjega izbora Mladi podjetnik leta. Na sporedu bodo javne predstavitve finalistov, ki jih je komisija izbrala izmed vseh prijavljenih kandidatov, in razglasitev Mladega podjetnika leta 2018.
Preberite več >>

Vse za podjetje