Manjša in srednje velika podjetja raje uporabljajo digitalne medije

Avtor Nejc Krumpačnik — 17.09.2009
Komentiraj!
V avgustu 2009 so, kot kažejo raziskave, manjša in srednje velika podjetja v Združenih državah Amerike bolj nagnjena k spletnemu oglaševanju kot oglaševanju preko tradicionalnih medijev.
Manjša in srednje velika podjetja raje uporabljajo digitalne medije

Kje pa vi oglašujete svoje podjetje? (vir slike: brmads.com)

77 odstotkov ameriških majhnih in srednje velikih podjetij je avgusta oglaševalo na spletu, le 69 odstotkov podjetij pa je uporabljalo tradicionalne medije. To je sploh prvič, da je uporaba interneta, na področju oglaševanja, prekosila uporabo tradicionalnih medijev. V enakem obdobju lani je 73 odstotkov podjetij oglaševalo preko spleta, 74 odstotkov pa je še vedno raje ubralo klasične načine. 

Uporaba tradicionalnih medijev torej upada, kar je dober pokazatelj, da podjetja počasi prehajajo na spletne platforme. Vseeno pa je vredno omeniti, da čeprav podjetja za oglaševanje vse bolj uporabljajo splet, je večina njihovih proračunov še vedno namenjena tradicionalnim kanalom. Pri Kelsey Group so ugotovili, da je 36,8 odstotka majhnih in srednje velikih podjetij oglaševalski proračun namenilo spletu, kar je 14 odstotkov več kot prejšnje leto.

Med temi podjetji so letni stroški, namenjeni oglaševanju, padli iz 2.734 dolarjev iz avgusta 2008 na 2.092 dolarjev v avgustu 2009. So pa pozornost očitno bolj usmerili na spletne strani in spletne strani s profili, saj so za njih v povprečju zapravili 769 dolarjev, kar je za 26 odstotkov več kot v enakem obdobju lani.

 

Vir: eMarketer
comments powered by Disqus
Prijavi se na e-novice!
Najbolj brane novice