Malinca v širjenju na hrvaški, češki in slovaški trg!

Spletna trgovina Malinca, ki ponuja veliko odličnih izdelkov, polnih vitaminov, mineralov in antioksidantov, je trenutno v procesu širjenja na hrvaški trg, čemur bo kmalu sledilo tudi osvajanje tistih čeških in slovaških potrošnikov, ki nekaj dajo na eko prehrano.
Malinca v širjenju na hrvaški, češki in slovaški trg!

Malinca v širjenju na hrvaški, češki in slovaški trg! (Vir slike: arhiv Malince)

Za spletno trgovino z zdravo prehrano, ki je pred nekaj meseci dobila še svojo fizično manifestacijo v Velenju, stojita mladi navdušenki nad spletnim marketingom in zdravo prehrano, Nastja Kramer in Andreja Stopar. Trenutno pri spletni prodaji Malince delajo na širitvi svoje baze na hrvaški, češki in slovaški trg, preurejajo celostno podobo blagovne znamke, v prodajo pa so vključili tudi 12 naravnih kozmetičnih izdelkov pod lastno blagovno znamko.

Projekt ‘Zdravo je kul!’ v polnem zagonu

V podjetju se trenutno aktivno ukvarjajo tudi s projektom ‘Zdravo je kul!’. »Pri tem gre za aplikacijo, s pomočjo katere boš po vpisu svojih podatkov (spol in starost), prehranske usmerjenosti (mesojedec,vegetarijanec), športne aktivnosti in zdravstvenih težav oz. stanj, s katerim se soočaš (intoleranca na gluten, laktozo, slabokrvnost, menopavza, sladkorna bolezen, povišan holesterol, oslabljen imunski sistem, nosečnost, prekomerna teža, rak, slaba prebava …) dobil rezultat, ki ti bo predlagal recepte, izdelke in športno aktivnost, primerno glede na kriterije, ki si jih označil,« pojasnjuje direktorica Malince, Nastja Kramer.

Malinca zaposluje >>

»Največji problem, s katerim se soočamo, je iskanje zaposlenih«

Tudi širitev na hrvaški trg je trenutno v polnem teku – v mesecu novembru imajo v podjetju v načrtu kar nekaj marketinških aktivnosti, s katerimi bodo povečali svojo prepoznavnost: veliko nagradno igro, letake po poštnih nabiralnikih v Zagrebu, oglas v eni izmed bolj branih ženskih revij in SEO optimizacijo.

»Ravnokar smo dali ven razpis za novega sodelavca za pokrivanje češkega in slovaškega trga, na katerega imamo namen stopiti z letom 2015. Največji problem, s katerim se soočamo, je namreč iskanje zaposlenih. Kljub veliki brezposelnosti je prave zaposlene res težko najti,« pove Kramerjeva.

Družabna omrežja najmočnejše orodje spletne prodaje

Kramerjeva pri spletni prodaji v prvi vrsti poudarja pomen družabnih omrežij. »Osebno se mi zdijo družabna omrežja najmočnejše orodje, če se spustiš v spletno prodajo. Še posebej poudarek dajem Facebook objavam in oglasom, saj nam le-te prinašajo okoli 30 odstotkov celotne prodaje. Super je, ker so v večji meri brezplačna, omogočajo pa velik doseg ljudi in dvosmerno komunikacijo,« s statističnimi podatki še postreže mlada direktorica starupa, katerega ključna vizija je postati vodilno podjetje v Sloveniji in dolgoročno gledano tudi Evropi, na področju zdrave prehrane.

Oznake: , ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

20.10.2017 od 9:00 do 17:00
Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

Sanjate, da stranke pridejo k vam same od sebe? Želite prevzeti vodilno pozicijo na spletu in prehiteti konkurente? Pridružite se nam na delavnici, na kateri se boste naučili, kako z blog marketingom priti do novih strank, močnejše blagovne znamke in dodatnega prihodka.
Preberite več >>

Dan odprtih vrat v MP coworkingu

24.10.2017 od 14:00 do 18:00
Dan odprtih vrat v MP coworkingu

V torek, 24. oktobra 2017, v coworkingu Zavoda mladi podjetnik organiziramo dan odprtih vrat. Vabljeni, da se oglasite in nas spoznate.
Preberite več >>

MP dogodek: Razvij svojo idejo v donosen posel!

25.10.2017 od 17:00 do 19:00
MP dogodek: Razvij svojo idejo v donosen posel!

Mnogokrat se na nas obrnejo posameznice in posamezniki z idejo, ki bi jo radi pretvorili v posel. V večini primerov ostane pri poizvedovanju, pa čeprav gre velikokrat za ideje, ki imajo velik potencial.
Preberite več >>

MP delavnica: Maksimalna Produktivnost

27.10.2017 od 14:00 do 18:00
MP delavnica: Maksimalna Produktivnost

Povečajte svojo produktivnost z naprednimi vitkimi in agilnimi prijemi. V celotni zgodovini človeštva sta predvsem inoviranje in superiorna organiziranost vedno vodili na vrh ter do novih nepričakovanih uspehov - tudi v podjetništvu in poslovnem svetu.
Preberite več >>

MP delavnica: Google Analytics

04.11.2017 od 9:00 do 16:30
MP delavnica: Google Analytics

Imate spletno stran oziroma trgovino ter za oglaševanje vašega produkta ali storitve zapravite več 100 ali 1000 evrov mesečno, pa se to pri prodaji ne pozna dovolj? Kaže, da imate težave pri učinkovitosti oglasov. Obstaja rešitev, ki se ji reče Google Analytics.
Preberite več >>

MP dogodek: Optimizacija spletnih strani

10.11.2017 od 14:00 do 17:30
MP dogodek: Optimizacija spletnih strani

Klasična trgovina z odličnimi izdelki in nizkimi cenami ni vredna veliko, če se nahaja na odročni lokaciji, kjer je nihče ne obišče. Podobno velja za spletne strani in spletne trgovine. Če vas obiskovalci ne najdejo, potem tudi nakupa ne morejo opraviti. Zato je tu optimizacija spletnih strani.
Preberite več >>

Vse za podjetje