Marketing ni mešanje megle!

Avtor Maruša Žibert — 01.04.2015
Komentiraj!
Vse od novembra lani potekajo priprave na letos že osmo študentsko marketinško konferenco, ki sliši na ime Fanfara. Dogodek, ki ga prireja Študentska sekcija Društva za marketing, je v sedmih letih gostil že več kot 50 slovenskih in mednarodnih govorcev.
Marketing ni mešanje megle!

»Želimo dokazati, da marketing ni mešanje megle," pravi predsednica letošnje Fanfare, Špela Grabnar (Vir slike: Fanfara).

Ideja za študentsko marketinško konferenco se je porodila nekdanjemu predsedniku Študentske sekcije Društva za marketing Slovenije (ŠSDMS), Anžetu Miklavcu, ki je med letoma 2006 in 2007 s Sašem Palčičem ponovno obudil ŠSDMS. Prva je bila organizirana leta 2008 pod taktirko Primoža Jakina. V vseh sedmih letih so na oder privabili več kot 50 slovenskih in mednarodnih gostov, obenem pa več kot 800 udeležencev.

Kdo je ekipa, ki organizira Fanfaro?

Da Fanfara nemoteno poteka, skrbi »sveža« organizacijska ekipa, katere člani so del Študentske sekcije Društva za marketing. Letošnja ekipa je po besedah direktorice 8. Fanfare, Špele Grabnar, nekaj posebnega, saj je neodvisna od vseh prejšnjih. V ekipo Fanfare, ki je obenem tudi največji projekt njihovega društva, se lahko prijavi vsak njihov član, in sicer ob začetku študijskega leta. Na podlagi motivacijskih pisem in preteklega dela pa se nato naredi ožja selekcija ekipe Fanfare, ki zadnja leta obsega približno 30 članov.

Kako najdejo govorce za dogodek?

Dobrega dogodka brez dobrih govorcev ni. Kot pravi Grabnarjeva, pred končno izbiro »prečešejo« dobre govorce, ki so s svojimi predavanji sodelovali na slovenskih in mednarodnih festivalih ter konferencah, obrnejo pa se tudi na svoje krovno društvo, Društvo za marketing, ki združuje marketinške direktorje Slovenije. Ti jim pomagajo pri pridobivanju kontaktov potencialnih govorcev.

Tik pred konferenco v direktno promocijo

Pomembna je tudi promocija konference. Poleg klasičnih medijskih kanalov uporabljajo tudi inovativne pristope, kljub temu, da med najpomembnejše kanale tovrstnih društev spadajo fakultete in študentskih klubi. Zdaj, ob koncu meseca, bodo začeli z direktno promocijo v bližini fakultet, barih, kamor zahaja njihova ciljna skupina. Redno so prisotni tudi na različnih mladinskih spletnih portalih, tudi v klasičnih medijih, kot sta tisk in radio.

Od novembra lani s polno paro

Za pripravo letošnje Fanfare skrbijo že od novembra lani. Vsaka od 9 ekip se dobi enkrat tedensko, obenem pa so preplavljeni z elektronsko pošto in številnimi klici na dnevni ravni. »Celotna ekipa je zelo zavzeta in motivirana, zato smo lahko še toliko bolj samozavestni, da bo letošnja Fanfara dogodek, ki ga ne gre zamuditi,« pravi sogovornica.

V vseh sedmih letih so na oder privabili več kot 50 slovenskih in mednarodnih gostov, obenem pa več kot 800 udeležencev (Vir slike: Fanfara).

Spreminjanje tehnologije vpliva tudi na marketing

Dodaja, da je ključ njihovega društva prenos znanja, zato spodbujajo mlade, nove člane, da uveljavijo svoje ideje. Vsako leto želijo obiskovalcem ponuditi več, zlasti vpogled v najnovejše trende in smernice, ki so ključne za uspešnost in učinkovitost marketinga.

Marketing je »panoga, ki se z razvojem tehnologije neprestano spreminja, ravno zato je potrebno, da ne zaspimo in se premikamo v smeri, ki jo narekujejo največji strokovnjaki v marketingu.«

Naj grem na Fanfaro?

Če si želite poglobiti znanje v marketingu in slediti najnovejšim trendom, vam bo ekipa Fanfare prikimala na zgornje vprašanje. »Organizatorji se trudimo čim bolj prikazati uporabno plat marketinga, ki se je ne da pridobiti na predavanjih na fakulteti. Vsako leto poskusimo omogočiti, da je Fanfara hkrati dovolj specifična za še tako zahtevne mlade marketinške navdušence, a še vedno dovolj splošna in zanimiva za obiskovalca, ki nima naprednih znanj o marketingu.« Opaža pa , da se poleg družboslovcev iz leta v leto povečuje tudi število obiskovalcev iz tehnične stroke.

Vas zanimajo letošnji trendi?

Letos želijo opozoriti na pomembnost stalnega spremljanja marketinških rezultatov prek vseh kanalov, ki jim to omogočajo. »Želimo dokazati, da marketing ni mešanje megle, da ga je možno preveriti in da se njegova umetnost nahaja v številkah in interpretaciji le-teh.«

Če marketinške rezultate pravilno ovrednotimo in razumemo, kaj nam sporočajo, obstajajo velike večje možnosti za pripravo prave kreativne strategije. »Marketing je zagotovo učinkovit, če ga izvajamo na pravi način, ga stalno spremljamo ter po potrebi prilagajamo,« je prepričana Grabnarjeva.

comments powered by Disqus
Prijavi se na e-novice!