Mark Cuban svetuje mladim podjetnikom

Avtor Saba Resnik — 08.04.2013
Komentiraj!
Mark Cuban je ameriški poslovnež, investitor in filantrop, zadnje čase poznan predvsem kot eden izmed investitorjev v oddaji Shark Tank. Mark je tudi lastnik nacionalne košarkarske zveze Dallas Mavericks, Landmark Theatres in Magnolia Pictures ter predsednik HDTV cable network AXS TV.
Mark Cuban svetuje mladim podjetnikom

Mark Cuban svetuje mladim podjetnikom.

Predstavljamo vam nekaj nasvetov, ki jih je Mark Cuban pripravil za vse, ki se podajate v podjetniške vode.

O poslovni ideji ...

Vsak podjetnik mora vedeti, da glavna stvar ni genialna poslovna ideja, temveč sposobnost in pripravljenost ponuditi produkt na trg.

O prodaji ...

Prodaja je napomembnejša za mikro in majhna podjetja. Brez prodaje ne bo podjetja.

O motivaciji in inspiraciji ...

»Imel sem srečo. Odrasel sem z idejo, da sta trdo delo in pametno delo bolj pomembna za rezultat kot pa strast do nečesa,« meni Mark Cuban.

Preberite si tudi: Kaj svetuje investitorka Barbara Corcoran?

O magisteriju na poslovni šoli ...

Če želite biti podjetnik, ne potrebujete diplome ali magisterija iz podjetništva ali ekonomije. Mark pove: »Če nimate znanja, si ga lahko pridobite s pomočjo najrazličnejših spletnih seminarjev in tečajev. Pri zaposlovanju nikomur ne dajem prednosti samo zato, ker ima diplomo.«

O visoko tehnoloških startup podjetjih ...

Trenutno se preveč ceni visoko tehnološka startup podjetja. Kadar preide ocena vrednosti čez meje realnega, potem se investicije znižajo. Danes se v visoko tehnološka podjetja vlaga ogromno denarja, vendar le redkim podjetjem uspe. Investitorji bodo kmalu dognali, da to ni najbolj vroča panoga.

O oddaji Shark Tank ...

Po vsaki oddaji imajo investitorji možnost ponovno podrobneje pregledati poslovno idejo. Takrat se odkrije marsikatera stvar, o kateri v oddaji ni bilo govora, investicija pa se lahko prekine. "Doživel sem že, da so ljudje lagali, nikoli niso plačali nobenega davka, da so ljudje z investiranim denarjem kupovali osebne stvari in še mnogo več,« pravi Mark. Pomen ponovnega pregleda se izkaže za dobro prakso ... Na Shark Tanku so podjetniki pod takšnim pritiskom, da marsikdaj rečejo tisto, kar mislijo, da investitorji želijo slišati in ne resnice,« meni Mark.

Shark Tank nima scenarija. Ko podjetnik stopi pred investitorje, ti vedo zgolj njegovo ime in nič več. Vse, kar je vnaprej dogovorjeno je, da producenti investitorjem povedo sledeče: "Če se vam bo zdelo, da bo podjetnik začel jokati, bodite tiho in pustite, da se zjoka ..." Mark Cuban dodaja: "Producenti obožujejo solze. To je vse, kar je dogovorjeno vnaprej."

Vir: entrepreneur.com

comments powered by Disqus
Prijavi se na e-novice!
Najbolj brane novice