Maloprodajna podjetja in Facebook

Avtor Saba Resnik — 29.08.2011
Komentiraj!
Glede na to, da ima Facebook kar 750 milijonov uporabnikov, se vam splača nekaj pozornosti posvetiti tudi temu socialnemu omrežju. Le zakaj si ne bi nabrali nekaj “lajkov” “fanov”? V nadaljevanju vam predstavljamo 5 nasvetov za lažji začetek.
Maloprodajna podjetja in Facebook

Maloprodajna podjetja in Facebook (slika: sxc.hu).

Podjetje ASOS je najhitreje rastoče spletno podjetje v Veliki Britaniji, ki pridobiva Facebook oboževalce s svetlobno hitrostjo - kar 280.000 na mesec. V času, ko se govori o prednostih socialnih omrežij, pa vseeno 105 podjetij od 500 najboljših maloprodajnih podjetij v Veliki Britaniji še vedno nima Facebook strani.

Facebook stran bi morala biti del vsakega modernega maloprodajnega podjetja. Tako kot je smiselno oglaševati tam, kjer je veliko ljudi, je smiselno imeti tudi stran na Facebooku. Imejte v mislih, da so socialna omrežja sobe, v katerih se znajdejo ljudje, ki radi kupujejo in ljudje, ki imajo kaj za prodati. Vendar pozor! Ljudje na Facebook ne hodijo zato, da bi kupovali, ampak zato, da bi se družili. S tem v mislih kar pogumno na Facebook s svojim maloprodajnim podjetjem!

1. Druženje

Nikar ne uporabljajte Facebooka zgolj za prodajo, saj ljudje pridejo na Facebook z namenom druženja in tako mora ostati. Obveščajte svoje stranke o zanimivostih, o zabavnih pripetljajih in poučnih stvareh, ki se tičejo vašega posla ter ne pozabite biti duhoviti. S pomočjo vprašanj pa boste spodbudili pogovor in diskusijo.

2. Uporabljajte funkcijo označevanja

V kolikor imate objavljeno zanimivo novico na vaši spletni strani, objavite povezavo tudi na Facebooku, da bodo lahko vaši „fani” na tekočem z novostmi.

3. Počasi in vztrajno

Količina podatkov, ki jo lahko sprejmejo uporabniki Facebooka, ni neomejena. Če boste objavljali prepogosto (npr. z razmakom nekaj minut) teh objav vaši „fani” najverjetneje ne bodo videli, saj jih bo Facebook začel filtrirati. Po drugi strani pa nikar ne objavljajte premalokrat, saj bodo „fani” dobili občutek, da niste aktivni.

4. Prilagodite Facebook stran

Facebook vam dopušča nekaj svobode pri oblikovanju strani - izkoristite to in jo prilagodite blagovni znamki ali podjetju v prid.

5. Izdelajte strani za posamezne izdelke

Zakaj bi se ustavili pri zgolj eni Facebook strani? Izdelajte strani še za posamezne izdelke ali skupine izdelkov.

Vir: smallbizbee.com.

shranjeno pod: , ,
comments powered by Disqus
Prijavi se na e-novice!
Najbolj brane novice