Maloprodajna podjetja in Facebook

Glede na to, da ima Facebook kar 750 milijonov uporabnikov, se vam splača nekaj pozornosti posvetiti tudi temu socialnemu omrežju. Le zakaj si ne bi nabrali nekaj “lajkov” “fanov”? V nadaljevanju vam predstavljamo 5 nasvetov za lažji začetek.
Maloprodajna podjetja in Facebook

Maloprodajna podjetja in Facebook (slika: sxc.hu).

Podjetje ASOS je najhitreje rastoče spletno podjetje v Veliki Britaniji, ki pridobiva Facebook oboževalce s svetlobno hitrostjo – kar 280.000 na mesec. V času, ko se govori o prednostih socialnih omrežij, pa vseeno 105 podjetij od 500 najboljših maloprodajnih podjetij v Veliki Britaniji še vedno nima Facebook strani.

Facebook stran bi morala biti del vsakega modernega maloprodajnega podjetja. Tako kot je smiselno oglaševati tam, kjer je veliko ljudi, je smiselno imeti tudi stran na Facebooku. Imejte v mislih, da so socialna omrežja sobe, v katerih se znajdejo ljudje, ki radi kupujejo in ljudje, ki imajo kaj za prodati. Vendar pozor! Ljudje na Facebook ne hodijo zato, da bi kupovali, ampak zato, da bi se družili. S tem v mislih kar pogumno na Facebook s svojim maloprodajnim podjetjem!

1. Druženje

Nikar ne uporabljajte Facebooka zgolj za prodajo, saj ljudje pridejo na Facebook z namenom druženja in tako mora ostati. Obveščajte svoje stranke o zanimivostih, o zabavnih pripetljajih in poučnih stvareh, ki se tičejo vašega posla ter ne pozabite biti duhoviti. S pomočjo vprašanj pa boste spodbudili pogovor in diskusijo.

2. Uporabljajte funkcijo označevanja

V kolikor imate objavljeno zanimivo novico na vaši spletni strani, objavite povezavo tudi na Facebooku, da bodo lahko vaši „fani” na tekočem z novostmi.

3. Počasi in vztrajno

Količina podatkov, ki jo lahko sprejmejo uporabniki Facebooka, ni neomejena. Če boste objavljali prepogosto (npr. z razmakom nekaj minut) teh objav vaši „fani” najverjetneje ne bodo videli, saj jih bo Facebook začel filtrirati. Po drugi strani pa nikar ne objavljajte premalokrat, saj bodo „fani” dobili občutek, da niste aktivni.

4. Prilagodite Facebook stran

Facebook vam dopušča nekaj svobode pri oblikovanju strani – izkoristite to in jo prilagodite blagovni znamki ali podjetju v prid.

5. Izdelajte strani za posamezne izdelke

Zakaj bi se ustavili pri zgolj eni Facebook strani? Izdelajte strani še za posamezne izdelke ali skupine izdelkov.

Vir: smallbizbee.com.

Oznake: , ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Google Analytics delavnica in Marko Penko

31.05.2018 od 16:00 do 01.06.2018 19:30
Google Analytics delavnica in Marko Penko

Imate spletno stran oziroma trgovino ter za oglaševanje vašega produkta ali storitve zapravite več 1000 evrov mesečno, pa se to pri prodaji ne pozna dovolj? Kaže, da imate težave pri učinkovitosti oglasov. Obstaja rešitev, ki se ji reče Google Analytics delavnica, ki jo za nas pripravlja Marko Penko.
Preberite več >>

NOVO! Delavnica Kako pravilno pisati za splet?

01.06.2018 od 8:30 do 12:00
NOVO! Delavnica Kako pravilno pisati za splet?

Ali se besedila na spletu razlikujejo od tistih v časopisih, revijah, knjigah? Seveda se, bi se glasil odgovor slehernega avtorja, ki svoje misli objavlja na spletu. Kaj pa če bi vrtali še globlje in vprašali, v čem se besedila razlikujejo, zakaj se razlikujejo in - najpomembneje - ali vse te specifike kot pisci besedil upoštevajo ob njihovi pripravi? Prepričani smo, da odgovor ne bi bil tako suveren.
Preberite več >>

Google AdWords delavnica in Marko Penko

07.06.2018 od 9:00 do 17:00
Google AdWords delavnica in Marko Penko

Pri oglaševanju na Googlu je zelo pomembno poznavanje navodil, trikov in smernic za uspešno postavitev in vodenje AdWords kampanje. Da boste svoje oglaševanje vzpostavili kar se da učinkovito, je tu Google AdWords delavnica, v okviru katere boste spoznali Google AdWords: od osnov do potankosti. Z nami bo izkušeni Google AdWords mojster Marko Penko, ki je v svoji karieri upravljal na milijone evrov oglaševalskih proračunov.
Preberite več >>

Izbor MP leta 2018: Predstavitve polfinalistov

08.06.2018 od 16:00 do 18:00
Izbor MP leta 2018: Predstavitve polfinalistov

Letos bomo četrtič v okviru izbora Mladi podjetnik leta organizirali dogodek, ki je namenjen zgolj predstavitvam kandidatov. Predstavilo se bo 10 polfinalistov, ki jih bomo izbrali med vsemi prijavljenimi kandidati na izbor Mladi podjetnik leta 2018.
Preberite več >>

Izbor MP leta 2018: Predstavitve finalistov in razglasitev zmagovalca

15.06.2018 od 18:10 do 20:00
Izbor MP leta 2018: Predstavitve finalistov in razglasitev zmagovalca

V petek, 15. 06. 2018, bo v okviru konference Mladi podjetnik? Zakaj pa ne! potekalo sklepno dejanje letošnjega izbora Mladi podjetnik leta. Na sporedu bodo javne predstavitve finalistov, ki jih je komisija izbrala izmed vseh prijavljenih kandidatov, in razglasitev Mladega podjetnika leta 2018.
Preberite več >>

Vse za podjetje