Maloprodajna podjetja in Facebook

Glede na to, da ima Facebook kar 750 milijonov uporabnikov, se vam splača nekaj pozornosti posvetiti tudi temu socialnemu omrežju. Le zakaj si ne bi nabrali nekaj “lajkov” “fanov”? V nadaljevanju vam predstavljamo 5 nasvetov za lažji začetek.
Maloprodajna podjetja in Facebook

Maloprodajna podjetja in Facebook (slika: sxc.hu).

Podjetje ASOS je najhitreje rastoče spletno podjetje v Veliki Britaniji, ki pridobiva Facebook oboževalce s svetlobno hitrostjo – kar 280.000 na mesec. V času, ko se govori o prednostih socialnih omrežij, pa vseeno 105 podjetij od 500 najboljših maloprodajnih podjetij v Veliki Britaniji še vedno nima Facebook strani.

Facebook stran bi morala biti del vsakega modernega maloprodajnega podjetja. Tako kot je smiselno oglaševati tam, kjer je veliko ljudi, je smiselno imeti tudi stran na Facebooku. Imejte v mislih, da so socialna omrežja sobe, v katerih se znajdejo ljudje, ki radi kupujejo in ljudje, ki imajo kaj za prodati. Vendar pozor! Ljudje na Facebook ne hodijo zato, da bi kupovali, ampak zato, da bi se družili. S tem v mislih kar pogumno na Facebook s svojim maloprodajnim podjetjem!

1. Druženje

Nikar ne uporabljajte Facebooka zgolj za prodajo, saj ljudje pridejo na Facebook z namenom druženja in tako mora ostati. Obveščajte svoje stranke o zanimivostih, o zabavnih pripetljajih in poučnih stvareh, ki se tičejo vašega posla ter ne pozabite biti duhoviti. S pomočjo vprašanj pa boste spodbudili pogovor in diskusijo.

2. Uporabljajte funkcijo označevanja

V kolikor imate objavljeno zanimivo novico na vaši spletni strani, objavite povezavo tudi na Facebooku, da bodo lahko vaši „fani” na tekočem z novostmi.

3. Počasi in vztrajno

Količina podatkov, ki jo lahko sprejmejo uporabniki Facebooka, ni neomejena. Če boste objavljali prepogosto (npr. z razmakom nekaj minut) teh objav vaši „fani” najverjetneje ne bodo videli, saj jih bo Facebook začel filtrirati. Po drugi strani pa nikar ne objavljajte premalokrat, saj bodo „fani” dobili občutek, da niste aktivni.

4. Prilagodite Facebook stran

Facebook vam dopušča nekaj svobode pri oblikovanju strani – izkoristite to in jo prilagodite blagovni znamki ali podjetju v prid.

5. Izdelajte strani za posamezne izdelke

Zakaj bi se ustavili pri zgolj eni Facebook strani? Izdelajte strani še za posamezne izdelke ali skupine izdelkov.

Vir: smallbizbee.com.

Oznake: , ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

20.10.2017 od 9:00 do 17:00
Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

Sanjate, da stranke pridejo k vam same od sebe? Želite prevzeti vodilno pozicijo na spletu in prehiteti konkurente? Pridružite se nam na delavnici, na kateri se boste naučili, kako z blog marketingom priti do novih strank, močnejše blagovne znamke in dodatnega prihodka.
Preberite več >>

Dan odprtih vrat v MP coworkingu

24.10.2017 od 14:00 do 18:00
Dan odprtih vrat v MP coworkingu

V torek, 24. oktobra 2017, v coworkingu Zavoda mladi podjetnik organiziramo dan odprtih vrat. Vabljeni, da se oglasite in nas spoznate.
Preberite več >>

MP dogodek: Razvij svojo idejo v donosen posel!

25.10.2017 od 17:00 do 19:00
MP dogodek: Razvij svojo idejo v donosen posel!

Mnogokrat se na nas obrnejo posameznice in posamezniki z idejo, ki bi jo radi pretvorili v posel. V večini primerov ostane pri poizvedovanju, pa čeprav gre velikokrat za ideje, ki imajo velik potencial.
Preberite več >>

MP delavnica: Maksimalna Produktivnost

27.10.2017 od 14:00 do 18:00
MP delavnica: Maksimalna Produktivnost

Povečajte svojo produktivnost z naprednimi vitkimi in agilnimi prijemi. V celotni zgodovini človeštva sta predvsem inoviranje in superiorna organiziranost vedno vodili na vrh ter do novih nepričakovanih uspehov - tudi v podjetništvu in poslovnem svetu.
Preberite več >>

MP delavnica: Google Analytics

04.11.2017 od 9:00 do 16:30
MP delavnica: Google Analytics

Imate spletno stran oziroma trgovino ter za oglaševanje vašega produkta ali storitve zapravite več 100 ali 1000 evrov mesečno, pa se to pri prodaji ne pozna dovolj? Kaže, da imate težave pri učinkovitosti oglasov. Obstaja rešitev, ki se ji reče Google Analytics.
Preberite več >>

MP dogodek: Optimizacija spletnih strani

10.11.2017 od 14:00 do 17:30
MP dogodek: Optimizacija spletnih strani

Klasična trgovina z odličnimi izdelki in nizkimi cenami ni vredna veliko, če se nahaja na odročni lokaciji, kjer je nihče ne obišče. Podobno velja za spletne strani in spletne trgovine. Če vas obiskovalci ne najdejo, potem tudi nakupa ne morejo opraviti. Zato je tu optimizacija spletnih strani.
Preberite več >>

Vse za podjetje