Manjša in srednje velika podjetja raje uporabljajo digitalne medije

V avgustu 2009 so, kot kažejo raziskave, manjša in srednje velika podjetja v Združenih državah Amerike bolj nagnjena k spletnemu oglaševanju kot oglaševanju preko tradicionalnih medijev.
Manjša in srednje velika podjetja raje uporabljajo digitalne medije

Kje pa vi oglašujete svoje podjetje? (vir slike: brmads.com)

77 odstotkov ameriških majhnih in srednje velikih podjetij je avgusta oglaševalo na spletu, le 69 odstotkov podjetij pa je uporabljalo tradicionalne medije. To je sploh prvič, da je uporaba interneta, na področju oglaševanja, prekosila uporabo tradicionalnih medijev. V enakem obdobju lani je 73 odstotkov podjetij oglaševalo preko spleta, 74 odstotkov pa je še vedno raje ubralo klasične načine. 

Uporaba tradicionalnih medijev torej upada, kar je dober pokazatelj, da podjetja počasi prehajajo na spletne platforme. Vseeno pa je vredno omeniti, da čeprav podjetja za oglaševanje vse bolj uporabljajo splet, je večina njihovih proračunov še vedno namenjena tradicionalnim kanalom. Pri Kelsey Group so ugotovili, da je 36,8 odstotka majhnih in srednje velikih podjetij oglaševalski proračun namenilo spletu, kar je 14 odstotkov več kot prejšnje leto.

Med temi podjetji so letni stroški, namenjeni oglaševanju, padli iz 2.734 dolarjev iz avgusta 2008 na 2.092 dolarjev v avgustu 2009. So pa pozornost očitno bolj usmerili na spletne strani in spletne strani s profili, saj so za njih v povprečju zapravili 769 dolarjev, kar je za 26 odstotkov več kot v enakem obdobju lani.

 

Vir: eMarketer

Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Trendi digitalnega marketinga 2018

02.02.2018 od 15:00 do 19:00
Trendi digitalnega marketinga 2018

Pridružite se nam na letnem dogodku Trendi digitalnega marketinga in spoznajte napredne tehnike in uporabne trike s ključnih področij digitalnega marketinga - od vsebinskega marketinga, spletne analitike in družabnih omrežij do mobilnega marketinga, optimizacije prodajnega lijaka ter izboljšanja uporabniške izkušnje. Če iščete napredno znanje, kako na spletu prodati več, tega dogodka preprosto ne smete zamuditi.
Preberite več >>

Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

09.02.2018 od 9:00 do 17:00
Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

Sanjate, da stranke pridejo k vam same od sebe? Želite prevzeti vodilno pozicijo na spletu in prehiteti konkurente? Pridružite se nam na delavnici, na kateri se boste naučili, kako z blog marketingom priti do novih strank, močnejše blagovne znamke in dodatnega prihodka.
Preberite več >>

MP delavnica: Facebook oglaševanje

23.02.2018 od 9:00 do 16:00
MP delavnica: Facebook oglaševanje

Facebook je koristno orodje tako za grajenje blagovne znamke kot tudi za povečanje prodaje. Na tokratni delavnici se bomo s strokovnjakom za Facebook oglaševanje osredotočili na prodajni del: Facebook oglase. S pomočjo Jureta Knehtla iz Adstar boste izvedeli, kako svoje oglase kar najbolje optimizirati za doseganje nadpovprečnih prodajnih rezultatov.
Preberite več >>

Vse za podjetje