Malinca v širjenju na hrvaški, češki in slovaški trg!

Avtor Urša Eva Pucelj — 28.10.2014
Komentiraj!
Spletna trgovina Malinca, ki ponuja veliko odličnih izdelkov, polnih vitaminov, mineralov in antioksidantov, je trenutno v procesu širjenja na hrvaški trg, čemur bo kmalu sledilo tudi osvajanje tistih čeških in slovaških potrošnikov, ki nekaj dajo na eko prehrano.
Malinca v širjenju na hrvaški, češki in slovaški trg!

Malinca v širjenju na hrvaški, češki in slovaški trg! (Vir slike: arhiv Malince)

Za spletno trgovino z zdravo prehrano, ki je pred nekaj meseci dobila še svojo fizično manifestacijo v Velenju, stojita mladi navdušenki nad spletnim marketingom in zdravo prehrano, Nastja Kramer in Andreja Stopar. Trenutno pri spletni prodaji Malince delajo na širitvi svoje baze na hrvaški, češki in slovaški trg, preurejajo celostno podobo blagovne znamke, v prodajo pa so vključili tudi 12 naravnih kozmetičnih izdelkov pod lastno blagovno znamko.

Projekt 'Zdravo je kul!' v polnem zagonu

V podjetju se trenutno aktivno ukvarjajo tudi s projektom 'Zdravo je kul!'. »Pri tem gre za aplikacijo, s pomočjo katere boš po vpisu svojih podatkov (spol in starost), prehranske usmerjenosti (mesojedec,vegetarijanec), športne aktivnosti in zdravstvenih težav oz. stanj, s katerim se soočaš (intoleranca na gluten, laktozo, slabokrvnost, menopavza, sladkorna bolezen, povišan holesterol, oslabljen imunski sistem, nosečnost, prekomerna teža, rak, slaba prebava ...) dobil rezultat, ki ti bo predlagal recepte, izdelke in športno aktivnost, primerno glede na kriterije, ki si jih označil,« pojasnjuje direktorica Malince, Nastja Kramer.

Malinca zaposluje >>

»Največji problem, s katerim se soočamo, je iskanje zaposlenih«

Tudi širitev na hrvaški trg je trenutno v polnem teku – v mesecu novembru imajo v podjetju v načrtu kar nekaj marketinških aktivnosti, s katerimi bodo povečali svojo prepoznavnost: veliko nagradno igro, letake po poštnih nabiralnikih v Zagrebu, oglas v eni izmed bolj branih ženskih revij in SEO optimizacijo.

»Ravnokar smo dali ven razpis za novega sodelavca za pokrivanje češkega in slovaškega trga, na katerega imamo namen stopiti z letom 2015. Največji problem, s katerim se soočamo, je namreč iskanje zaposlenih. Kljub veliki brezposelnosti je prave zaposlene res težko najti,« pove Kramerjeva.

Družabna omrežja najmočnejše orodje spletne prodaje

Kramerjeva pri spletni prodaji v prvi vrsti poudarja pomen družabnih omrežij. »Osebno se mi zdijo družabna omrežja najmočnejše orodje, če se spustiš v spletno prodajo. Še posebej poudarek dajem Facebook objavam in oglasom, saj nam le-te prinašajo okoli 30 odstotkov celotne prodaje. Super je, ker so v večji meri brezplačna, omogočajo pa velik doseg ljudi in dvosmerno komunikacijo,« s statističnimi podatki še postreže mlada direktorica starupa, katerega ključna vizija je postati vodilno podjetje v Sloveniji in dolgoročno gledano tudi Evropi, na področju zdrave prehrane.

comments powered by Disqus
Prijavi se na e-novice!
Najbolj brane novice