Marketinška konferenca Fanfara 2013

Avtor Saba Resnik — 02.04.2013
Komentiraj!
Študentska sekcija Društva za marketing Slovenije vabi vse marketinške navdušence in tiste, ki to šele postajate, na šesto študentsko marketinško konferenco Fanfara, ki bo potekala 10. aprila na Gospodarskem razstavišču v Ljubljani.
Marketinška konferenca Fanfara 2013

Marketinška konferenca Fanfara 2013. (Vir slike: Fanfara)

Bistvo 6. Fanfare

Fanfara je študentska marketinška konferenca, kjer se bo iskalo bistvo marketinga na njegovih različnih področjih. Tega bodo predavatelji nato predstavili študentom in mladim, ki se odločajo o svoji nadaljnji poti.

Potrebno je slediti trendom, biti na tekočem z razvojem in s spremembami panoge, ki nas zanima. Zato vas vabimo na 6. Fanfaro, kjer bodo marketinški strokovnjaki predstavili bistvene prvine različnih področij marketinga. Želja organizatorjev je, da udeleženci konference na ta način razširijo svoj pogled na najnovejše trende, znanja in raznovrstne poklice v marketingu, kar jim lahko pomaga pri njihovi nadaljnji karierni usmeritvi.

Govorci:

  • Dr. Mitja Pirc, direktor poslovnega svetovanja, Pristop, nam bo razširil obzorja na področju vedenjske ekonomije in nevromarketinga. S pridobljenim znanjem se bomo skušali približati nezavednim željam potrošnikov.
  • Tomaž Hočevar, direktor projektov, Parsek, nam bo zaupal kako lahko z majhnimi triki naredimo potrošniku prijazno in všečno spletno stran.
  • S Christoferjem Drostejem, generalnim direktorjem Hella Saturnus Slovenija, bomo odkrivali globalni marketing.
  • Andrej Pompe, soustanovitelj agencije Formitas BBDO, predsednik Brand-Business-School in višji predavatelj na Poslovni fakulteti GEA College, nam bo razkril skrivnosti dobrega brandinga.
  • Matevž Klanjšek, ustanovitelj in produktni manager, Celtra, nam bo bolj podrobno predstavil mobilno in rich media oglaševanje.
  • Matevž Slokar, idejni vodja S projecta, pa bo načel tematiko socialnega podjetništva in startupa.
  • Timotej Gala Httpool, generalni direktor Httpool za področje Evrope, Afrike in Srednjega vzhoda.
  • Živa Jalovec Sonce.net, strokovnjakinja na področju komuniciranja v digitalnih medijih in vodja oddelka za družbena omrežja v agenciji Sonce.net.
  • Maja Rozman, CENEX, vodja marketinga za filmski studio Walt Disney pri podjetju Cenex in predavateljica na Visoki šoli za trajnostni turizem, Visoki poslovni šoli Erudio in Višji strokovni šoli B&B.

    Si želite pred dogotkom še malo poglobiti znanje o marketingu? Več v članku marketinškega guruja Aleša Lisaca.

      Nikar ne spreglejte odlične priložnosti za nova poznanstva. Vzemite stvari v svoje roke in bodite aktivni v oblikovanju svoje prihodnosti. Ne spreglejte bistva in bodite ob pravem času na pravem mestu. Se vidimo na Fanfari 2013!

      Vir: fanfara

      -------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

      Želite izvedeti več? Vprašajte na forumu! Ste že naš oboževalec na Facebooku? Dodajte nas!

      shranjeno pod: ,
      comments powered by Disqus
      Prijavi se na e-novice!